Typfoutje? Golden = Holden -> Commodore SS? Die is ook heel vet, vind daarvan de voorkant ook veel beter, alleen de achterkant spreekt me totaal niet aan.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:20 schreef Marco001 het volgende:
[..]
vind de golden versie mooier.. Zon ute is ook erg dik...
Van een vriend die hem op vakantie meegehad heeft. Maar je vergelijkt nu benzine met diesel...quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:26 schreef joppie_saus het volgende:
Ik rij met onze Fabia 1.2 gemiddeld 1 op 11 bij 140 op cruise dus waar je die verbruikscijfers vandaan haalt...
Zeer gave auto, maar ik zou dan voor een Pontiac GTO gaan. Zelfde auto maar dan met het stuur links.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:27 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Typfoutje? Golden = Holden -> Commodore SS? Die is ook heel vet, vind daarvan de voorkant ook veel beter, alleen de achterkant spreekt me totaal niet aan.
Zijn ook indirect een stukkie duurder doordat ze uit Au motten kommen.
[ afbeelding ]
Vind het juist wel wat hebben, iets exclusiever. Maar qua gebruikersgemak zou ik idd toch liever links zittenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:31 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
Zeer gave auto, maar ik zou dan voor een Pontiac GTO gaan. Zelfde auto maar dan met het stuur links.
yup. En die achterkant vind ik juist wel mooier.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:27 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Typfoutje? Golden = Holden -> Commodore SS? Die is ook heel vet, vind daarvan de voorkant ook veel beter, alleen de achterkant spreekt me totaal niet aan.
Zijn ook indirect een stukkie duurder doordat ze uit Au motten kommen.
[ afbeelding ]
Over smaak valt niet te twisten, vraag maar aan Amoebaquote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:00 schreef Marco001 het volgende:
[..]
yup. En die achterkant vind ik juist wel mooier.
Zag vandaag weer een Jaguar XF staan.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:22 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Over smaak valt niet te twisten, vraag maar aan Amoeba
Hehe, klinkt goedquote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:13 schreef Mallet het volgende:
Wij hebben een jaar of 3 een 306 1.6 gehad uit 1993 zonder stuurbekrachtiging, airco, elektrische ramen en airbag. Meer kwestie van een stuur en pedalen en that's it. Onderhand beginnen ze wel echt oud te worden. Echt zuinig reed hij niet, 1:10 ongeveer. Ik ging er vaak mee naar school uur heen uur terug. Aan het eind werd hij onbetrouwbaar, zuipte olie, ging ontzettend stotteren en afslaan. Bij een tankstation begaf hij het toen opnieuw. Heeft mijn moeder hem naar de Turkse autohandelaar naast het station geduwd en voor 200 euro dat ding achtergelaten.
Is dat op de Nijkerkerstraat? Heb daar vandaag wel een Transporter afgeleverd....quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:31 schreef Solidberg het volgende:
Er heeft een hiker ook nog een VW Transporter in Amersfoort afgeleverd met volgens mij complete lege band Heeft zeker lekker gereden.
En toen ging je zeker masturberen?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:23 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Zag vandaag weer een Jaguar XF staan.
Gewoon de uitlaat man. Was nog lekker warm ook.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:45 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
En toen ging je zeker masturberen?
[slecht grap]Maar hoe weet je dan dat die altijd in Reuver staat, hij kan toch ook rijden?[/slechte grap]quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:47 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Gewoon de uitlaat man. Was nog lekker warm ook.
Ben ik de enige die 'm niet snapt?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:51 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
[slecht grap]Maar hoe weet je dan dat die altijd in Reuver staat, hij kan toch ook rijden?[/slechte grap]
Oh zo. Ze was niet thuis man. Maar ze is ook echt zo'n domme kut die waarschijnlijk haar havo nog niet heeft dus zoveel boeide het me nu ook weer niet.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:06 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Je ging toch laatst langs je ex in Reuver?
En toch heb je er ooit iets in gezien?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:07 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Oh zo. Ze was niet thuis man. Maar ze is ook echt zo'n domme kut die waarschijnlijk haar havo nog niet heeft dus zoveel boeide het me nu ook weer niet.
Megagrote blunder man. Liever nog een keer bij de vogel een A6 tegen een kast rammen dan haar moeten kussen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:09 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
En toch heb je er ooit iets in gezien?
Dan zou je wel eens kunnen schrikken, een ex van mij is getrouwd met een 10 jaar oudere vent en heeft inmiddels een kind van bijna 3.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:19 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Megagrote blunder man. Liever nog een keer bij de vogel een A6 tegen een kast rammen dan haar moeten kussen.
Maar ik heb haar na onze break-up wel mega hard laten vallen. Daarom ging ik eigenlijk eens kijken hoe het ging.
Wacht even. Jíj een ex? En ze heeft jou níet gedumpt maar jij haar? De tering, dat wijf moet wel een kop als een bak met oorwurmen hebbenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:07 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Oh zo. Ze was niet thuis man. Maar ze is ook echt zo'n domme kut die waarschijnlijk haar havo nog niet heeft dus zoveel boeide het me nu ook weer niet.
Had dan een trio geregeld.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:22 schreef Irritatie100 het volgende:
En een vriend van mij is een keer gedumpt voor een vrouw
2 Exen. Inderdaad is die uit Reuver weinig aantrekkelijk, maar ook niets mee gedaan. Mijn andere ex was wel knap, vond ik dan. In ieder geval zeker niet lelijk.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:25 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Wacht even. Jíj een ex? En ze heeft jou níet gedumpt maar jij haar? De tering, dat wijf moet wel een kop als een bak met oorwurmen hebben
Basisschool relaties gaan toch altijd stuk, daar moet je mee leven. Ook al is het zo'n lange tijd terugquote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:29 schreef Amoeba het volgende:
[..]
2 Exen. Inderdaad is die uit Reuver weinig aantrekkelijk, maar ook niets mee gedaan. Mijn andere ex was wel knap, vond ik dan. In ieder geval zeker niet lelijk.
Het klinkt krom, maar zij maakte het uit. Maar ik sprak haar niet zoveel omdat ze nooit op school was en Deurne - Reuver toch een flink stuk was. Daarna wilde ze nog wel eens hangen en praten maar ditchte ik haar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |