52 echte interlands - 28 goals, dat lijkt me aardig wereldtopquote:Op zondag 2 februari 2014 19:37 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Waarom scoort hij dan nooit in het elftal? Durf te wedden dat als je gaat kijken naar aantal goals in de wereldcup dat hij daar niet de meeste scoort. Misschien dat die ploeg waar hij in speelt beter voor hem uitkomt maar met een Nederlandse ploeg lukt het hem niet.
Nouja we zullen zien! Maar ik hoop dat Nederland eruit vliegt gelijk. Dan ben ik van dit gezeik af. Helaas duurt het zolang eer het is.... En de Braziliaanse bevolking moet maar geld afgeven aan klote stadiums.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
52 echte interlands - 28 goals, dat lijkt me aardig wereldtop
Nederlanders missen aan het eind van de dag gewoon werkethiek en dat uit zich ook in het voetbal. Dat is waarom het Nederlands elftal nooit echt een topteam zal zijn en Nederlanders alleen wat klaarspelen als ze meegetrokken worden in de buitenlandse werkethiek.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:37 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Waarom scoort hij dan nooit in het elftal? Durf te wedden dat als je gaat kijken naar aantal goals in de wereldcup dat hij daar niet de meeste scoort. Misschien dat die ploeg waar hij in speelt beter voor hem uitkomt maar met een Nederlandse ploeg lukt het hem niet.
Zo.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nu effe de realiteit
Pieters - Een van de betere backs in de onderkant van de EPL Gedumpt in Nederland
Vlaar - Aanvoerder
Bacuna - Hardwerkend nummer 12 Nooit van gehoord
Anita - Hardwerkend dwerg die altijd alles speelt Voor een Mickey Mouse-competitie wellicht een interessante speler
Fer - Een van de betere verdedigende middenvelders van wat?
Van Wolfswinkel - Nog terug aan het komen van zware blessure stelde in Portugal ook al niks voor
De Guzman - Beste middenvelder van Swansea, gaat een stap omhoog maken nou, dat zal tijd worden
Krul - Top 4 keepers in EPL dit seizoen nee
Vorm - Revelatie van vorig jaar, beste lijnkeeper van de EPL, nu geblesseerd oh, ook al geblesseerd? Laten we Cillesen oproepen
Steek - Weer terug op 2010 niveau bij Ajax en Oranje bij Fulham, een ploeg die zo goed als zeker zal degraderen
Ja nouja de Spanjaarden met hun middagslaapjes doen het dan beter.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:42 schreef Piye het volgende:
[..]
Nederlanders missen aan het eind van de dag gewoon werkethiek en dat uit zich ook in het voetbal. Dat is waarom het Nederlands elftal nooit echt een topteam zal zijn en Nederlanders alleen wat klaarspelen als ze meegetrokken worden in de buitenlandse werkethiek.
Als dat een reden is om ze niet op te roepen dan hebben de belgen geen spelers in de selectie zittenquote:
Ben jij die gozer die Van den Brom coacht?quote:Op zondag 2 februari 2014 19:45 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja nouja de Spanjaarden met hun middagslaapjes doen het dan beter.Maar goed ik zie in Nederland gewoon een stelletje kinderachtige, in plaats van ruzie over wie de rode powerranger moet zijn hebben ze ruzie over wie waar mag staan en spelen. Kom nou als team hoor je samen te werken. Hoor keepers nooit klagen, want laten we eerlijk zijn die hebben eigenlijk de meeste druk. Laten ze een goal door zijn het klootzakken stoppen ze een goal zijn het helden. En meestal komt er wel een door als het 1 op 1 is.
De spits daarentegen dat die mist, ach ja dat is normaal. Kon hij niets aan doen het is een sterspeler volgende keer beter!
3 van de laatste 6 wk's laatste 8.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:42 schreef Piye het volgende:
[..]
Nederlanders missen aan het eind van de dag gewoon werkethiek en dat uit zich ook in het voetbal. Dat is waarom het Nederlands elftal nooit echt een topteam zal zijn en Nederlanders alleen wat klaarspelen als ze meegetrokken worden in de buitenlandse werkethiek.
autisme.org is misschien een oplossing voor je.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Heeft iemand overigens een lijst me de keepers in de EPL met de meeste reddingen?
Nope, argumenten op?quote:Op zondag 2 februari 2014 20:06 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
autisme.org is misschien een oplossing voor je.
Nee, verdraai gerust nog eens wat cijfers, zodat middelmatige Nederlandse spelers er uit komen als de goden van het hedendaagse voetbal.quote:
Het Nederlands elftal heeft altijd veel kwaliteit (al vind ik het momenteel niet geweldig), maar de mentaliteit is het net niet. Het zijn geen harde werkers, geen echte vechters. En daarom leggen ze het altijd af als het er echt om gaat. Daarom halen ze veel WK-finales, maar winnen er nooit één. En daarom scoren ze niet in de laatste minuut.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
3 van de laatste 6 wk's laatste 8.
Denk dat alleen Ita, Bra, Arg en DL dat ons kan na zeggen
Ik geef cijfers, conclusie mag je zelf trekkenquote:Op zondag 2 februari 2014 20:08 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
Nee, verdraai gerust nog eens wat cijfers, zodat middelmatige Nederlandse spelers er uit komen als de goden van het hedendaagse voetbal.
Blijft nog steeds het feit dat Nederland bij de beste 6 landen ter wereld zit over pak hem beet de laatste 40 jaarquote:Op zondag 2 februari 2014 20:09 schreef Piye het volgende:
[..]
Het Nederlands elftal heeft altijd veel kwaliteit (al vind ik het momenteel niet geweldig), maar de mentaliteit is het net niet. Het zijn geen harde werkers, geen echte vechters. En daarom leggen ze het altijd af als het er echt om gaat. Daarom halen ze veel WK-finales, maar winnen er nooit één. En daarom scoren ze niet in de laatste minuut.
De slechtste van de beste is het wel ja. Dat is ook wat waard.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Blijft nog steeds het feit dat Nederland bij de beste 6 landen ter wereld zit
Geen zin om nu te zoeken maar ondanks dat Frankrijk en Spanje wk zijn geworden denk ik niet dat ze het gemiddeld beter hebben gedaanquote:Op zondag 2 februari 2014 20:18 schreef Piye het volgende:
[..]
De slechtste van de beste is het wel ja. Dat is ook wat waard.
Wel dus, want Nederland heeft één EK gewonnen en Frankrijk en Spanje respectievelijk twee EK's en één WK en drie EK's en één WK. Finales halen is leuk, maar het gaat om die prijs. Precies die "ja, maar we verloren wel van de kampioen in de kwartfinale'-mentaliteit is het probleem.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Geen zin om nu te zoeken maar ondanks dat Frankrijk en Spanje wk zijn geworden denk ik niet dat ze het gemiddeld beter hebben gedaan
Italie, Brazilie, Argentinie en DL sws wel
Maar ook dan
Brazilie
74: Gewonnen
94: Verloren
98: verloren(na pingels)
10: Gewonnen
Italie:
Niet gespeeld denk ik
Argentinie
78: Verloren
98: Gewonnen
DL:
74: Verloren
90: Verloren
Ach ja, als je land normaal niks presteert is het nou eenmaal leuk dat er eens wat goede spelers in het elftal zitten. Maar als onze zuiderburen nu nog met een titel terug naar het continent komen ga ik wel ziek hard lachen (al zie ik dat ook niet snel gebeuren).quote:Op zondag 2 februari 2014 20:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Liever dat dan 5 toernooien op rij er niet bij zijn en dan zitten geilen op je spelers die bijna allemaal op de bank of tribune zitten
Ooit een WK gezien waar de pak hem beet de helft van het team niet of nauwelijks speelde het seizoen ervoor?quote:Op zondag 2 februari 2014 20:53 schreef Piye het volgende:
[..]
Ach ja, als je land normaal niks presteert is het nou eenmaal leuk dat er eens wat goede spelers in het elftal zitten. Maar als onze zuiderburen nu nog met een titel terug naar het continent komen ga ik wel ziek hard lachen (al zie ik dat ook niet snel gebeuren).
Kwalificatie alleen al was een nationaal orgasme. Alles wat er nu nog komt op het WK is voor de Belgische supporters alleen maar een bonus. (Al denk ik dat de spelers wel supergemotiveerd zullen zijn om op zijn minst de kwartfinales te halen.)quote:Op zondag 2 februari 2014 20:53 schreef Piye het volgende:
[..]
Ach ja, als je land normaal niks presteert is het nou eenmaal leuk dat er eens wat goede spelers in het elftal zitten. Maar als onze zuiderburen nu nog met een titel terug naar het continent komen ga ik wel ziek hard lachen (al zie ik dat ook niet snel gebeuren).
Ik moest lachen om nationaal orgasme.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:15 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
Kwalificatie alleen al was een nationaal orgasme. Alles wat er nu nog komt op het WK is voor de Belgische supporters alleen maar een bonus. (Al denk ik dat de spelers wel supergemotiveerd zullen zijn om op zijn minst de kwartfinales te halen.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |