Jennifer > Sofie > Carolien. Ze mag overigens best een keer stokslobberen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:47 schreef marcodej het volgende:
Carolien vind ik gewoon lekker. Punt uit.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:47 schreef marcodej het volgende:
Carolien vind ik gewoon lekker. Punt uit.
quote:
Hahah, RT that!quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:48 schreef MolFan het volgende:
[..]
Jennifer > Sofie > Carolien. Ze mag overigens best een keer stokslobberen.
@schemer
En dat maak jij op uit...?quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:49 schreef BBQSausage het volgende:
Sofie heeft de finale niet gehaald.
Janine zegt net "Zover Sofie dingen weet, weet ik ze ook".quote:
Semi geforceerd grappig proberen te doen terwijl haar iq net hoog genoeg is om te weten waar een pener zich bevindquote:
Grappig proberen te doen is dan ook haar beroep.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:52 schreef MolFan het volgende:
[..]
Semi geforceerd grappig proberen te doen terwijl haar iq net hoog genoeg is om te weten waar een pener zich bevind
@schemer
Dan nog lukt het haar beter dan jou.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:52 schreef MolFan het volgende:
[..]
Semi geforceerd grappig proberen te doen terwijl haar iq net hoog genoeg is om te weten waar een pener zich bevind
@schemer
Haar beroep zou moeten zijn Meiden van Hollandquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:53 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Grappig proberen te doen is dan ook haar beroep.
Ok.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:53 schreef MolFan het volgende:
[..]
Haar beroep zou moeten zijn Meiden van Holland
@schemer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |