Hoezo? ligt toch ook aan de rest? kleine ballen en immense penis oogt gewoon grote inhoud hoor.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:41 schreef Chai het volgende:
Kleine ballen, dan oogt de inhoud van je boxershort gelijk al heel veel kleiner.
Ligt ook aan de rest, maar het is toch een soort podium die veel invloed uitoefent.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoezo? ligt toch ook aan de rest? kleine ballen en immense penis oogt gewoon grote inhoud hoor.
kk zwehvahsquote:Op vrijdag 17 januari 2014 02:37 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ga togh nie betale veur water? ;ss
Podiumquote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Ligt ook aan de rest, maar het is toch een soort podium die veel invloed uitoefent.
Dit klinkt wel erg smerigquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:14 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ja maar voor je het weet verzakt ie weer door gasboringen
Heyyyyy chloro!!!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:24 schreef Chloroform het volgende:
Nou guys, heb ik gisteren toch zomaar even allemaal formulieren ingeleverd voor een flatje, dus ehhh ja. Ik heb denk ik een nieuw huis.Of nou ja.. flatje dan.
Haha, ga je nu iedere keer expres heel vrolijk doen?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heyyyyy chloro!!!![]()
Gefeliciteerd alvast!
Jaquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha, ga je nu iedere keer expres heel vrolijk doen?
Thanks.Het is nog even afwachten of ze alles goedkeuren, maar in principe is het nu zo'n 80% zeker.
Hahahaha nicequote:Op woensdag 15 januari 2014 18:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
2NutZ be like "is dat nog te eten?"
Veer be like "ik geef het aan m'n pa"
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja
Maar hoe gaat dat dan? urgentie ofso? normaal sta je toch dik lang op een wachtlijst?
sweet, gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:24 schreef Chloroform het volgende:
Nou guys, heb ik gisteren toch zomaar even allemaal formulieren ingeleverd voor een flatje, dus ehhh ja. Ik heb denk ik een nieuw huis.Of nou ja.. flatje dan.
nicequote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:24 schreef Chloroform het volgende:
Owwww oke, dacht al.. ff wat invullen en je kan zo een ander flatje krijgen...quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Geen urgentie, gewoon wachttijd. Sta ook al dik (huhuhu) lang ingeschreven.
there goes the neighbourhoodquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:24 schreef Chloroform het volgende:
wilde.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Owwww oke, dacht al.. ff wat invullen en je kan zo een ander flatje krijgen...
Maar zomaar? of wou je daar al langer weg?
Je bent zelf een wilde, met je junglecoupequote:
Thanks bby. :$quote:
Nee man.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nice
woon je nu nog bij je ouders dan?
Particulier kan dat vaak wel, maar dan betaal je je echt scheel.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Owwww oke, dacht al.. ff wat invullen en je kan zo een ander flatje krijgen...
Maar zomaar? of wou je daar al langer weg?
Ach, hebben ze meteen het ergste gehad toch.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |