Door te wachten met seks.quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:55 schreef Mishu het volgende:
Hoe voorkom je teleurstellingen achteraf en krijg je de verwachtingen op 1 lijn?
Dus door de wortel als het ware voor te houden maar het alsnog niet te geven totdat hij braaf op zit als een lieve hond?quote:
Precies het idee wat hij krijgt, voor hem 10 anderen. Wat maakt jou dan zo aantrekkelijk?quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:15 schreef Pausmobiel het volgende:
Als een man mij pas gaat waarderen als we géén seks hebben, dan wil ik al helemaal niet bij zo'n man zijn. Ik heb seks met iemand, omdat ik met diegene seks wil hebben. En dat kan uit liefde of uit lust zijn en met een beetje geluk allebei.
Het is toch dieptriest dat je een spelletje moet gaan spelen, omdat hij me anders niet meer leuk zou vinden. Voor hem 10 anderen (bij wijze dan)
Daar ben ik helemaal niet mee bezig en dat bevalt me prima. Mensen mogen over me denken wat ze willenquote:Op donderdag 16 januari 2014 15:20 schreef Kola het volgende:
[..]
Precies het idee wat hij krijgt, voor hem 10 anderen. Wat maakt jou dan zo aantrekkelijk?
Niet per se, het is geen regel. Maar wat is er ingewikkeld aan iets opbouwen? Spanning, verlangens, een relatie? Waarom de drang om meteen alles te doen zodra het kan?quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:18 schreef Mishu het volgende:
[..]
Dus door de wortel als het ware voor te houden maar het alsnog niet te geven totdat hij braaf op zit als een lieve hond?
Echt waarom moeten die mannen dingen zo ingewikkeld maken
Mannen maken het ingewikkeld? Volgens mij zijn wij mannen juist heel duidelijk. Het zijn vooral vrouwen die onduidelijk zijn. Om het hardste roepen dat ze een lieve, leuke, aardige jongen willen die van ze houd en ze respecteert maar vervolgens gaan ze wel naar huis met de eerste klootzak die ze tegen komen en die ze als uitschot behandeld.quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:18 schreef Mishu het volgende:
[..]
Dus door de wortel als het ware voor te houden maar het alsnog niet te geven totdat hij braaf op zit als een lieve hond?
Echt waarom moeten die mannen dingen zo ingewikkeld maken
Doe niet zo gek, waarom iemand neerhalen als ze makkelijk de benen uit elkaar doet?quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:25 schreef Mishu het volgende:
[..]
Jawel, maar als ze er aan toegeven zijn ze een slet
Als je op je 20ste al met 20 mannen hebt geneukt ben je een slet. Zelfde geldt voor mannen hoor, dan noem ik hem een mannelijke hoerquote:Op donderdag 16 januari 2014 15:25 schreef Mishu het volgende:
[..]
Alleen wijven willen spanning, verlangen, en dat soort shit. Oh ja, en dan ook nog een lieve vent die alles voor ze doet maar ook de bad boy kan zijnquote:Op donderdag 16 januari 2014 15:27 schreef Kola het volgende:
[..]
Niet per se, het is geen regel. Maar wat is er ingewikkeld aan iets opbouwen? Spanning, verlangens, een relatie? Waarom de drang om meteen alles te doen zodra het kan?
Iedereen neukt, dus zeiken over de frequentie is gewoon jaloezie.quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:28 schreef complicate het volgende:
[..]
Als je op je 20ste al met 20 mannen hebt geneukt ben je een slet. Zelfde geldt voor mannen hoor, dan noem ik hem een mannelijke hoerEn als je elke keer uit aandacht met een man naar bed gaat, ben je een slet etc.
MMMmm klopt, maar ik spreid mijn benen niet zo snel uit lust of aandachtquote:Op donderdag 16 januari 2014 15:29 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Iedereen neukt, dus zeiken over de frequentie is gewoon jaloezie.
Niet mijn ervaring maar jij bent ook zo droog als een woestijn, voor niets in.quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Alleen wijven willen spanning, verlangen, en dat soort shit. Oh ja, en dan ook nog een lieve vent die alles voor ze doet maar ook de bad boy kan zijnvrouwen
Nee natuurlijk nietquote:Op donderdag 16 januari 2014 15:30 schreef complicate het volgende:
[..]
MMMmm klopt, maar ik spreid mijn benen niet zo snel uit lust
Groepseksquote:Op donderdag 16 januari 2014 15:31 schreef Smack10 het volgende:
Gewoon iedereen lekker laten neuken zeg ik
Niks mis met een potje groepsseksquote:Op donderdag 16 januari 2014 15:32 schreef complicate het volgende:
[..]
Groepseks, nee dank je, ik deel niet graag
Wel met GHB. Wil je wat te drinken?quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:30 schreef complicate het volgende:
[..]
MMMmm klopt, maar ik spreid mijn benen niet zo snel uit lust
quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:27 schreef yats het volgende:
[..]
Mannen maken het ingewikkeld? Volgens mij zijn wij mannen juist heel duidelijk. Het zijn vooral vrouwen die onduidelijk zijn. Om het hardste roepen dat ze een lieve, leuke, aardige jongen willen die van ze houd en ze respecteert maar vervolgens gaan ze wel naar huis met de eerste klootzak die ze tegen komen en die ze als uitschot behandeld.
Ik ben niet degene die nat moet zijn om ergens in te komen he.quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:30 schreef Kola het volgende:
[..]
Niet mijn ervaring maar jij bent ook zo droog als een woestijn, voor niets in.
Heeft soms ook met hormonen te maken. Tijdens ovulatie zijn vrouwen meer aangetrokken tot klootzaken en na de ovulatie willen ze een lieve jongen, maar helaas ik heb geen bron, sorryquote:Op donderdag 16 januari 2014 15:27 schreef yats het volgende:
[..]
Mannen maken het ingewikkeld? Volgens mij zijn wij mannen juist heel duidelijk. Het zijn vooral vrouwen die onduidelijk zijn. Om het hardste roepen dat ze een lieve, leuke, aardige jongen willen die van ze houd en ze respecteert maar vervolgens gaan ze wel naar huis met de eerste klootzak die ze tegen komen en die ze als uitschot behandeld.
Ligt denk ik ook een beetje aan de leeftijd. En er zijn genoeg discrete jongens, maar misschien niet een goed idee om met de eerste de beste scooter johnny het bed in te duiken die het vervolgens heel de school verteld. En je naaktfotos mee stuurt natuurlijk.quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:25 schreef Mishu het volgende:
[..]
Als een date de eerste avond met je naar bed wilt, wilt ze jou ook niet als vriend.quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:34 schreef PBateman1978 het volgende:
Als een date direct de 1e avond met me naar bed wil hoef ik haar iig niet als vriendin.
Verder eens met RichardDawkins
Dat komt dan goed uit niet?quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:37 schreef J-Q het volgende:
[..]
Als een date de eerste avond met je naar bed wilt, wilt ze jou ook niet als vriend.
Ja, dan is het in ieder geval duidelijkquote:Op donderdag 16 januari 2014 15:38 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat komt dan goed uit niet?
Waarom niet?quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:34 schreef PBateman1978 het volgende:
Als een date direct de 1e avond met me naar bed wil hoef ik haar iig niet als vriendin.
sorry, wat/wie is GHBquote:Op donderdag 16 januari 2014 15:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wel met GHB. Wil je wat te drinken?
Verleiderquote:Op donderdag 16 januari 2014 15:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als je even meeloopt dit hoekje in dan laat ik het je zien.
Zucht, je bent wel high maintenance zeg. Vertel, bloemen, eten, filmpje, de hele mikmak zeker?quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:42 schreef complicate het volgende:
[..]
Verleider, maar zo snel gaat dat niet bij mij
Eerst mijn hart veroveren
Nee gewoon normaal doenquote:Op donderdag 16 januari 2014 15:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zucht, je bent wel high maintenance zeg. Vertel, bloemen, eten, filmpje, de hele mikmak zeker?
Bijna Shakespeariaans : to neuk or not to neuk, that's the question!quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:31 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet![]()
Gewoon iedereen lekker laten neuken zeg ik
Ligt dat niet aan jouw onzekerheid?quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:34 schreef PBateman1978 het volgende:
Dat moet wel lukken.quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:43 schreef complicate het volgende:
[..]
Nee gewoon normaal doenOf is dat veel gevraagd?
Thé one million questionquote:Op donderdag 16 januari 2014 15:43 schreef yats het volgende:
[..]
Bijna Shakespeariaans : to neuk or not to neuk, that's the question!
Nope, zou niet weten waarom?quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:43 schreef Lievewij het volgende:
[..]
Ligt dat niet aan jouw onzekerheid?
quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:40 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Volgens Mishu wegens het madonna/hoer-complex.
Klinkt gezellig.quote:A man with a madonna-whore complex is a man who will sleep with and lust for a sexual and beautiful woman but he will never respect her as "wife" material and he will never marry her. In his eyes, she is tainted, impure, unworthy of the status of wife---yet he may possess passionate and contradictory feelings for her. He may even be in love with her but will never allow himself to be with her in any real sense.
He will look for a "good girl" to marry---usually a woman who is cold sexually but, for example, is good at "wifely" domestic things: cooking, cleaning, homemaking in general, etc. A proper, pure "madonna" type woman who will bear his children.
Sodeju, je zet er een flink prijskaartje op. Nu snap ik waarom ik nog vrijgezel ben, ik heb geen miljoen...quote:
Je hebt wel een hart en je doet normaalquote:Op donderdag 16 januari 2014 15:45 schreef yats het volgende:
[..]
Sodeju, je zet er een flink prijskaartje op. Nu snap ik waarom ik nog vrijgezel ben, ik heb geen miljoen...
Als het klikt en iemand is heel leuk, wat maakt het dan uit?quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:45 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nope, zou niet weten waarom?
quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:46 schreef complicate het volgende:
[..]
Je hebt wel een hart en je doet normaalmeer dan 1 miljoen waard
Ik vind het nogal ''goedkoop'', vandaar.quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:46 schreef Lievewij het volgende:
[..]
Als het klikt en iemand is heel leuk, wat maakt het dan uit?
Let's go to the beachquote:
quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:46 schreef complicate het volgende:
[..]
Je hebt wel een hart en je doet normaalmeer dan 1 miljoen waard
Get a roomquote:
Jaloezie is a bitchquote:
Duidelijk dat je mij niet kent J-Q.quote:
Dat klopt helemaal yats.quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:48 schreef yats het volgende:
[..]
Duidelijk dat je mij niet kent J-Q.
Vrouwen versieren is (helaas) niet echt een kwaliteit die ik bezit. Wellicht klaart dat een en ander op?quote:
Seg, amai, neem je altijd alles zo serieus. En dan klagen over vrouwenlogicaquote:Op donderdag 16 januari 2014 15:51 schreef J-Q het volgende:
[..]
Nahh, ik ben niet op zoek naar iemand op FOK!
Maar stel, je gaat de eerste nacht al naar bed met een meisje, je blijft in contact met dat meisje, deelt vaker het bed met elkaar en leert elkaar kennen. Ze blijkt een hartstikke leuke meid te zijn die eigenlijk alles heeft wat jij zoekt in een vrouw.quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:47 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik vind het nogal ''goedkoop'', vandaar.
Ja want ik heb zitten klagen over vrouwenlogicaquote:Op donderdag 16 januari 2014 15:53 schreef complicate het volgende:
[..]
Seg, amai, neem je altijd alles zo serieus. En dan klagen over vrouwenlogica
Ja dat deed je, ik kan tussen de lijntjes lezen hoor. Dat noemen ze: thinking out of the box!quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:54 schreef J-Q het volgende:
[..]
Ja want ik heb zitten klagen over vrouwenlogica![]()
En ik ben vrijwel nooit serieus.
Ik heb geen idee.quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:53 schreef erodome het volgende:
[..]
Maar stel, je gaat de eerste nacht al naar bed met een meisje, je blijft in contact met dat meisje, deelt vaker het bed met elkaar en leert elkaar kennen. Ze blijkt een hartstikke leuke meid te zijn die eigenlijk alles heeft wat jij zoekt in een vrouw.
Blijf je dan bij je stelling?
Ben je zelf ook dan.quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:47 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik vind het nogal ''goedkoop'', vandaar.
Ik heb hier niet geklaagd over de logica van vrouwen hoor, ook niet tussen de lijntjes. Al moet ik toegeven dat ze emotioneel soms erg lastig te volgen zijn.quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:56 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja dat deed je, ik kan tussen de lijntjes lezen hoor. Dat noemen ze: thinking out of the box!
Soms zijn emoties ingewikkeld hé:quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:05 schreef J-Q het volgende:
Al moet ik toegeven dat ze emotioneel soms erg lastig te volgen zijn.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:34 schreef J-Q het volgende:
[..]
Niks mis met een potje groepsseks![]()
Ik kan het alleen niet als ik 1 van de 2 echt leuk vind.
Dat is toch niet verdedigen? Hij doet precies hetzelfde als de vrouw met wie hij het bed deelt.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
gelijk in de verdediging. Met jou heb je zelden meer dan 1 date nodig, is het niet?
Ja, ik kan het niet als ik 1 van de 2 leuk vind.. Dan heb ik het nergens over vrouwenlogica tochquote:
Maakt dat uit?quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:13 schreef Lievewij het volgende:
[..]
Dat is toch niet verdedigen? Hij doet precies hetzelfde als de vrouw met wie hij het bed deelt.
Nee, niets te maken met vrouwenlogica. Maar jij zei dat vrouwen lastig kunnen zijn op emotioneel vlak en ik zeg dat zelfs mannen daar (soms) moeite mee hebben. daarom refereerde ik naar jouw post:quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:14 schreef J-Q het volgende:
[..]
Ja, ik kan het niet als ik 1 van de 2 leuk vind.. Dan heb ik het nergens over vrouwenlogica toch
quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:34 schreef J-Q het volgende:
Ik kan het alleen niet als ik 1 van de 2 echt leuk vind.
Waarom ben je zo boos? Heeft hij een gevoelige snaar geraakt ja?quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:16 schreef Lievewij het volgende:
[..]
Voor hem wel, want hij vindt zichzelf dus goedkoop.
Hypocrisie ligt heel gevoelig bij sommige mensen. Ik kan ook slecht tegen zulke dubbele maatstaven.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
Waarom ben je zo boos? Heeft hij een gevoelige snaar geraakt ja?
Ben ik boos?quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
Waarom ben je zo boos? Heeft hij een gevoelige snaar geraakt ja?
Hoezo dubbel, hij zegt niet dat hij vind dat hij voor hun wel nog de prins op het witte paard zou moeten zijn ofzo?quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Hypocrisie ligt heel gevoelig bij sommige mensen. Ik kan ook slecht tegen zulke dubbele maatstaven.
Je snapt serieus niet wat er dubbel aan is?quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hoezo dubbel, hij zegt niet dat hij vind dat hij voor hun wel nog de prins op het witte paard zou moeten zijn ofzo?
Ik snap niet wat jullie er zo bijzonder vreemd aan vinden dat jullie er zo gefrustreerd van raken.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:26 schreef Lievewij het volgende:
[..]
Je snapt serieus niet wat er dubbel aan is?
Jij zegt eerst dat ik zit te klagen over vrouwenlogica wat dus niet zo is. Daarna zeg ik inderdaad dat vrouwen op emotioneel vlak lastig te volgen zijn. En natuurlijk hebben mannen daar ook wel last van, dat zal ik niet ontkennen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:17 schreef complicate het volgende:
[..]
Nee, niets te maken met vrouwenlogica. Maar jij zei dat vrouwen lastig kunnen zijn op emotioneel vlak en ik zeg dat zelfs mannen daar moeite mee hebben. daarom refereerde ik naar jouw post:
[..]
Nee hij "gebruikt" haar puur voor zijn zaad te lossen omdat zij zich goedkoop gedraagt. Als ze iets meer wil dan lust, dan moet ze maar niet snel in bed duiken.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:16 schreef Lievewij het volgende:
[..]
Voor hem wel, want hij vindt zichzelf dus goedkoop.
Ik heb nog nooit met iemand geneukt op de 1e date hoor, iig niet met dates waar ik naartoe ging om te kijken of diegene evt. relatie-materiaal was.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:32 schreef complicate het volgende:
[..]
Nee hij "gebruikt" haar puur voor zijn zaad te lossen omdat zij zich goedkoop gedraagt. Als ze iets meer wil dan lust, dan moet ze maar niet snel in bed duiken.
Maar het ding is beide willen neuken! punt! Maakt dus niet uit hoe je het kind een naam geeft
Ok, klagen over vrouwenlogica was een algemene opmerking. Wat communicatie betreft, hebben mannen in mijn ervaring meer issues dan vrouwen. maar goed.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:30 schreef J-Q het volgende:
[..]
Jij zegt eerst dat ik zit te klagen over vrouwenlogica wat dus niet zo is. Daarna zeg ik inderdaad dat vrouwen op emotioneel vlak lastig te volgen zijn. En natuurlijk hebben mannen daar ook wel last van, dat zal ik niet ontkennen.
Maar kijkend naar mijn ervaring met vrouwen, is het gebrek aan communicatie over hun emoties wat het lastig maakt. Ik ben altijd vrij direct en duidelijk, wat het in mijn ogen makkelijker maakt voor mij en haar.
Gaf je het ook die naam toen je die date afgesproken had?quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:34 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit met iemand geneukt op de 1e date hoor, iig niet met dates waar ik naartoe ging om te kijken of diegene evt. relatie-materiaal was.
Wel een paar keer een seksdate gehad, maar de naam verklapt het dan al he.
Ik heb dat 1 keer gehad dat het op seks op de eerste date uitdraaide, en toch leverde dat een relatie van een jaar op...quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:34 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit met iemand geneukt op de 1e date hoor, iig niet met dates waar ik naartoe ging om te kijken of diegene evt. relatie-materiaal was.
Yep dat was voor beiden duidelijk.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:36 schreef J-Q het volgende:
[..]
Gaf je het ook die naam toen je die date afgesproken had?
eeeuuuh okquote:Op donderdag 16 januari 2014 16:34 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
sletquote:Op donderdag 16 januari 2014 16:37 schreef Murdera het volgende:
Ik heb eigenlijk zelden langer gewacht dan 1 of 2 dates.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |