abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135725802
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 17:36 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Het gaat er vooral om dat je niet die met schade mag gebruiken. Maar AR heeft inderdaad ook een overdrachtformulier, waar die schademelding niet op staat.

Ik heb ooit eens een keer gebeld toen ik geen A formulier bij me had :') Ze hadden me halverwege een rit gebeld of ik die er achteraan kon doen. Kan wel, maar dus geen voorbereiding en geen formulier. Was wel echt een drama schijnbaar, moest met die auto langs huis om daar alsnog het formulier uit te printen, een goeie 80km om :') Maar goed, uren schrijven :7

Tegenwoordig een stuk of 10 van die A formulieren bij me, want de laatste tijd rij ik steeds vaker voor die gasten. Moet er morgen weer een Ford Transit ( O+ ) naartoe brengen.
Moet je naar die in Amsterdam?
Nee, toch niet
  maandag 20 januari 2014 @ 17:37:21 #252
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_135725806
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 17:26 schreef BlackLining het volgende:
Mwa, de meeste moderne auto's gebruiken toch allemaal dezelfde systemen. Zeker de navi's van de Volkswagen groep kan ik ondertussen blindelings wel intellen. Met de stokbroodvoitures heb ik doorgaans wat meer moeite :{

Mijn telefoon loopt alsnog leeg als ie aan de lader hangt met navi aan :{ Heb hem doorgaans met scherm uit aan de lader op de stoel naast me liggen, met alleen Flitsmeister draaiende. Sowieso naar de plaats van bestemming rijden lukt me ook zonder navigatie wel op de borden van de snelweg, als de auto zelf geen navigatie heeft knal ik hem alleen aan om in de plaats dan weer de juiste straat te vinden. Snelweg doe ik wel zonder navigatie, dat gaat prima.
Stokbroodvoiture ben ik de navigatie gewend. Al was de navigatie in een kale 508 iets anders qua stem en weergave dan de full option ' de mon père' wat wel raar is.
Pon groep vind ik alleen echt zo'n Google translate stem Heb het liefst de TomTom weergave met een niet-robot stem, die dingen geven heel duidelijk alle banen weer, dat is wel chill :9
pi_135725847
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 17:37 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Moet je naar die in Amsterdam?
A in Almere :)

@ Hierboven: Liever helemaal geen stem. Dat gelul door mijn muziek heen vind ik maar irritant :{w
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_135725849
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 17:37 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Stokbroodvoiture ben ik de navigatie gewend. Al was de navigatie in een kale 508 iets anders qua stem en weergave dan de full option ' de mon père' wat wel raar is.
Pon groep vind ik alleen echt zo'n Google translate stem Heb het liefst de TomTom weergave met een niet-robot stem, die dingen geven alle banen weer, dat is wel chill :9
"Weg volgen voor x km, .... alstublieft" Vind ik zo irritant hé
Nee, toch niet
  maandag 20 januari 2014 @ 17:38:56 #255
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_135725863
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 17:36 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Het gaat er vooral om dat je niet die met schade mag gebruiken. Maar AR heeft inderdaad ook een overdrachtformulier, waar die schademelding niet op staat.

Ik heb ooit eens een keer gebeld toen ik geen A formulier bij me had :') Ze hadden me halverwege een rit gebeld of ik die er achteraan kon doen. Kan wel, maar dus geen voorbereiding en geen formulier. Was wel echt een drama schijnbaar, moest met die auto langs huis om daar alsnog het formulier uit te printen, een goeie 80km om :') Maar goed, uren schrijven :7

Tegenwoordig een stuk of 10 van die A formulieren bij me, want de laatste tijd rij ik steeds vaker voor die gasten. Moet er morgen weer een Ford Transit ( O+ ) naartoe brengen.
Transit heb ik er ook moeten brengen, viel me reuze mee die wagens. :O
  maandag 20 januari 2014 @ 17:39:39 #256
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_135725889
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 17:38 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Dat had ik in de Skoda Octavia: "Binnekort rechtdoor rijden.......... alstublieft" ehhm, no shit?

Edit: ik ga nu pannekoeken eten en jullie lekker niet, doei
pi_135725890
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 17:38 schreef BlackLining het volgende:

[..]

A in Almere :)

@ Hierboven: Liever helemaal geen stem. Dat gelul door mijn muziek heen vind ik maar irritant :{w
Ah, moet voor 15 uur in Almere een Prius brengen
Nee, toch niet
pi_135725906
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 17:26 schreef BlackLining het volgende:
Mwa, de meeste moderne auto's gebruiken toch allemaal dezelfde systemen. Zeker de navi's van de Volkswagen groep kan ik ondertussen blindelings wel intellen. Met de stokbroodvoitures heb ik doorgaans wat meer moeite :{

Mijn telefoon loopt alsnog leeg als ie aan de lader hangt met navi aan :{ Heb hem doorgaans met scherm uit aan de lader op de stoel naast me liggen, met alleen Flitsmeister draaiende. Sowieso naar de plaats van bestemming rijden lukt me ook zonder navigatie wel op de borden van de snelweg, als de auto zelf geen navigatie heeft knal ik hem alleen aan om in de plaats dan weer de juiste straat te vinden. Snelweg doe ik wel zonder navigatie, dat gaat prima.
Betere lader kopen. De meeste telefoons laden met 1-1.5A waar goedkope laders (ook waar 1A op staat) vaak tussen de 0.5-1A leveren. Als je een 2A lader koopt (vanaf 1¤ op eBay) heb je nergens meer last van en stap je uit elke auto met een volle batterij.

quote:
2s.gif Op maandag 20 januari 2014 17:31 schreef Amoeba het volgende:

[..]

De navigatie van Renault is inderdaad best kut.
ok echt in die mail ABSOLUUT GEEN ANDER FORMULIER GEBRUIKEN!!!

Stel dat je een standaard EW/AR formulier gebruikt: Er staat echt exact dezelfde informatie in. :')
Die navi's in VW's zijn makkelijk idd, maar de Japanners en Stokbroden duren mij gewoon te lang, binnen 30 sec heb ik mijn telefoon startklaar aan de vooruit hangen.

Heb ook altijd het navi geluid uitstaan, ik onthoud de aanwijzing gewoon en als ik dat gedaan heb kijk ik wel op het scherm voor de volgende.
Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef wise het volgende:
dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijktĦĦĦĦĦ
pi_135725947
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 17:38 schreef Solidberg het volgende:

[..]

"Say alstublieft one more time.... o|O "

Strontvervelend inderdaad.

Ik vind de navigatie van Renault maar zaad, met die irritante kut bediening op de middenconsole die in elk scherm weer op een andere manier werkt :N Doe mij dan maar VWG, da's gewoon allemaal touch, veel makkelijker. Enige waar ik nog wel eens ruzie mee heb, is met handmatig een radiozender kiezen. Q-Music staat niet overal standaard in, en het is altijd ff zoeken hoe je ook alweer handmatig een frequentie instelt. Vandaag weer moeten doen, nu goed onthouden dat het onder Extra zit en niet onder FM/Band.

quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 17:39 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Ah, moet voor 15 uur in Almere een Prius brengen
Nou, wellicht treffen we elkaar dan. Moet er tussen 14 en 16 uur de Transit brengen. Zal eerder 14 worden dan 16, want ik moet hem tussen 12 en 13 afhalen in Nijmegen.

[ Bericht 19% gewijzigd door BlackLining op 20-01-2014 17:56:41 ]
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_135726792
Dan kijk maar of je een gast in een goedkoop pak ziet :P
Nee, toch niet
pi_135726883
Werk voor morgen!
Breda-Amersfoort in een Grand Scenic met 1.2 TCe
Amersfoort-Groningen in een Fiesta 1.2 (3-cilinder vond ik al leuk, dus deze zal ook wel grappig rijden zijn)
Groningen-Breda in een Mitsubishi L200 }:| Is dat zo erg als de verhalen doen geloven?
Edit: is dus niet dat 'vrachtwagentje' maar een heuse pick-up! Nice *)
dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijktĦĦĦĦĦ
  maandag 20 januari 2014 @ 18:17:21 #262
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_135727177
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 18:09 schreef Babananana het volgende:
Werk voor morgen!
Breda-Amersfoort in een Grand Scenic met 1.2 TCe
Amersfoort-Groningen in een Fiesta 1.2 (3-cilinder vond ik al leuk, dus deze zal ook wel grappig rijden zijn)
Groningen-Breda in een Mitsubishi L200 }:| Is dat zo erg als de verhalen doen geloven?
Edit: is dus niet dat 'vrachtwagentje' maar een heuse pick-up! Nice *)
Lachen zo'n Mitsoebiesjie, als er file is gewoon door de berm met die wagen joh.
pi_135727440
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 18:17 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Lachen zo'n Mitsoebiesjie, als er file is gewoon door de berm met die wagen joh.
Wat moet je met een foorwieldraaif in Nederland?
pi_135727505
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 18:06 schreef Solidberg het volgende:
Dan kijk maar of je een gast in een goedkoop pak ziet :P
Ja, of jij een gast in een gewone spijkerbroek met simpele (wel leren! maar ook met witte zooi) schoen en een goedkope G-Star jas :')

Rot maar op met dat pak. Sinds ik in me een tijdje terug realiseerde dat ik in driedelig pak in een hoogwerker aan het rijden was, ben ik ermee opgehouden. Kan er zonder ook wel representatief uit zien.
  maandag 20 januari 2014 @ 18:31:42 #265
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_135727685
quote:
Probeerde het filmpje ook te zoeken, maar tevergeefs haha. Blijft briljant :')
pi_135727926
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 18:31 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Komt natuurlijk omdat die zoekmachine zich verslikt in de gebruikte term 'foorwieldraaif' :') Ik zocht op 'file'.

Ik ga ook nooit in pak, maar vind wel dat ik er representatief uit zie. Nette donkere spijkerbroek, overhemd, leren sneakers en een donkerblauwe jas. Toen ik vrijdag koffie ging drinken op het AR kantoor ook niks van gehoord, dus dan zal het wel goed zijn.
pi_135727940
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 18:26 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ja, of jij een gast in een gewone spijkerbroek met simpele (wel leren! maar ook met witte zooi) schoen en een goedkope G-Star jas :')

Rot maar op met dat pak. Sinds ik in me een tijdje terug realiseerde dat ik in driedelig pak in een hoogwerker aan het rijden was, ben ik ermee opgehouden. Kan er zonder ook wel representatief uit zien.
Echt he. Kom je bij die boertjes aan in je pak, ze zien je liever gaan. _O-
Ik doe nog wel mijn pak aan als ik naar de klant van een LM moet. Wel zo netjes, maar die hoogwerkers of busjes.. Nee :N
  maandag 20 januari 2014 @ 18:49:53 #268
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_135728401
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 18:31 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Echt een eindbaas die gast! ^O^
  maandag 20 januari 2014 @ 19:04:17 #269
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_135729072
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 17:16 schreef Solidberg het volgende:
Hoe was het ook alweer als je een auto ophaalt bij een overheidsinstantie? Heb niet eens een CP, en moet bij de DUO een auto ophalen.
Ford Galaxy met 1.6 motor, en daarna een Prius bj 2010 ophalen ;(
Ik heb daar ook eens een auto opgehaald. Na lang wachten en drie kanten opgestuurd te worden (let op dat ze je niet naar de leveranciersafdeling sturen!) mocht ik een pleuriseind richting Sterrebos lopen omdat dat verhikel 'gewoon' langs de weg geparkeerd stond :')
#26 || Luciano da Silva
pi_135729740
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 19:04 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Ik heb daar ook eens een auto opgehaald. Na lang wachten en drie kanten opgestuurd te worden (let op dat ze je niet naar de leveranciersafdeling sturen!) mocht ik een pleuriseind richting Sterrebos lopen omdat dat verhikel 'gewoon' langs de weg geparkeerd stond :')
Same here, hele parkeergarage afgezocht naar een Peugeot Partner, stond ie gewoon bij de weg. Als straf twee uur later van achter aangereden op de A1.
pi_135730463
Moet toch pas om 12 uur in Amsterdam zijn, dus zat tijd om dat ding te zoeken morgen :')
Nee, toch niet
pi_135743561
Hmja zo ben ik een tijde terug nog drie kwartier bezig geweest met een parkeerplaats vinden in Scheveningen. Had ik eindelijk wat, ik naar binnen, bleek die kerel een eigen parkeerplaats op het dak van zijn bedrijf te hebben :D Zeg dat dan meteen goffedomme.

Ging gisteren toch nog over lompe horken? Vandaag weer bij een LM geweest waar me al eerder was opgevallen dat men er weinig fatsoen kent. Betreft een vestiging van vdU. Voor AR volk misschien wel bekend, voor zover ik weet rijdt EW er niet voor.

Kom je binnen: "Goedemorgen! Ik kom namens Autoreset een auto ophalen :) ". Krijg je dan toegesnauwd: "Kenteken! }:| " Wil ie nog weten waar je naartoe gaat, en dan krijg je een sleutel naar je toegegooid. Lompe boer. :{w

[ Bericht 25% gewijzigd door BlackLining op 20-01-2014 23:34:48 ]
pi_135745385
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2014 23:22 schreef BlackLining het volgende:
Hmja zo ben ik een tijde terug nog drie kwartier bezig geweest met een parkeerplaats vinden in Scheveningen. Had ik eindelijk wat, ik naar binnen, bleek die kerel een eigen parkeerplaats op het dak van zijn bedrijf te hebben :D Zeg dat dan meteen goffedomme.

Ging gisteren toch nog over lompe horken? Vandaag weer bij een LM geweest waar me al eerder was opgevallen dat men er weinig fatsoen kent. Betreft een vestiging van vdU. Voor AR volk misschien wel bekend, voor zover ik weet rijdt EW er niet voor.

Kom je binnen: "Goedemorgen! Ik kom namens Autoreset een auto ophalen :) ". Krijg je dan toegesnauwd: "Kenteken! }:| " Wil ie nog weten waar je naartoe gaat, en dan krijg je een sleutel naar je toegegooid. Lompe boer. :{w
Een klachtmail sturen naar AR wordt gewaardeerd heb ik vanmorgen gemerkt :P Wel fatsoenlijk houden en de klacht niet op hun richten natuurlijk, want AR kan er ook niks aan doen. Maar ze willen wel graag weten waar hun personeel eventueel slecht behandeld wordt.
pi_135745528
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 00:08 schreef Babananana het volgende:

[..]

Een klachtmail sturen naar AR wordt gewaardeerd heb ik vanmorgen gemerkt :P Wel fatsoenlijk houden en de klacht niet op hun richten natuurlijk, want AR kan er ook niks aan doen. Maar ze willen wel graag weten waar hun personeel eventueel slecht behandeld wordt.
Ik ga het nog even aankijken, maar als ik daar de volgende keer kom en men kan zich weer niet gedragen, dan zal ik dat doen inderdaad ^O^
pi_135745587
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 00:12 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ik ga het nog even aankijken, maar als ik daar de volgende keer kom en men kan zich weer niet gedragen, dan zal ik dat doen inderdaad ^O^
Ben wel eens bij de vestiging in Den Bosch geweest, maar geen klachten daar. Konden de sleutels niet vinden, maar ik mocht met koffie door alle brochures bladeren dus ik vermaakte me wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')