? Ik zie overal op twitter dat het 'opeens' begon te regenen, sowieso mag het dak ook volgens mij pas dicht als het daadwerkelijk zover is..quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:35 schreef Iwanius het volgende:
Niet te geloven. Dan heeft men een dak en dat gebruikt men het niet om allerlei redenen als puntje bij paaltje komt.
Ik weet niet 100% zeker wat de regel is, maar volgens mij mag het dak ook daadwerklijk pas dicht als het regent. Dit zodat omstandigheden zoveel mogelijk gelijk zijn voor iedereen. Een dak zorgt toch voor andere omstandigheden. Op Wimbledon wordt de baan er sneller van bijv.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:43 schreef Iwanius het volgende:
Maar dan maak je toch van een nood een deugt? Bedoel de regel stelt dat je pas actie mag ondernemen als het echt regent,dan doe je het toch alvast dicht zodat je een eventuele bui al voor bent? Bedoel deze houding riekt erg naar het gezegde: Als het kalf verdronken is, dempt men de put
Hahahahaquote:
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:58 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Niet clutch genoeg om gewoon de game vanaf 40-0 te pakken?
Fox Australia 2.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:07 schreef suus21 het volgende:
Waar kijken jullie die wedstrijd van robredo?
En Simon?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:10 schreef Rosario het volgende:
Robredo nu dus dertien sets in drie wedstrijden. Waar haalt-ie het vandaan?
In before; "Fuentes".
Tien sets in twee wedstrijden dus. Na ronde drie dus ook minimaal dertien.quote:
Robredo bij Roland Garros was nog ergerquote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:10 schreef Rosario het volgende:
Robredo nu dus dertien sets in drie wedstrijden. Waar haalt-ie het vandaan?
In before; "Fuentes".
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:31 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Robredo bij Roland Garros was nog ergerman van het toernooi
Inderdaad. Geen idee wat het met deze wedstrijd te maken heeft, maar goed.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:06 schreef suus21 het volgende:
Jammer, jammer dat iedereen het toch laat liggen tegen de toppers..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |