abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135583533
N.a.v. van de discussie in het OUD feedback topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :Y
pi_135583644
Goed idee, laten we gewoon overnieuw beginnen :@
pi_135583664
Dat is ook weer zo idd Kyara. Niet meer aan gedacht.
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_135583708
Leuke foto van D trouwens Mandy! Wat lijkt hij zo groot!
pi_135583734
Ik kolf 's avonds niet meer, en Femke wordt vrijwel nooit wakker, dus eigenlijk zou ik best een wijntje oid kunnen drinken 's avonds... maar het is nog niet in me opgekomen, heb er nog geen behoefte aan gehad eigenlijk...
pi_135583817
Haha Kyara, proost!

En bedankt he, nu heb ik ook zin in wijn... :') Maar ik wéét dat als ik mn glas leeg heb, dat E dan wakker wordt!

Ik had vanmiddag trouwens een blunder; ik was mn kolf vergeten naar mn werk!! :o Daar zit je dan... :') Gelukkig kon ik het goed uithouden en wilde E me wel goed helpen toen ik eindelijk weer met haar op de bank zat!
pi_135583973
Da's lastig LB, zeker als je het nog wel echt nodig hebt. Ik denk dat ik best eens een dag over kan slaan op m'n werk, heb niets meer wat in de verste verte op stuwing lijkt... maar ben zo bang dat het dan in de weekenden voor Femke overdag ook op is... dus ik kolf die 30 cc er dan toch maar uit in de hoop dat het iets op gang houdt
pi_135584564
Oeh, niet fijn LB. Ik kan ongeveer 6 uur zonder voeden/kolven. Daarna wordt het wat minder aangenaam.
pi_135584697
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 22:45 schreef Kyara het volgende:
Oeh, niet fijn LB. Ik kan ongeveer 6 uur zonder voeden/kolven. Daarna wordt het wat minder aangenaam.
E had om 8:30 nog gedronken, en toen was ik om 18:00 met haar thuis...

Tussen de middag had ik met de hand even wat geprobeerd, dat heeft misschien de ergste druk eraf gehaald, maar eigenlijk viel het mij ook alles mee :Y

Niet leuk Shandaly, maar je houdt t toch maar mooi al 8 maanden hartstikke goed vol zo! ^O^
pi_135586223
Mijn ticket naar vrijheid manduca kwam gister binnen en vandaag meteen uitgetest. Het voelde net zoals de eerste keer naar buiten in de wandelwagen. Ik was zo trots en ik straalde :@ En dat terwijl het regende! M. vond het allemaal wel best, hoewel het berenpak misschien iets te veel van het goede was.

[ Bericht 33% gewijzigd door Limone op 18-01-2014 02:28:56 ]
pi_135586966
Mooie foto limone! O+

Die foto in het vorige topic van vaders alleen met baby, dat heb ik laatst ook gedaan, met de eerste keer een glimlach tot gevolg, de tweede keer een voorzichtig schater lachje en de opvolgende keer een uitbundige schaterlach O+ Ook probeert ze te lachen op het moment dat ik dat deed, zag er erg grappig uit.
pi_135587559
Ik had vanavond ook zo'n smeltmomentje. De meisjes gingen samen in bad (dat alleen O+ ) en Eva zat er al in. Ik had Rosalie uitgekleed op haar luier na. Ik droeg haar op mijn arm naar de badkamer en met mijn andere arm hield ik haar tegen zodat ze niet voorover zou gaan. Schijnbaar kietelde dat want ze gierde het uit :D dus maar even doorgegaan met kietelen. Ze begroef haar gezichtje helemaal in me, al lachend. Je kon me opdweilen O+
pi_135591192
Limoentje O+ O+
pi_135591528
Limone dat beertje O+
Danic heerlijk is dat he? Ik moet dan altijd huilen :P
Loj goeie spam *O* grote Ow O+
pi_135591564
Pfff na een slaaploze 2e helft van de nacht is M. nu klaarwakker en aan het kletsen. Ben ik even blij dat vriendlief om 7 uur had afgesproken om met een vriend te skypen. Kan hij mooi zn zoon showen :P
:O :z
pi_135591969
quote:
1s.gif Op donderdag 16 januari 2014 23:41 schreef danic het volgende:
Ik had vanavond ook zo'n smeltmomentje. De meisjes gingen samen in bad (dat alleen O+ ) en Eva zat er al in. Ik had Rosalie uitgekleed op haar luier na. Ik droeg haar op mijn arm naar de badkamer en met mijn andere arm hield ik haar tegen zodat ze niet voorover zou gaan. Schijnbaar kietelde dat want ze gierde het uit :D dus maar even doorgegaan met kietelen. Ze begroef haar gezichtje helemaal in me, al lachend. Je kon me opdweilen O+
O+ O+

Limone, wat een mooi beertje! O+ (Jij had ook gerekend op een iets strengere winter? ;) )

Om 7 uur al skypen, mawaba? Brr... wat vroeg ;) (tijdsverschil?)
pi_135592501
Limone O+
En rosalie, schattig he als ze zo'n lol hebben
pi_135592984
Oooh Limone O+ O+ O+
ik heb een zwak voor berenpakkindjes O+

Danic O+ O+ O+
Samen in bad lijkt me ook zo leuk. Maar ze vinden het hier nog verschrikkelijk dus 1 krijsend kind per keer vind ik genoeg.....

Sterkte vandaag Mabawa, hopelijk kun je nog een beetje bijslapen.... :O
  vrijdag 17 januari 2014 @ 09:32:35 #19
171422 LadyBlack
paint it black
pi_135593048
Jaaaa danic heerlijk is dat he?!?! E is enorm kietelig, dus regelmatig gegrinnik of gegiechel, en als ik dan doorga echt schaterlachen en begraven ja O+

Limone, wat een blij ei! O+
  vrijdag 17 januari 2014 @ 09:35:22 #20
171422 LadyBlack
paint it black
pi_135593115
Over... 2 weekjes heb ik ook een bad O+ En E vindt in bad gelukkig geweldig totdat ze eruit moet :X dus dat gaan we heel veel doen! *O*

Kyara, misschien vinden ze het samen wel leuker? Kunnen ze elkaar afleiden! (even hardop denken hoor)
pi_135593305
Ja, dat hoopte ik ook LB dus dat heb ik al een geprobeerd maar dan steken ze elkaar alleen maar aan en dan gaan ze dus echt krijsen. Bij 1 op 1 kan ik het beperken tot wat gejammer ;)

M vond in bad gaan ook heel lang verschrikkelijk tot hij echt goed zelf kon zitten, toen begon hij het leuk te vinden....
pi_135593394
Lola vond badderen altijd al lekker maar nu ze kan zitten en lekker kan spelen wil ze er helemaal niet meer uit!
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  vrijdag 17 januari 2014 @ 09:45:11 #23
171422 LadyBlack
paint it black
pi_135593413
Oh boeh :') nee dat is niet wat ik voor ogen had oO<

Ik ga zometeen naar de kapper! *O* Voor het eerst sinds maart :') Eindelijk mijn nieuwe pony laten fatsoeneren!
pi_135593792
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 09:45 schreef LadyBlack het volgende:
Oh boeh :') nee dat is niet wat ik voor ogen had oO<

Ik ga zometeen naar de kapper! *O* Voor het eerst sinds maart :') Eindelijk mijn nieuwe pony laten fatsoeneren!
Ik denk er ook over na! Laten even weten of je helemaal kaal bent straks, dan weet ik ook wanneer ik ongeveer durf :P
Sarcasme. Herken het.
pi_135593819
Even lekker tijd voor jezelf LB O+
Moet ook nodig weer naar de kapper, eens kijken wanneer ik tijd kan maken
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')