Jup. Ned 1 nog steeds bezigquote:Op zondag 9 februari 2014 17:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar is dat dus vertraagd? Hier is de Russin al een minuut of vijf klaar.
Ze laten zometeen ook de medailleuitreiking van Yvonne van Gennip op medalplaza zien.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:58 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dan zullen we wel weer achterlopen ja
Het been waarmee je inzet en of je vanaf de binnenkant of de buitenkant van de schaats afzet.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:57 schreef TLC het volgende:
Wat is nou het verschil tussen een drievoudige Loets (als je het zo schrijft) en een drievoudige flip ? behalve dan dat die ene een Loets is en die ander een flip natuurlijk
quote:Op zondag 9 februari 2014 17:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze laten zometeen ook de medailleuitreiking van Yvonne van Gennip op medalplaza zien.
Ongekendquote:Op zondag 9 februari 2014 17:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze laten zometeen ook de medailleuitreiking van Yvonne van Gennip op medalplaza zien.
We hoeven het niet te weten. Van Zetten legt het allemaal uit en daarna mogen we het weer vergeten.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het been waarmee je inzet en of je vanaf de binnenkant of de buitenkant van de schaats afzet.
Maar weet even niet wat wat is
Art en Keessie bedoel jequote:Op zondag 9 februari 2014 17:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Axel:quote:Op zondag 9 februari 2014 17:57 schreef TLC het volgende:
Wat is nou het verschil tussen een drievoudige Loets (als je het zo schrijft) en een drievoudige flip ? behalve dan dat die ene een Loets is en die ander een flip natuurlijk
quote:Flip wordt ingezet met een linksbinnen achterwaartse kant waarbij de rechterprikker in het ijs wordt geprikt.
Lutz wordt ingezet met een linksbuiten achterwaartse kant waarbij de rechterprikker in het ijs wordt geprikt.
Dat viel mij ook al op ja, zie je niet vaakquote:Op zondag 9 februari 2014 17:42 schreef komrad het volgende:
Ze gaat niet zo lekker maar wel een lekker kontje zeg
We hebben Yuna nog niet in actie gezien hè, die heeft verschillende keren flink hoger gescoord dan dit.quote:Op zondag 9 februari 2014 18:01 schreef Scootermuisje het volgende:
Mijn hemel.... Dat 15-jarige meisje! Wat een talent en wat een performance! Als zij geen goud krijgt, weet ik het ook niet meer
Ik ben slechts een leek op dit gebied, ze heeft op mij een flinke indruk gemaakt. Al die axeldingessprongen ken ik ook nietquote:Op zondag 9 februari 2014 18:05 schreef wimderon het volgende:
[..]
We hebben Yuna nog niet in actie gezien hè, die heeft verschillende keren flink hoger gescoord dan dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |