Mensen zijn drukker met andere zakenquote:Op donderdag 16 januari 2014 12:00 schreef CherryLips het volgende:
Apart. Had niet het idee dat ik bekeken werd.
Theater doe ik altijd alleen, bios zou ik ook geen problemen mee hebben.quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:01 schreef HeatWave het volgende:
Dat boeit toch ook niemand verder? Ik zou nooit alleen uit eten gaan, maar de bios zou ik nog best overwegen.
Dit is echt zo'n film die ik niet moet gaan kijkenquote:Op donderdag 16 januari 2014 12:02 schreef Barbusse het volgende:
[ [url=http://l.yimg.com/bt/api/res/1.2/pF5AFg_5HD2XmqPDuaU6OA--/YXBwaWQ9eW5ld3M7cT04NTt3PTYyNQ--/http://l.yimg.com/os/251/(...)02815.gif]afbeelding[/url] ]
![]()
Theater doe ik nooit, mede omdat ik een teringhekel heb aan theaterquote:Op donderdag 16 januari 2014 12:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Theater doe ik altijd alleen, bios zou ik ook geen problemen mee hebben.
Eten doe ik minder snel, enkel wanneer uit zakelijke noodzaak is.
Ik doe het iets te vaakquote:Op donderdag 16 januari 2014 12:03 schreef HeatWave het volgende:
Theater doe ik nooit, mede omdat ik een teringhekel heb aan theater.
Ik ga wel eens alleen naar concerten als ik niemand mee kan krijgen, doe ik niet zo moeilijk over. Meestal nog relaxter ook omdat je je eigen schema aan kan houden en het voorprogramma kan skippen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:01 schreef HeatWave het volgende:
Dat boeit toch ook niemand verder? Ik zou nooit alleen uit eten gaan, maar de bios zou ik nog best overwegen.
Dat doe ik zonder opdracht denk ik 1 keer per week. De helft van de zaal zit doordeweeks overdag alleen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:58 schreef CherryLips het volgende:
Vorige week voor het eerst in m'n eentje naar de bios geweest
Dat wordt veel heen en weer treinen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik doe het iets te vaak
Probleem is dat ik t/m juli 2014 kaarten heb, en vanaf 1 maart hier niet meer woon
Ze waren bang voor je.quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zat tussen de pubersMaar die waren doodstil
Ook poepen niet?quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:07 schreef HeatWave het volgende:
Ik doe eigenlijk nooit iets alleen.
Ik was laatst voor het eerst in m'n eentje gegaan. Op een zondagavond naar de Hobbit in Antwerpen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:07 schreef Barbusse het volgende:
Niks mis met in je eentje naar de bios gaan. Doordeweeks de eerste voorstelling, lekker rustig.
Kijken doe je toch in je eentje. Only God Forgives, helemaal alleen. Privé voorstelling. Heerlijkquote:Op donderdag 16 januari 2014 12:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik was laatst voor het eerst in m'n eentje gegaan. Op een zondagavond naar de Hobbit in Antwerpen.
Was nog best druk eigenlijk, maar zo erg is het allemaal niet.
Optredens ga ik al jaren in m'n eentje naartoe, maar bioscopen bezoek ik sowieso al niet vaak dusja. Maar als ik iets wil zien dan ga ik gewoon.quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kijken doe je toch in je eentje. Only God Forgives, helemaal alleen. Privé voorstelling. Heerlijk
Toen heel lang geleden.. waren we met z'n 6en ofzo. Kwamen ze langs om te vragen of we wel of geen pauze wilden hebbenquote:Op donderdag 16 januari 2014 12:28 schreef Barbusse het volgende:
Kijken doe je toch in je eentje. Only God Forgives, helemaal alleen. Privé voorstelling. Heerlijk
De fik er in!quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:34 schreef Cue_ het volgende:
Kut.. ze doen alleen met tegoedbon. Stom theater![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |