Niet helemaal jofel in de bovenkamer.quote:
Jammer dat hij zichzelf niet echt introduceert.quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:13 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Niet helemaal jofel in de bovenkamer.
Hahaquote:Op donderdag 16 januari 2014 18:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat moet de vader van badtripb0b zijn.
Hoe kom je daar nou weer terechtquote:
Op zoek naar het eeuwige leven natuurlijk.quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:03 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer terechtZo zouden websites er in de jaren '60-'70 denk ik ongeveer uitzien.
Nou enquote:Op donderdag 16 januari 2014 19:16 schreef Vaseline_ het volgende:
Haha Veer heeft gezondigd met roken hoor, wir haben es nicht gewusst.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:20 schreef LudoSanders het volgende:
Maakt inderdaad niet uit hoor Veer. Zeker niet wanneer je er courgettes en gebakken uitjes bij genuttigd hebt.
Nee, waarom zou ik caren dan? Ik kies er toch zelf voor?quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:20 schreef Vaseline_ het volgende:
I DONT GIVE A SHIT DUDE HEHEHEHEHEHE
Oh ja uiteraard. Denk dat je met die site toch wel minstens 5 jaar extra hebt gekregen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:15 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Op zoek naar het eeuwige leven natuurlijk.
BEN NOGSTEEDS GESTOPT MET ROKEN STELLETJE AUTI'S HEHEHEHHEEquote:Op donderdag 16 januari 2014 19:21 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee, waarom zou ik caren dan? Ik kies er toch zelf voor?
Wel knap als je dat kunt. Meeste mensen die ik ken die zijn na een sigaret alweer helemaal om, zelfs na maanden/jaren niet gerookt te hebben.quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:20 schreef VeerEli het volgende:
[..]Ik ben gestopt met roken. Dat ik in het weekend een sigaretje heb gerookt veranderd daar niks aan.
Vijf jaar gedwongen opname ja.quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:21 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Oh ja uiteraard. Denk dat je met die site toch wel minstens 5 jaar extra hebt gekregen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |