Lijkt mij niet, maar aangezien het hier lijkt op mishandeling of ruzie in de relationele sfeer wellicht wel.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ben je in een ziekenhuis verplicht te vertellen hoe zoiets is gebeurd dan?
ziekenhuis is verplicht om de politie te bellen als het vermoedelijk om een misdrijf gaat.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ben je in een ziekenhuis verplicht te vertellen hoe zoiets is gebeurd dan?
Altijd goed dit soort ontwikkelingenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ohja, makes perfect sense idd.
[ afbeelding ]
Wow.
Ik en mijn gehele familie distantiėren zich ten zeerste van zulke praktijkenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Suri's toch ook met hun daggerfeesten
Ook niet dat gedoe met gouden tanden/sieraden en die shizzle?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik en mijn gehele familie distantiėren zich ten zeerste van zulke praktijken.
1800% srs tho.
Nopequote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ook niet dat gedoe met gouden tanden/sieraden en die shizzle?
Wat een vreemde benen zeg.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ohja, makes perfect sense idd.
[ afbeelding ]
Wow.
Nee, ook totaal nietquote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En je moeder praat ook niet met een accent? Waarom als 'Oewarom'
mijn pa als hij een surinamer nadoet.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En je moeder praat ook niet met een accent? Waarom als 'Oewarom'
over de 20 cm?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nee, ook totaal niet.
Nog meer punten af te werken in je checklist?
Ehmmmmmmmm..quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nee, ook totaal niet.
Nog meer punten af te werken in je checklist?
Is meer een indiaanquote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
mijn pa als hij een surinamer nadoet.
Oewarom jij zo poeraten blanke broeder?
Ik kan dat ook wel redelijk tochquote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Was een keer bij een scharrel thuis, was al redelijk koud buiten in die tijd, en had m'n handschoenen aangelaten toen ik binnen was, gewoon nog niet aan gedacht ze uit te doen, en die pa ging stuk jongenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
dat maakt het zo mooi.quote:
jij praat altijd al zo maar durfde ik nooit te zeggen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik kan dat ook wel redelijk toch
Beetje zoals Vas die een amerikaan na doetquote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
dat maakt het zo mooi.![]()
[..]
jij praat altijd al zo maar durfde ik nooit te zeggen.
Nee, en ikzelf heb alleen maar 2x een boete gehad voor achterop zitten zonder helmquote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ehmmmmmmmm..
Is er iemand uit je familie met justitie in aanraking gekomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |