SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Javi Martinez maar even aangeschaft, kan ik weer vooruit in dat nieuwe thematoernooi
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Alsof dit een veredeld amateur elftal is, zijn stuk voor stuk goede spelers die ik bijna allemaal al in andere teams heb gehad en daar wel goed speelden en in principe geschikte stats en work rates hebben voor hun rol in dit systeem.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:42 schreef DuTank het volgende:
[..]
Maar is het niet gewoon beter om meteen een fatsoenlijk team om ze heen te bouwen? Ik bedoel, als je Messi bij FCDB laat meespelen, bakt ie er ook niks van.
In mijn fijnst spelende teams zitten spelers met nog wel lagere ratings, daar kijk ik niet zo naar, zat dure spelers van boven de 80 die ik minder vind dan spelers van rond de 78.
En Messi bij FCDB is FCDB naar de Eredivisie en daar ook gelijk in de subtop hoor, plus Messi die Coen Dillen uit de geschiedenisboeken scoort.![]()
1 speler van Barca, 1 van Real en 1 van Bayern in de basisquote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:18 schreef Zhano het volgende:
Wat zijn de requirements dan?
En Fuszy, misschien een andere keer
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
![]()
Hoppa, na taxes iets van 135k winst
Ivm met TOTY neem ik aan? Geen PSG speler requiredquote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
1 speler van Barca, 1 van Real en 1 van Bayern in de basis![]()
![]()
Ze noemen het de finalistencup, ofzoiets. Mijn voorspelling: Thiago en Javi Martinez gaan duur worden.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:21 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Ivm met TOTY neem ik aan? Geen PSG speler requiredNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Top 3 van Ballon d'Or neem ik aan..quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:21 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Ivm met TOTY neem ik aan? Geen PSG speler required![]()
Te hoog?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:34 schreef Zhano het volgende:
Nee was me aan het irriteren aan de prijs van Lichtsteiner
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
SIF MAtuidi al naar 68k 60k BINal die IF's die nu 200k goedkoper zijn geworden dan een paar dagen geleden
![]()
![]()
Lichsteiner lijkt me nu wel een baas na die stat upgrades.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Yo Trapz, ik maak een user login aan in SQL Server 2012 maar daarna kan ik er niet mee inloggen, dafuq? SQL authentication is het en wachtwoord enzo kloppen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Lichsteiner lijkt me nu wel een baas na die stat upgrades.![]()
Heb je databases aangevinkt waar hij bij mag en/of een goede rol gegevenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:09 schreef Zhano het volgende:
[..]
Yo Trapz, ik maak een user login aan in SQL Server 2012 maar daarna kan ik er niet mee inloggen, dafuq? SQL authentication is het en wachtwoord enzo kloppen.![]()
Heb je hem toegevoegd als SA?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:09 schreef Zhano het volgende:
[..]
Yo Trapz, ik maak een user login aan in SQL Server 2012 maar daarna kan ik er niet mee inloggen, dafuq? SQL authentication is het en wachtwoord enzo kloppen.
rechtermuisklik op user -> properties.
server roles
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nani kopen en in mijn team plaatsen ipv Mirallas
of Cech kopen en in mijn team plaatsen ipv Mignolet?Feyenoord Rotterdam![]()
DB stuff:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ook een IT'er?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:21 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Heb je databases aangevinkt waar hij bij mag en/of een goede rol gegeven
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:26 schreef Zhano het volgende:
DB stuff:Niet alles aanvinken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vink is alleen Sysadmin en Public aan.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik wist niet DutchSL ook een baas was.quote:
Misschien een bedrijfje opstarten.
FOK FUT! IT services.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Doe ik het financiële aspect wel en een beetje bijklussen als ex-IT'erquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Misschien een bedrijfje opstarten.
FOK FUT! IT services.Feyenoord Rotterdam![]()
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:29 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Zal ik zelf terug in het blik gaan of schoppen jullie me erin
NWS / Actrice met levensgevaarlijke borsten weigert operatie
bohhh dat tits
NSFW of ergens anders dan op je werkFeyenoord Rotterdam![]()
.NET developer ftwquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik wist niet DutchSL ook een baas was.![]()
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:29 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Zal ik zelf terug in het blik gaan of schoppen jullie me erin
Rechtermuisklik op de server -> properties.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Tof. Wist wel dat je programmeerde etc. Was redelijk geheim wat toch? Volgens mij heb ik het al een keer gevraagd, maar is/was bedrijfsgeheimquote:Of was dat iemand anders?
![]()
Dat was ik. CIA jeweetquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:33 schreef Zhano het volgende:
[..]
Tof. Wist wel dat je programmeerde etc. Was redelijk geheim wat toch? Volgens mij heb ik het al een keer gevraagd, maar is/was bedrijfsgeheimOf was dat iemand anders?
Feyenoord Rotterdam![]()
Same herequote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik wist niet DutchSL ook een baas was.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Noobs![]()
Dacht ff al mn spelers te listen voor 6 uur door bij 1tje de duur op 6 uur te zetten en vervolgens relist all te doen. Werkt nie![]()
![]()
Ja hallo ik vroeg net iets.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:23 schreef Fuszy het volgende:
Nani kopen en in mijn team plaatsen ipv Mirallas
of Cech kopen en in mijn team plaatsen ipv Mignolet?Feyenoord Rotterdam![]()
Veel IT'ers hier.quote:
Je zou verwachten dat we hier wel een flinke Autobuyer-farm kunnen opzetten.
Kunnen we ook.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Veel IT'ers hier.
Je zou verwachten dat we hier wel een flinke Autobuyer-farm kunnen opzetten.Alleen lijkt niemand er echt zin in te hebben dit jaar, behalve Dré
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
yo icters. Is een 7 inch tablet groot genoeg? Is voor mijn moeder en die wilt hem gewoon gebruiken voor email en wat op internet te zoeken.
inb4 je moeder grappen![]()
Nice!quote:
Ik zou alleen Sissoko als RCM doen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
'quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:45 schreef HugoohAFCA het volgende:
yo icters. Is een 7 inch tablet groot genoeg? Is voor mijn moeder en die wilt hem gewoon gebruiken voor email en wat op internet te zoeken.
inb4 je moeder grappen
Ik heb wel een andere 7inch apparaat.
Maar ik zou gewoon voor een goedkoop android tabletje gaan.
Gewoon ff op de Wefut VPN een AB knallenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:44 schreef Reemi het volgende:
[..]
Kunnen we ook.Alleen lijkt niemand er echt zin in te hebben dit jaar, behalve Dré
![]()
![]()
Wel in high-availability natuurlijk.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:48 schreef Zhano het volgende:
[..]
Gewoon ff op de Wefut VPN een AB knallenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Voor Youtube filmpjes en uitzending gemist enzo weet ik niet of de echte el cheap tablets goed genoeg zijnquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:45 schreef HugoohAFCA het volgende:
inb4 je moeder grappenWeet niet of dat nog een factor is...
![]()
http://www.bol.com/nl/p/y(...)rt/9200000014058818/quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:49 schreef Zhano het volgende:
[..]
Voor Youtube filmpjes en uitzending gemist enzo weet ik niet of de echte el cheap tablets goed genoeg zijnWeet niet of dat nog een factor is...
Het ging om deze.![]()
Weet niet meer, misschien was dat iets specifieks, maar mijn werk is op zich niet geheim hoor, ik sta op linkedin en alles.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:33 schreef Zhano het volgende:
[..]
Tof. Wist wel dat je programmeerde etc. Was redelijk geheim wat toch? Volgens mij heb ik het al een keer gevraagd, maar is/was bedrijfsgeheimOf was dat iemand anders?
![]()
Meer inhoudelijk bedoel ikquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:56 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Weet niet meer, misschien was dat iets specifieks, maar mijn werk is op zich niet geheim hoor, ik sta op linkedin en alles.Staat me iets van bij, dat ik je vroeg wat je dan zoal programmeerde maar dat je daar niet echt antwoord op kon/mocht geven.
Njah, boeiend ook![]()
![]()
Opgezocht, je wilde een testplan in je DM ontvangen, no can doquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:57 schreef Zhano het volgende:
[..]
Meer inhoudelijk bedoel ikStaat me iets van bij, dat ik je vroeg wat je dan zoal programmeerde maar dat je daar niet echt antwoord op kon/mocht geven.
Njah, boeiend ook![]()
![]()
Ik hou het op Diaby. Die lijkt me toch iets beterquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:45 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nice!
Ik zou alleen Sissoko als RCM doen..
Nu nog ff Nani op RW en Hazard LW
Feyenoord Rotterdam![]()
Ik zie al 3 discard kaarten in de laatste packRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
haha ik ookquote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:33 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik zie al 3 discard kaarten in de laatste pack![]()
![]()
Vanavond Ibra. Messi of Ronaldo uit een pack.
Dat zou wat zijn maar ik zie het niet gebeuren. meer benieuwd wat ze gaan kosten. als ik alles verkoop heb ik 2.9m coins.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:35 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Vanavond Ibra. Messi of Ronaldo uit een pack.![]()
Oh jaquote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:07 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Opgezocht, je wilde een testplan in je DM ontvangen, no can doWel begrijpelijk dan
![]()
![]()
Trapz stuurt ook elke dag 3 pics van zijn pik naar FOK!kers heeft hij verteld. Dan kan zo'n plan ook welquote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Niks willen delen met je mede-fokkers.Feyenoord Rotterdam![]()
Precies.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:42 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Trapz stuurt ook elke dag 3 pics van zijn pik naar FOK!kers heeft hij verteld. Dan kan zo'n plan ook welRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
#dagelijksehugoklaagpostquote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:44 schreef HugoohAFCA het volgende:
Hoe kan zo'n spel zo vaak verkocht worden en nog altijd scripted zijn![]()
Vies kankerspel is het ook. Mijn eto'o wint niet eens kopduels van Walker. Tegenstander zijn eto'o wint elk van Ramos en Kompany![]()
![]()
Ik hoop vanavond goedkoop Robben op te kunnen pikken. Samen met Reus en Lewandowski in een 4-3-3.
PSN: DePresident_![]()
Ramos/Kompany en Eto'o ook?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:59 schreef DutchSL het volgende:
Walker en Eto'o zijn bijna gelijkwaardige koppers..![]()
Hoever zal SIF Maicon nog gaan zakken?
Die wil ik eigenlijk nog wel hebben, voor de rest mag alles op aan packs.
Heb hem maar gewoon gehaald. Zat eerst bij prijzen rond de 60k te kijken, zag ik er een voor 57k, dacht ik een koopje te hebben. Even verder gezocht, uiteindelijk voor minder dan 35k opgepikt. Gaat echt helemaal nergens over, waarschijnlijk zakt de prijs nog wel verder.
[ Bericht 56% gewijzigd door Tobi-wan op 17-01-2014 13:34:51 ]![]()
Dat slaat echt nergens op hoe goedkoop hij is. Hoeveel was zijn eerste IF voor de Toty eigenlijk.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:23 schreef Tobi-wan het volgende:
Heb hem maar gewoon gehaald. Zat eerst bij prijzen rond de 60k te kijken, zag ik er een voor 57k, dacht ik een koopje te hebben. Even verder gezocht, uiteindelijk voor minder dan 35k opgepikt. Gaat echt helemaal nergens over, waarschijnlijk zakt de prijs nog wel verder.
[ afbeelding ]![]()
Volgens mij had ik hem een week voor TOTY nog voor 50-60k verkocht...quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:36 schreef UltimateTeam het volgende:
[..]
Dat slaat echt nergens op hoe goedkoop hij is. Hoeveel was zijn eerste IF voor de Toty eigenlijk.![]()
Ik ben er van overtuigd dat een team met meer groene lijnen beter werkt dan een team met alleen oranje lijnen maar ook iedereen op 10chem speelt. Hebben meerdere dit idee?![]()
Nee.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:39 schreef UltimateTeam het volgende:
Ik ben er van overtuigd dat een team met meer groene lijnen beter werkt dan een team met alleen oranje lijnen maar ook iedereen op 10chem speelt. Hebben meerdere dit idee?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat idee heb ik ook niet.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:39 schreef UltimateTeam het volgende:
Ik ben er van overtuigd dat een team met meer groene lijnen beter werkt dan een team met alleen oranje lijnen maar ook iedereen op 10chem speelt. Hebben meerdere dit idee?
Heeft iemand ervaring met 442 (2)?
Ga denk ik even dit uitproberen![]()
![]()
Ik vind het heel lekker spelen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:47 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook niet.
Heeft iemand ervaring met 442 (2)?
Ga denk ik even dit uitproberen
[ afbeelding ]![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door MrvanTrapZ op 17-01-2014 14:06:19 ]Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nou eerste potje gaat gelijk alweer helemaal kut. Krijg genoeg kansen maar niets wil er in... Tegenstander krijgt 4 kansen en schiet er 3 in. Natuurlijk met celebration van 2 minuten en 7 herhaling. Dat zal wel komen door z'n Sturridge en Benteke...quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik vind het heel lekker spelen.![]()
[ afbeelding ]![]()
Denk dat die vanavond misschien wel onder de 30k komt met die toty aanvallers.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:23 schreef Tobi-wan het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Het verschil is veel kleiner dan vorig jaar inderdaad. Dat gaf EA ook al een aantal keren aan. Je mist alleen een paar chevrons, boeiend.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:37 schreef The_Yakuza het volgende:
Ik speel met 2 spelers op 7 chem, merk amper verschil![]()
Wat denken jullie hiervan?
Zou Diego Costa en Vela graag omdraaien maar volgens mij is dat onmogelijk chemwise :/Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
nvm.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wat denken jullie hiervan?
[ afbeelding ]
Zou Diego Costa en Vela graag omdraaien maar volgens mij is dat onmogelijk chemwise :/
Leuk team.
Thanksquote:
Enige mogelijkheid waardoor ik wat meer kan is Casemiro op CDM maar dat ga ik maar niet doen
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Dante is trouwens ook wel een baasje hoor.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Thanks
Enige mogelijkheid waardoor ik wat meer kan is Casemiro op CDM maar dat ga ik maar niet doen
Zie nu pas Naldo 198 is.
Is er iemand die level 84 is en mij de +20 en +30 tradepile kan giften. Je krijgt er 15K voor. Voor de PS3![]()
Liever een paar spelers die ik tof vind op 7 chem dan van die compensatiekneuzenspelers op volle chemquote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:39 schreef Confetti het volgende:
[..]
Het verschil is veel kleiner dan vorig jaar inderdaad. Dat gaf EA ook al een aantal keren aan. Je mist alleen een paar chevrons, boeiend.![]()
![]()
Wat ik nou toch weer heb
Het maakt niet uit op welk account ik inlog, ik kom standaard op mn tradeaccount uit![]()
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Heb ik ook soms..moet je even je cookies verwijderenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:53 schreef Hoogstaande het volgende:
Wat ik nou toch weer heb
Het maakt niet uit op welk account ik inlog, ik kom standaard op mn tradeaccount uit![]()
![]()
Verwijder eens alle cookies en probeer het dan nog eens.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:53 schreef Hoogstaande het volgende:
Wat ik nou toch weer heb
o conffeti was voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Hey man, ben ik nou al trail?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:11 schreef Baarsnoek het volgende:
ja ik gun het jullie echt boys
het
topic
leeft
weer
shootout naar mavertjo![]()
Ja die heb ik nu in dat team maar ik heb een triple link nodig voor Gustavoquote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dante is trouwens ook wel een baasje hoor.
Zie nu pas Naldo 198 is.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik vind 57 def vooral te minquote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:38 schreef Zhano het volgende:
Kun je niks met dat broertje van Dos Santos? Of is zilver je te min?
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Maar dan heb ik met Dos Santos en Vela 2 identieke spitsen. De combinatie van Vela en Costa spits en Dos Santos er nog achter lijkt me echt heel chill. Ik probeer het eerst zo maar, heb alleen nog 20k nodigquote:
Elke dag![]()
Nou heb vandaag verschillende opstellingen uitgeprobeerd en ben tot de conclusie gekomen dat elke formatie zonder Ibarbo kut is.![]()
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:03 schreef Tobi-wan het volgende:
Nou heb vandaag verschillende opstellingen uitgeprobeerd en ben tot de conclusie gekomen dat elke formatie zonder Ibarbo kut is.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
FUT op de gameboy colorquote:
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Op ps4 is serie a team met gomez-balotelli in spits geniaalquote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:03 schreef Tobi-wan het volgende:
Nou heb vandaag verschillende opstellingen uitgeprobeerd en ben tot de conclusie gekomen dat elke formatie zonder Ibarbo kut is.![]()
![]()
Nee, echt!?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
maak dan een fatsoenlijk team erbij.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:18 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
3 team af. Maar nu moet ik er eigenlijk nog 1 bij, want 3 teams roteren met bank vind ik niksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam![]()
Eindelijk iemand die coins verkoopt voor de Gameboyquote:Hoeveel per 100k?
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik verkoop 100k voor de gameboy voor 200k op de gameboy. deal? pm dan maarquote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:43 schreef Reemi het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die coins verkoopt voor de GameboyHoeveel per 100k?
Feyenoord Rotterdam![]()
Jij moet niet zo grappig doen knul, dat gaat je nog eens problemen opleveren.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:46 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik verkoop 100k voor de gameboy voor 200k op de gameboy. deal? pm dan maar![]()
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:47 schreef Zhano het volgende:
[..]
Jij moet niet zo grappig doen knul, dat gaat je nog eens problemen opleveren.
Feyenoord Rotterdam![]()
Je lacht wel, maar ik zou deze bedreigement maar serieus nemen! Voor het wet weet escaleert het uit de hand!quote:![]()
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:55 schreef Zhano het volgende:
[..]
Je lacht wel, maar ik zou deze bedreigement maar serieus nemen! Voor het wet weet escaleert het uit de hand!Koning Zhano heeft gesproken
Feyenoord Rotterdam![]()
SIF Sanchez alweer gezakt. Kut TOTY's![]()
![]()
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Ik ga vanavond geluk hebben met mijn 50k packopening
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Afspraak bij de dierenarts verzetten omdat je om klokslag 7 uur packs wil openen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:32 schreef dion_v_k het volgende:
Afspraak bij de dierenarts verzetten omdat je om klokslag 7 uur packs wil openen
Wat ga je openen met 50k dan? Premium packs?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
3 15k packs en daarna klagen dat ik blut ben.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:33 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Wat ga je openen met 50k dan? Premium packs?Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Nee, juichen omdat je Messi hebt!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:36 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
3 15k packs en daarna klagen dat ik blut ben.Het glas is halfvol!
![]()
POTSquote:Anthony Lurling (36) wil per direct vertrekken bij NAC Breda. Aanleiding is de boodschap die de Bosschenaar vrijdagmiddag kreeg van coach Nebojsa Gudelj.
Lurling behoort niet tot de wedstrijdselectie voor het duel met AZ, zaterdagavond in Alkmaar. 'Ik ben er klaar mee', reageert de routinier tegenover Voetbal International. 'Mijn zaakwaarnemer is al aan het kijken wat de mogelijkheden zijn.'
Lurling kan het nog wel begrijpen dat Gudelj voor een ander kiest in de basis, maar hij vindt het respectloos dat hij van basisspeler in de laatste wedstrijd tegen Cambuur is gedegradeerd tot tribuneklant. 'Ik laat me niet gebeuren wat Alex Schalk bij NAC is overkomen. Gelukkig is het nog geen 1 februari (dan sluit de transfermarkt, red.).'
Lurling heeft wel uitleg gekregen van Gudelj. De coach zei hem 'keuzes te moeten maken'. Lurling heeft daar echter weinig begrip voor. 'Ik vind dit ongelooflijk. Na alles wat ik voor de club heb gedaan, had ik wel op meer krediet gerekend. De mededeling van Gudelj komt keihard aan.'
De aanvaller heeft een aflopend contract bij NAC, waar hij sinds 2007 elk seizoen basisspeler was. Ook in het seizoen 2004/2005 speelde hij in Breda. Lurling kwam in zijn loopbaan verder uit voor FC Den Bosch, SC Heerenveen, Feyenoord, FC Köln en RKC Waalwijk. Ook werd hij een maal geselecteerd voor het Nederlands Elftal.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
quote:![]()
Vind het wel een leuke speler om naar te kijken en het lijkt me nog steeds een van de betere bij NAC.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Doet Mertesacker nou wat ik denk dat hij doetquote:
Nieuwe Buitenbeeld
http://www.flabber.nl/web(...)enschap-keezen-17668
schitterend schitterend schitterend schitterend schitterend schitterend schitterend schitterend
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat doen ze ieder jaar, maar het is nergens aangekondigd, dus you never know.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:11 schreef rolls-reus het volgende:
Komen alle toty's zondagavond om 7 uur allemaal nog een keer in de packs?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Geen idee..zat toen in het buitenland geloof ik. Weet alleen nog dat ik via de app op dat moment even TOTY Falcao heb gekocht nog
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nee oke, maar als ze nog eens in packs komen dan gebeurd dat zondagavond dusquote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat doen ze ieder jaar, maar het is nergens aangekondigd, dus you never know.![]()
Volgens mij maar een paar uur. Van 1900-2100 ofzo. Ik had het vorig jaar in ieder geval gemist.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:15 schreef The_Yakuza het volgende:
Hoelang waren ze vorig jaar allemaal ook alweer in packs? Toch geen 24 uur?![]()
Ah, thnxquote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:23 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Volgens mij maar een paar uur. Van 1900-2100 ofzo. Ik had het vorig jaar in ieder geval gemist.![]()
![]()
Nee, volgens mij heeft Tobi-wan gelijk. Ik weet nu zeker dat ze er maandag niet meer waren, dus het was maar een paar uur vanaf 19:00.
Inclusief die 100k packs idd
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2014 18:30:20 ]![]()
ik weet het niet meer. hoe weet jij het dan zo zeker ?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:29 schreef The_Yakuza het volgende:
Nee, volgens mij heeft Tobi-wan gelijk. Ik weet nu zeker dat ze er maandag niet meer waren, dus het was maar een paar uur vanaf 19:00.
Inclusief die 100k packs idd![]()
19 tot 21u klinkt voor mij ook wel logisch ja..staat me iets van bij. Sowieso niet tot maandag.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik ga zondag avond altijd naar huis vanaf mijn ouders. Toen ik in de trein zat kwam ik erachter en toen ik eenmaal thuis was (rond 9 uur meestal) zaten ze al niet meer in de pakjes.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:31 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ik weet het niet meer. hoe weet jij het dan zo zeker ?![]()
we zien het een zondag wel. ik heb nog niet echt het idee dat de TOTY Verdedigers nou al zoveel zijn gestegen. helemaal niet juistquote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:33 schreef Tim86 het volgende:
19 tot 21u klinkt voor mij ook wel logisch ja..staat me iets van bij. Sowieso niet tot maandag.![]()
Omdat ik 6 accounts had aangemaakt om 6x 100k packs te kopenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:31 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ik weet het niet meer. hoe weet jij het dan zo zeker ?
Was maar 1 100k pack per account
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2014 18:36:28 ]![]()
ik heb even gekeken naar TOTY Ramos, die is gewoon 30k gezakt sinds dat hij niet meer in pakjes zit.![]()
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:06 schreef Tim86 het volgende:
Nieuwe Buitenbeeld
http://www.flabber.nl/web(...)enschap-keezen-17668
schitterend schitterend schitterend schitterend schitterend schitterend schitterend schitterend![]()
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Jahoorquote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:43 schreef Mattijsx het volgende:
Mensen die het leuk vinden om potjes voor 5 of 10,000 voor de winnaar te spelen?![]()
![]()
Xbox, ps3, ps4?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:50 schreef Mattijsx het volgende:
Kan je mij uitnodigen ? Compleatpit098![]()
Verdedigers en middenvelders waren sommigen al een paar minuten te vroeg op de marktquote:
edit. maar nu nog niks kunnen vinden![]()
Jammer iemand anders die het leuk vindt om voor een laag bedrag, potje te spelen?
Compleatpit098 is my xbox 360 gamertag![]()
Nog niks op de markt.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Wtf, ik krijg een pakje van mn managertasks maar alles wat daar uit komt is untradeable
Als ik dat had geweten had ik de moeite niet eens genomen.
Onzin #zoveelBringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Gewoon wachten op die 100k packs joh. Met die 25k had je omgerekend 6 rare spelers gehad.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:08 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ik heb net een 25k pakje geopend met alle rare , pique erin![]()
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op vrijdag 17-01-2014 om 19:10:26#TOTY Forwards are available for 24hrs until Saturday 6pm UK. reageer retweet
![]()
Ik word echt de hele tijd uit de webapp gekegeld![]()
Iemand die weet wat Rooney nog waard is, 40k ofzo?Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Morgen dus het hele toty nog een keer een dagquote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:12 schreef DutchSL het volgende:
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op vrijdag 17-01-2014 om 19:10:26#TOTY Forwards are available for 24hrs until Saturday 6pm UK. reageer retweet
![]()
Dus maar 1 dag ? dan toch van Zaterdagavond tot Zondagavond alles in packs denk ikquote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:12 schreef DutchSL het volgende:
![]()
wtfquote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:12 schreef DutchSL het volgende:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
2 toty Messi op de markt nu
WTFquote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:12 schreef DutchSL het volgende:
![]()
MorgeWij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
Misschien dat ik fut maar weer eens beetje ga oppakken. En dat ik daar spijt van ga krijgen.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Ik stop ermee, 45k aan packs geopend en Rooney gehad. Maar snel verkopen zodat ik nog iets kan kopen in de toekomst
Ik 45k packs en alleen Marchisio, mazzelpik.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:23 schreef dion_v_k het volgende:
Ik stop ermee, 45k aan packs geopend en Rooney gehad. Maar snel verkopen zodat ik nog iets kan kopen in de toekomst![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ibra wordt al 4 miljoen op geboden en dat is waarschijnlijk nog de goedkoopstequote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:30 schreef Maver24 het volgende:
ik kan dus geen aanvaller betalen met me 3m coins![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lijkt er op dat die Ronaldo gekocht is. Ik zie hem er niet meer op staan.
Laatmaar. Ik kan helemaal geen IF's meer vinden.
PSN: DePresident_![]()
Mischien valt ea wel uit nu en heb je hem.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:33 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Jaaaaa even aan mogen ruiken![]()
quote:Stop er dan ook meequote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:23 schreef dion_v_k het volgende:
Ik stop ermee, 45k aan packs geopend en Rooney gehad. Maar snel verkopen zodat ik nog iets kan kopen in de toekomst![]()
![]()
Op de console als ik een pakje open dan krijg ik een error als ik een nieuw item van een pakje naar me club wil sturen. wordt je uit UT gezet maar als ik er dan weer inga dan zit het item wel in me club. Leaderboards zijn ook niet beschikbaar zie ik![]()
Ok, hoe ging het met het kassameisje?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:38 schreef Maver24 het volgende:
Op de console als ik een pakje open dan krijg ik een error als ik een nieuw item van een pakje naar me club wil sturen. wordt je uit UT gezet maar als ik er dan weer inga dan zit het item wel in me club. Leaderboards zijn ook niet beschikbaar zie ik
O fuck, weer verkeerde user.![]()
voor hoeveel gaat ie?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:33 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Jaaaaa even aan mogen ruikenHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
![]()
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
nondejuquote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:40 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Er wordt al 4.5 miljoen op gebodenHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:37 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Wat een mindfuck is deze opmerking
Idd. Dilemma's![]()
Ik zie haar morgen weer. gr grquote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:39 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ok, hoe ging het met het kassameisje?
O fuck, weer verkeerde user.
O wacht je had het zeker tegen iemand anders?![]()
Rooney 36k![]()
Dan hou ik 'm zelf maar
http://nos.nl/artikel/598(...)en-met-bitcoins.html
Ga ik ook doen. Zo snel mogelijk bestellen om mijn swag op te krikken.![]()
SIF Sanchez weer iets gestegen
Ik dacht dat ik er laatst 1 voor rond de 40k zagquote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:50 schreef Pizzakoppo het volgende:
[ afbeelding ]
Is Alves ooit zo laag geweest?
Begin van de week?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:51 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik er laatst 1 voor rond de 40k zag![]()
Eergisteren geloof ik.quote:Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Hij gaat sowieso omhoog knallen, binnen nu en een paar uur.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:55 schreef nistelaria het volgende:
Ronaldo voor 2 miljoen op PS3... Kopen voor handel?![]()
Je had gisteren nog 1.8 miljoen en die wilde je verkopen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:55 schreef nistelaria het volgende:
Ronaldo voor 2 miljoen op PS3... Kopen voor handel?![]()
Ik denk het niet eigenlijk, vind zijn stats niet heel erg bijzonder ten opzichte van de IF. De TOTY versie zal wel rond de 3-4 miljoen settlenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:57 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
holy shit. die is cheap
Confetti. wat denk je van SIF Ibra. gaat hij ook weer omhoog binnen de kortste keren ?![]()
Met die 1.8 miljoen kan ik toch geen Ronaldo halenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je had gisteren nog 1.8 miljoen en die wilde je verkopen.![]()
![]()
Als hij 3m is dan haal ik em morgen. ga ik heel me club leeghalen, alles verkopen en dan heb ik 3m coins.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:58 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ik denk het niet eigenlijk, vind zijn stats niet heel erg bijzonder ten opzichte van de IF. De TOTY versie zal wel rond de 3-4 miljoen settlen![]()
Dan kun je die van 2 miljoen inderdaad niet kopen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:59 schreef nistelaria het volgende:
[..]
Met die 1.8 miljoen kan ik toch geen Ronaldo halen![]()
Ben ik blij dat ik nog meer coins heb!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan kun je die van 2 miljoen inderdaad niet kopen.![]()
![]()
Kon het niet laten![]()
Ook geen drol meer waard
En hoe heb je die gekregen?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:00 schreef nistelaria het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik nog meer coins heb!![]()
Zelfde geldt voor nif ibra neem ik aan?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:55 schreef Confetti het volgende:
[..]
Hij gaat sowieso omhoog knallen, binnen nu en een paar uur.![]()
Welke Brasilver is dat?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:00 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Kon het niet laten![]()
Ook geen drol meer waard![]()
Dat valt me nog mee moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:06 schreef Pizzakoppo het volgende:
[ afbeelding ]
Eerste Messi op PS3 die is verlopen geloof ik![]()
Messi is dan ook duidelijk een overschatte speler.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:12 schreef Maver24 het volgende:
Ibra is wel duidelijk een stuk duurder dan messi geloof ikFabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Ibra is wel de beste spits die er rondloopt. Messi is niet echt een spits vind ikquote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:14 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Messi is dan ook duidelijk een overschatte speler.![]()
Die waarde van Cavani is eigenlijk ook belachelijk
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:15 schreef DutchSL het volgende:
Er is 7.5 miljoen geboden op de goedkoopste Ronaldo![]()
![]()
![]()
wordt tijd voor de 100k packs morgenavond![]()
LOL. die heeft duidelijk teveel betaaldquote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:15 schreef DutchSL het volgende:
Er is 7.5 miljoen geboden op de goedkoopste Ronaldo
edit.
[ afbeelding ]
Hallo dan![]()
![]()
dit zijn wel exorbitante bedragenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:15 schreef DutchSL het volgende:
Er is 7.5 miljoen geboden op de goedkoopste Ronaldo
edit.
[ afbeelding ]
Hallo dan
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
ik kan ook voor TOTY Xavi gaan. uit de review van Itani is gebleken dat hij een stuk beter is dan Iniesta. beetje vreemd maar ok![]()
De mening van 1 persoon..dan moet het wel zo zijn ja.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:19 schreef Maver24 het volgende:
ik kan ook voor TOTY Xavi gaan. uit de review van Itani is gebleken dat hij een stuk beter is dan Iniesta. beetje vreemd maar okAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
je zal toch maar een toty hebben in je pakje van de aanvallers. ik zou spontaan een hartverzwakking krijgen![]()
daar heb je wel een punt maar hij heeft ook gewoon hele goede stats en kost een stuk goedkoper dan iniestaquote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
De mening van 1 persoon..dan moet het wel zo zijn ja.![]()
dat is nou ook weer overdreven.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:21 schreef Maver24 het volgende:
je zal toch maar een toty hebben in je pakje van de aanvallers. ik zou spontaan een hartverzwakking krijgenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
is goedkoper / kost minderquote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:21 schreef Maver24 het volgende:
[..]
daar heb je wel een punt maar hij heeft ook gewoon hele goede stats en kost een stuk goedkoper dan iniesta
gr gr![]()
Quincy Promes 4* skills als je deze goal aan de EA peoples laat zien
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
heeft hij alquote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:24 schreef Tim86 het volgende:
Quincy Promes 4* skills als je deze goal aan de EA peoples laat zien![]()
Wat had je verwacht voor crash dan?quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik zit een aantal TOTY attackers te volgen op mijn watchlist. Tot zover niets bijzonders.
Maar die gasten zetten er direct een all atrribute kaartje op![]()
![]()
![]()
![]()
oh 4*/4* dan nu in h2h?quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
In H2H heeft hij al 4*.. shit te laat.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:24 schreef Tim86 het volgende:
Quincy Promes 4* skills als je deze goal aan de EA peoples laat zien
Forum Opties Forumhop: Hop naar: