Gelijk iedereen behalve dWc opfucken.quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:35 schreef VeerEli het volgende:
alleen tegen de auti's en kneuzen hier
Hahah ze heeft bijvalquote:Op donderdag 16 januari 2014 13:35 schreef VeerEli het volgende:
[..]
No shit, wou nog zeggen, niet tegen iedereen hoor, alleen tegen de auti's en kneuzen hier
Haha, ik ken deze, dat je iets wilt posten denkt 'laat maar', post je je nieuwe post eronder met je vorige er nog half bovenquote:Op donderdag 16 januari 2014 13:36 schreef 2NutZ het volgende:
Veer haar neusvleugels nu;
[..]
Nee, man. Is niet zo.
Ehm, nee? Wat heb jij toch een rare kijk op dingen joh, je slaat de plank wel vaak mis als het op mij aankomt. Zit je soms ergens mee ofzo? Mag je best zeggen hoor, dan hou ik daar gewoon rekening meequote:Op donderdag 16 januari 2014 13:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
Gelijk iedereen behalve dWc opfucken.nice one.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
Gelijk iedereen behalve dWc opfucken.nice one.
Ik moet haar wel gelijk geven in deze hoor, vrij weinig mensen zijn hier geen auti en/of kneusquote:Op donderdag 16 januari 2014 13:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahah ze heeft bijval
Gelijk ook de rest auti's en kneus noemen![]()
Huh?quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha, ik ken deze, dat je iets wilt posten denkt 'laat maar', post je je nieuwe post eronder met je vorige er nog half boven. En je kan 'm niet meer wegeditten ook nu, want topic is dicht
![]()
.
De rest? Nee hoor, alleen sommigenquote:Op donderdag 16 januari 2014 13:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahah ze heeft bijval
Gelijk ook de rest auti's en kneus noemen![]()
quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[..]
Ik moet haar wel gelijk geven in deze hoor, vrij weinig mensen zijn hier geen auti en/of kneus.
quote:
Oh, zag niks? Dacht was een faalquote:Op donderdag 16 januari 2014 13:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Huh?ik had toch een plaatje gepost?
[ afbeelding ]
Was ook een faal, ik zag ook niks.quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Oh, zag niks? Dacht was een faal.
deed het bij mij ook niet.quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Huh?ik had toch een plaatje gepost?
[ afbeelding ]
Noem namen. Hier hebben we niks aanquote:Op donderdag 16 januari 2014 13:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[..]
Ik moet haar wel gelijk geven in deze hoor, vrij weinig mensen zijn hier geen auti en/of kneus.
Wow jemig, laat het gaan. Valt best wel mee hoe dom je bent hoor.quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:38 schreef VeerEli het volgende:
Oh nee maar dat ligt vast weer aan mij XD hahahahaha ik zie het plaatje niet kk dom van mij zeg XD
Ja, ben auti. Maar ik geef het wel toe..quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:38 schreef VeerEli het volgende:
[..]
De rest? Nee hoor, alleen sommigenMaar ik zie al dat je je aangesproken voelt. hehehe
hahaha okquote:Op donderdag 16 januari 2014 13:38 schreef VeerEli het volgende:
Oh nee maar dat ligt vast weer aan mij XD hahahahaha ik zie het plaatje niet kk dom van mij zeg XD
Als er 1 iemand geen auti is, dan ben ik het welquote:Op donderdag 16 januari 2014 13:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, ben auti. Maar ik geef het wel toe..
Misschien kan je daar van leren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |