abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136251926
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 19:37 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Waarom scoort hij dan nooit in het elftal? Durf te wedden dat als je gaat kijken naar aantal goals in de wereldcup dat hij daar niet de meeste scoort. Misschien dat die ploeg waar hij in speelt beter voor hem uitkomt maar met een Nederlandse ploeg lukt het hem niet. :')
52 echte interlands - 28 goals, dat lijkt me aardig wereldtop
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 2 februari 2014 @ 19:40:40 #177
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_136251959
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 19:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

52 echte interlands - 28 goals, dat lijkt me aardig wereldtop
Nouja we zullen zien! Maar ik hoop dat Nederland eruit vliegt gelijk. Dan ben ik van dit gezeik af. Helaas duurt het zolang eer het is.... En de Braziliaanse bevolking moet maar geld afgeven aan klote stadiums. :')

Kut voetbal.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
  zondag 2 februari 2014 @ 19:42:07 #178
351780 Piye
King of Kush
pi_136252030
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 19:37 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Waarom scoort hij dan nooit in het elftal? Durf te wedden dat als je gaat kijken naar aantal goals in de wereldcup dat hij daar niet de meeste scoort. Misschien dat die ploeg waar hij in speelt beter voor hem uitkomt maar met een Nederlandse ploeg lukt het hem niet. :')
Nederlanders missen aan het eind van de dag gewoon werkethiek en dat uit zich ook in het voetbal. Dat is waarom het Nederlands elftal nooit echt een topteam zal zijn en Nederlanders alleen wat klaarspelen als ze meegetrokken worden in de buitenlandse werkethiek.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
  zondag 2 februari 2014 @ 19:42:52 #179
380998 DarkAccountant
Dark numbers, full daylight
pi_136252068
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 19:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Nu effe de realiteit

Pieters - Een van de betere backs in de onderkant van de EPL Gedumpt in Nederland
Vlaar - Aanvoerder
Bacuna - Hardwerkend nummer 12 Nooit van gehoord
Anita - Hardwerkend dwerg die altijd alles speelt Voor een Mickey Mouse-competitie wellicht een interessante speler
Fer - Een van de betere verdedigende middenvelders van wat?
Van Wolfswinkel - Nog terug aan het komen van zware blessure stelde in Portugal ook al niks voor
De Guzman - Beste middenvelder van Swansea, gaat een stap omhoog maken nou, dat zal tijd worden
Krul - Top 4 keepers in EPL dit seizoen nee
Vorm - Revelatie van vorig jaar, beste lijnkeeper van de EPL, nu geblesseerd oh, ook al geblesseerd? Laten we Cillesen oproepen
Steek - Weer terug op 2010 niveau bij Ajax en Oranje bij Fulham, een ploeg die zo goed als zeker zal degraderen
Zo.
  zondag 2 februari 2014 @ 19:45:42 #180
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_136252219
quote:
10s.gif Op zondag 2 februari 2014 19:42 schreef Piye het volgende:

[..]

Nederlanders missen aan het eind van de dag gewoon werkethiek en dat uit zich ook in het voetbal. Dat is waarom het Nederlands elftal nooit echt een topteam zal zijn en Nederlanders alleen wat klaarspelen als ze meegetrokken worden in de buitenlandse werkethiek.
Ja nouja de Spanjaarden met hun middagslaapjes doen het dan beter. :P Maar goed ik zie in Nederland gewoon een stelletje kinderachtige, in plaats van ruzie over wie de rode powerranger moet zijn hebben ze ruzie over wie waar mag staan en spelen. Kom nou als team hoor je samen te werken. Hoor keepers nooit klagen, want laten we eerlijk zijn die hebben eigenlijk de meeste druk. Laten ze een goal door zijn het klootzakken stoppen ze een goal zijn het helden. En meestal komt er wel een door als het 1 op 1 is.

De spits daarentegen dat die mist, ach ja dat is normaal. Kon hij niets aan doen het is een sterspeler volgende keer beter!
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
  zondag 2 februari 2014 @ 19:46:56 #181
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_136252279
quote:
9s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 00:49 schreef Piye het volgende:
TS is vroeger misbruikt door een Belg.
Dit.
pi_136252944
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 19:42 schreef DarkAccountant het volgende:

[..]

Zo.
Als dat een reden is om ze niet op te roepen dan hebben de belgen geen spelers in de selectie zitten
Jou probleem, fan favorite in Birmingham
Zit bij 5 beste spelers van NUFC, speelt ook altijd, dat zegt al voldoende
EPL
Scoorde daar 20 keer per seizoen
Winnaar van de FA Cup fyi
Is hij wel, is ook algemeen geaccepteerd in Engeland, wordt ook niet voor niks in verband gebracht met de grote clubs
Of Zoet, Nederland heeft gewoon 5 gelijkwaardige topkeepers, zou zeggen Steek heeft de voorkeur omdat hij al 2 grote toernooien als de nummer 1 erop heeft zitten
Niemand die weet wie in Engeland gaat degraderen, minimaal 10 ploegen kunnen dat nog
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_136253064
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 19:45 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Ja nouja de Spanjaarden met hun middagslaapjes doen het dan beter. :P Maar goed ik zie in Nederland gewoon een stelletje kinderachtige, in plaats van ruzie over wie de rode powerranger moet zijn hebben ze ruzie over wie waar mag staan en spelen. Kom nou als team hoor je samen te werken. Hoor keepers nooit klagen, want laten we eerlijk zijn die hebben eigenlijk de meeste druk. Laten ze een goal door zijn het klootzakken stoppen ze een goal zijn het helden. En meestal komt er wel een door als het 1 op 1 is.

De spits daarentegen dat die mist, ach ja dat is normaal. Kon hij niets aan doen het is een sterspeler volgende keer beter!
Ben jij die gozer die Van den Brom coacht?
pi_136253117
quote:
10s.gif Op zondag 2 februari 2014 19:42 schreef Piye het volgende:

[..]

3 van de laatste 6 wk's laatste 8.

Denk dat alleen Ita, Bra, Arg en DL dat ons kan na zeggen
pi_136253157
Heeft iemand overigens een lijst me de keepers in de EPL met de meeste reddingen?
  zondag 2 februari 2014 @ 20:06:04 #186
380998 DarkAccountant
pi_136253284
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 20:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Heeft iemand overigens een lijst me de keepers in de EPL met de meeste reddingen?
autisme.org is misschien een oplossing voor je.
pi_136253307
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 20:06 schreef DarkAccountant het volgende:

[..]

autisme.org is misschien een oplossing voor je.
Nope, argumenten op?
  zondag 2 februari 2014 @ 20:08:42 #188
380998 DarkAccountant
pi_136253406
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 20:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Nope, argumenten op?
Nee, verdraai gerust nog eens wat cijfers, zodat middelmatige Nederlandse spelers er uit komen als de goden van het hedendaagse voetbal. :')
  zondag 2 februari 2014 @ 20:09:18 #189
351780 Piye
King of Kush
pi_136253432
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 20:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

3 van de laatste 6 wk's laatste 8.

Denk dat alleen Ita, Bra, Arg en DL dat ons kan na zeggen
Het Nederlands elftal heeft altijd veel kwaliteit (al vind ik het momenteel niet geweldig), maar de mentaliteit is het net niet. Het zijn geen harde werkers, geen echte vechters. En daarom leggen ze het altijd af als het er echt om gaat. Daarom halen ze veel WK-finales, maar winnen er nooit één. En daarom scoren ze niet in de laatste minuut.
pi_136253785
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 20:08 schreef DarkAccountant het volgende:

[..]

Nee, verdraai gerust nog eens wat cijfers, zodat middelmatige Nederlandse spelers er uit komen als de goden van het hedendaagse voetbal. :')
Ik geef cijfers, conclusie mag je zelf trekken

Laatste echte wedstrijd van 11 Belgie, 3 spelers deze week basis, 6 bank, 1 geblesseerd, 1 seizoen nog niet begonnen
pi_136253825
quote:
1s.gif Op zondag 2 februari 2014 20:09 schreef Piye het volgende:

[..]

Het Nederlands elftal heeft altijd veel kwaliteit (al vind ik het momenteel niet geweldig), maar de mentaliteit is het net niet. Het zijn geen harde werkers, geen echte vechters. En daarom leggen ze het altijd af als het er echt om gaat. Daarom halen ze veel WK-finales, maar winnen er nooit één. En daarom scoren ze niet in de laatste minuut.
Blijft nog steeds het feit dat Nederland bij de beste 6 landen ter wereld zit over pak hem beet de laatste 40 jaar

74: WK finale
78: WK finale
82: Geen WK
86: Geen WK
90: 2e ronde(verloren tegen latere WK)
94: Kwart(verloren tegen latere WK)
98: Halve(verloren tegen finalist)
02: Geen wk
06: 2e ronde(verloren tegen halve finalist?)
10: WK finale

5 van de laatste 10 keer dus verloren tegen de latere wk
  zondag 2 februari 2014 @ 20:18:35 #192
351780 Piye
King of Kush
pi_136253944
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 20:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Blijft nog steeds het feit dat Nederland bij de beste 6 landen ter wereld zit
De slechtste van de beste is het wel ja. Dat is ook wat waard. :P
pi_136254137
quote:
10s.gif Op zondag 2 februari 2014 20:18 schreef Piye het volgende:

[..]

De slechtste van de beste is het wel ja. Dat is ook wat waard. :P
Geen zin om nu te zoeken maar ondanks dat Frankrijk en Spanje wk zijn geworden denk ik niet dat ze het gemiddeld beter hebben gedaan

Italie, Brazilie, Argentinie en DL sws wel

Maar ook dan

Brazilie

74: Gewonnen
94: Verloren
98: verloren(na pingels)
10: Gewonnen

Italie:

Niet gespeeld denk ik

Argentinie

78: Verloren
98: Gewonnen

DL:

74: Verloren
90: Verloren
  zondag 2 februari 2014 @ 20:27:46 #194
380998 DarkAccountant
pi_136254528
Cijfers, cijfers,...

Goed om je gat mee af te vegen als je naar de wc gaat.
  zondag 2 februari 2014 @ 20:29:24 #195
351780 Piye
King of Kush
pi_136254636
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 20:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Geen zin om nu te zoeken maar ondanks dat Frankrijk en Spanje wk zijn geworden denk ik niet dat ze het gemiddeld beter hebben gedaan

Italie, Brazilie, Argentinie en DL sws wel

Maar ook dan

Brazilie

74: Gewonnen
94: Verloren
98: verloren(na pingels)
10: Gewonnen

Italie:

Niet gespeeld denk ik

Argentinie

78: Verloren
98: Gewonnen

DL:

74: Verloren
90: Verloren
Wel dus, want Nederland heeft één EK gewonnen en Frankrijk en Spanje respectievelijk twee EK's en één WK en drie EK's en één WK. Finales halen is leuk, maar het gaat om die prijs. Precies die "ja, maar we verloren wel van de kampioen in de kwartfinale'-mentaliteit is het probleem.
pi_136256333
Liever dat dan 5 toernooien op rij er niet bij zijn en dan zitten geilen op je spelers die bijna allemaal op de bank of tribune zitten
  zondag 2 februari 2014 @ 20:53:22 #197
351780 Piye
King of Kush
pi_136257003
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 20:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Liever dat dan 5 toernooien op rij er niet bij zijn en dan zitten geilen op je spelers die bijna allemaal op de bank of tribune zitten
Ach ja, als je land normaal niks presteert is het nou eenmaal leuk dat er eens wat goede spelers in het elftal zitten. Maar als onze zuiderburen nu nog met een titel terug naar het continent komen ga ik wel ziek hard lachen (al zie ik dat ook niet snel gebeuren).
pi_136259760
quote:
1s.gif Op zondag 2 februari 2014 20:53 schreef Piye het volgende:

[..]

Ach ja, als je land normaal niks presteert is het nou eenmaal leuk dat er eens wat goede spelers in het elftal zitten. Maar als onze zuiderburen nu nog met een titel terug naar het continent komen ga ik wel ziek hard lachen (al zie ik dat ook niet snel gebeuren).
Ooit een WK gezien waar de pak hem beet de helft van het team niet of nauwelijks speelde het seizoen ervoor?
  zondag 2 februari 2014 @ 22:15:33 #199
380998 DarkAccountant
pi_136264395
quote:
1s.gif Op zondag 2 februari 2014 20:53 schreef Piye het volgende:

[..]

Kwalificatie alleen al was een nationaal orgasme. Alles wat er nu nog komt op het WK is voor de Belgische supporters alleen maar een bonus. (Al denk ik dat de spelers wel supergemotiveerd zullen zijn om op zijn minst de kwartfinales te halen.)
  zondag 2 februari 2014 @ 22:18:23 #200
351780 Piye
King of Kush
pi_136264641
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 22:15 schreef DarkAccountant het volgende:

[..]

Kwalificatie alleen al was een nationaal orgasme. Alles wat er nu nog komt op het WK is voor de Belgische supporters alleen maar een bonus. (Al denk ik dat de spelers wel supergemotiveerd zullen zijn om op zijn minst de kwartfinales te halen.)
Ik moest lachen om nationaal orgasme.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')