Kan gewoon, bij bijna alle content zit Engelse ondertitelingquote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:52 schreef Zeepsop92 het volgende:
Kun je op de US Netflix niet Engelse ondertiteling krijgen?
Ja, alleen is het wel onhandige ondertiteling. Tenminste bij de serie waar ik het aan had gezet.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:02 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Kan gewoon, bij bijna alle content zit Engelse ondertiteling
Ja hoor, alles door elkaar. Er worden regelmatig kijktips geplaatst én gevraagd!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:07 schreef ArtistA het volgende:
Worden hier ook kijktips gedropt of is dit enkel technisch gepraat?
Ok, dat is mooi! Ik kijk eigenlijk alleen maar via m'n playstation, dus van plug-ins o.i.d. nog geen sprake. Zit er in het Amerikaanse aanbod wel veel tussen wat de moeite is om een keer de overstap te maken naar m'n laptop om op te kijken?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:09 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Ja hoor, alles door elkaar. Er worden regelmatig kijktips geplaatst én gevraagd!
Waarom overstappen naar je laptop als je ook alle USA/UK e.d. content via je PS kan kijken?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:11 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ok, dat is mooi! Ik kijk eigenlijk alleen maar via m'n playstation, dus van plug-ins o.i.d. nog geen sprake. Zit er in het Amerikaanse aanbod wel veel tussen wat de moeite is om een keer de overstap te maken naar m'n laptop om op te kijken?
Echt? Hoe dan?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:15 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Waarom overstappen naar je laptop als je ook alle USA/UK e.d. content via je PS kan kijken?
Kijk mijn gespam over unblock-us maar na, werkt uitstekend, op de PS3 en PS4.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:16 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Echt? Hoe dan?
Of moet ik gewoon ff de OP doorspitten? Nog niet gedaan
Nvm, heb 't al.
Maar die kost 5 dollar per maand, terwijl die andere gratis is?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:18 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Kijk mijn gespam over unblock-us maar na, werkt uitstekend, op de PS3 en PS4.
Klopt, maar voor die 5 dollar per maand heb je toegang tot ALLE landen itt alleen de USA bij die andere.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:19 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Maar die kost 5 dollar per maand, terwijl die andere gratis is?
Hmmmm, interessant.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:20 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Klopt, maar voor die 5 dollar per maand heb je toegang tot ALLE landen itt alleen de USA bij die andere.
En die andere ligt er vrij vaak uit is mijn ervaring, unblock nooit.
De eerste week unblock-us is gratis, kun je even kijken of je 't waard vind.quote:
Welke DNS ? tunlr ?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:30 schreef Lastpost het volgende:
Hier ligt ie er nooit uit trouwens, heb de Amerikaanse DNS gewoon op m'n PlayStation staan en geen enkel probleem.
Ja, ik zou ook graag UK, Duitsland, Frankrijk, Spanje en vast nog een paar andere landen willen zien. Maar vooral die vier zijn al zeer de moeite om er een beetje extra voor te betalen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:35 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Welke DNS ? tunlr ?
En ik blijf erbij dat andere landen ook de moeite waard zijn.
Canada en Mexico hebben ook vaak tof spul!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:37 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ja, ik zou ook graag UK, Duitsland, Frankrijk, Spanje en vast nog een paar andere landen willen zien. Maar vooral die vier zijn al zeer de moeite om er een beetje extra voor te betalen.
Ja idd. Probleem met het Amerikaanse aanbod is niet de kwaliteit van de films, maar dat je de meeste wel gezien hebt.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:38 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Canada en Mexico hebben ook vaak tof spul!
Duitsland heeft geen Netflix.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:37 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ja, ik zou ook graag UK, Duitsland, Frankrijk, Spanje en vast nog een paar andere landen willen zien. Maar vooral die vier zijn al zeer de moeite om er een beetje extra voor te betalen.
USA heeft wel heel erg veel docu's, realityshows e.d. die de moeite waard zijn.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:40 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ja idd. Probleem met het Amerikaanse aanbod is niet de kwaliteit van de films, maar dat je de meeste wel gezien hebt.
Wij zouden eens geld moeten gaan vragen van unblock-us voor onze schaamteloze promotie steeds hier.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:41 schreef Copycat het volgende:
Duitsland, Frankrijk en Spanje zie ik niet staan bij UnBlock.
Eigenlijk wel, ja.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:41 schreef PBateman1978 het volgende:
Wij zouden eens geld moeten gaan vragen van unblock-us voor onze schaamteloze promotie steeds hier.
Je kunt Unblock een week gratis uitproberen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:42 schreef ArtistA het volgende:
Oh, waar zie je die landen staan dan? Of ja, laat maar. Ik denk niet dat ik extra ga betalen, ik probeer eerst wel even die gratis dienst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |