abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135556553
:(

Het heeft niet lang geduurd hoor. Ik denk 10 maanden tot een jaar. Maar het was/is wel mijn eerste liefde en heel intens ook meteen. Hij heeft ook geen duidelijke reden gegeven waarom het niet meer ging, dus ik zit met een hoop vragen die ik nooit beantwoord krijg. Ik heb altijd veel in hem geïnvesteerd. En omdat het klaar is komen al die ervaringen in 1 klap omhoog, zoals de eerste koosnaampjes, bijzondere dingen die iemand voor je doet, belangrijke tijden waarin iemand je steunt (ik had een vrij moeilijk jaar, afgelopen maanden). Het geeft meer lading.

Ik betrap mezelf erop dat ik hoop had dat het weer goed komt, maar hij heeft duidelijk gezegd dat hij er definitief een punt achter wil zeggen. Hij kan ook niet normaal praten over de emoties. Ik verwachtte een normale afsluiting waarin we normaal konden evalueren, maar hij wilde dat niet (moest huilen, rode ogen en toestanden). Het meest pijnlijke was wel dat hij nog zei dat hij van me hield, me ontzettend ging missen en jaloers was op de man met wie ik zou eindigen.

Ik zag de breuk absoluut niet aankomen. Soms denk ik aan externe factoren. Maar eigenlijk boeit dat dus niet meer, want het is over. Tis alleen supermoeilijk. Ik heb op internet gezocht naar ''tips''. Sporten, chocola eten en naar de kapper gaan zijn wat mij betreft de slechtste tips.

Ik snap nog niet helemaal dat dit over is. Ik had gehoopt dat we een normaal afscheid zouden hebben en dat hij een duidelijke reden had. Bijvoorbeeld, je bent niet aantrekkelijk, je past niet bij me, etc. Maar het was meer een ''jij-bent-perfect-maar-de-situatie-niet''.
pi_135556639
Focus op de slechte dingen in de relatie. Die bril die hij altijd omhoog liet, dat immense gejank iedere keer als hij over emoties praate, die nare moedervlek op die vervelende plek, dat gekke ding wat hij altijd met z'n vingers deed en ga zo maar door. Niet romantiseren van verleden maar afkraken die handel.

Hoe minder mooi het leek hoe sneller je het vergeet.
  donderdag 16 januari 2014 @ 12:43:33 #3
416931 yats
(non) Average Joe
pi_135556651
Sterkte!
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_135556706
Dankjulliewel heren..

Ik zit nu in de fase dat ik denk dat ik noooooooooooit meer zo verliefd zal worden. En ik heb dikke spijt dat ik zoveel van mezelf heb prijsgegeven, want het is niks geworden. Ik was altijd heel gesloten en het had hem superveel moeite gekost om mij te overtuigen dat hij de moeite waard was. Dat vind ik ook erg moeilijk. Verspilde tijd. :N
  donderdag 16 januari 2014 @ 12:47:07 #5
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_135556747
Je bent niet de eerste ;) hoe oud ben je? De tijd zal het leren....
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_135556766
Net 22..
pi_135556839
Wacht maar af. Over een uurtje zit je inbox vol met dm's van gefrustreerde Fokkers die denken te weten hoe ze jou weer vrolijk kunnen maken.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 16-01-2014 12:50:52 ]
  Moderator donderdag 16 januari 2014 @ 12:50:34 #8
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_135556850
Dat komt echt wel goed. Logisch dat je je nu zo voelt maar je klinkt verstandig, dus je weet ook wel dat dat niet de realiteit is :)

just hang in there, 22 is nog hardstikke jong (zei ik met mn 32 :') ) dus uiteindelijk ga je het zien als his loss. ;)
Breitling - Instruments for Professionals
pi_135556894
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 12:39 schreef BitterePil1 het volgende:
. Ik heb op internet gezocht naar ''tips''. Sporten, chocola eten en naar de kapper gaan zijn wat mij betreft de slechtste tips.

:')
Het komt wel goed
pi_135557053
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 12:50 schreef MCH het volgende:
Wacht maar af. Over een uurtje zit je inbox vol met dm's van gefrustreerde Fokkers die denken te weten hoe ze jou weer vrolijk kunnen maken.
Echt een no go..

quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 12:50 schreef CoolGuy het volgende:
Dat komt echt wel goed. Logisch dat je je nu zo voelt maar je klinkt verstandig, dus je weet ook wel dat dat niet de realiteit is :)

just hang in there, 22 is nog hardstikke jong (zei ik met mn 32 :') ) dus uiteindelijk ga je het zien als his loss. ;)
Haha ja.. Dat zegt iedereen. Wat ik ook erg vind is dat ik nog niet pissig op hem ben. Terwijl het gewoon een vette naaistreek is om iemand uit of the blue te dumpen. Ik hoop echt dat ik binnenkort terugkijk en kan zeggen: wat een vieze streek/wat een loser/wat een verschrikkelijke vent was dat.

Maar het is vrij recent. We zijn niet eens een week uit elkaar, dus ik denk vooral aan alle lieve en mooie dingen die hij heeft gedaan en die ik ga missen (en al mis). Ik had me nooit zo moeten openstellen en zoveel moeten delen. : (
  donderdag 16 januari 2014 @ 12:58:58 #11
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_135557090
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 12:47 schreef BitterePil1 het volgende:
Net 22..
Nog genoeg tijd voor je ;) jij kan je best wel willen blijven doen maar komt het niet van 2 kanten dan houdt het echt wel op. Spijtig van de manier waarop en dat jij geen exacte reden weet en hij dus zo onduidelijk is maar beter kan je gewoon relativeren en go on...

Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  donderdag 16 januari 2014 @ 13:01:01 #12
416284 Maargoed.
Zakelijkheid pur sang.
pi_135557151
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 12:58 schreef INViCTuS het volgende:

[..]

Nog genoeg tijd voor je ;) jij kan je best wel willen blijven doen maar komt het niet van 2 kanten dan houdt het echt wel op. Spijtig van de manier waarop en dat jij geen exacte reden weet en hij dus zo onduidelijk is maar beter kan je gewoon relativeren en go on...

[ afbeelding ]
Dus TS moet op een lege weg in Amerika gaan lopen?
☭☭ You are a traitor to the motherland ☭☭
  Spellchecker donderdag 16 januari 2014 @ 13:01:41 #13
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_135557167
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 12:45 schreef BitterePil1 het volgende:
Dankjulliewel heren..

Ik zit nu in de fase dat ik denk dat ik noooooooooooit meer zo verliefd zal worden. En ik heb dikke spijt dat ik zoveel van mezelf heb prijsgegeven, want het is niks geworden. Ik was altijd heel gesloten en het had hem superveel moeite gekost om mij te overtuigen dat hij de moeite waard was. Dat vind ik ook erg moeilijk. Verspilde tijd. :N
Sterkte TS!

Bedenk dat je je toch open kan stellen naar iemand, ondanks dat je zo gesloten was/bent.
Dat alleen al maakt het dat het geen verspilde tijd was. Jullie hebben het toch fijn gehad samen?
Hij is blijkbaar niet de ware voor jou. Dit is even heel vervelend allemaal, maar probeer toch het los te laten.... Dan heb je namelijk weer twee handen vrij! c_/
pi_135557175
pi_135557177
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 12:39 schreef BitterePil1 het volgende:
Het meest pijnlijke was wel dat hij nog zei dat hij van me hield, me ontzettend ging missen en jaloers was op de man met wie ik zou eindigen.
Wat een loser was/is hij seg! amai! en dan zeggen "ik ben jaloers op de man met wie je zal eindigen" :') :') :') :')
Loser eerste graad :+
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_135557213
Ik wilde nog een mail schrijven met dingen waar ik mee zat en wil uitspreken voor de laatste keer. Is dit een foute zet?
pi_135557227
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 13:03 schreef BitterePil1 het volgende:
Ik wilde nog een mail schrijven met dingen waar ik mee zat en wil uitspreken voor de laatste keer. Is dit een foute zet?
niet doen meid

loslaten
pi_135557232
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 13:03 schreef BitterePil1 het volgende:
Niet doen. Je verdient beter, je had te maken met een loser.
  donderdag 16 januari 2014 @ 13:04:54 #19
393288 Pausmobiel
Strangers have the best candy
pi_135557253
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 12:57 schreef BitterePil1 het volgende:

[..]

Echt een no go..

[..]

Haha ja.. Dat zegt iedereen. Wat ik ook erg vind is dat ik nog niet pissig op hem ben. Terwijl het gewoon een vette naaistreek is om iemand uit of the blue te dumpen. Ik hoop echt dat ik binnenkort terugkijk en kan zeggen: wat een vieze streek/wat een loser/wat een verschrikkelijke vent was dat.

Maar het is vrij recent. We zijn niet eens een week uit elkaar, dus ik denk vooral aan alle lieve en mooie dingen die hij heeft gedaan en die ik ga missen (en al mis). Ik had me nooit zo moeten openstellen en zoveel moeten delen. : (
Helaas is er echt nooit een goed moment om het uit te maken/of om "gedumpt" te worden. Voor jou komt dit nu helemaal onverwacht en hij is er waarschijnlijk al veel langer mee bezig geweest.
Tips heb ik niet echt, het voelt nu waardeloos en dat kan best nog even duren. Gun jezelf ook die tijd om je even ellendig te voelen. Zeker als het je eerste echte liefde is, snap ik dat je het hier nu erg moeilijk mee hebt.

Ik hoop dat je wel veel steun aan je vriendinnen en familie hebt en veel sterkte!
  donderdag 16 januari 2014 @ 13:05:10 #20
380557 RipMcPants
STEEDS! MAAR! WEER!
pi_135557261
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 12:50 schreef MCH het volgende:
Dit is zó waar! _O-
pi_135557280
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 13:05 schreef RipMcPants het volgende:

[..]

Dit is zó waar! _O-
Dan gaat ze dus opnieuw losers aantrekken ;(
pi_135557341
quote:
2s.gif Op donderdag 16 januari 2014 13:05 schreef complicate het volgende:

[..]

Dan gaat ze dus opnieuw losers aantrekken ;(
wel losers met een penor van 30 cm ;)
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_135557357
Ga op stap en zuip je klem! ;)
Dat heb ik ook gedaan drie dagen nadat mijn ex het had uitgemaakt na 4,5 jaar.

Die avond heb ik de leukste avond gehad en mijn huidige vriend 'leren kennen'. 8)7
pi_135557396
quote:
7s.gif Op donderdag 16 januari 2014 13:07 schreef Seam het volgende:

[..]

wel losers met een penor van 30 cm ;)
Oh O+
(lol)
pi_135557432
Hoi TS, hierbij nog wat tips :) :