kon hem niet naar oudijzer laten gaanquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:27 schreef powerflux het volgende:
neeee, heb jij dat ding gekocht? Ik had hem voorbij zien komen in de timeline. Had gedacht dat alleen het blokje nog interessant zou kunnen zijn, nooit voor gebruik op de weg.
maar je weet blijkbaar maar nooit..
zaterdagquote:
1000tje en hij is uit 88quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:49 schreef monsterd. het volgende:
Wat voor blokje zit erin eigenlijk? 1300 toevallig?
Is dat dat ding dat op een aanhanger stond? Waarbij iemand nog hoopvol opmerkte dat het misschien wel export ipv sloop zou zijn?quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:27 schreef powerflux het volgende:
neeee, heb jij dat ding gekocht? Ik had hem voorbij zien komen in de timeline. Had gedacht dat alleen het blokje nog interessant zou kunnen zijn, nooit voor gebruik op de weg.
maar je weet blijkbaar maar nooit..
jupquote:Op maandag 27 januari 2014 21:11 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
Is dat dat ding dat op een aanhanger stond? Waarbij iemand nog hoopvol opmerkte dat het misschien wel export ipv sloop zou zijn?
doe er nog ff niks mee. van de week eens de motor eruit halen en die eens schoon maken en mooi maken kan nog altijd als tafel dienenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:01 schreef zuigmarmot het volgende:
Valt me een beetje tegen van je T,
kun je niet er een leuke racer van maken ? die dingen zijn net karts kwa wegligging
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |