quote:Play is de laatste tijd nogal traag.
Op maandag 21 oktober 2002 22:31 schreef dapluiz het volgende:
ik zit al een week te wachten op 3 dvd's van play.com, volgens de site zijn ze 14/10 gepost, maar vandaag nix binnen
Dat wordt lekker op play.com neuzen
V.
En vorige week Een Luizenleven en de Toy Story 1 en Toy Story 2 boxset.
[Dit bericht is gewijzigd door Jernau.Morat.Gurgeh op 24-10-2002 16:24]
quote:Geil!
Op donderdag 24 oktober 2002 11:38 schreef Smots het volgende:
disc 1 en 2 van de 4-disc editie van LOTR
Dus: ik heb 'm compleet!
YAAAAAAAAAAAAY
Met dank aan de uitverkoopbak van Play.
quote:20 Geuro.
Op donderdag 24 oktober 2002 12:29 schreef Gerwit het volgende:[..]
Hoe duur en waar?
quote:Hm interessant er zijn dus meer mensen bij wie de levertijd nogal oploopt. Verder heb ik uitstekende ervaringen met PLAY, slechts 1 maal is de bestelling niet aangekomen waarop prompt een tweede exemplaar verstuurd werd (dat wel aankwam).
Op dinsdag 22 oktober 2002 08:53 schreef Luigi het volgende:
Mijn vorige bestelling bij play (geen dvd, maar een spelletje) liet ook nogal op zich wachten. Helaas, had er altijd goede ervaringen mee.
De levertijd schommelt op dit moment bij mij tussen de 10 en 15 dagen (vanaf het moment dat de PLAY site vermeldt: POSTED).
quote:Ik denk dat e.e.a. te maken heeft met stricter aangehaalde veiligheidsprocedures bij internationale post, waardoor de afhandeling bij de internationale distributiecentra meer tijd kost.
Op donderdag 24 oktober 2002 16:24 schreef Sniper het volgende:
De levertijd schommelt op dit moment bij mij tussen de 10 en 15 dagen (vanaf het moment dat de PLAY site vermeldt: POSTED).
Wanneer play zegt dat iets 'posted' is, geloof ik dat eigenlijk wel. Mijn ervaring met hun is dermate goed dat ik dat niet in twijfel trek.
quote:Bij mij duurt het vrijwel altijd 8 dagen tussen POSTED en ontvangst, een enkele uitzondering daargelaten. En dat alweer sinds een jaar of drie.
Op donderdag 24 oktober 2002 16:24 schreef Sniper het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |