Hmm, die in DB heb ik het juist over. Zullen natuurlijk wel verschillende mensen werken. Nu drie keer de verkeerde getroffen denk ik dan maar.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:14 schreef Babananana het volgende:
[..]
Ben wel eens bij de vestiging in Den Bosch geweest, maar geen klachten daar. Konden de sleutels niet vinden, maar ik mocht met koffie door alle brochures bladeren dus ik vermaakte me wel.
Dat zou goed kunnen. Ik ben er 1 keer geweest en toen ze de sleutels niet konden vinden liep de receptioniste met me langs alle verkopers, maar die is aangenomen om vriendelijk te doen natuurlijk. Het is wel een groot bedrijf ja. Maar na 1 ervaring kan ik dat bedrijf natuurlijk niet goed beoordelen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:18 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Hmm, die in DB heb ik het juist over. Zullen natuurlijk wel verschillende mensen werken. Nu drie keer de verkeerde getroffen denk ik dan maar.
VdU in Eindhoven? Ik ben daar wel eens geweest voor EW, stond toen in het verkeerde deel (vrij grote vestiging) en daar waren ze inderdaad ook niet echt vriendelijk. Moet zeggen dat de dame die me daar toen uiteindelijk geholpen heeft wel aardig was.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:22 schreef BlackLining het volgende:
Hmja zo ben ik een tijde terug nog drie kwartier bezig geweest met een parkeerplaats vinden in Scheveningen. Had ik eindelijk wat, ik naar binnen, bleek die kerel een eigen parkeerplaats op het dak van zijn bedrijf te hebbenZeg dat dan meteen goffedomme.
Ging gisteren toch nog over lompe horken? Vandaag weer bij een LM geweest waar me al eerder was opgevallen dat men er weinig fatsoen kent. Betreft een vestiging van vdU. Voor AR volk misschien wel bekend, voor zover ik weet rijdt EW er niet voor.
Kom je binnen: "Goedemorgen! Ik kom namens Autoreset een auto ophalen". Krijg je dan toegesnauwd: "Kenteken!
" Wil ie nog weten waar je naartoe gaat, en dan krijg je een sleutel naar je toegegooid. Lompe boer.
![]()
Zo beter baas?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 07:56 schreef Amoeba het volgende:
Maar jongens, VdU, Audi dealer te Eindhoven. Iedereen met Google weet precies om wie het gaat. Of heb ik die regel nu verkeerd begrepen en is het juist de bedoeling dat mensen met Google niet hier terecht komen?
Meestal heeft dat soort acties tot gevolg dat je dagenlang blijft steken op de 1999 jaquote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:41 schreef joppie_saus het volgende:
Heeft geen zin die zogenaamde acties van ze. Iedereen lekker unliken en dan weer snitchen om te liken.
Precies. Eerlijker was geweest om die bon te verloten onder de 2000 likers. Maar goed, dan had iemand als Tom (die ieder bericht van EW op FB likedquote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:44 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Meestal heeft dat soort acties tot gevolg dat je dagenlang blijft steken op de 1999 ja
Buiten dat is het hetzelfde als nieuwe klanten korting hebben je oude trouwe klant een prijsverhoging. Hele schrale vorm van 'marketing' is het.
Als ik ze aan de lijn heb zal ik eens vragen hoe dat met die tankpassen zit, aangezien de Esso pas geheel gaat verdwijnen als ik het goed heb begrepen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:24 schreef MG_13 het volgende:
Werd net opgebeld door EW wanneer ik weer beschikbaar was. Ik dacht ook al, waar blijft m'n inlogcode. Hadden ze blijkbaar op 13 januari verstuurd, maar ik heb niks ontvangen. Zou nu een mailtje krijgen, maar het is 10 min. later inmiddels en ik heb weer niks. Misschien staat m'n emailadres verkeerd in hun systeem ofzo? Anders zo maar weer even bellen.
Oh ja. De Shellcard kan ik vergeten, omdat m'n Esso-pas nog geldig is.
Kijk, daar zat ik op te wachten!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:58 schreef Kiprollade het volgende:
Edit: Salarisspecificatie is binnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |