Urbanus?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:13 schreef Spongeboss het volgende:
Geen probleem mee gewoon komiek worden. Die Belgische kerel kan het ook met zijn monotone stem.
Denken dat je Philippe kan evenaren.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:13 schreef Spongeboss het volgende:
Geen probleem mee gewoon komiek worden. Die Belgische kerel kan het ook met zijn monotone stem.
quote:
Bent u Ivo Niehe?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:13 schreef Demociraptor het volgende:
TS kampt met het probleem: "De monotone stem." Het is saai, je krijgt er geen babes mee en bovenal klinkt het soms raar.
Klacht: Mijn monotone stem
Herr Geubelsquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Denken dat je Philippe kan evenaren.Wat een eindbaas is dat.
Klopt ja, al zit er een leercurve aan vast. Wanneer je daar eenmaal doorheen bent, en hem dus verstaat, zal je hem onder de beste cabaretiers scharen, tenminste, dat is bij mij het geval.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:47 schreef Lejenk het volgende:
[..]
Herr Geubels
Schijnt in Nederland ook steeds meer bekendheid te krijgen.
Dat klinkt zo doordat zijn spraak heel nasaal klinkt.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:31 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Deze kerel, praat vrij sloom en monotoon naar mijn mening.
wat een tjappie is datquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:31 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Deze kerel, praat vrij sloom en monotoon naar mijn mening.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |