Sja... De opmerkingen backfire's "onzin" kunnen ook in de prullenbak.quote:PvdA’ers omnipresent
De PvdA is met 39 verschillende gasten het best vertegenwoordigd in talkshows, gevolgd door de VVD (29) en CDA (24). D66, GroenLinks, SP, ChristenUnie en PVV hebben 8 tot 5 verschillende gasten. De verschillen zijn echter nog groter wanneer gekeken wordt naar het aantal optredens van deze politieke gasten. Leden van de PvdA schoven vaker aan in talkshows (782 keer) dan alle leden van de VVD (395) en het CDA (341) samen.
Alle meubels en gasten aan de linkerkant plaatsen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:16 schreef Chewie het volgende:
Hoe maken de gasten een programma links of rechts?
Komt ook vooral omdat de PVV"ers niet zo vaak mogen praten van Geurt.quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:18 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Dat komt omdat de PvdA zich steeds publiekelijk moet verantwoorden omdat er weer iets fout is gegaan (binnen de partij).
Neeee, de VARA is links?quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:21 schreef Re het volgende:
tsja die linkse rakkers bij wakker nederland...
maar talksshows opgesplits naar omroep, gecorrigeerd voor aantal zetels bijvoorbeeld, dat lijkt me interessanter
dat de vara links is en de avro rechts... het is gvd wat he
zijn optreden bij de Lama's was best tenenkrommend ja...quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:26 schreef t-8one het volgende:
Van Geert Wilders is bekend dat hij zelden in gaat op uitnodigingen om aanwezig te zijn bij een programma van de NPO.
Precies, waardeloos lijstje dus.quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:26 schreef t-8one het volgende:
Van Geert Wilders is bekend dat hij zelden in gaat op uitnodigingen om aanwezig te zijn bij een programma van de NPO.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:31 schreef Barbaaf het volgende:
Deze grafiek bewijst maar één ding:De opsteller van de grafiek lijkt me, in tegenstelling tot TS, best wel neutraal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
Het klopt natuurlijk ook wel maar het zegt alleen zo weinig.quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:38 schreef DroogDok het volgende:
Barend en van Dorp is als talkshow ook meegenomen, die is ergens in 2006 gestopt, de PVV is pas in 2006 opgericht, logisch dat die partij laag uit de statistieken komt.
[..]
De opsteller van de grafiek lijkt me, in tegenstelling tot TS, best wel neutraal.
Zet het er dan ook bij.quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:38 schreef DroogDok het volgende:
Barend en van Dorp is als talkshow ook meegenomen, die is ergens in 2006 gestopt, de PVV is pas in 2006 opgericht, logisch dat die partij laag uit de statistieken komt.
[..]
De opsteller van de grafiek lijkt me, in tegenstelling tot TS, best wel neutraal.
Je geeft zelf aan dat de vorm van het onderzoek de PVV onderbelicht, waarom denk je dan dat de opsteller neutraal is? Die is volgens mij of bevooroordeeld, of niet geschikt als onderzoeker. Er zou op z'n minst met relatieve getallen gewerkt moeten worden.quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:38 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Bekijk bovenstaande reacties en je ziet wie er zich werkelijk druk over makenquote:Op donderdag 16 januari 2014 11:17 schreef Bombvis het volgende:
Het is maar waar je je druk over maakt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |