Wat hij zegt.quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:25 schreef DumDaDum het volgende:
Heel indrukwekkend. Een van de beste films die ik in 2013 heb gezien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
helemaal mee eensquote:Op donderdag 16 januari 2014 20:25 schreef DumDaDum het volgende:
Heel indrukwekkend. Een van de beste films die ik in 2013 heb gezien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb echt nog lang met de film in mijn hoofd rondgelopen, zo hard kwam het aan. Absoluut niet geschikt voor mensen die niet van naargeestige verhalen houden, maar als je op zoek bent naar een indrukwekkend stuk drama is dit de film die je zoekt.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:37 schreef JennaSometimes het volgende:
Ik weet ook niet zo goed wat ik daarmee moet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.జ్ఞా
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:13 schreef Ramonvandam het volgende:
Bijzonder sterkte film! Dit schreef ik er elders over:
Ongelooflijk, wat komt deze film hard aan. Zwaar drama over een man van middelbare leeftijd (Mads Mikkelsen) die werkzaam is op een basisschool en wordt beschuldigd van kindermisbruik. Het geheel is een aaneenschakeling van uiterst ongemakkelijke scènes die je emoties laten schommelen tussen afschuw en empathie.
Eén van de sterkste elementen is iets dat ik enkel als spoiler kan uitdrukken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb echt nog lang met de film in mijn hoofd rondgelopen, zo hard kwam het aan. Absoluut niet geschikt voor mensen die niet van naargeestige verhalen houden, maar als je op zoek bent naar een indrukwekkend stuk drama is dit de film die je zoekt..
జ్ఞా
Prachtige film inderdaad. Ik heb wel een plausibele uitleg gelezen over het deel in de spoiler, maar weet niet hoe ik vanaf de iPhone die uitleg in een spoiler kan plaatsenquote:Op zondag 2 maart 2014 15:43 schreef µ het volgende:
[..]
Ik weet ook niet zo goed wat ik daarmee moet.
quote:Op zondag 2 maart 2014 15:50 schreef ohnikua het volgende:
[..]
Prachtige film inderdaad. Ik heb wel een plausibele uitleg gelezen over het deel in de spoiler, maar weet niet hoe ik vanaf de iPhone die uitleg in een spoiler kan plaatsenkom er later op terug!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.జ్ఞా
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en het eind was een wanhopige poging om de film nog wat diepgang te gevenWho's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
quote:Op zondag 2 maart 2014 20:03 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Vond hem enorm tegenvallen. Ik had enkel positieve reviews gezien dus had hoge verwachtingen. Ik vond dat de film de spanning goed kon opbouwen, maar daar bleef het ook bij. Het plot vond ik zo ontzettend tegenvallen dat de film imo amper een zesje krijgt.Heb je gemist hoe veel tijd er overal tussen zat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en het eind was een wanhopige poging om de film nog wat diepgang te gevenజ్ఞా
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarom zeg ik: de film kon de spanning goed opbouwen. Daarna bleef het uit. Erg jammer.quote:Op maandag 3 maart 2014 07:07 schreef µ het volgende:
[..]
Heb je gemist hoe veel tijd er overal tussen zat?
meer een reden een ander vak te kiezenquote:Op maandag 12 mei 2014 22:55 schreef Da hopman het volgende:
Verplichte kost voor de lerarenopleiding. Eigenlijk ook voor de schoolleidersopleiding.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |