Zie je niet dat dit verkapte propaganda is om homo's pedofiel te laten lijken zodat de Russische maatschappij nog meer reden heeft om homo's kapot te maken?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 10:44 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Even los van of je beweringen waar zijn, is het relevant? Er bestaan zat kindermisbruikende hetero's, domme blanken en emotioneel instabiele mannen. Als je iets tegen kindermisbruik hebt, moet je gewoon in het algemeen zeggen dat mensen van kinderen af moeten blijven.
Eh, ja, natuurlijk zie ik dat. Ik reageerde op het irrelevant zijn van LIXV's opmerking.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 10:48 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Zie je niet dat dit verkapte propaganda is om homo's pedofiel te laten lijken zodat de Russische maatschappij nog meer reden heeft om homo's kapot te maken?
Ik wil wel reageren hoor: ja het is relevant als dat zo is, er zal namelijk een reden zijn dat meer homoseksuelen het met kinderen doen. Maar nee: homoseksualiteit verbannen of zwart maken is niet de oplossing. Sterker nog, ik vermoed dat de reden dat homoseksualiteit taboe is er voor zorgt dat homoseksuelen vaker iets met kinderen doen. Ik heb daar echter geen cijfers voor (zou mooi onderzoek zijn)quote:Op zaterdag 18 januari 2014 10:49 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Eh, ja, natuurlijk zie ik dat. Ik reageerde op het irrelevant zijn van LIXV's opmerking.
Er is wel degelijk een basis voor zijn beweringen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 10:48 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Zie je niet dat dit verkapte propaganda is om homo's pedofiel te laten lijken zodat de Russische maatschappij nog meer reden heeft om homo's kapot te maken?
Het onderzoek neemt niet in het achterhoofd dat homoseksualtiteit taboe is. D.w.z. je bent naar meerdere factoren aan het kijken die invloed hebben. Een goed onderzoek kan 1 factor bekijken en de rest uitsluiten.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:01 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Er is wel degelijk een basis voor zijn beweringen.
http://rethinkingtheology(...)lity-and-pedophilia/
Het blijft lastig te onderzoeken door verschillend gebruik van de definitie pedofilie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |