Dan had het wel een 306 GTI geworden natuurlijkquote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:18 schreef S-RS het volgende:
[..]
Verstandige auto's kopen.... Dat kan altijd nog als je achter de geraniums zit..
http://www.driving-fun.com/forum/viewtopic.php?f=55&t=29468
Onder de categorie degelijk en zuinig:quote:
Que?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:44 schreef Babananana het volgende:
[..]
Onder de categorie degelijk en zuinig:
-Peugeot 206
Okee, alleen zuinig dan.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:45 schreef Schaafkaas het volgende:
Mazda MX5 eerste generatie is degelijk, zuinig, goedkoop en sportief.
[..]
Que?
Kastknuffelaar niet.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:55 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Excuus man.
OK, wie heeft dat verzonnen.Kiprollade, Joppie of SR-S?
Wat voor motor zit er in die '404 - De pagina is niet gevonden.'?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:03 schreef joppie_saus het volgende:
Och, zou deze graag willen hebben:
http://www.autoscout24.nl/details?vehicleId=243457480
Op zich tof, maar wel wat duur. Voor dat geld liever een Fiesta ST of 206 RC.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:12 schreef joppie_saus het volgende:
Nu met werkend linkje:
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=243457480
vind de golden versie mooier.. Zon ute is ook erg dik...quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:05 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Wat voor motor zit er in die '404 - De pagina is niet gevonden.'?
Wat auto's uitzoeken betreft, ik heb een nieuw schatje die op m'n lijstje staat:
[ afbeelding ]
Importeren vanuit Engeland en je hebt een (in Nederland) zeldzame wolf in schaapskleren. Zit een 6.0 V8 in met bijna 500pk
Die auto's zijn echt extreem zuinig. 1:25 is haalbaar, 1:20,met goed doorrijden ook nog. En ze rijden als een volwassen auto. Ik denk dat ze ook wel waardevast zijn (voor zover een auto dat kan zijn). En zeer betrouwbaar. Dus ondanks de prijs toch wel een aanrader.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:12 schreef joppie_saus het volgende:
Nu met werkend linkje:
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=243457480
OK, dan mag die van de lijst.quote:
Typfoutje? Golden = Holden -> Commodore SS? Die is ook heel vet, vind daarvan de voorkant ook veel beter, alleen de achterkant spreekt me totaal niet aan.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:20 schreef Marco001 het volgende:
[..]
vind de golden versie mooier.. Zon ute is ook erg dik...
Van een vriend die hem op vakantie meegehad heeft. Maar je vergelijkt nu benzine met diesel...quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:26 schreef joppie_saus het volgende:
Ik rij met onze Fabia 1.2 gemiddeld 1 op 11 bij 140 op cruise dus waar je die verbruikscijfers vandaan haalt...
Zeer gave auto, maar ik zou dan voor een Pontiac GTO gaan. Zelfde auto maar dan met het stuur links.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:27 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Typfoutje? Golden = Holden -> Commodore SS? Die is ook heel vet, vind daarvan de voorkant ook veel beter, alleen de achterkant spreekt me totaal niet aan.
Zijn ook indirect een stukkie duurder doordat ze uit Au motten kommen.
[ afbeelding ]
Vind het juist wel wat hebben, iets exclusiever. Maar qua gebruikersgemak zou ik idd toch liever links zittenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:31 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
Zeer gave auto, maar ik zou dan voor een Pontiac GTO gaan. Zelfde auto maar dan met het stuur links.
yup. En die achterkant vind ik juist wel mooier.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:27 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Typfoutje? Golden = Holden -> Commodore SS? Die is ook heel vet, vind daarvan de voorkant ook veel beter, alleen de achterkant spreekt me totaal niet aan.
Zijn ook indirect een stukkie duurder doordat ze uit Au motten kommen.
[ afbeelding ]
Over smaak valt niet te twisten, vraag maar aan Amoebaquote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:00 schreef Marco001 het volgende:
[..]
yup. En die achterkant vind ik juist wel mooier.
Zag vandaag weer een Jaguar XF staan.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:22 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Over smaak valt niet te twisten, vraag maar aan Amoeba
Hehe, klinkt goedquote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:13 schreef Mallet het volgende:
Wij hebben een jaar of 3 een 306 1.6 gehad uit 1993 zonder stuurbekrachtiging, airco, elektrische ramen en airbag. Meer kwestie van een stuur en pedalen en that's it. Onderhand beginnen ze wel echt oud te worden. Echt zuinig reed hij niet, 1:10 ongeveer. Ik ging er vaak mee naar school uur heen uur terug. Aan het eind werd hij onbetrouwbaar, zuipte olie, ging ontzettend stotteren en afslaan. Bij een tankstation begaf hij het toen opnieuw. Heeft mijn moeder hem naar de Turkse autohandelaar naast het station geduwd en voor 200 euro dat ding achtergelaten.
Is dat op de Nijkerkerstraat? Heb daar vandaag wel een Transporter afgeleverd....quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:31 schreef Solidberg het volgende:
Er heeft een hiker ook nog een VW Transporter in Amersfoort afgeleverd met volgens mij complete lege band Heeft zeker lekker gereden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |