Heb je nog een hoekje vrij bij je thuis? Elk jaar in me eentje in een hoekje is ook zo saai.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:30 schreef Buffell het volgende:
In een hoek van de kamer liggen huilen, hoezo?
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:30 schreef Buffell het volgende:
In een hoek van de kamer liggen huilen, hoezo?
Ik heb 4 hoeken op m'n kamer, doe alsof je thuis bent. Waar ga jij over huilen?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:23 schreef Kevin24 het volgende:
[..]
Heb je nog een hoekje vrij bij je thuis? Elk jaar in me eentje in een hoekje is ook zo saai.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:05 schreef Bombvis het volgende:
Ik gok dat er rond die tijd sneeuw ligt, dan ga ik een geel hart maken
Okee wat gaan we doen dan?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:03 schreef Keith_Bakker het volgende:
[..]
Jij bent ook uitgenodigd [ afbeelding ]
Ik heb wel iemand maar we vinden beide Valentijnsdag bullshitquote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:03 schreef Keith_Bakker het volgende:
[..]
Daten dan als je nog niks hebt?
Je moet wel naar mij komen.
Dat vind ik een leuk idee/cadeau!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:11 schreef Nininatorr het volgende:
Ik heb mijn vriend meteen vanaf het begin duidelijk gemaakt dat wij dat wel gaan doen.Ook al is het een commerciële dag, het is toch wel een excuus om wat leuks met/voor elkaar te doen.
Ik ga hem dit jaar een cadeau geven, een doosje met allemaal papiertjes erin. Op elk papiertje staat een compliment, een leuke herinnering of een sexy waardebon. Elke dag mag hij er eentje uit pakken, en als hij zich naar voelt mag hij er 2 pakken
Lekker spontaanquote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:11 schreef Nininatorr het volgende:
Ik heb mijn vriend meteen vanaf het begin duidelijk gemaakt dat wij dat wel gaan doen.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |