Dit. Ik zou er afscheid van nemen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:28 schreef missbehavin het volgende:
Bindingsangst.. zo'n jeukterm vind ik dat.. Meestal code voor 'ik vind je stiekem niet leuk genoeg om er echt voor te gaan'
Deze dame spreekt de waarheid.quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:28 schreef missbehavin het volgende:
Bindingsangst.. zo'n jeukterm vind ik dat.. Meestal code voor 'ik vind je stiekem niet leuk genoeg om er echt voor te gaan'
Dat is het dus niet... We maken er absoluut geen geheim van. alleen schreeuwen het niet van de daken. Veel van mijn vrienden weten het gewoon en maken er geen probleem van, maar haar vriendinnen zien het niet, en degene die het weten hangen er meteen een waardeoordeel aan zeg maar...quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:11 schreef CoolGuy het volgende:
En jullie zijn nog steeds in het stadium dat niemand van jullie weet? Of gaan jullie ook samen dingen doen en zien anderen jullie daar dan bij?
Want in dat laatste geval hebben jullie gewoon een relatie alleen zij wil dat niet zo noemen. Lekker belangrijk, dat naampje wat je er aan hangt.
Of is het puur alleen tussen 4 muren en voor de rest weet niemand er van en dat mag ook niet maar als je met iemand anders iets zou doen dan zou dat gezeik op leveren? Want in dat laatste geval moet je dr vertellen dat ze even normaal moet doen.
Wat nou eerdere relaties. Alsof wat jullie nu hebben ineens keihard fout gaat zodra je het labeltje 'relatie' er aan hangt? Dat slaat echt nergens op, en dat mag je dr ook laten weten ook lijkt mij.
Dat is dus mijn idee ook eigenlijk, het gaat prima en fijn en prettig, maar er komt een punt dat het terug gaan naar vrienden een mission impossible wordt.quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:14 schreef Tarbot het volgende:
Het is nog steeds bindingsangst. Gewoon op dezelfde voet verder gaan. Op een gegeven moment moet er een point van no return zijn.
Tja, de vraag is dan inderdaad, wil ze er wel volledig voor gaan? Want naar de buitenwereld toe is t blijkbaar leuk als men het weet, maar het mag niet die benaming hebben. Dus ze wil voor de buitenwereld niet weten dat jullie een relatie (het naampje) hebben.quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:43 schreef Sportura het volgende:
[..]
Dat is het dus niet... We maken er absoluut geen geheim van. alleen schreeuwen het niet van de daken. Veel van mijn vrienden weten het gewoon en maken er geen probleem van, maar haar vriendinnen zien het niet, en degene die het weten hangen er meteen een waardeoordeel aan zeg maar...
En dat 2e is dus mijn idee volledig... Het gaat prima zonder label, dus waarom dan ineens fout mét...
Juist ! Is me dus ook meermalen door m'n hoofd geschoten... Dus vandaar dat ik een stapje terug heb gedaan, ongemerkt en juist door het te zeggen dat ik een stapje terug doe. Ook om mezelf te beschermen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:28 schreef missbehavin het volgende:
gevalletje 'Shit or get off the pot' (een wat grovere variant van 'Fish or cut Bait')...quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:06 schreef Sportura het volgende:
Wat moet ik hier nu mee? Ik weet het soms gewoon even niet...
Aan de ene kant denk ik van: fuck it, het is prima zo, friends with benefits, maar aan de andere kant mis ik net dat stukje extra zeg maar...
Tja, dan moet je voet bij stuk houden, dan moet ze wel een beslissing nemen. Als jij elke keer als zij dat stapje vooruit doet er weer in mee gaat, verandert er niets he.. Maar ja, dan moet je wel zeker weten dat je die gevolgen wilt, goed of slecht.quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:51 schreef Sportura het volgende:
[..]
Juist ! Is me dus ook meermalen door m'n hoofd geschoten... Dus vandaar dat ik een stapje terug heb gedaan, ongemerkt en juist door het te zeggen dat ik een stapje terug doe. Ook om mezelf te beschermen.
Maar als ik een stap terug doe, doet zij juist weer een stap naar voren om toch maar bij me te zijn... Dat doe je mijns inziens niet als je niks wilt...
quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:28 schreef missbehavin het volgende:
En dan stap jij weer vrolijk mee naar voren. Oftewel, je bent makkelijk.quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:51 schreef Sportura het volgende:
[..]
Juist ! Is me dus ook meermalen door m'n hoofd geschoten... Dus vandaar dat ik een stapje terug heb gedaan, ongemerkt en juist door het te zeggen dat ik een stapje terug doe. Ook om mezelf te beschermen.
Maar als ik een stap terug doe, doet zij juist weer een stap naar voren om toch maar bij me te zijn... Dat doe je mijns inziens niet als je niks wilt...
Daar kan ik heel simpel in zijn... Nee dat wil ze dus niet, althans zo spreekt ze dat uit...quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:45 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Tja, de vraag is dan inderdaad, wil ze er wel volledig voor gaan? Want naar de buitenwereld toe is t blijkbaar leuk als men het weet, maar het mag niet die benaming hebben. Dus ze wil voor de buitenwereld niet weten dat jullie een relatie (het naampje) hebben.
Lekker dan.
Nee maar goed, dan vindt ze je dus niet boeiend genoeg. Zo simpel is 't dan toch? Ze wil er niet volledig voor gaan. Nou, dan zou ik er dus helemaal niet voor willen gaan. Als jij je terug trekt dan vult zij dat gat op zeg je.quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:55 schreef Sportura het volgende:
[..]
Daar kan ik heel simpel in zijn... Nee dat wil ze dus niet, althans zo spreekt ze dat uit...
Want ze is geen "relatie materiaal", leuk voor zo, maar eigenlijk is ze niet zo leuk als ik denk, blablabla..
Kom je nog wel achter, ze is daar heel slecht in, ze gaat me pijn doen als we een relatie aangaan, we zien vriendschap onterecht aan als verliefdheid, geloof me... Ik heb alles al voorbij horen komen...
MAAR, haar gedrag strookt niet met haar uitspraken... En nee, ik zie geen dingen door m'n spreekwoordelijke roze bril die er niet zijn...
Wel.quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:55 schreef Sportura het volgende:
En nee, ik zie geen dingen door m'n spreekwoordelijke roze bril die er niet zijn...
Ach tuurlijk, maar dat wil iedereen toch? Stiekem wil iedereen een relatie en kunnen zeggen, joh, deze is van mij...quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:46 schreef awiebo het volgende:
als het goed voelt om door te gaan met deze relatie ondanks je twijfels bij haar bedoelingen , doen.
Als jij meer wil en dit beantwoord zij niet en je voelt je er niet goed bij? dan ophouden
Ik bedoel, is dat stukje extra heel belangrijk voor je? Dat wanneer je ergens een oude bekende treft die je vraagt wie die leuke meid is, dat je kunt zeggen van:
"dat is mijn vriendin" in plaats van "een goede vriendin"
Of zeg je, het is wel goed zo. Ik vind dit niet erg.![]()
Ik zou zeggen, ga er puur op af hoe je je er bij voelt.
Touché...quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wel.
Als iemand je echt leuk vindt, is het nooit zo moeilijk.
Je kijkt keihard door een roze bril. Je praat 't goed voor jezelf. Je wil dat kunnen zeggen, sterker nog, dat is de reden dat je dit topic opent, maar vergoeilijkt 't dan door te zeggen 'maar of t wat toevoegt aan mn leven'. Ja, blijkbaar wel anders bestond dit topic niet.quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:00 schreef Sportura het volgende:
[..]
Ach tuurlijk, maar dat wil iedereen toch? Stiekem wil iedereen een relatie en kunnen zeggen, joh, deze is van mij...
Maar of dat iets toevoegt aan m'n leven? Op dit moment niet want inderdaad, we doen leuke dingen samen, hebben geweldige tijd samen en nee het heeft inderdaad niet dat labeltje...
Ik heb inderdaad al meerdere keren aangegeven dat ik wel meer wil en dan is het moeilijk, moeilijk en dan zal de tijd het wel leren...
Juist omdat ze bang is me pijn te doen, maar goed, dit hou ik best nog wel een paar maandjes vol hoor want daar zijn de benefits te leuk voorMaar dan kom je dus zoals eerder gezegd wel op je point of no return...
I get you. Tsjah. Als ik het zo lees wil jij gewoon dat zij de erkenning van een relatie eraan geeft.quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:00 schreef Sportura het volgende:
[..]
Ach tuurlijk, maar dat wil iedereen toch? Stiekem wil iedereen een relatie en kunnen zeggen, joh, deze is van mij...
Maar of dat iets toevoegt aan m'n leven? Op dit moment niet want inderdaad, we doen leuke dingen samen, hebben geweldige tijd samen en nee het heeft inderdaad niet dat labeltje...
Ik heb inderdaad al meerdere keren aangegeven dat ik wel meer wil en dan is het moeilijk, moeilijk en dan zal de tijd het wel leren...
Juist omdat ze bang is me pijn te doen, maar goed, dit hou ik best nog wel een paar maandjes vol hoor want daar zijn de benefits te leuk voorMaar dan kom je dus zoals eerder gezegd wel op je point of no return...
Daar kunnen we elkaar de hand schudden denk ik, deze situatie begint aardig nergens over te gaan inderdaad.quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:58 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee maar goed, dan vindt ze je dus niet boeiend genoeg. Zo simpel is 't dan toch? Ze wil er niet volledig voor gaan. Nou, dan zou ik er dus helemaal niet voor willen gaan. Als jij je terug trekt dan vult zij dat gat op zeg je.
Prima, trek je dan maar volledig terug. En als zij probeert dat gat op te vullen tegen dr zeggen wat je denkt en hoe ze dat ziet. Want kom op ey, deze situatie gaat dan nergens over.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |