haar armen waren niet echt gespierd, was verder heel vrouwelijk, wel bijzonder goed gevormd (lees; grote tetten en goede kont, helemaal voor een blanke) waardoor het wel paste zegmaar.quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Zij kon jou zo in haar nek leggen en dan squatten?
quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:06 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
precies, m'n ex buurmeisje was atletiek wijfje die hoogspringen en sprints deed. Gvd dat ass en die benen
Zo van heb ik jou net bijna aangereden. Wat een josti.quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:07 schreef ntm het volgende:
[..]
Hij stuurde DM, en dat tijdstip waren we op zelfde plek inderdaad.
Auti's hequote:Op donderdag 16 januari 2014 14:09 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Zo van heb ik jou net bijna aangereden. Wat een josti.
Van die halve monsters die je kop er af rukken als je ruzie hebt.quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:12 schreef Murdera het volgende:
InB4 krio met shitload aan pics van zijn "sportieve" chicks.
hard gewordenquote:Op donderdag 16 januari 2014 14:15 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Van die halve monsters die je kop er af rukken als je ruzie hebt.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:04 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik krijg echt de kriebels van die wijfjes met van die Daddy Long Legs poten en dan nog x knietjes er bij ook. Godverdomme één keer naaien en ze is gebroken.
Gisteren deze docu gekeken:quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:12 schreef Murdera het volgende:
InB4 krio met shitload aan pics van zijn "sportieve" chicks.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:20 schreef krioro het volgende:
[..]
Gisteren deze docu gekeken:
Would wife.
Damn, lijkt mij echt te zwaar datquote:Op donderdag 16 januari 2014 14:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Had wel een gasmasker waar je jointjes in kon doen aan een slangetje om te hotboxen.was je echt gelijk klaar voor de dag ook.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:28 schreef 2NutZ het volgende:
Als een vrouw een beetje krachttraining doet![]()
dat je het net ziet.
Niet zo'n wannabe Duane Johnnson
quote:
Voor de hele post? of een gedeelte? of wat? hier kan ik weinig mee, Krio.quote:
Hele post en hele jou gvd man sukkel.quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Voor de hele post? of een gedeelte? of wat? hier kan ik weinig mee, Krio.
oh shit.quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:35 schreef krioro het volgende:
[..]
Hele post en hele jou gvd man sukkel.
Zo doen alleen omdat ik je voorkeur niet erken? ga heen joh broodpootquote:Op donderdag 16 januari 2014 14:35 schreef krioro het volgende:
[..]
Hele post en hele jou gvd man sukkel.
De "die heb ik niet gedaan"-lijst?quote:
KLB Bangaquote:Op donderdag 16 januari 2014 14:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
De "die heb ik niet gedaan"-lijst?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |