Dat is idd een prachtig niveau.quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
zit dan wel meer op niveau met mn baas.
Mijn interesse is gewektquote:
brownie wasmislukt. kleverig n shit. maar toch weggestauwd.quote:
Jij ja? Vind dit een beetje overkomen als Chai die zich bereid toont om 9 bbc's tegelijk te ontvangen.quote:
quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
brownie wasmislukt. kleverig n shit. maar toch weggestauwd.
nu kan ik lekkere taart maken. hoiiii
ja nee weeniequote:Op donderdag 16 januari 2014 20:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mensen die brownies laten mislukken
Snapiknie. Gewoon ingrediënten mixen en bakken?
quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jij ja? Vind dit een beetje overkomen als Chai die zich bereid toont om 9 bbc's tegelijk te ontvangen.
Hoi nooitmansquote:
samen maken?quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]pardon .. Die mi ... Maareum nee ik wilde al langer brownies met een extra ingrediënt maken
2 jaar geleden al..
Maar ik moet zoks z'n stijve macaroni nog maken.. Ook ondertussen 1,5 jaar geleden
Ga slapenquote:
quote:
nice. ik fix de wietboter.quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]ja, kan niet mislukken dan
Nicequote:Op donderdag 16 januari 2014 20:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]pardon .. Die mi ... Maareum nee ik wilde al langer brownies met een extra ingrediënt maken
2 jaar geleden al..
Maar ik moet zoks z'n stijve macaroni nog maken.. Ook ondertussen 1,5 jaar geleden
Hasj is makkelijker toch? Gewoon laten versmelten in de boter, niet laten aanbrandenquote:
kan je toch niet goed zeven man. krijg je hasj smaak.quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
Hasj is makkelijker toch? Gewoon laten versmelten in de boter, niet laten aanbranden.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik laat jou gewoon het meeste werk doen
Ik heb 175 gram boter nodig
Sowieso maak ik er dan een met en een zonder
Gaat helemaal goed komenquote:Op donderdag 16 januari 2014 20:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nice. En succes met Zosk z'n macaroni stijf maken
.
[..]
Hasj is makkelijker toch? Gewoon laten versmelten in de boter, niet laten aanbranden.
Nu heb ik zin in browniesquote:
ik in coke.quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nu heb ik zin in brownies
Wait whatquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |