Ja, misschien. Ik droom heel vaak over hem.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 01:22 schreef imikethat het volgende:
Gemiste kans en nu beginnen je eierstokken te rammelen
Al weet je z'n naam, dan weet je z'n facebook.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 01:18 schreef groenappeltje20 het volgende:
Ik had zat nummer, en msn. Maar alles is weg![]()
.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 01:25 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Al weet je z'n naam, dan weet je z'n facebook.
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 01:29 schreef imikethat het volgende:
Geef me je ping bby dan laat ik je aan mij denken
Weet ik dat..quote:Op vrijdag 17 januari 2014 01:28 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
.
Ja, maar ik vraag me af waarom ik hem vaak tegenkomt in mijn dromen? Wat heeft dit te betekenen? Straks droomt hij nooit over mij ofso
Ik denk dat hij een vriendin heeft, zo zegt mijn gevoel.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 01:32 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Weet ik dat..Vast omdat je hem leuk vind. En als dat echt zo is, contact hem gewoon, wat heb je te verliezen?
Alles kan kapot.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 01:34 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij een vriendin heeft, zo zegt mijn gevoel.
Je gevoel laat je al jaren in de steek en nu je eierstokken ook alquote:Op vrijdag 17 januari 2014 01:34 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij een vriendin heeft, zo zegt mijn gevoel.
Haha, ik vind het flauw, hij komt vaak voor in mijn dromen, en ik weet niet waarom? Terwijl ik overdags nooit aan hem denkt, hoe komt ditquote:
Zo gemeen ben ik niet.quote:
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 01:42 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Aaaah!! Naturist in het topic!! Waaaaaaaaaaaaaah!!
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 01:42 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Aaaah!! Naturist in het topic!! Waaaaaaaaaaaaaah!!
Bron?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 02:21 schreef Elan het volgende:
Je droomt alleen over iemand als hij/zij ook over jou droomt.
"Als je een man ziet in je droom, vertegenwoordigt hij het mannelijke aspect van je persoonlijkheid: deze kant is assertief, rationeel, aggressief of competatief. Als de man een bekende van je is, dan is de droom een afspiegeling van je gevoelens voor deze man."quote:Op vrijdag 17 januari 2014 01:38 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Haha, ik vind het flauw, hij komt vaak voor in mijn dromen, en ik weet niet waarom? Terwijl ik overdags nooit aan hem denkt, hoe komt dit
Ja ja jaquote:Op vrijdag 17 januari 2014 02:21 schreef Elan het volgende:
Je droomt alleen over iemand als hij/zij ook over jou droomt.
.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:21 schreef Killaht het volgende:
Heb je niet gewoon hem altijd heel leuk gevonden "crush" en door de tijd vaak aan hem gedacht als de ideale partner?
Ja dat kan ook, ik voelde me heel erg aangetrokken tot hem.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:50 schreef Raggingbull het volgende:
Volgens sommige wetenschappers is een droom de manier van je lichaam om in je onderbewustzijn je dag te verwerken. Of voorgaande dingen waar je nog steeds mee zat. Is het niet gewoon zo dat je eigenlijks nooit over hem bent heengekomen als het ware en hem nog steeds gewoon leuk vind? Zou volgens die theorie in elk geval een hoop verklaren.
Kortom voor jou gevoel is hij je droomprins. En na 5 jaar ben je hem nog steeds niet vergeten. Zou het niet tijd worden eens te kijken of hij inmiddels single is dan?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:54 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Ja dat kan ook, ik voelde me heel erg aangetrokken tot hem.
Als ik een relatie met hem zou hebben, wist ik zeker dat het zou slagen. En natuurlijk zijn er dan dingen die bijv wat minder overheen kunnen komen. Maar geen enkel relatie is perfect.
.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:56 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Kortom voor jou gevoel is hij je droomprins. En na 5 jaar ben je hem nog steeds niet vergeten. Zou het niet tijd worden eens te kijken of hij inmiddels single is dan?
En wat mou hypothetisch gesproken he als hij hetzelfde gevoel heeft bij jou? Niet geschoten is altijd mis. Heb hierover trouwens zelf weinig recht van spreken want in de kroeg ben ik nog te nerveus om hallo te gaan zeggen tegen een wildvreemde.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:00 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
.
Volgens mij zag ik hem, maar ik weet niet of hij dat was, die persoon was samen met zijn vriendin in een auto. Die persoon keek me wel aan, ik ook. Maar of hij het daadwerkelijk was, geen idee! Het is al immer zo'n 5 jaar geleden.
Ja, maar als ik nu opeens contact met hem begint te zoeken, is het wel een beetje raar? Althans, heb hier geen lef voor.
Als hij ook contact met mij wou kon hij hoe dan ook contact opzoeken met mij.
Haha, Ik ben altijd een persoon geweest, dat diegene een stap moet zetten, en niet ik. Anders moet ik het misschien wel achterwegen laten.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:02 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
En wat mou hypothetisch gesproken he als hij hetzelfde gevoel heeft bij jou? Niet geschoten is altijd mis. Heb hierover trouwens zelf weinig recht van spreken want in de kroeg ben ik nog te nerveus om hallo te gaan zeggen tegen een wildvreemde
Keej dan heb ik 1 vraag voor je ben jij een geemancipeerde vrouw?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:15 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Haha, Ik ben altijd een persoon geweest, dat diegene een stap moet zetten, en niet ik. Anders moet ik het misschien wel achterwegen laten.
Ik was altijd het "meisje" die door iedereen geliefd werd op school/ in mijn klas, zelfs door de docenten. Oke, 2 vrouwelijke docenten mochten mij niet, maar 1 van hen man vroeg me wel ten huwelijk voor de grap het was ook een docent.
Ik mis die Hollander wel
Gewoon ben jij een vrijgevochten vrouw die haar eigen leven bepaald?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:39 schreef groenappeltje20 het volgende:
In welke zin moet ik het onder verstaan? Kun je wat duidelijker wezen? Bedoel je ofdat ik onafhankelijk ben in andere?
Ja, ligt eraan? Uhh, hoezo?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:53 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Gewoon ben jij een vrijgevochten vrouw die haar eigen leven bepaald?
In dat geval zou je niet nu ook je eigen lot bepalen inplaats van dat van een ander laten afhangen?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:57 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Ja, ligt eraan? Uhh, hoezo?
Wie weet.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:02 schreef Raggingbull het volgende:
I
[..]
In dat geval zou je niet nu ook je eigen lot bepalen inplaats van dat van een ander laten afhangen?
alleen als allah, of haar man, het zegtquote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:53 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Gewoon ben jij een vrijgevochten vrouw die haar eigen leven bepaald?
.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:12 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
alleen als allah, of haar man, het zegt
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:12 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
alleen als allah, of haar man, het zegt
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:19 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Haha, Ik moet nog steeds lachen om gisteren![]()
beetje respect voor mijn rüyalarımın adamı jaquote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:33 schreef HSG het volgende:
En wat vindt jouw familie hiervan? Of is de kans groot dat je aan de ketting komt te liggen?
Waarom?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:36 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
beetje respect voor mijn rüyalarımın adamı ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |