Door te wachten met seks.quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:55 schreef Mishu het volgende:
Hoe voorkom je teleurstellingen achteraf en krijg je de verwachtingen op 1 lijn?
Dus door de wortel als het ware voor te houden maar het alsnog niet te geven totdat hij braaf op zit als een lieve hond?quote:
Precies het idee wat hij krijgt, voor hem 10 anderen. Wat maakt jou dan zo aantrekkelijk?quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:15 schreef Pausmobiel het volgende:
Als een man mij pas gaat waarderen als we géén seks hebben, dan wil ik al helemaal niet bij zo'n man zijn. Ik heb seks met iemand, omdat ik met diegene seks wil hebben. En dat kan uit liefde of uit lust zijn en met een beetje geluk allebei.
Het is toch dieptriest dat je een spelletje moet gaan spelen, omdat hij me anders niet meer leuk zou vinden. Voor hem 10 anderen (bij wijze dan)
Daar ben ik helemaal niet mee bezig en dat bevalt me prima. Mensen mogen over me denken wat ze willenquote:Op donderdag 16 januari 2014 15:20 schreef Kola het volgende:
[..]
Precies het idee wat hij krijgt, voor hem 10 anderen. Wat maakt jou dan zo aantrekkelijk?
Niet per se, het is geen regel. Maar wat is er ingewikkeld aan iets opbouwen? Spanning, verlangens, een relatie? Waarom de drang om meteen alles te doen zodra het kan?quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:18 schreef Mishu het volgende:
[..]
Dus door de wortel als het ware voor te houden maar het alsnog niet te geven totdat hij braaf op zit als een lieve hond?
Echt waarom moeten die mannen dingen zo ingewikkeld maken
Mannen maken het ingewikkeld? Volgens mij zijn wij mannen juist heel duidelijk. Het zijn vooral vrouwen die onduidelijk zijn. Om het hardste roepen dat ze een lieve, leuke, aardige jongen willen die van ze houd en ze respecteert maar vervolgens gaan ze wel naar huis met de eerste klootzak die ze tegen komen en die ze als uitschot behandeld.quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:18 schreef Mishu het volgende:
[..]
Dus door de wortel als het ware voor te houden maar het alsnog niet te geven totdat hij braaf op zit als een lieve hond?
Echt waarom moeten die mannen dingen zo ingewikkeld maken
Doe niet zo gek, waarom iemand neerhalen als ze makkelijk de benen uit elkaar doet?quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:25 schreef Mishu het volgende:
[..]
Jawel, maar als ze er aan toegeven zijn ze een slet
Als je op je 20ste al met 20 mannen hebt geneukt ben je een slet. Zelfde geldt voor mannen hoor, dan noem ik hem een mannelijke hoerquote:Op donderdag 16 januari 2014 15:25 schreef Mishu het volgende:
[..]
Jawel, maar als ze er aan toegeven zijn ze een slet
Alleen wijven willen spanning, verlangen, en dat soort shit. Oh ja, en dan ook nog een lieve vent die alles voor ze doet maar ook de bad boy kan zijnquote:Op donderdag 16 januari 2014 15:27 schreef Kola het volgende:
[..]
Niet per se, het is geen regel. Maar wat is er ingewikkeld aan iets opbouwen? Spanning, verlangens, een relatie? Waarom de drang om meteen alles te doen zodra het kan?
Iedereen neukt, dus zeiken over de frequentie is gewoon jaloezie.quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:28 schreef complicate het volgende:
[..]
Als je op je 20ste al met 20 mannen hebt geneukt ben je een slet. Zelfde geldt voor mannen hoor, dan noem ik hem een mannelijke hoerEn als je elke keer uit aandacht met een man naar bed gaat, ben je een slet etc.
MMMmm klopt, maar ik spreid mijn benen niet zo snel uit lust of aandachtquote:Op donderdag 16 januari 2014 15:29 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Iedereen neukt, dus zeiken over de frequentie is gewoon jaloezie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |