abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135745616
Wat kan AR doen dan? Beetje dreigen dat ze anders niet meer voor hun zullen gaan rijden ofzo?
Nee, toch niet
pi_135745690
Wij krijgen toch ook in de instructies mee dat een bedrijf wel eens klaagt dat er bijvoorbeeld niet om liftjes gevraagd mag worden? Dan vind ik dat AR kan vragen of hun personeel fatsoenlijk behandeld kan worden.

Zo ver als dreigen hoeft het helemaal niet te komen.
Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef wise het volgende:
dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijktĦĦĦĦĦ
pi_135745708
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 00:14 schreef Babananana het volgende:

[..]

Ben wel eens bij de vestiging in Den Bosch geweest, maar geen klachten daar. Konden de sleutels niet vinden, maar ik mocht met koffie door alle brochures bladeren dus ik vermaakte me wel.
Hmm, die in DB heb ik het juist over. Zullen natuurlijk wel verschillende mensen werken. Nu drie keer de verkeerde getroffen denk ik dan maar.

Er hoeft van mij helemaal nergens mee gedreigd te worden, maar ik stoor mij er wel aan. En dan niet eens zozeer vanuit mijn werk, maar meer omdat er mensen bestaan zonder fatsoen. Als ik die in het dagelijks leven tegen kom kan ik er net zo slecht tegen.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_135745790
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 00:18 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Hmm, die in DB heb ik het juist over. Zullen natuurlijk wel verschillende mensen werken. Nu drie keer de verkeerde getroffen denk ik dan maar.
Dat zou goed kunnen. Ik ben er 1 keer geweest en toen ze de sleutels niet konden vinden liep de receptioniste met me langs alle verkopers, maar die is aangenomen om vriendelijk te doen natuurlijk. Het is wel een groot bedrijf ja. Maar na 1 ervaring kan ik dat bedrijf natuurlijk niet goed beoordelen.
Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef wise het volgende:
dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijktĦĦĦĦĦ
pi_135746414
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2014 23:22 schreef BlackLining het volgende:
Hmja zo ben ik een tijde terug nog drie kwartier bezig geweest met een parkeerplaats vinden in Scheveningen. Had ik eindelijk wat, ik naar binnen, bleek die kerel een eigen parkeerplaats op het dak van zijn bedrijf te hebben :D Zeg dat dan meteen goffedomme.

Ging gisteren toch nog over lompe horken? Vandaag weer bij een LM geweest waar me al eerder was opgevallen dat men er weinig fatsoen kent. Betreft een vestiging van vdU. Voor AR volk misschien wel bekend, voor zover ik weet rijdt EW er niet voor.

Kom je binnen: "Goedemorgen! Ik kom namens Autoreset een auto ophalen :) ". Krijg je dan toegesnauwd: "Kenteken! }:| " Wil ie nog weten waar je naartoe gaat, en dan krijg je een sleutel naar je toegegooid. Lompe boer. :{w
VdU in Eindhoven? Ik ben daar wel eens geweest voor EW, stond toen in het verkeerde deel (vrij grote vestiging) en daar waren ze inderdaad ook niet echt vriendelijk. Moet zeggen dat de dame die me daar toen uiteindelijk geholpen heeft wel aardig was.

[ Bericht 0% gewijzigd door meneer_valk op 21-01-2014 08:10:12 ]
pi_135748193
Maar jongens, VdU, Audi dealer te Eindhoven. Iedereen met Google weet precies om wie het gaat. Of heb ik die regel nu verkeerd begrepen en is het juist de bedoeling dat mensen met Google niet hier terecht komen?
pi_135748328
quote:
15s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 07:56 schreef Amoeba het volgende:
Maar jongens, VdU, Audi dealer te Eindhoven. Iedereen met Google weet precies om wie het gaat. Of heb ik die regel nu verkeerd begrepen en is het juist de bedoeling dat mensen met Google niet hier terecht komen?
Zo beter baas?
pi_135748493
Hij heeft wel een punt, we moeten oppassen met wat wij over wie zeggen. Wij zijn al vrij discreet maar als we het bijvoorbeeld over die in Meerkerk hebben en een medewerker daar komt toevallig dit topic tegen, dan weten zij meteen dat wij het over hen hebben.

Het scheelt dat onze Fok topic pas op pagina 3 van Google staat en de mens vaak niet verder dan pagina 2 kijkt. :')
  dinsdag 21 januari 2014 @ 08:47:05 #284
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_135748706
Toch vind ik wel dat je mag zeggen of een bedrijf netjes is of niet, of heb ik het mis? Zij zullen vast ook wel zulke dingen zeggen achter onze rug om, "Kutstudentjes van EW/AR zijn het toch." Onze enige vorm van communicatie met onze collega's is via fora als dit. En ja, dat kan door iedereen gelezen worden, maar who cares, er zijn hier geen doodsbedreigingen o.i.d. :{w
Lijkt mij gewoon dat iedereen zich hoort te gedragen tegen een klant/werknemer. Goedemorgen zeggen is niet zo lastig lijkt me, eveneens voor het hebben van een chagrijnige kop (alhoewel sommige mensen van nature al niet zo mooi zijn, maar dat terzijde :')). Ik bedoel, als wij binnenstappen met ons pakje aan, vrolijk groeten om vervolgens te worden afgesnauwd hoeven ze ook niet gek op te kijken als ik bot doe tegen hun.
pi_135748815
En de winnaar van de Perry sport bon à ¤150,- : een PC die al sinds maart 2013 voor EW werkt. Die krijgt van mij persoonlijk 150eu als dit de eerste keer was geweest die ie de pagina likete :')
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much."
"You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
  dinsdag 21 januari 2014 @ 09:41:15 #286
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_135749531
Heeft geen zin die zogenaamde acties van ze. Iedereen lekker unliken en dan weer snitchen om te liken.
#26 || Luciano da Silva
pi_135749580
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 09:41 schreef joppie_saus het volgende:
Heeft geen zin die zogenaamde acties van ze. Iedereen lekker unliken en dan weer snitchen om te liken.
Meestal heeft dat soort acties tot gevolg dat je dagenlang blijft steken op de 1999 ja :')

Buiten dat is het hetzelfde als nieuwe klanten korting hebben je oude trouwe klant een prijsverhoging. Hele schrale vorm van 'marketing' is het.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_135749732
Een typerend gevalletje van marketing; zo moet het niet
pi_135750365
Even nog de fysio oefeningen doen en dan maar eens naar Nimwegge om de Transit op te halen. Wel een Transit Connect zag ik, dus ietsje kleiner dan de 9 persoons bus uitvoering waar ze mee normaal gesproken mee opzadelen.
pi_135750548
Werd net opgebeld door EW wanneer ik weer beschikbaar was. Ik dacht ook al, waar blijft m'n inlogcode. Hadden ze blijkbaar op 13 januari verstuurd, maar ik heb niks ontvangen. Zou nu een mailtje krijgen, maar het is 10 min. later inmiddels en ik heb weer niks. Misschien staat m'n emailadres verkeerd in hun systeem ofzo? Anders zo maar weer even bellen.

Oh ja. De Shellcard kan ik vergeten, omdat m'n Esso-pas nog geldig is.
pi_135751071
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 09:44 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Meestal heeft dat soort acties tot gevolg dat je dagenlang blijft steken op de 1999 ja :')

Buiten dat is het hetzelfde als nieuwe klanten korting hebben je oude trouwe klant een prijsverhoging. Hele schrale vorm van 'marketing' is het.
Precies. Eerlijker was geweest om die bon te verloten onder de 2000 likers. Maar goed, dan had iemand als Tom (die ieder bericht van EW op FB liked :') ) of Boet (PC van Miss Montreal destijds) die bon gewonnen, dus in hoeverre die loting eerlijk zou verlopen is ook maar weer de vraag.
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_135751564
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 10:24 schreef MG_13 het volgende:
Werd net opgebeld door EW wanneer ik weer beschikbaar was. Ik dacht ook al, waar blijft m'n inlogcode. Hadden ze blijkbaar op 13 januari verstuurd, maar ik heb niks ontvangen. Zou nu een mailtje krijgen, maar het is 10 min. later inmiddels en ik heb weer niks. Misschien staat m'n emailadres verkeerd in hun systeem ofzo? Anders zo maar weer even bellen.

Oh ja. De Shellcard kan ik vergeten, omdat m'n Esso-pas nog geldig is.
Als ik ze aan de lijn heb zal ik eens vragen hoe dat met die tankpassen zit, aangezien de Esso pas geheel gaat verdwijnen als ik het goed heb begrepen.
pi_135753143
Bus net gemist ;( Nu uur wachten
Nee, toch niet
pi_135753229
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 11:49 schreef Solidberg het volgende:
Bus net gemist ;( Nu uur wachten
Geld *O*
pi_135753393
Heuj, de rit naar een of ander gat in Friesland werd afgebeld voor een middag locatiewerk in Groningen :P

Morgen ook weer onder de pannen met locatiewerk, altijd leuk.
  dinsdag 21 januari 2014 @ 11:58:39 #296
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_135753460
Ik heb 1 keer locatiewerk gedaan in Breda bij ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ (if you know what I mean :9). Vind het auto's transporteren toch leuker dan auto's op de parkeerplaatsen zetten en wasstraatwerk.

Edit: Salarisspecificatie is binnen :)
pi_135753914
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 11:58 schreef Kiprollade het volgende:
Edit: Salarisspecificatie is binnen
Kijk, daar zat ik op te wachten!
  dinsdag 21 januari 2014 @ 12:17:28 #298
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_135754051
Beetje apart dit.
Krijg betaald voor 35,75 uur, maar ik heb 39,75 uur gewerkt. Dit laatste rit was op 31 december, al reken ik die niet mee kom ik uit op 33,75. Heb het aan de hand van alle ritbonnen nog nagerekend, maar ik snap niet wat ze gedaan hebben.
pi_135754085
Even mailen met administratie? Ik heb m'n laatste rit ook op 31 december gereden, en bij mij is die wel gewoon meegenomen met het uitbetalen van het salaris. Lijkt me ook niet meer dan logisch eigenlijk.
pi_135754206
Oke, we gaan verder in het volgende deel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')