Ik begroet geen vreemden...quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:21 schreef Marrije het volgende:
[..]
je kunt hier ook elkaar begroeten, maar niet in losse posts. Dit topic voor COS en als je daarnaast wat wil groeten is dat best ok, als dat het enige is wat je in een post te melden hebt is dat storend als je nr zoveel bent.
ietsiepietsie oftopic kanvast ook als je daarnaast in die post ook COSt.
Centraal is nu aan de gang begrijp ik.
die is echt stilquote:
En dan zou ze ook nog 'voor elkaar hebben gekregen' dat Klaver groente en fruit wil leveren. Dat is gewoon een leugen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:25 schreef Blackprinces het volgende:
Nou uren drama om vervolgens het met een zin af te doen.
Mijn karaktereigenschap kan het niet met een koe (ofzo)
dat dus ... Raar wichtquote:Op donderdag 16 januari 2014 20:25 schreef Blackprinces het volgende:
Nou uren drama om vervolgens het met een zin af te doen.
Mijn karaktereigenschap kan het niet met een koe (ofzo)
kunnen we Ruud 5 minuutjes loslaten op fokquote:Op donderdag 16 januari 2014 20:26 schreef Chanel5 het volgende:
Ruud is het er niet mee eens dat wij dingen zien en horen en er een mening over hebben en er desnoods iets mee doen. Hahahaha
Idd een leugen, ze heeft helemaal niks voorelkaar gekregen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:25 schreef Disana het volgende:
[..]
En dan zou ze ook nog 'voor elkaar hebben gekregen' dat Klaver groente en fruit wil leveren. Dat is gewoon een leugen.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:26 schreef Jian het volgende:
Wat een onzin allemaal, ga ruzie maken, hommo's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |