abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135553545
Ik wil even wat van me afschrijven...

Klein jaartje geleden is het uitgegaan met m'n ex vriendin en ach laten we het er op houden dat dingen niet helemaal lekker zijn gelopen en dat ik daar best wat last van heb gehad...
Maar goed, vrienden, sport, prima sociaal leven en ach, er zijn ergere dingen in het leven...

Zo ook dus regelmatig in de kroeg te vinden en daar kom ik op een gegeven moment een verschrikkelijk leuke meid tegen die ik eigenlijk al jaren ken maar meer in de zin van: "hey, hoi, hoe gaat het" en verder niks.
Tot we eens telefoonnummer uitwisselen en van het een komt het ander dus na het stappen afzakkertje bij mij thuis, beetje babbelen, gezellig en zo komt het dat we steeds vaker elkaar zien en het verder gaat dan vrienden zijn, laten we het houden op friends with benefits ! Heel veel en fijne benefits !

Tot daar zie ik jullie denken van: Ja, en je probleem is?

Voor de buitenwereld hebben we niks samen, niemand weet van ons omdat we eigenlijk gewoon vrienden zijn, ja we flirten wel in de kroeg maar zijn niet klef dus niemand gives a fuck.
We praten wel veel over van alles en nog wat en zo kwam ook ter sprake dat een vriendin van haar me wel zag zitten en me wel wilde zoenen, ik merkte dat al wel eerder dus in kuil trappen we even niet dus hè...
Maar toen gaf ze aan dat ze wel verliefd op me werd en dat ze dat eigenlijk niet wilde maar juist alleen bij de gedachten van mij die vriendin zoenen al een knoop in haar maag kreeg...
Ik haar verteld dat ik haar eigenlijk ook wel meer dan leuk begon te vinden en dat ik daar totaal geen problemen mee had...

Nu hoor ik jullie wederom denken: Fuck ! Wat is nou het probleem !!!!

Nou nu komt het... We zijn een aantal maanden verder en het gaat nog steeds top, ze slaapt regelmatig bij me, is bijna iedere avond bij me maar nu komt het:
Ze heeft voor zichzelf besloten dat ze niks met me verder wil ondanks dat ze verliefd werd want ze is geen relatie materiaal zegt ze.
Gezien haar voorgaande relaties is ze tot de conclusie gekomen dat alles goed en aardig is tot ze een relatie krijgt en dat ze dan het fout gaat doen en mij dus pijn gaat doen

Klassiek gevalletje bindingsangst dus...

We hebben het er veelvuldig en láááááng over gehad maar op een of andere manier bereik ik haar niet...
Nu heb ik al een aantal keren geprobeerd een stapje terug te doen, maar telkens als ik een stapje terug doe dan vult zij dat gat weer op, ze zoekt het wel constant op. En als ik dan aangeef van: joh, misschien is het beter wat afstand te nemen, dan zegt ze iets in de trant van: Joh, maar het is toch fijn samen zoals het nu gaat? Waarom dan een label erop plakken en de tijd zal het leren...

Wat moet ik hier nu mee? Ik weet het soms gewoon even niet...
Aan de ene kant denk ik van: fuck it, het is prima zo, friends with benefits, maar aan de andere kant mis ik net dat stukje extra zeg maar...

P.s. Even voor de beeldvorming, we zijn beiden 30 dus we weten beiden wel hoe dingen werken ;)
  Moderator donderdag 16 januari 2014 @ 11:11:31 #2
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_135553665
En jullie zijn nog steeds in het stadium dat niemand van jullie weet? Of gaan jullie ook samen dingen doen en zien anderen jullie daar dan bij?

Want in dat laatste geval hebben jullie gewoon een relatie alleen zij wil dat niet zo noemen. Lekker belangrijk, dat naampje wat je er aan hangt.

Of is het puur alleen tussen 4 muren en voor de rest weet niemand er van en dat mag ook niet maar als je met iemand anders iets zou doen dan zou dat gezeik op leveren? Want in dat laatste geval moet je dr vertellen dat ze even normaal moet doen.

Wat nou eerdere relaties. Alsof wat jullie nu hebben ineens keihard fout gaat zodra je het labeltje 'relatie' er aan hangt? Dat slaat echt nergens op, en dat mag je dr ook laten weten ook lijkt mij.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_135553779
Het is nog steeds bindingsangst. Gewoon op dezelfde voet verder gaan. Op een gegeven moment moet er een point van no return zijn.
  donderdag 16 januari 2014 @ 11:28:55 #4
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_135554196
Bindingsangst.. zo'n jeukterm vind ik dat.. Meestal code voor 'ik vind je stiekem niet leuk genoeg om er echt voor te gaan'
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
  donderdag 16 januari 2014 @ 11:32:03 #5
367642 Jackie-Treehorn
treats objects like women
pi_135554299
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 11:28 schreef missbehavin het volgende:
Bindingsangst.. zo'n jeukterm vind ik dat.. Meestal code voor 'ik vind je stiekem niet leuk genoeg om er echt voor te gaan'
Dit. Ik zou er afscheid van nemen.
Refill?
-Does the Pope shit in the woods?
pi_135554493
quote:
Deze dame spreekt de waarheid.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  donderdag 16 januari 2014 @ 11:43:01 #7
419973 Demociraptor
Met een stalen gezicht.
pi_135554652
De waarheid is hard :')
pi_135554674
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 11:11 schreef CoolGuy het volgende:
En jullie zijn nog steeds in het stadium dat niemand van jullie weet? Of gaan jullie ook samen dingen doen en zien anderen jullie daar dan bij?

Want in dat laatste geval hebben jullie gewoon een relatie alleen zij wil dat niet zo noemen. Lekker belangrijk, dat naampje wat je er aan hangt.

Of is het puur alleen tussen 4 muren en voor de rest weet niemand er van en dat mag ook niet maar als je met iemand anders iets zou doen dan zou dat gezeik op leveren? Want in dat laatste geval moet je dr vertellen dat ze even normaal moet doen.

Wat nou eerdere relaties. Alsof wat jullie nu hebben ineens keihard fout gaat zodra je het labeltje 'relatie' er aan hangt? Dat slaat echt nergens op, en dat mag je dr ook laten weten ook lijkt mij.
Dat is het dus niet... We maken er absoluut geen geheim van. alleen schreeuwen het niet van de daken. Veel van mijn vrienden weten het gewoon en maken er geen probleem van, maar haar vriendinnen zien het niet, en degene die het weten hangen er meteen een waardeoordeel aan zeg maar...
En dat 2e is dus mijn idee volledig... Het gaat prima zonder label, dus waarom dan ineens fout mét...

quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 11:14 schreef Tarbot het volgende:
Het is nog steeds bindingsangst. Gewoon op dezelfde voet verder gaan. Op een gegeven moment moet er een point van no return zijn.
Dat is dus mijn idee ook eigenlijk, het gaat prima en fijn en prettig, maar er komt een punt dat het terug gaan naar vrienden een mission impossible wordt.
Want stel dat het inderdaad niks wordt uiteindelijk, en ik zou iemand anders tegenkomen dan zou dat heel raar voor haar zijn en zou de situatie sowieso awkward worden dus waarom dan niet gewoon doorpakken...
  Moderator donderdag 16 januari 2014 @ 11:45:59 #9
16180 crew  CoolGuy
pi_135554745
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 11:43 schreef Sportura het volgende:

[..]

Dat is het dus niet... We maken er absoluut geen geheim van. alleen schreeuwen het niet van de daken. Veel van mijn vrienden weten het gewoon en maken er geen probleem van, maar haar vriendinnen zien het niet, en degene die het weten hangen er meteen een waardeoordeel aan zeg maar...
En dat 2e is dus mijn idee volledig... Het gaat prima zonder label, dus waarom dan ineens fout mét...
Tja, de vraag is dan inderdaad, wil ze er wel volledig voor gaan? Want naar de buitenwereld toe is t blijkbaar leuk als men het weet, maar het mag niet die benaming hebben. Dus ze wil voor de buitenwereld niet weten dat jullie een relatie (het naampje) hebben.

Lekker dan.
  donderdag 16 januari 2014 @ 11:46:12 #10
409503 awiebo
bûter, brea en griene tsiis...
pi_135554753
als het goed voelt om door te gaan met deze relatie ondanks je twijfels bij haar bedoelingen , doen.

Als jij meer wil en dit beantwoord zij niet en je voelt je er niet goed bij? dan ophouden

Ik bedoel, is dat stukje extra heel belangrijk voor je? Dat wanneer je ergens een oude bekende treft die je vraagt wie die leuke meid is, dat je kunt zeggen van:
"dat is mijn vriendin" in plaats van "een goede vriendin"

Of zeg je, het is wel goed zo. Ik vind dit niet erg. ;)

Ik zou zeggen, ga er puur op af hoe je je er bij voelt.
:)
den Rijn neder quam ... inder wilder Neder Sassen lant ... ende om dattet soo couden lant is, soo dedent die Romeynen Vrieslant hieten
  donderdag 16 januari 2014 @ 11:47:25 #11
419973 Demociraptor
Met een stalen gezicht.
pi_135554787
Maar TS, je wilt dus méér? Hebben jullie al niet een soort van relatie, al ontkent zij dat?
pi_135554919
quote:
Juist ! Is me dus ook meermalen door m'n hoofd geschoten... Dus vandaar dat ik een stapje terug heb gedaan, ongemerkt en juist door het te zeggen dat ik een stapje terug doe. Ook om mezelf te beschermen.
Maar als ik een stap terug doe, doet zij juist weer een stap naar voren om toch maar bij me te zijn... Dat doe je mijns inziens niet als je niks wilt...
pi_135554998
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 11:06 schreef Sportura het volgende:
Aan de ene kant denk ik van: fuck it, het is prima zo, friends with benefits, maar aan de andere kant mis ik net dat stukje extra zeg maar...
gevalletje 'Shit or get off the pot' (een wat grovere variant van 'Fish or cut Bait')...

punt is dat de huidige situatie vooral bestaat doordat geen van beiden zich duidelijk uitspreekt, en eigenlijk ook niet zich duidelijk wil vastleggen, omdat dat dan een 'duidelijke' keuze is, met gevolgen (wat nu eenmaal altijd iets is dat je in een vaste relatie moet hebben, vertrouwen op de ander)...

Wel klagen over dat het kennelijk niet werkelijk zo is als je zou willen, maar ook niet zelf daadwerkelijk daar een duidelijke actie toe ondernemen, inclusief het vastleggen dat als het niet veranderd, je niet op een manier wilt doorgaan die jou niet voldoet..

en ook niet als 'uitvlucht' gebruiken dat je wel zou _willen_ afstand nemen, maar dat zij dan niet 'meewerkt', en jou opeens 'opzoekt' (alsof jij geen eigen wil zou hebben)..
Juist iemand die zélf in zijn eigen gedrag kennelijk zo 'zwak' en meegaand met een ander is, is meestal idd 'geen relatiemateriaal'...
Zolang jij niet duidelijk maakt dat je geen 'losse flirt' meer wil, en je je ook aan je eigen houding houd, zal zij vermoedelijk ook geen enkel reden zien om daarin een verandering te willen.. zoals ze zelf zegt 'het gaat toch prima zo'...
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  donderdag 16 januari 2014 @ 11:53:58 #14
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_135555004
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 11:51 schreef Sportura het volgende:

[..]

Juist ! Is me dus ook meermalen door m'n hoofd geschoten... Dus vandaar dat ik een stapje terug heb gedaan, ongemerkt en juist door het te zeggen dat ik een stapje terug doe. Ook om mezelf te beschermen.
Maar als ik een stap terug doe, doet zij juist weer een stap naar voren om toch maar bij me te zijn... Dat doe je mijns inziens niet als je niks wilt...
Tja, dan moet je voet bij stuk houden, dan moet ze wel een beslissing nemen. Als jij elke keer als zij dat stapje vooruit doet er weer in mee gaat, verandert er niets he.. Maar ja, dan moet je wel zeker weten dat je die gevolgen wilt, goed of slecht.
  Official ESF Kreviewer donderdag 16 januari 2014 @ 11:54:52 #15
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_135555032
quote:
  Official ESF Kreviewer donderdag 16 januari 2014 @ 11:55:37 #16
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_135555062
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 11:51 schreef Sportura het volgende:

[..]

En dan stap jij weer vrolijk mee naar voren. Oftewel, je bent makkelijk.
pi_135555077
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 11:45 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Tja, de vraag is dan inderdaad, wil ze er wel volledig voor gaan? Want naar de buitenwereld toe is t blijkbaar leuk als men het weet, maar het mag niet die benaming hebben. Dus ze wil voor de buitenwereld niet weten dat jullie een relatie (het naampje) hebben.

Lekker dan.
Daar kan ik heel simpel in zijn... Nee dat wil ze dus niet, althans zo spreekt ze dat uit...

Want ze is geen "relatie materiaal", leuk voor zo, maar eigenlijk is ze niet zo leuk als ik denk, blablabla..

Kom je nog wel achter, ze is daar heel slecht in, ze gaat me pijn doen als we een relatie aangaan, we zien vriendschap onterecht aan als verliefdheid, geloof me... Ik heb alles al voorbij horen komen...

MAAR, haar gedrag strookt niet met haar uitspraken... En nee, ik zie geen dingen door m'n spreekwoordelijke roze bril die er niet zijn...
  Moderator donderdag 16 januari 2014 @ 11:58:08 #18
16180 crew  CoolGuy
pi_135555147
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 11:55 schreef Sportura het volgende:

[..]

Daar kan ik heel simpel in zijn... Nee dat wil ze dus niet, althans zo spreekt ze dat uit...

Want ze is geen "relatie materiaal", leuk voor zo, maar eigenlijk is ze niet zo leuk als ik denk, blablabla..

Kom je nog wel achter, ze is daar heel slecht in, ze gaat me pijn doen als we een relatie aangaan, we zien vriendschap onterecht aan als verliefdheid, geloof me... Ik heb alles al voorbij horen komen...

MAAR, haar gedrag strookt niet met haar uitspraken... En nee, ik zie geen dingen door m'n spreekwoordelijke roze bril die er niet zijn...
Nee maar goed, dan vindt ze je dus niet boeiend genoeg. Zo simpel is 't dan toch? Ze wil er niet volledig voor gaan. Nou, dan zou ik er dus helemaal niet voor willen gaan. Als jij je terug trekt dan vult zij dat gat op zeg je.

Prima, trek je dan maar volledig terug. En als zij probeert dat gat op te vullen tegen dr zeggen wat je denkt en hoe ze dat ziet. Want kom op ey, deze situatie gaat dan nergens over.
  Official ESF Kreviewer donderdag 16 januari 2014 @ 11:58:45 #19
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_135555163
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 11:55 schreef Sportura het volgende:
En nee, ik zie geen dingen door m'n spreekwoordelijke roze bril die er niet zijn...
Wel.

Als iemand je echt leuk vindt, is het nooit zo moeilijk.
pi_135555248
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 11:46 schreef awiebo het volgende:
als het goed voelt om door te gaan met deze relatie ondanks je twijfels bij haar bedoelingen , doen.

Als jij meer wil en dit beantwoord zij niet en je voelt je er niet goed bij? dan ophouden

Ik bedoel, is dat stukje extra heel belangrijk voor je? Dat wanneer je ergens een oude bekende treft die je vraagt wie die leuke meid is, dat je kunt zeggen van:
"dat is mijn vriendin" in plaats van "een goede vriendin"

Of zeg je, het is wel goed zo. Ik vind dit niet erg. ;)

Ik zou zeggen, ga er puur op af hoe je je er bij voelt.
:)
Ach tuurlijk, maar dat wil iedereen toch? Stiekem wil iedereen een relatie en kunnen zeggen, joh, deze is van mij...

Maar of dat iets toevoegt aan m'n leven? Op dit moment niet want inderdaad, we doen leuke dingen samen, hebben geweldige tijd samen en nee het heeft inderdaad niet dat labeltje...
Ik heb inderdaad al meerdere keren aangegeven dat ik wel meer wil en dan is het moeilijk, moeilijk en dan zal de tijd het wel leren...
Juist omdat ze bang is me pijn te doen, maar goed, dit hou ik best nog wel een paar maandjes vol hoor want daar zijn de benefits te leuk voor ;) Maar dan kom je dus zoals eerder gezegd wel op je point of no return...
pi_135555274
quote:
14s.gif Op donderdag 16 januari 2014 11:58 schreef Kreator het volgende:

[..]

Wel.

Als iemand je echt leuk vindt, is het nooit zo moeilijk.
Touché...
  Moderator donderdag 16 januari 2014 @ 12:04:22 #22
16180 crew  CoolGuy
pi_135555367
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 12:00 schreef Sportura het volgende:

[..]

Ach tuurlijk, maar dat wil iedereen toch? Stiekem wil iedereen een relatie en kunnen zeggen, joh, deze is van mij...

Maar of dat iets toevoegt aan m'n leven? Op dit moment niet want inderdaad, we doen leuke dingen samen, hebben geweldige tijd samen en nee het heeft inderdaad niet dat labeltje...
Ik heb inderdaad al meerdere keren aangegeven dat ik wel meer wil en dan is het moeilijk, moeilijk en dan zal de tijd het wel leren...
Juist omdat ze bang is me pijn te doen, maar goed, dit hou ik best nog wel een paar maandjes vol hoor want daar zijn de benefits te leuk voor ;) Maar dan kom je dus zoals eerder gezegd wel op je point of no return...
Je kijkt keihard door een roze bril. Je praat 't goed voor jezelf. Je wil dat kunnen zeggen, sterker nog, dat is de reden dat je dit topic opent, maar vergoeilijkt 't dan door te zeggen 'maar of t wat toevoegt aan mn leven'. Ja, blijkbaar wel anders bestond dit topic niet.

Jullie doen vanalles samen etc, maar ondertussen is ze bang je pijn te doen. Nee, ze doet dit op deze manier omdat ze daar zelf iets aan heeft, niet omdat jij daar iets aan hebt. Kijk, als jullie officieel niets hebben, dan kan ze je zo inruilen voor iets anders.

Jij gaat niks zeggen want jij wil je benefits niet kwijt, en je hoopt dan maar dat ze over een paar maanden het anders ziet. Grow a spine en vraag je ballen even terug aan d'r, want zij is nu Gepetto en jij ben Pinokkio. Das een situatie waar je niet in wil zitten, maar hey, je gaat hier toch niks mee doen.
  donderdag 16 januari 2014 @ 12:06:20 #23
409503 awiebo
bûter, brea en griene tsiis...
pi_135555430
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 12:00 schreef Sportura het volgende:

[..]

I get you. Tsjah. Als ik het zo lees wil jij gewoon dat zij de erkenning van een relatie eraan geeft.
En zij wil dit niet al hebben jullie gewoon eigenlijk een relatie stiekem :9

Hoe staat zij dan tegenover samen naar familie, visites, feestjes en dergelijke. Zulk soort dingen samen doen is denk ik wel een groot verschil tussen supergoeie vrienden with benefits en een relatie.
den Rijn neder quam ... inder wilder Neder Sassen lant ... ende om dattet soo couden lant is, soo dedent die Romeynen Vrieslant hieten
pi_135555438
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 11:58 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nee maar goed, dan vindt ze je dus niet boeiend genoeg. Zo simpel is 't dan toch? Ze wil er niet volledig voor gaan. Nou, dan zou ik er dus helemaal niet voor willen gaan. Als jij je terug trekt dan vult zij dat gat op zeg je.

Prima, trek je dan maar volledig terug. En als zij probeert dat gat op te vullen tegen dr zeggen wat je denkt en hoe ze dat ziet. Want kom op ey, deze situatie gaat dan nergens over.
Daar kunnen we elkaar de hand schudden denk ik, deze situatie begint aardig nergens over te gaan inderdaad.

En wat betreft dat zeggen hoe ik over dingen denk en dingen zie, die knuppel heb ik dus van den week in het hoenderhok gegooid... Ze weet nu exact hoe ik over de zaken denk en dat ik dus inderdaad verliefd op haar ben...
Haar antwoord was dat ze ook verliefd op mij was maar dat niet toe wilde laten omdat haar relaties altijd slecht aflopen en ze mij, en vooral zichzelf dat niet meer aan wilde doen...
Waarop mijn antwoord was dat ze dan maar een jurk en 9 katten moest nemen want dan zal ze heel eenzaam sterven...
Na een aantal dagen vertelde ze me wel dat dit haar aan het denken heeft gezet, het heel confronterend was en niet fijn maar ze wel blij was dat ik het gedaan had want het had haar wel aan het denken gezet...
  Official ESF Kreviewer donderdag 16 januari 2014 @ 12:08:39 #25
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_135555511
Ik snap overigens niet waarom je bij zo'n labiele kut wil zijn, buiten het feit om dat zij het kennelijk niet wil. Dat gaat toch nooit werken. Dan heb je haar straks 'overgehaald' en 3 maanden later zit je met hetzelfde gezeik terwijl je er 3 maanden energie in hebt gestoken.
pi_135555572
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 12:06 schreef awiebo het volgende:

[..]

I get you. Tsjah. Als ik het zo lees wil jij gewoon dat zij de erkenning van een relatie eraan geeft.
En zij wil dit niet al hebben jullie gewoon eigenlijk een relatie stiekem :9

Hoe staat zij dan tegenover samen naar familie, visites, feestjes en dergelijke. Zulk soort dingen samen doen is denk ik wel een groot verschil tussen supergoeie vrienden with benefits en een relatie.
Die situaties hebben zich eigenlijk niet voorgedaan... Maar feestjes gaat ze mee met mijn vriendengroep die ze voorheen niet kon, vice versa hetzelfde, visites bij gezamenlijke vrienden doen we samen... Dus ook daar geen enkele weerstand...

Dat is het dus... Alle checkboxes zijn afgevinkt maar we noemen het stiekem niet zo...
pi_135555586
quote:
14s.gif Op donderdag 16 januari 2014 12:08 schreef Kreator het volgende:
Ik snap overigens niet waarom je bij zo'n labiele kut wil zijn, buiten het feit om dat zij het kennelijk niet wil. Dat gaat toch nooit werken. Dan heb je haar straks 'overgehaald' en 3 maanden later zit je met hetzelfde gezeik terwijl je er 3 maanden energie in hebt gestoken.
Niet alleen energie :9

:@
  donderdag 16 januari 2014 @ 12:11:08 #28
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_135555595
quote:
Hij zegt het zelf al, met zijn 'stiekem wil iedereen toch een relatie'....
  donderdag 16 januari 2014 @ 12:11:50 #29
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_135555610
Labiele kutten neuken altijd goed toch? :+
  Moderator donderdag 16 januari 2014 @ 12:12:00 #30
16180 crew  CoolGuy
pi_135555614
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 12:10 schreef Sportura het volgende:

[..]

Die situaties hebben zich eigenlijk niet voorgedaan... Maar feestjes gaat ze mee met mijn vriendengroep die ze voorheen niet kon, vice versa hetzelfde, visites bij gezamenlijke vrienden doen we samen... Dus ook daar geen enkele weerstand...

Dat is het dus... Alle checkboxes zijn afgevinkt maar we noemen het stiekem niet zo...
Ook de ouders-checkbox? Want je rekent jezelf rijker dan je bent, want uiteindelijk is het nog steeds niet officieel. Kijk, dat labeltje is helemaal niet boeiend, maar het feit dat zij dat labeltje per se niet wil is des te boeiender..
  donderdag 16 januari 2014 @ 12:12:10 #31
367642 Jackie-Treehorn
treats objects like women
pi_135555618
quote:
Het punt is dat TS dat op dit moment toch nog niet in lijkt te willen zien. Hij moet eerst flink z'n neus stoten voordat dat duidelijk is.

Wees een vent en loop weg. Eigenwaarde in tact en allesch! :7
Refill?
-Does the Pope shit in the woods?
pi_135555640
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 12:04 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Je kijkt keihard door een roze bril. Je praat 't goed voor jezelf. Je wil dat kunnen zeggen, sterker nog, dat is de reden dat je dit topic opent, maar vergoeilijkt 't dan door te zeggen 'maar of t wat toevoegt aan mn leven'. Ja, blijkbaar wel anders bestond dit topic niet.

Jullie doen vanalles samen etc, maar ondertussen is ze bang je pijn te doen. Nee, ze doet dit op deze manier omdat ze daar zelf iets aan heeft, niet omdat jij daar iets aan hebt. Kijk, als jullie officieel niets hebben, dan kan ze je zo inruilen voor iets anders.

Jij gaat niks zeggen want jij wil je benefits niet kwijt, en je hoopt dan maar dat ze over een paar maanden het anders ziet. Grow a spine en vraag je ballen even terug aan d'r, want zij is nu Gepetto en jij ben Pinokkio. Das een situatie waar je niet in wil zitten, maar hey, je gaat hier toch niks mee doen.
Oh maar zo is het ook niet hoor... Ik schop vaak genoeg tegen haar aan, en hou haar vaak genoeg een spiegel voor, hoe confronterend dat ook is voor haar.
Ik ben eerlijk en als je dat niet aankan mag je sowieso doorlopen.

En ondanks dat ze dat niet prettig vindt zet het haar wel aan het denken en waardeert ze dat wel zeg maar...
pi_135555659
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 12:11 schreef missbehavin het volgende:
Die verdienen ook liefde...
pi_135555678
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 12:12 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ook de ouders-checkbox? Want je rekent jezelf rijker dan je bent, want uiteindelijk is het nog steeds niet officieel. Kijk, dat labeltje is helemaal niet boeiend, maar het feit dat zij dat labeltje per se niet wil is des te boeiender..
Ook de ouders checkbox... ;)
  donderdag 16 januari 2014 @ 12:14:16 #35
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_135555690
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 12:13 schreef Sportura het volgende:

[..]

Die verdienen ook liefde...
o|O Dat wil ze toch helemaal niet!
  Official ESF Kreviewer donderdag 16 januari 2014 @ 12:16:01 #36
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_135555752
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 12:11 schreef missbehavin het volgende:
Dat weet ik niet. Ik heb nog nooit met je geneukt.
  donderdag 16 januari 2014 @ 12:16:25 #37
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_135555771
quote:
6s.gif Op donderdag 16 januari 2014 12:16 schreef Kreator het volgende:

[..]

Your loss baby :*
pi_135555789
quote:
Dit dus.
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
pi_135555803
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 12:13 schreef Sportura het volgende:

[..]

Die verdienen ook liefde een paarsgepunte lans...
  Moderator donderdag 16 januari 2014 @ 12:17:41 #40
16180 crew  CoolGuy
pi_135555818
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 12:12 schreef Sportura het volgende:

[..]

Oh maar zo is het ook niet hoor... Ik schop vaak genoeg tegen haar aan, en hou haar vaak genoeg een spiegel voor, hoe confronterend dat ook is voor haar.

En ondanks dat ze dat niet prettig vindt zet het haar wel aan het denken en waardeert ze dat wel zeg maar...
Gaaf man. Prille begin van een relatie en dan al 'vaak genoeg' tegen haar aan moeten schoppen. Really, waardeert ze dat wel? Roze bril all the way jongen. Is het al officieel dan? Want t punt dat ze dus niet voor je wil gaan blijft bestaan op deze manier.

Dus eerst dit officieel hebben, en dan mag je blij zijn ;) Of je moet 't afkappen natuurlijk, want dit soort drama in 't begin gaat echt nergens over.
pi_135555850
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 12:14 schreef missbehavin het volgende:

[..]

o|O Dat wil ze toch helemaal niet!
Lauwe mannenpap dan ! Tsss. jij je zin... Of is dit een open sollictatie?
pi_135555867
quote:
6s.gif Op donderdag 16 januari 2014 12:16 schreef Kreator het volgende:

[..]

LOL... Ik moest lachen...
pi_135555875
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 12:12 schreef Sportura het volgende:

[..]

je vind jezelf heel wat, lijkt het wel... Alsof jij degene bent die haar de les moet lezen en haar kan vertellen hoe je een 'vaste' relatie kunt hebben.

toch denk ik gewoon dat zij een stuk eerlijker en duidelijker is... JIJ bent geen type waarmee ze een vaste relatie kan hebben.

Misschien wil je dat niet horen en negeer je het, maar eigenlijk verteld ze je ook dat jij niet werkelijk 'bindingsbereid' bent.
Het bewijs daarvoor lever je zelf (in daden, niet woorden), met je slappe gedrag dat je haar nooit kan weigeren, als ze wat betekenisloos sex wil hebben.. kun je wel de hele tijd haar vertellen 'dat jullie een vaste relatie' moeten hebben, maar er werkelijk wat voor doen, lukt je niet eens.

Mooi relatiemateriaal ben je dan. Wel veel woorden, maar er zelf geen daden aan kunnen koppelen.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_135555918
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 12:19 schreef RM-rf het volgende:

[..]

je vind jezelf heel wat, lijkt het wel... Alsof jij degene bent die haar de les moet lezen en haar kan vertellen hoe je een 'vaste' relatie kunt hebben.

toch denk ik gewoon dat zij een stuk eerlijker en duidelijker is... JIJ bent geen type waarmee ze een vaste relatie kan hebben.

Misschien wil je dat niet horen en negeer je het, maar eigenlijk verteld ze je ook dat jij niet werkelijk 'bindingsbereid' bent.
Het bewijs daarvoor lever je zelf (in daden, niet woorden), met je slappe gedrag dat je haar nooit kan weigeren, als ze wat betekenisloos sex wil hebben.. kun je wel de hele tijd haar vertellen 'dat jullie een vaste relatie' moeten hebben, maar er werkelijk wat voor doen, lukt je niet eens.

Mooi relatiemateriaal ben je dan. Wel veel woorden, maar er zelf geen daden aan kunnen koppelen.
Oh nee, ik lees haar de les niet, ik heb het gewoon met haar over dingen en dan hoef je het toch niet altijd het met elkaar eens te zijn?
Het zijn gesprekken, geen monologen hoor...

En wat betreft dat ik niet bindingsbereid zou zijn? Wacht even hoor, hier ga je volledig langs me heen... verklaar je eens nader?
  donderdag 16 januari 2014 @ 12:20:43 #45
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_135555921
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 12:18 schreef Sportura het volgende:

[..]

Lauwe mannenpap dan ! Tsss. jij je zin... Of is dit een open sollictatie?
Ja eh, dat haal ik uit jouw woorden! :6
En nee, wordt me wat te druk hoor, met krea enzo
  Moderator donderdag 16 januari 2014 @ 12:21:24 #46
16180 crew  CoolGuy
pi_135555938
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 12:20 schreef Sportura het volgende:

[..]

Wacht even hoor, hier ga je volledig langs me heen... verklaar je eens nader?
Post is heel erg duidelijk. Ik begrijp volledig wat hij bedoelt, en ik denk stiekem jij ook wel.
pi_135555966
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 12:21 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Post is heel erg duidelijk. Ik begrijp volledig wat hij bedoelt, en ik denk stiekem jij ook wel.
Zit dit dan in mijn blinde vlek, want hoe ik het ook lees, ik zie het niet...
pi_135556021
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 12:20 schreef Sportura het volgende:

[..]

Wacht even hoor, hier ga je volledig langs me heen... verklaar je eens nader?
het staat er gewoon,...

Die vrouw vind ik gewoon eerlijk.. er is geen verschil tussen wat ze doet en wat ze zegt.

JIJ bent imho degenen die veel woorden heeft, die echter geenszins overeen komen met zn daden.
En ik denk dat dat de belangrijkste reden is date en avste relatie er niet inzit... gewoonweg omdat jij niet sterk genoeg bent en je eigen woorden, ook werkelijk kunt bewijzen in 'daden'.

Een relatie aangaan is een keuze maken voor iemand. Het betekent je vertrouwen in die persoon hebben en er ook van afhanklijk kunnen raken. Het is 'bouwen' op die persoon ....
En kennelijk ziet die dame dat met jou niet zitten, een beetje nietsbetekende seks met je hebben is leuk, maar meer schijnbaar niet en vermoedelijk heeft ze gelijk.
  Moderator donderdag 16 januari 2014 @ 12:24:26 #49
16180 crew  CoolGuy
pi_135556030
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 12:22 schreef Sportura het volgende:

[..]

Zit dit dan in mijn blinde vlek, want hoe ik het ook lees, ik zie het niet...
Je bent een slappe zak in haar ogen. Je staat nergens voor. Je ZEGT wel een hoop, maar er hangen voor haar geen concessies aan. Jij dringt nl aan op vaste relatie, maar zolang het zo gaat zoals nu vindt je het stiekem OOK wel best, immers, het is niet zoals jij wil, en het is, met al je geschop, ook niet geworden zoals jij wil, en toch ben je er nog steeds.

Dat pikt zij ook op. Met andere woorden, blaffende honden bijten niet. Zolang je in dr poesje mag vindt jij het al lang best (en zij weet dat) dus je hebt geen ruggengraat, je bent geen vent, oftewel, geen relatiemateriaal voor haar.
pi_135556125
quote:
Ik wil even wat van me afschrijven...

Zij heeft: Bindingsangst, verlatingsangst, faalangst________klaar.

Jij weet niet wat je wil, anders zou jij jouw tijd niet verspillen. Ik denk dat jij niet veel visjes kan vangen of jij houdt van vermoeiende visjes :')
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_135556204
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 12:24 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Je bent een slappe zak in haar ogen. Je staat nergens voor. Je ZEGT wel een hoop, maar er hangen voor haar geen concessies aan. Jij dringt nl aan op vaste relatie, maar zolang het zo gaat zoals nu vindt je het stiekem OOK wel best, immers, het is niet zoals jij wil, en het is, met al je geschop, ook niet geworden zoals jij wil, en toch ben je er nog steeds.

Dat pikt zij ook op. Met andere woorden, blaffende honden bijten niet. Zolang je in dr poesje mag vindt jij het al lang best (en zij weet dat) dus je hebt geen ruggengraat, je bent geen vent, oftewel, geen relatiemateriaal voor haar.
Ik heb wel ruggegraat en inderdaad denk ik dat het tijd is om die eens te tonen want volgens mij heb je absoluut gelijk...
Niet dat ik het zo zie of zeg, maar ik handel niet naar m'n beeld of woorden... Daar heb je / hebben jullie een goed punt...
pi_135556232
quote:
10s.gif Op donderdag 16 januari 2014 12:27 schreef complicate het volgende:

[..]
Ik denk dat jij niet veel visjes kan vangen of jij houdt van vermoeiende visjes :')
Je zal verbaasd staan :6

;)
pi_135556269
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 12:30 schreef Sportura het volgende:

[..]

Je zal verbaasd staan :6

;)
Je bent precies een vrouw, je weet totaal niet wat je wil :@
Wat kan me nog verbazen? :P
  Moderator donderdag 16 januari 2014 @ 12:32:20 #54
16180 crew  CoolGuy
pi_135556282
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 12:30 schreef Sportura het volgende:

[..]

Ik heb wel ruggegraat en inderdaad denk ik dat het tijd is om die eens te tonen want volgens mij heb je absoluut gelijk...
Niet dat ik het zo zie of zeg, maar ik handel niet naar m'n beeld of woorden... Daar heb je / hebben jullie een goed punt...
Dat ga je niet doen denk ik. Jij vindt jezelf een flinke jongen, maar dat ben je niet. Jij vindt de benefits vee te fijn en als jij straks internet explorer hebt dicht geklikt dan zwicht je toch weer. Power of the pussy als je geen ruggengraat hebt.

Het risico wat je neemt als je dit doet is dat zij ermee kapt, wat effectief betekent geen benefits meer, waarvan je zelf aan geeft dat je die veel te leuk vindt.
  donderdag 16 januari 2014 @ 12:34:22 #55
403474 Nemeosis
Not from this world
pi_135556353
Snap niet dat mensen altijd zo moeilijk doen over een relatie aangaan, maargoed, dat zal wel aan mij liggen :P

Relatie _O_
Did i found the knowledge, or did the knowledge found me
  donderdag 16 januari 2014 @ 12:34:24 #56
393288 Pausmobiel
Strangers have the best candy
pi_135556357
Vind je haar eigenlijk nog wel zo leuk, of gaat het je ondertussen misschien om meer om de "jacht"? Is het een principekwestie aan het worden, dat het persé onder het kopje "relatie"moet vallen?

Daarnaast zou ik bij haar aangeven dat als jullie geen relatie hebben, je vanaf nu uit gaat kijken naar andere vrouwen en dit ook echt doen! Je laat je toch niet al die tijd door haar bespelen. Ik durf te wedden dat als ze een "beter" iemand tegenkomt, je ingeruild gaat worden.
  Moderator donderdag 16 januari 2014 @ 12:35:59 #57
16180 crew  CoolGuy
pi_135556419
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 12:34 schreef Pausmobiel het volgende:
Ik durf te wedden dat als ze een "beter" iemand tegenkomt, je ingeruild gaat worden.
Wat precies is wat ik ook al zei. Dat is de reden dat zij het zo wil doen als dit. Als er iets beters voorbij komt kan zij weg doen zonder 'hem pijn te doen',immers, er was geen sprake van een relatie.
pi_135556523
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 12:34 schreef Pausmobiel het volgende:

Daarnaast zou ik bij haar aangeven dat als jullie geen relatie hebben, je vanaf nu uit gaat kijken naar andere vrouwen en dit ook echt doen!
Misschien vind hij andere vrouwen "saai"
  donderdag 16 januari 2014 @ 12:47:53 #59
393288 Pausmobiel
pi_135556772
quote:
7s.gif Op donderdag 16 januari 2014 12:38 schreef complicate het volgende:

[..]

Misschien vind hij andere vrouwen "saai"
Voor sommige mannen is dit type vrouw inderdaad interessant. Maar dan moet hij hier ook niet komen miepen als ze dan niet precies in zijn straatje past.
pi_135556790
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 12:47 schreef Pausmobiel het volgende:

[..]

Voor sommige mannen is dit type vrouw inderdaad interessant. Maar dan moet hij hier ook niet komen miepen als ze dan niet precies in zijn straatje past.
EXACT ^O^ jij snapt mijn punt :*
  donderdag 16 januari 2014 @ 12:49:45 #61
393288 Pausmobiel
pi_135556823
quote:
14s.gif Op donderdag 16 januari 2014 12:48 schreef complicate het volgende:

[..]

:@ *O*
pi_135556864
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 12:49 schreef Pausmobiel het volgende:

[..]

:@ *O*
Nu zou TS het ook moeten snappen en dan kunnen we een feestje geven *O*

P.S. sorry :@ ,even offtopic
pi_135557116
Pff, ik heb bijna hetzelfde andersom meegemaakt. Mijn vriend en ik waren begonnen aan een wederzijdse friends with benefits omdat ik net uit een lange (6 jr) relatie kwam en hij een roerig leven (weinig inkomen, schulden, veel 's avonds en 's nachts werken, soms een week weg voor werk).

Na een maand of vier leek het zoveel op een relatie dat zelfs mijn ex tegen me zei dat ik ervoor moest gaan. Mijn vriend deed toen ook nog moeilijk, dat hij geen relatie in stand kan houden enzo. De verzekering van mijn ex dat ik dat echt wel kon handlen deed hem over de streep trekken om het dan maar te proberen. Het gaat ook maar om een relatie hè, geen huwelijk. Het is een belofte om (voorlopig) aan een gezamenlijke toekomst te werken. Je kan er relatief makkelijk weer onderuit als het toch niet werkt.
And the druids turn to stone...
pi_135557477
quote:
14s.gif Op donderdag 16 januari 2014 12:48 schreef complicate het volgende:

[..]

Dat is dus exact wat ik vind en bedoel !
En ja dat is dus echt zo... :@
pi_135557496
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 13:12 schreef Sportura het volgende:

[..]

Dat is dus exact wat ik vind en bedoel !
En ja dat is dus echt zo... :@
Fijn zo :@ En dus.....wat je je doen of niet (verder) doen?
pi_135557516
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 13:00 schreef Panthera1984 het volgende:
Pff, ik heb bijna hetzelfde andersom meegemaakt. Mijn vriend en ik waren begonnen aan een wederzijdse friends with benefits omdat ik net uit een lange (6 jr) relatie kwam en hij een roerig leven (weinig inkomen, schulden, veel 's avonds en 's nachts werken, soms een week weg voor werk).

Na een maand of vier leek het zoveel op een relatie dat zelfs mijn ex tegen me zei dat ik ervoor moest gaan. Mijn vriend deed toen ook nog moeilijk, dat hij geen relatie in stand kan houden enzo. De verzekering van mijn ex dat ik dat echt wel kon handlen deed hem over de streep trekken om het dan maar te proberen. Het gaat ook maar om een relatie hè, geen huwelijk. Het is een belofte om (voorlopig) aan een gezamenlijke toekomst te werken. Je kan er relatief makkelijk weer onderuit als het toch niet werkt.
Exact wat ik bedoel en wat ik dus ook gezegd heb... Je ligt niet meteen aan de ketting... Het is hetzelfde als nu maar dan met label...
pi_135557571
quote:
2s.gif Op donderdag 16 januari 2014 13:12 schreef complicate het volgende:

[..]

Fijn zo :@ En dus.....wat je je doen of niet (verder) doen?
Geen idee ! We hebben duidelijk uitgesproken wat we beiden willen en het is voor mij even tijd om het te laten bezinken en vice versa... Ze denkt er heel veel over na en komend weekend zien we elkaar even een weekendje niet en mijns inziens komt dat net even op een goed moment.
En wat de tijd erna, we zullen zien... Ik weet het niet...
pi_135557872
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 13:15 schreef Sportura het volgende:

[..]

Geen idee ! We hebben duidelijk uitgesproken wat we beiden willen en het is voor mij even tijd om het te laten bezinken en vice versa... Ze denkt er heel veel over na en komend weekend zien we elkaar even een weekendje niet en mijns inziens komt dat net even op een goed moment.
En wat de tijd erna, we zullen zien... Ik weet het niet...
Tijd brengt raad, maar probeer toch meer achter te komen wat jij wil, met wie, hoe , wat , wanneer, etc. :)
pi_135558086
quote:
2s.gif Op donderdag 16 januari 2014 13:24 schreef complicate het volgende:

[..]

Tijd brengt raad, maar probeer toch meer achter te komen wat jij wil, met wie, hoe , wat , wanneer, etc. :)
Tuurlijk weet ik wel wat ik wil... Maar wat ik niet wil is dat ik zo ga lopen drammen, zeiken en ouwehoeren dat ik haar juist wegduw snap je...
Maar er komt een moment dat dat casual geneuzel toch echt eindigt omdat het eigenlijk stiekem al een relatie is...
Zoals jij zegt en dat zegt ze zelf ook: Tijd zal het leren...
  donderdag 16 januari 2014 @ 13:36:29 #70
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_135558271
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 13:31 schreef Sportura het volgende:

[..]

Tuurlijk weet ik wel wat ik wil... Maar wat ik niet wil is dat ik zo ga lopen drammen, zeiken en ouwehoeren dat ik haar juist wegduw snap je...
Maar er komt een moment dat dat casual geneuzel toch echt eindigt omdat het eigenlijk stiekem al een relatie is...
Het feit dat je bang bent haar weg te duwen zegt genoeg. Daar moet je juist niet bang voor zijn, je wil toch een relatie met haar? Dat is het enige dat je mi kunt doen. Dus niet voor minder gaan dan dat, op dit moment. En anders uitchecken. Je bekijkt het echt door een roze bril volgens mij.
pi_135558296
quote:

[..]

Ok ok, dat snap ik wel. Maar tijd brengt alleen raad als men iets nuttigs doe met de tijd. Als je stil ga zitten tot in de zomer, zal tijd jou niets leren hé. Daarom heb ik iets van "wat ga je dan concreet doen?"
Want niets doen levert niets, nothing, nada, rien. :o
  Moderator donderdag 16 januari 2014 @ 13:37:16 #72
16180 crew  CoolGuy
pi_135558302
quote:

[..]

Wat exact is wat er bedoeld werd met dat jij geen relatiemateriaal bent. Je staat nergens voor. Je gaat niet riskeren dat je dr niet meer overheen mag, dus je laat t gewoon zo voortkabbelen en hoopt dat je t ooit wel een relatie mag noemen.
pi_135558408
quote:
2s.gif Op donderdag 16 januari 2014 13:37 schreef complicate het volgende:

[..]

Ok ok, dat snap ik wel. Maar tijd brengt alleen raad als men iets nuttigs doe met de tijd. Als je stil ga zitten tot in de zomer, zal tijd jou niets leren hé. Daarom heb ik iets van "wat ga je dan concreet doen?"
Want niets doen levert niets, nothing, nada, rien. :o
Afstand nemen dus en gewoon aangeven, this way or the highway ;)
  donderdag 16 januari 2014 @ 13:40:04 #74
393288 Pausmobiel
pi_135558434
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 13:37 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Wat exact is wat er bedoeld werd met dat jij geen relatiemateriaal bent. Je staat nergens voor. Je gaat niet riskeren dat je dr niet meer overheen mag, dus je laat t gewoon zo voortkabbelen en hoopt dat je t ooit wel een relatie mag noemen.
Inderdaad, ze blijft hem bespelen en hij loopt als een hondje achter haar aan. Over een week is er echt niet ineens iets wezenlijk anders.
pi_135558456
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 13:39 schreef Sportura het volgende:

[..]

Afstand nemen dus en gewoon aangeven, this way or the highway ;)
Highway is haar nu dumpen :* Can you handle that?
  Moderator donderdag 16 januari 2014 @ 13:41:54 #76
16180 crew  CoolGuy
pi_135558498
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 13:40 schreef Pausmobiel het volgende:

[..]

Inderdaad, ze blijft hem bespelen en hij loopt als een hondje achter haar aan. Over een week is er echt niet ineens iets wezenlijk anders.
Inderdaad, TENZIJ zij dan ineens iemand tegenkomt die wel een ruggengraat heeft, en dan automatisch interessanter is dan TS, waardoor TS met lege handen ahter blijft...maar dat is ook exact waarm dat die meid zo moeilijk doet...de mogelijkheid dat er iets beters voorbij komt.
  donderdag 16 januari 2014 @ 13:42:18 #77
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_135558509
Zij vindt het momenteel allemaal wel best. heeft geen zin in de verplichtingen of wat haar reden ook mag zijn.
Dan is de vraag aan jou of je dat voldoende vindt. Blijkbaar niet.

Je wil een relatie, die wil zij niet
Jij neemt afstand, maar zij accepteert deze niet, vervolgens doet ze een stap en jij gaat net zo makkelijk weer terug naar de oude situatie. Dus zij heeft momenteel alles wat ze wil. Jij echter niet.

Of afstand nemen en dat ook echt doen.. of het laten zoals het is en hopen.
  donderdag 16 januari 2014 @ 13:43:59 #78
393288 Pausmobiel
pi_135558559
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 13:41 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Inderdaad, TENZIJ zij dan ineens iemand tegenkomt die wel een ruggengraat heeft, en dan automatisch interessanter is dan TS, waardoor TS met lege handen ahter blijft...maar dat is ook exact waarm dat die meid zo moeilijk doet...de mogelijkheid dat er iets beters voorbij komt.
Dat denk ik ook, maar TS wil hier blijkbaar persé zelf achter komen....
  Moderator donderdag 16 januari 2014 @ 13:47:51 #79
16180 crew  CoolGuy
pi_135558690
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 13:43 schreef Pausmobiel het volgende:

[..]

Dat denk ik ook, maar TS wil hier blijkbaar persé zelf achter komen....
Power of the pussy. Hij gaat niks doen dat in zijn ogen de mogelijkheid daarop weg neemt, en in zijn ogen is een ruggengraat krijgen en daar ook naar handelen dat nou net wel.
  donderdag 16 januari 2014 @ 13:49:15 #80
393288 Pausmobiel
pi_135558731
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 13:47 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Power of the pussy. Hij gaat niks doen dat in zijn ogen de mogelijkheid daarop weg neemt, en in zijn ogen is een ruggengraat krijgen en daar ook naar handelen dat nou net wel.
_O_

Ik ben toch wel benieuwd wat voor een bijzondere dingen zij dan toch allemaal kan ;)
pi_135558753
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 13:49 schreef Pausmobiel het volgende:

Ik ben toch wel benieuwd wat voor een bijzondere dingen zij dan toch allemaal kan ;)
Me2 Me2 :P
  Moderator donderdag 16 januari 2014 @ 13:53:31 #82
16180 crew  CoolGuy
pi_135558891
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 13:49 schreef Pausmobiel het volgende:

[..]

_O_

Ik denk op zich niet zo heel veel bijzondere dingen. Ik denk dat hij gewoon niet zo heel veel andere mogelijkheden op pussy heeft.
pi_135558913
quote:
7s.gif Op donderdag 16 januari 2014 13:42 schreef Cue_ het volgende:
Jij neemt afstand, maar zij accepteert deze niet, vervolgens doet ze een stap en jij gaat net zo makkelijk weer terug naar de oude situatie. Dus zij heeft momenteel alles wat ze wil. Jij echter niet.

Dit!

Daarom is afstand nemen dus geen goed idee, volgens me.
Het is het een of het ander. :+
pi_135558940
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 13:53 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ik denk op zich niet zo heel veel bijzondere dingen. Ik denk dat hij gewoon niet zo heel veel andere mogelijkheden op pussy heeft.
Nee TS kan wel andere visjes vangen, hij heeft alleen voorkeur voor spannende visjes :+
  donderdag 16 januari 2014 @ 13:56:01 #85
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_135558981
quote:
14s.gif Op donderdag 16 januari 2014 13:54 schreef complicate het volgende:

Dit!

Daarom is afstand nemen dus geen goed idee, volgens me.
Het is het een of het ander. :+
Afstand nemen kan goed zijn als hij zichzelf niet wil kwellen aangezien hij gevoelens heeft voor haar die zij niet zal/wil beantwoorden.
  Moderator donderdag 16 januari 2014 @ 13:56:49 #86
16180 crew  CoolGuy
pi_135559012
quote:
7s.gif Op donderdag 16 januari 2014 13:54 schreef complicate het volgende:

[..]

Nee TS kan wel andere visjes vangen, hij heeft alleen voorkeur voor spannende visjes :+
Nah, ik denk dat hij een voorkeur heeft voor visjes die hij al gevangen heeft. Het maakt niet zoveel uit of ze spannend is of niet, ze is beschikbaar, ik denk dat dat het grote punt is. Dit visje is beschikbaar, en anders moet ie zn hengel weer gaan uitgooie en hopen dat er iemand hapt.
pi_135559078
quote:
7s.gif Op donderdag 16 januari 2014 13:56 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Afstand nemen kan goed zijn als hij zichzelf niet wil kwellen aangezien hij gevoelens heeft voor haar die zij niet zal/wil beantwoorden.
Awel, dan neemt hij beter geen afstand want zo leert hij niet om dingen in touwtjes te nemen. Hij moet meer handelen (zich niet laten behandelen/doen als een dog) dan afwachten. Allez, dat vind ik hé.

Edit: ik bedoel dus, dat als ik hem zou zijn, dan zou ik haar gewoon dumpen in plaats van afstand nemen. Als hij afstand neemt, gebeurt er niks.

[ Bericht 4% gewijzigd door complicate op 16-01-2014 14:03:40 ]
pi_135559199
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 13:56 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nah, ik denk dat hij een voorkeur heeft voor visjes die hij al gevangen heeft. Het maakt niet zoveel uit of ze spannend is of niet, ze is beschikbaar, ik denk dat dat het grote punt is. Dit visje is beschikbaar, en anders moet ie zn hengel weer gaan uitgooie en hopen dat er iemand hapt.
Ik zou het woord aan hem overlaten op dat vlak. Maar ik vermoed dat TS wel veel visjes kan vangen :@ Probleem zit meer in zijn "acties", "woorden", etc.
pi_135559215
Dumpen is moeilijk. Moet je ballen voor hebben. Telefoonnummer wissen en zo.

Ik heb dumpen gedaan, alleen wissen nog niet.
  donderdag 16 januari 2014 @ 14:02:12 #90
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_135559243
quote:
7s.gif Op donderdag 16 januari 2014 13:58 schreef complicate het volgende:

Awel, dan neemt hij beter geen afstand want zo leert hij niet om dingen in touwtjes te nemen. Hij moet meer handelen (zich niet laten behandelen/doen als een dog) dan afwachten. Allez, dat vind ik hé.
Hij laat zich toch ook behandelen als een hond door bij haar te blijven met haar condities (geen relatie) ?

Als hij dat doet en aangeeft dat hij een relatie wil en zij zegt nogmaals 'nee', dan moet ie afstand nemen.
en dan moet hij de touwen in handen houden door ook echt die afstand te behouden en niet als een mak hondje weer aan komen lopen wanneer zij weer die stap naar hem zet.
pi_135559347
quote:
7s.gif Op donderdag 16 januari 2014 14:02 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Hij laat zich toch ook behandelen als een hond door bij haar te blijven met haar condities (geen relatie) ?

Als hij dat doet en aangeeft dat hij een relatie wil en zij zegt nogmaals 'nee', dan moet ie afstand nemen.
en dan moet hij de touwen in handen houden door ook echt die afstand te behouden en niet als een mak hondje weer aan komen lopen wanneer zij weer die stap naar hem zet.
quote:
7s.gif Op donderdag 16 januari 2014 13:58 schreef complicate het volgende:

Edit: ik bedoel dus, dat als ik hem zou zijn, dan zou ik haar gewoon dumpen in plaats van afstand nemen. Als hij afstand neemt, gebeurt er niks.
Als hij zich niet als hond wil laten doen, moet hij actie nemen en niet afwachten.
pi_135559384
Ze is niet verliefd, ze heeft geen bindingsangst, ze vind je niet leuk genoeg om een relatie mee te starten.

Ze is geen relatiemateriaal, volgens haarzelf. Neem haar advies ter harte en laat het gaan.
pi_135559421
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 14:05 schreef Seriemoordenaar het volgende:

Ze is geen relatiemateriaal, volgens haarzelf. Neem haar advies ter harte en laat het gaan.
_O_

Gewoon einde aan die "relatie"!
  donderdag 16 januari 2014 @ 14:07:27 #94
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_135559435
quote:
7s.gif Op donderdag 16 januari 2014 14:05 schreef complicate het volgende:
Als hij zich niet als hond wil laten doen, moet hij actie nemen en niet afwachten.
Altijd fijn die edits :')

Dan zeggen we hetzelfde. Actie nemen.
Wat die actie dan is maakt eigenlijk niet veel uit, zolang er maar iets gebeurd.
pi_135559466
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 14:01 schreef Tarbot het volgende:
Dumpen is moeilijk. Moet je ballen voor hebben. Telefoonnummer wissen en zo.

Ik heb dumpen gedaan, alleen wissen nog niet.
Ja wat moet hij dan doen? gewoon als hondje blijven in die 'relatie'?
pi_135559505
quote:
7s.gif Op donderdag 16 januari 2014 14:07 schreef Cue_ het volgende:

Dan zeggen we hetzelfde. Actie nemen.
  donderdag 16 januari 2014 @ 14:11:09 #97
393288 Pausmobiel
pi_135559588
quote:
14s.gif Op donderdag 16 januari 2014 14:09 schreef complicate het volgende:

[..]

Volgens mij heeft iedereen dat al tegen TS gezegd. Nog nooit een topic gezien waarin de reageerders het zo met elkaar eens zijn ~O>
pi_135559627
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 14:11 schreef Pausmobiel het volgende:

[..]

Volgens mij heeft iedereen dat al tegen TS gezegd. Nog nooit een topic gezien waarin de reageerders het zo met elkaar eens zijn ~O>
:* *O*
pi_135560109
Ik ben t er ook mee eens. Ze is gewoon de status quo aan t handhaven.

Zou de biologische klok hier een rol kunnen spelen? Als in, ze is al 30 dus moet ze beter uitkijken haar tijd niet te 'verspelen'? En dan bedoel ik dus t.o.v. als ze 25 is.
pi_135560235
Dat kan een rol spelen. Als ze TS niet als broodwinner kan zien.
pi_135560320
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 14:11 schreef Pausmobiel het volgende:

[..]

Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik in 1 topic nooit zoveel consensus gezien ;)

:* voor jullie allemaal !
pi_135560361
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 14:23 schreef Westerling het volgende:
Ik ben t er ook mee eens. Ze is gewoon de status quo aan t handhaven.

Zou de biologische klok hier een rol kunnen spelen? Als in, ze is al 30 dus moet ze beter uitkijken haar tijd niet te 'verspelen'? En dan bedoel ik dus t.o.v. als ze 25 is.
Ik denk inderdaad dat dat wel een rol meespeelt, je gooit inderdaad nooit je oude schoenen weg voor je nieuwe hebt...
pi_135560405
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 14:08 schreef complicate het volgende:

[..]

Ja wat moet hij dan doen? gewoon als hondje blijven in die 'relatie'?
Nou zoals ik al zei. Gewoon op dezelfde voet doorgaan. Hij heeft een ingang bij haar (figuarly speaking). maak daar gebruik van. Laat haar inzien dat TS wel degelijk als vader van haar kinderen gezien kan worden. En laat al die formaliteiten varen. Ga genieten van de tijd samen. Dumpen doe je als ze vaag blijft doen in de zin van onthouden van quality time.
pi_135560611
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 14:29 schreef Sportura het volgende:

[..]

Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik in 1 topic nooit zoveel consensus gezien ;)

:* voor jullie allemaal !
Graag gedaan en nu actie :@
pi_135560926
>> Ruggengraat <<. Zij heeft wensen, maar jij ook. Zij heeft alles naar wens, jij niet. Zeg gewoon dat als zij geen 'relatiemateriaal' is, jij geen 'flirtmateriaal' bent.
Dat jij afstand neemt is prima. Dat zij dat gat opvult is ook prima. Maar dan? Als je vooruitgang wilt, verbind er dan consequenties aan! Spreek af dat als zij het gat, dat jij creëert, opvult, dat betekent dat zij een relatie wil, of beter: dat jullie in een relatie zitten. Trek een lijn en hamer er nadrukkelijk op.
Als je echt zo zwaar aan het label 'relatie' hecht tenminste...
  Moderator donderdag 16 januari 2014 @ 15:01:01 #106
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_135561438
Zo, ik heb ff zitten meelezen, en weet niet of deze vraag al gesteld is, maar TS: zijn jullie exclusive?
Is daar uberhaupt al eens over gesproken?
Met andere woorden, weet je zeker dat ze niet ook nog door een andere dude wordt volgeblaft in de weekendjes dat ze niet bij jou is? :@
pi_135561474
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 14:31 schreef Tarbot het volgende:

[..]

Laat haar inzien dat TS wel degelijk als vader van haar kinderen gezien kan worden.
Dumpen doe je als ze vaag blijft doen in de zin van onthouden van quality time.
_O- Wat ben je grappig!
pi_135561899
Ik date ook met single vrouwen rond de 30. Zo te horen vindt zij het hartstikke leuk om aandacht van je te krijgen, en als die aandacht dreigt te verdwijnen, wil ze die natuurlijk weer terug. Dat is heel normaal. Maar dat ze 'geen relatiemateriaal is' etcetc lijkt erop dat ze gewoon wil afwachten of er iets beters voorbij komt. Heel frustrerend voor jou, want waarschijnlijk komt er voor haar nooit meer iets beters voorbij.

Iemand zou haar even moeten bijscholen: vrouwmens, je bent 30! je gouden jaren zijn voorbij. De meeste mannen in de kroeg zullen je wel neuken, maar NIET met je trouwen....ook mister perfect niet mocht je die uberhaupt tegenkomen. Blijf niet in die hollywood-fantasie wereld hangen, want over tien jaar wil niemand je meer neuken en dan kwijn je de tweede helft van je leven eenzaam en alleen weg.

Ga alsjeblieft andere vrouwen daten, dat is het enige dat hier echt tegen helpt.
pi_135562348
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 15:01 schreef dick_laurent het volgende:
Zo, ik heb ff zitten meelezen, en weet niet of deze vraag al gesteld is, maar TS: zijn jullie exclusive?
Met andere woorden, weet je zeker dat ze niet ook nog door een andere dude wordt volgeblaft in de weekendjes dat ze niet bij jou is? :@
Je kan het vragen, maar kans is klein dat ze het eerlijk vertelt als het waar is.
pi_135562833
quote:
10s.gif Op donderdag 16 januari 2014 15:02 schreef complicate het volgende:

[..]

_O- Wat ben je grappig!
Mijn EQ is wellicht een beetje laag, maar wat is hier mis mee?
pi_135563145
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 15:01 schreef dick_laurent het volgende:
Ja dat weet ik zeker... 100%...
En ja we zijn exclusive want dat is de afspraak, als geen van beiden anders nakt = deal van de baan...
  Moderator donderdag 16 januari 2014 @ 15:54:36 #112
Dick Laurent Is Dead
pi_135563643
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 15:45 schreef Sportura het volgende:

[..]

Ja dat weet ik zeker... 100%...
En ja we zijn exclusive want dat is de afspraak, als geen van beiden anders nakt = deal van de baan...
Ok... dan is deze hele kwestie c.q. predicament waarin je je bevindt met deze dame een beetje een "moot point" aan het worden. Want je bent namelijk wel exclusief met elkaar, wat pretty much de basisvoorwaarde is van een relatie -monogaam zijn aan elkaar- ...maarrrrr toch, is het geen relatie?

Verwarrend :{
pi_135563707
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 15:54 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Ok... dan is deze hele kwestie c.q. predicament waarin je je bevindt met deze dame een beetje een "moot point" aan het worden. Want je bent namelijk wel exclusief met elkaar, wat pretty much de basisvoorwaarde is van een relatie -monogaam zijn aan elkaar- ...maarrrrr toch, is het geen relatie?

Verwarrend :{
Dit dus ! Het is het zonder het label...
  Moderator donderdag 16 januari 2014 @ 15:58:27 #114
Dick Laurent Is Dead
pi_135563789
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 15:56 schreef Sportura het volgende:

[..]

Haha, slaat idd werkelijk nergens op.... Ik ga dan denk ik ook vanavond tegen mijn vriendin zeggen waar ik mee samenwoon en al 3 jaar mee samen ben, dat we geen relatie hebben en dat ik het geen "label" wil geven.

Ohnee, wacht, beter niet.....ze is ongesteld
pi_135563849
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 15:56 schreef Sportura het volgende:

[..]

Ja maar wat wil je nu eigenlijk dan met jouw topic bereiken? Lotgenoten? een oplossing? verandering? wat?
pi_135563903
quote:
5s.gif Op donderdag 16 januari 2014 15:59 schreef complicate het volgende:

[..]

Ja maar wat wil je nu eigenlijk dan met jouw topic bereiken? Lotgenoten? een oplossing? verandering? wat?
Ik vond het voor mezelf vreemd, en soms is het wel prettig dat je dit beeld tegen anderen aan kan houden om eens te kijken of het inderdaad zo vreemd is of dat anderen het als heel normaal zien...
pi_135605003
Update...

Vandaag ineens paniek in de keet...

Ik had gisteren aangegeven dat ik dit niet langer zo wilde en dat als ze er niet voor wilde gaan het voor mij eigenlijk wel einde zou betekenen... Nou ja, dat was toch ook niet de bedoeling... Maar toch gewoon heel duidelijk geweest...

Vandaag ineens een appje van een vriendin van haar of ik nog wat ging doen dit weekend, casual enz. Maar naar mate het gesprek vorderde bleek tussen de regels toch wel dat ze me ziet zitten en eigenlijk morgen wel met me wilde gaan stappen...

Maar mijn scharrel is dit weekend een weekendje weg met vriendinnen en nu komt het: Die vriendin had gezegd van: joh die gozer waar jij in de kroeg vaak bij bent hè, die is echt leuk, en die gaf dus aan me wel leuk te vinden.

Nu is scharrel ineens van: Ja, we hebben niks maar ik zou het toch niet leuk vinden... Ik vind het niet erg hoor, maar ik voel me er toch niet prettig bij als jij een ander zou zoenen want dat veranderd alles toch wel...
Dus van binnen moest ik eigenlijk wel lachen maar nu ineens is het van: ja, uh, ik heb er toch over na gedacht, ik denk toch dat ik me meer open moet stellen blablabla...

Ik laat het lekker even sudderen want als ik nu toegeef ben ik echt van rubber, dus morgen lekker even op stap met vrienden en die vriendin eens opzoeken...
En dat komt vanzelf bij die scharrel terecht en zien wel wat de uitkomst gaat worden... Ze weet in ieder geval hoe ik er over denk...
  vrijdag 17 januari 2014 @ 15:41:55 #118
393288 Pausmobiel
pi_135605437
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 15:30 schreef Sportura het volgende:
Update...

Vandaag ineens paniek in de keet...

Ik had gisteren aangegeven dat ik dit niet langer zo wilde en dat als ze er niet voor wilde gaan het voor mij eigenlijk wel einde zou betekenen... Nou ja, dat was toch ook niet de bedoeling... Maar toch gewoon heel duidelijk geweest...

Vandaag ineens een appje van een vriendin van haar of ik nog wat ging doen dit weekend, casual enz. Maar naar mate het gesprek vorderde bleek tussen de regels toch wel dat ze me ziet zitten en eigenlijk morgen wel met me wilde gaan stappen...

Maar mijn scharrel is dit weekend een weekendje weg met vriendinnen en nu komt het: Die vriendin had gezegd van: joh die gozer waar jij in de kroeg vaak bij bent hè, die is echt leuk, en die gaf dus aan me wel leuk te vinden.

Nu is scharrel ineens van: Ja, we hebben niks maar ik zou het toch niet leuk vinden... Ik vind het niet erg hoor, maar ik voel me er toch niet prettig bij als jij een ander zou zoenen want dat veranderd alles toch wel...
Dus van binnen moest ik eigenlijk wel lachen maar nu ineens is het van: ja, uh, ik heb er toch over na gedacht, ik denk toch dat ik me meer open moet stellen blablabla...

Ik laat het lekker even sudderen want als ik nu toegeef ben ik echt van rubber, dus morgen lekker even op stap met vrienden en die vriendin eens opzoeken...
En dat komt vanzelf bij die scharrel terecht en zien wel wat de uitkomst gaat worden... Ze weet in ieder geval hoe ik er over denk...
Het ligt misschien aan mij, maar ik heb ergens het idee dat zij nog steeds aan de touwtjes trekt. Je hebt nog steeds geen duidelijk antwoord van haar. Blijkbaar weten haar vriendinnen niet eens wat er tussen jullie speelt, anders probeert haar vriendin je niet te versieren.
Ze komt over als een verwend kind dat haar speeltje niet wil delen, terwijl ze er eigenlijk op is uitgekeken.
pi_135606164
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 15:41 schreef Pausmobiel het volgende:

[..]

Het ligt misschien aan mij, maar ik heb ergens het idee dat zij nog steeds aan de touwtjes trekt. Je hebt nog steeds geen duidelijk antwoord van haar. Blijkbaar weten haar vriendinnen niet eens wat er tussen jullie speelt, anders probeert haar vriendin je niet te versieren.
Ze komt over als een verwend kind dat haar speeltje niet wil delen, terwijl ze er eigenlijk op is uitgekeken.
Nee sommige weten wel degelijk van mij maar deze toevallig niet ;)

Dat 2e zou inderdaad ook maar zo kunnen maar geloof me, ik ben heel duidelijk geweest... En nu is er dus zoals sommige users al voorspelden paniek aan haar kant... Lekker laten spartelen...
  vrijdag 17 januari 2014 @ 16:01:41 #120
393288 Pausmobiel
pi_135606323
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 15:58 schreef Sportura het volgende:

[..]

Dat 2e zou inderdaad ook maar zo kunnen maar geloof me, ik ben heel duidelijk geweest... En nu is er dus zoals sommige users al voorspelden paniek aan haar kant... Lekker laten spartelen...
Het komt zo wel heel gerforceerd over en het lijkt me erg vermoeiend. Hopelijk doet een weekend nadenken jou en haar goed :)
pi_135606526
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 16:01 schreef Pausmobiel het volgende:

[..]

Het komt zo wel heel gerforceerd over en het lijkt me erg vermoeiend. Hopelijk doet een weekend nadenken jou en haar goed :)
Dat het vermoeiend is heb je absoluut gelijk in... En daar ben ik gewoon zat van, en dat heb ik ook duidelijk aangegeven...
Het zou vanzelf moeten gaan en niet zo krampachtig... En als je dat niet lukt ga ik lekker verderop kijken naar meiden die niet zo panisch doen... Dat was aardig confronterend en daar schrok ze aardig van...
pi_135606531
quote:
wablief?

Het ene moment wil je je scharrel overtuigen met jou een 'vaste' en duurzame relatie aan te gaan, en als zij daarbij toch wel aangeeft wat twijfels te hebben ... overweeg jij serieus dan maar op een van haar beste vriendinnen die ook wel interesse in jou heeft, te springen ?

Vraag komt steeds meer op wat jij dan denk wat een 'vaste relatie' eigenlijk is... is dat 'hooguit een labeltje' wat je eerder stelde?
  Moderator vrijdag 17 januari 2014 @ 16:08:02 #123
16180 crew  CoolGuy
pi_135606558
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 15:58 schreef Sportura het volgende:

[..]

Dus al haar vriendinnen weten het, maar nou net die ene die het niet weet, laat dié nu net jou proberen te versieren.. Ik denk dat zij nog steeds aan de touwtjes trekt. Ik zou er niet raar van staan te kijken als dat afgesproken werk is tussen hun.

Die ene vriendin die het niet weet...die meldt zich als het meisje waar het om gaat er een weekend niet is... mwah...of die vriendin weet het wel en steekt haar vriendin een mes in de rug, of die vriendin weet het wel en ze spelen nu een spelletje.

Either way, dat die ene vriendin het nog steeds niet weet lijkt mij gewoon niet reëel.

Maar goed, je moet je net zo goed afvragen of je dit hele gedoe wel wil. Serieus? Spelletjes spelen, dit moet toch gewoon van een leien dakje gaan? Kom op nou toch. Dus nu wil ze ineens wel, maar straks als 'het gevaar' weer is geweken dan wil ze het ineens weer niet?

Ze speelt nog steeds een spelletje, en afhankelijk van wat zij doet probeer jij je strijdplan op te stellen/bij te schaven. Een ruggengraat heb je nog steeds niet, die fake je, en faken is altijd een slecht plan.
pi_135606564
quote:
Dit. Been there, done that. Ook in de situatie van TS. Afkappen die handel.
Ja doei.
pi_135606653
quote:

-O-
Waarom is dumpen nu echt geen optie voor jou? Tell me, tell me. :+
  Moderator vrijdag 17 januari 2014 @ 16:12:21 #126
16180 crew  CoolGuy
pi_135606707
quote:

Nee, jij denkt er helemaal niet zo over. Jij faked dit gewoon, want op 't moment dat zij nu had gezegd 'oke veel plezier!' dan was er paniek bij jou geweest want dan had je je hand overspeeld,
pi_135606799
maak dr zwanger
  vrijdag 17 januari 2014 @ 16:15:05 #128
393288 Pausmobiel
pi_135606806
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 16:07 schreef Sportura het volgende:

[..]

Dat het vermoeiend is heb je absoluut gelijk in... En daar ben ik gewoon zat van, en dat heb ik ook duidelijk aangegeven...
Het zou vanzelf moeten gaan en niet zo krampachtig... En als je dat niet lukt ga ik lekker verderop kijken naar meiden die niet zo panisch doen... Dat was aardig confronterend en daar schrok ze aardig van...
Niet echt het romantische verhaal wat je later aan je (klein)kinderen wil vertellen. ;)
"Eigenlijk wilde mama niet, maar na maanden/jaren van moeilijk doen en aantrekken en afstoten, wilde ze het toch een relatie noemen" ~O>
pi_135606816
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 16:07 schreef RM-rf het volgende:

[..]

wablief?

Het ene moment wil je je scharrel overtuigen met jou een 'vaste' en duurzame relatie aan te gaan, en als zij daarbij toch wel aangeeft wat twijfels te hebben ... overweeg jij serieus dan maar op een van haar beste vriendinnen die ook wel interesse in jou heeft, te springen ?

Vraag komt steeds meer op wat jij dan denk wat een 'vaste relatie' eigenlijk is... is dat 'hooguit een labeltje' wat je eerder stelde?
Lees jij wel goed, of zeg ik dingen zo belabberd? Tuurlijk overweeg ik niet om die vriendin te doen gek !
Alleen zie ik er geen probleem in het feit dat ik met vrienden de stad in ga en haar tegen ga komen... En tuurlijk is het leuk om te weten maar ik ga echt geen dingen doen waar ik later spijt van ga krijgen...
pi_135606883
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 16:15 schreef Pausmobiel het volgende:

[..]

Niet echt het romantische verhaal wat je later aan je (klein)kinderen wil vertellen. ;)
"Eigenlijk wilde mama niet, maar na maanden/jaren van moeilijk doen en aantrekken en afstoten, wilde ze het toch een relatie noemen" ~O>
Ik kan ook zeggen, eigenlijk wilde mama eerst niet maar na heel veel aantrekken en afstoten stond jij ineens 9 maanden later op de stoep...
pi_135606891
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 16:15 schreef Sportura het volgende:
of zeg ik dingen zo belabberd?
dat zal het zijn, met je ".. en die vriendin eens opzoeken... ".
pi_135606913
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 16:12 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nee, jij denkt er helemaal niet zo over. Jij faked dit gewoon, want op 't moment dat zij nu had gezegd 'oke veel plezier!' dan was er paniek bij jou geweest want dan had je je hand overspeeld,
Dat was een optie geweest... Als, als, als... Als m'n tante een piemel had gehad hè... ALS... Dan was het m'n oom geweest...
  Moderator vrijdag 17 januari 2014 @ 16:18:26 #133
16180 crew  CoolGuy
pi_135606931
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 16:17 schreef Sportura het volgende:

[..]

Dat was een optie geweest... Als, als, als... Als m'n tante een piemel had gehad hè... ALS... Dan was het m'n oom geweest...
Ja, en ALS jij een ruggengraat had gehad dan had je je omgedraaid had je je niet een hele hoop gedoe op je hals gehaald.
pi_135606934
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 16:17 schreef RM-rf het volgende:

[..]

dat zal het zijn, met je ".. en die vriendin eens opzoeken... ".
Je hebt een punt :')
pi_135607111
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 16:18 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja, en ALS jij een ruggengraat had gehad dan had je je omgedraaid had je je niet een hele hoop gedoe op je hals gehaald.
Worst comeback ever...

Ik heb duidelijk aangegeven wat ik vond en ja daardoor had ze kunnen zeggen van: joh, bekijk jij het lekker...
Maar zoals hier ook al eens eerder is geopperd, ze raakte bij het inzien van "haar speeltje kwijtraken" ineens helemaal in paniek...

Ik heb op dat moment geen stap dichterbij gedaan he, ik ben duidelijk geweest naar haar toe zoals ik gister ook al aangaf.

En hoe dingen nu verlopen, geen idee, ik weet in ieder geval wat ik wil en heb daar ook naar gehandeld...
  Moderator vrijdag 17 januari 2014 @ 16:25:11 #136
16180 crew  CoolGuy
pi_135607228
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 16:22 schreef Sportura het volgende:

[..]

Worst comeback ever...

Ik heb duidelijk aangegeven wat ik vond en ja daardoor had ze kunnen zeggen van: joh, bekijk jij het lekker...
Maar zoals hier ook al eens eerder is geopperd, ze raakte bij het inzien van "haar speeltje kwijtraken" ineens helemaal in paniek...

Ik heb op dat moment geen stap dichterbij gedaan he, ik ben duidelijk geweest naar haar toe zoals ik gister ook al aangaf.

En hoe dingen nu verlopen, geen idee, ik weet in ieder geval wat ik wil en heb daar ook naar gehandeld...
Ja, want je moet het inderdaad zien als een comeback :') nu niet direct de flinke jongen gaan uithangen hier, want je hebt te maken met een meid die jou blijkbaar niet boeiend genoeg vindt om het labeltje te veranderen, maar als ze haar 'speeltje' dreigt kwijt te raken dan is ze 't daar niet zo mee eens.

Right. I don't want you, but I don't want anybody else to want you either.

Tof man ^O^
  vrijdag 17 januari 2014 @ 16:25:19 #137
393288 Pausmobiel
pi_135607230
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 16:22 schreef Sportura het volgende:

[..]

Worst comeback ever...

We reageren misschien een beetje hard, maar we gunnen je gewoon meer dan dit :)
pi_135607339
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 16:25 schreef Pausmobiel het volgende:

[..]

We reageren misschien een beetje hard, maar we gunnen je gewoon meer dan dit :)
Oh daar ben ik ook wel van overtuigd... Begrijp me niet verkeerd...
pi_135607384
Maar wat wil je nu eigenlijk bereiken?

Het lijkt toch wel duidelijk dat die huidige 'scharrel' geen relatiemateriaal is, zoals ze het zelf ook duidelijk gezegd heeft.

enkel, wat dan verder ...
pi_135607629
Ts houdt ons aan het lijntje. :P
pi_135608444
quote:
6s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 16:34 schreef complicate het volgende:
Ts houdt ons aan het lijntje. :P
Want daar hou ik van inderdaad... Vooral van jouw Usernaam :*
  vrijdag 17 januari 2014 @ 16:57:43 #142
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_135608530
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 16:15 schreef Sportura het volgende:

[..]

Lees jij wel goed, of zeg ik dingen zo belabberd? Tuurlijk overweeg ik niet om die vriendin te doen gek !
Alleen zie ik er geen probleem in het feit dat ik met vrienden de stad in ga en haar tegen ga komen... En tuurlijk is het leuk om te weten maar ik ga echt geen dingen doen waar ik later spijt van ga krijgen...
En toch vind ik je gedrag net zo kinderachtig als dat van haar. Ben je eigenlijk wel verliefd, is het niet meer dat je geen gezichtsverlies wilt lijden?
pi_135608555
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 16:54 schreef Sportura het volgende:

[..]

Want daar hou ik van inderdaad... Vooral van jouw Usernaam :*
:* , maar wakker worden hé :o
pi_135614868
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 16:25 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja, want je moet het inderdaad zien als een comeback :') nu niet direct de flinke jongen gaan uithangen hier, want je hebt te maken met een meid die jou blijkbaar niet boeiend genoeg vindt om het labeltje te veranderen, maar als ze haar 'speeltje' dreigt kwijt te raken dan is ze 't daar niet zo mee eens.

Right. I don't want you, but I don't want anybody else to want you either.

Tof man ^O^
Dit gewoon. Ik krijg het idee dat TS de aandacht ook wel prettig vind, en misschien zelfs bang is dat hij straks met niks achter blijft en dus eerst maar even 'die vriendin op gaat zoeken' voordat hij de boel af kapt.
pi_135626301
Volgens mij word je nog steeds geplayed door haar en die "vriendin", iets te toevallig allemaal, precies voor het weekend.. Pas maar op, uiteindelijk zet ze jou aan de kant.

Ook een keer zo een situatie gehad, een (voor mij onbekende) vriendin deed zich voor als iemand die interesse had, en toen het op afspreken aankwam haakte ze af. Vervolgens kreeg ik de wind van voren van mijn "date", ja je bent onbetrouwbaar, je date anderen. Toen zei ik doodleuk, zolang wij geen relatie of exclusief zijn, maak ik zelf mijn eigen keuzes en met wie ik date.
pi_135629483
Benieuw naar de afloop :D
pi_135638012
quote:
Joh, maar het is toch fijn samen zoals het nu gaat? Waarom dan een label erop plakken en de tijd zal het leren...
pi_135659341
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 13:06 schreef Gray het volgende:

[..]

Dit.

Waarom moet jij (TS) dan zo nodig een relatie? Ik date nu al ongeveer een half jaar met een meisje, we zien elkaar gemiddeld 1,5 - 2x per maand en we zijn niet exclusief. Altijd als we elkaar gezien hebben, vragen mijn vrienden: "En, is het al serieus?" :') Zo irritant.
Het azen op een relatie is imo echt een teken van onzekerheid, als het gebeurt, gebeurt het en anders niet.
pi_135708975
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 00:54 schreef Oognip het volgende:
Benieuw naar de afloop :D
Ramptoerisme :P
  maandag 20 januari 2014 @ 12:43:15 #150
393288 Pausmobiel
pi_135714223
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 09:20 schreef Sportura het volgende:

[..]

Ramptoerisme :P
Zijn er al nieuwe ontwikkelingen? Of ben ik nu ook een ramptoerist? 😉
pi_135715125
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2014 12:43 schreef Pausmobiel het volgende:

[..]

Zijn er al nieuwe ontwikkelingen? Of ben ik nu ook een ramptoerist? 😉
Nee hoor ;)

Nou ja, ontwikkelingen...

Zoals gezegd was ze een weekend weg met vriendinnen naar Vlieland op "sport"kamp... Eigenlijk gewoon keihard zuipen met je vriendinnen ;)
En ik zou de stad in met vrienden en voor die tijd nog wat contact gehad en nee hoor, doe lekker wat je wilt, ga lekker met de jongens op pad en mocht je die vriendin nog tegen komen, geen enkel probleem...
Dus lang verhaal kort, die komen we dus ook 's nachts tegen en in mijn optiek was het "gewoon" gezellig, niks bijzonder...
Dus de volgende dag merkte ik wel aan haar dat ze wat korter af was tegen me en toen kwam het hoge woord eruit...
Ja ze was wel bang dat ik het iets te "gezellig" had gehad en dat gaf haar een raar gevoel...
Duidelijk aangegeven dat dit absoluut niet zo was en dat iedereen dat ook kon beamen.

's avonds is ze even langs geweest en daar hebben we gewoon over na zitten praten. Einde van het verhaal is dat ze in het verleden te vaak foute mannen heeft getroffen dat ze bang is om weer verliefd te worden.
Duidelijk aangegeven hoe ik er in sta, en dat snapte ze ook wel want we zijn al per slot van rekening een maand of wat aan het aanklooien. Maar uiteindelijk kwam er onder tranen wel uit dat ze ondanks dat ze het niet wilde toch verliefd is geworden op me en dat ze niet weet wat ze nu met die gevoelens moet, puur uit angst.

Waarop ik dus ook aangaf dat ik me afvroeg welke angst want zonder etiketje gaat ook alles prima en daar was ze het ook wel mee eens...

We zien het wel, ze weet hoe ik over zaken denk en ze zal zelf zich er overheen moeten zetten anders heeft het totaal geen zin...

[ Bericht 1% gewijzigd door Sportura op 20-01-2014 13:20:19 ]
  maandag 20 januari 2014 @ 13:23:59 #152
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_135715539
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 13:12 schreef Sportura het volgende:

[..]

Nee hoor ;)

Zoals gezegd was ze een weekend weg met vriendinnen naar Vlieland op "sport"kamp... Eigenlijk gewoon keihard zuipen met je vriendinnen ;)
En ik zou de stad in met vrienden en voor die tijd nog wat contact gehad en nee hoor, doe lekker wat je wilt, ga lekker met de jongens op pad en mocht je die vriendin nog tegen komen, geen enkel probleem...
Dus lang verhaal kort, die komen we dus ook 's nachts tegen en in mijn optiek was het "gewoon" gezellig, niks bijzonder...
Dus de volgende dag merkte ik wel aan haar dat ze wat korter af was tegen me en toen kwam het hoge woord eruit...
Ja ze was wel bang dat ik het iets te "gezellig" had gehad en dat gaf haar een raar gevoel...
Duidelijk aangegeven dat dit absoluut niet zo was en dat iedereen dat ook kon beamen.

's avonds is ze even langs geweest en daar hebben we gewoon over na zitten praten. Einde van het verhaal is dat ze in het verleden te vaak foute mannen heeft getroffen dat ze bang is om weer verliefd te worden.
Duidelijk aangegeven hoe ik er in sta, en dat snapte ze ook wel want we zijn al per slot van rekening een maand of wat aan het aanklooien. Maar uiteindelijk kwam er onder tranen wel uit dat ze ondanks dat ze het niet wilde toch verliefd is geworden op me en dat ze niet weet wat ze nu met die gevoelens moet, puur uit angst.

Waarop ik dus ook aangaf dat ik me afvroeg welke angst want zonder etiketje gaat ook alles prima en daar was ze het ook wel mee eens...

We zien het wel, ze weet hoe ik over zaken denk en ze zal zelf zich er overheen moeten zetten anders heeft het totaal geen zin...
No offense, maar is dit niet net wat er elke keer gebeurt?
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 20 januari 2014 @ 13:35:18 #153
163650 Greys
pi_135716004
Kortom, je bent weer volledig terug bij af :')

Ze speelt het slim, die dame.
Want nog steeds heeft ze jou spartelend aan een lijntje, je weet nog steeds niet waar je aan toe bent en kunt wéér niets anders dan afwachten...

[ Bericht 15% gewijzigd door Greys op 20-01-2014 14:00:03 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 20 januari 2014 @ 13:37:19 #154
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_135716091
Ja, ze wil geen relatie, maar o wee als er kapers op de kust dreigen...
  maandag 20 januari 2014 @ 13:40:12 #155
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135716231
Alles gelezen.
Heb hard op gelachen en de conclusie getrokken dat het een smerig sujet is die graag touwtjes in handen heeft.

Ver weg van blijven zulken. Helemaal als ze de schuldgevoelkaart trekken :r
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  maandag 20 januari 2014 @ 13:41:24 #156
393288 Pausmobiel
pi_135716283
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 13:37 schreef missbehavin het volgende:
Ja, ze wil geen relatie, maar o wee als er kapers op de kust dreigen...
Inderdaad en dan ineens de "ik ben ondanks alles toch verliefd op je geworden" kaart spelen. Ik vind het weer eens erg berekenend overkomen en in haar tranen zou ik al helemaal niet trappen.
pi_135716335
Wat mis je dan precies?
Rustig aan.
  maandag 20 januari 2014 @ 13:42:58 #158
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_135716349
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 13:41 schreef Pausmobiel het volgende:

[..]

Inderdaad en dan ineens de "ik ben ondanks alles toch verliefd op je geworden" kaart spelen. Ik vind het weer eens erg berekenend overkomen en in haar tranen zou ik al helemaal niet trappen.
Vraag me af of ze dat ook gezegd zou hebben als die ander niet in beeld was geweest...
  Moderator maandag 20 januari 2014 @ 13:46:51 #159
16180 crew  CoolGuy
pi_135716508
Hahaha TS, ze heeft je bij je ballen :') Dan kun je in dit topic wel tof lullen, maar ze heeft nog steeds ferm de touwtjes in handen, zoals ze al continue heeft gehad. Jij hebt dit topic geopend waarbij je duidelijk de wens had om dit het labeltje relatie te kunnen geven, maar uiteindelijk laat zij wat traantjes rollen en jij denkt 'ach wat maakt het ook uit'.

Zij bespeelt je waar je bij staat en je bent te pussywhipped om het door te hebben en je hebt geen ruggengraat genoeg om dit gewoon af te kappen, wat iedereen je hier in dit topic al zo'n beetje geadviseerd heeft. :')
pi_135716557
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 13:46 schreef CoolGuy het volgende:
Hahaha TS, ze heeft je bij je ballen :') Dan kun je in dit topic wel tof lullen, maar ze heeft nog steeds ferm de touwtjes in handen, zoals ze al continue heeft gehad. Jij hebt dit topic geopend waarbij je duidelijk de wens had om dit het labeltje relatie te kunnen geven, maar uiteindelijk laat zij wat traantjes rollen en jij denkt 'ach wat maakt het ook uit'.

Zij bespeelt je waar je bij staat en je bent te pussywhipped om het door te hebben en je hebt geen ruggengraat genoeg om dit gewoon af te kappen, wat iedereen je hier in dit topic al zo'n beetje geadviseerd heeft. :')
Hij heeft tenminst seks.
Rustig aan.
  Moderator maandag 20 januari 2014 @ 13:50:39 #161
16180 crew  CoolGuy
pi_135716642
quote:
7s.gif Op maandag 20 januari 2014 13:48 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Hij heeft tenminst seks.
Wat ook exact de reden is dat hij dit door laat gaan, want als hij op zn strepen gaat staan kapt ze 't misschien wel af, en dat wil 'ie niet. Ik zeg niet voor niets eerder in dit topic al power of the pussy. :)
pi_135716680
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 13:50 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Wat ook exact de reden is dat hij dit door laat gaan, want als hij op zn strepen gaat staan kapt ze 't misschien wel af, en dat wil 'ie niet. Ik zeg niet voor niets eerder in dit topic al power of the pussy. :)
Ghehe, naja je zal wel gelijk hebben, ik bedoel.. Je laat je volledig van de kaart vagen als jij iets wilt en doet daar niks aan. :')
Rustig aan.
  Moderator maandag 20 januari 2014 @ 13:52:37 #163
16180 crew  CoolGuy
pi_135716710
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 13:51 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ghehe, naja je zal wel gelijk hebben, ik bedoel.. Je laat je volledig van de kaart vagen als jij iets wilt en doet daar niks aan. :')
Ik heb geen enkel idee wat je nou met dat laatste stuk wil zeggen :P
  maandag 20 januari 2014 @ 13:54:10 #164
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_135716771
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 13:52 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ik geloof hetzelfde als wat wij zeggen ;)
pi_135716789
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 13:52 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Je neemt je eigen mening totaal niet serieus als je iets wilt maar je nooit eens op je strepen gaat staan. :(
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 13:54 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Gewoon wat jullie zeggen. O+
Rustig aan.
  maandag 20 januari 2014 @ 13:56:09 #166
393288 Pausmobiel
pi_135716837
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 13:54 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Je neemt je eigen mening totaal niet serieus als je iets wilt maar je nooit eens op je strepen gaat staan. :(
Het probleem is alleen dat TS wel denkt dat hij op zijn strepen staat.
pi_135716875
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 13:56 schreef Pausmobiel het volgende:

[..]

Het probleem is alleen dat TS wel denkt dat hij op zijn strepen staat.
Ja echt niet, cognitieve dissonantie noemen wij dat, dit hele topic is ontstaan omdat hij niet op zijn strepen staat en hij daar steeds spijt van heeft.
Rustig aan.
  Moderator maandag 20 januari 2014 @ 13:58:00 #168
16180 crew  CoolGuy
pi_135716896
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 13:54 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Ah, ja. TS is er een in de categorie blaffende honden bijten niet, en die meid voelt dat feilloos aan. Beetje moeilijk doen, er wat tranen tegenaan gooien en ze krijgt d'r zin. Want de situatie is eigenlijk hetzelfde als voor TS dit topic opende, met 1 belangrijk verschil:

TS heeft voor hij dit topic opende niet daadwerkelijk zijn mening aan haar uitgesproken, zo gaf hij aan. Nu heeft hij dat wel gedaan maar hij heeft niet de daad bij het woord gevoegd. Met andere woorden, hij heeft aan haar laten zien dat zij met zo'n beetje alles weg komt bij hem, en daarmee heeft hij nogmaals bevestigd aan haar dat zij de touwtjes in handen heeft.

TS is nu in een vervelendere situatie dan eerst.
  maandag 20 januari 2014 @ 14:05:53 #169
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_135717215
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 13:58 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ah, ja. TS is er een in de categorie blaffende honden bijten niet, en die meid voelt dat feilloos aan. Beetje moeilijk doen, er wat tranen tegenaan gooien en ze krijgt d'r zin. Want de situatie is eigenlijk hetzelfde als voor TS dit topic opende, met 1 belangrijk verschil:

TS heeft voor hij dit topic opende niet daadwerkelijk zijn mening aan haar uitgesproken, zo gaf hij aan. Nu heeft hij dat wel gedaan maar hij heeft niet de daad bij het woord gevoegd. Met andere woorden, hij heeft aan haar laten zien dat zij met zo'n beetje alles weg komt bij hem, en daarmee heeft hij nogmaals bevestigd aan haar dat zij de touwtjes in handen heeft.

TS is nu in een vervelendere situatie dan eerst.
Ja maar, ze is ook verliefd op hem!

:')
  Moderator maandag 20 januari 2014 @ 14:07:09 #170
16180 crew  CoolGuy
pi_135717267
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 14:05 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Ja maar, ze is ook verliefd op hem!

:')
Niet genoeg, anders had ze de sprong wel gewaagd :') En TS slikt 't allemaal voor zoete koek :')
pi_135717410
TS die denkt indruk te hebben gemaakt met zijn verhaal zonder opvolging :D
Mooi dit. En maar stoer doen en volhouden dat ze hem ook wel ziet zitten :D
  maandag 20 januari 2014 @ 14:13:36 #172
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_135717520
Ik zou dat nooit kunnen.. :') I have to be the queen bee
  Moderator maandag 20 januari 2014 @ 14:16:56 #173
16180 crew  CoolGuy
pi_135717641
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 14:13 schreef missbehavin het volgende:
Wat zou je nooit kunnen? Wat TS doet of wat dat mokkel van TS doet? :')
pi_135717662
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 14:13 schreef missbehavin het volgende:
Dan heb je aan TS een goeie.
  maandag 20 januari 2014 @ 14:17:54 #175
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_135717675
quote:

En je bent dus weer terug bij af? Nog altijd puur ter scharrel, want ondanks dat ze zegt verliefd te zijn, hebben jullie geen relatie, want bang blabla..

Oftewel nog altijd geen ruggengraat en je komt geen stap verder.
pi_135717741
Ik wou dat ik als man zijnde zo makkelijk vrouwen aan het lijntje kon houden, ik neukte mezelf dan helemaal suf denk.
pi_135717827
quote:

[..]

Nee hoor ;)

Je bent dus nog niet wakker :{ ach ja soms is 'liefde' wat complicated. Hopelijk geniet je tenminste van de seks :*
  maandag 20 januari 2014 @ 14:23:59 #178
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_135717906
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 14:16 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Wat zou je nooit kunnen? Wat TS doet of wat dat mokkel van TS doet? :')
Wat hij doet, ik zou daar geen genoegen mee kunnen nemen.
  maandag 20 januari 2014 @ 14:24:45 #179
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_135717944
quote:
7s.gif Op maandag 20 januari 2014 14:21 schreef complicate het volgende:

[..]

Je bent dus nog niet wakker :{ ach ja soms is 'liefde' wat complicated. Hopelijk geniet je tenminste van de seks :*
Hij neukt vast alsof zijn relatie er van af hangt ;)
pi_135717999
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 14:23 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Zijn er maar weinig die dat wel doen denk.
  Moderator maandag 20 januari 2014 @ 14:27:01 #181
16180 crew  CoolGuy
pi_135718023
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 14:23 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Nee maar ja, TS vindt het allemaal wel best stiekem anders had ie d'r wel wat aan gedaan.
pi_135718024
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 14:24 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Hij neukt vast alsof zijn relatie er van af hangt ;)
Relatie hé. Je bedoelt, seksrelatie. :P
  maandag 20 januari 2014 @ 14:33:04 #183
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_135718219
quote:
7s.gif Op maandag 20 januari 2014 14:27 schreef complicate het volgende:

[..]

Relatie hé. Je bedoelt, seksrelatie. :P
Uhuh :+
pi_135718263
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 14:33 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Uhuh :+
Hij wil volgens mij geen saaie chick of relatie, hij wil iemand die hem 'gek' maakt *) Ts houdt van spanning :@
pi_135718309
quote:
14s.gif Op maandag 20 januari 2014 14:34 schreef complicate het volgende:

[..]

Hij wil volgens mij geen saaie chick of relatie, hij wil iemand die hem 'gek' maakt *) Ts houdt van spanning :@
Ik had het wel geweten als ik jou was.
  maandag 20 januari 2014 @ 14:38:54 #186
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_135718417
quote:
14s.gif Op maandag 20 januari 2014 14:34 schreef complicate het volgende:

Zo komt ie totaal niet op me over :')
  maandag 20 januari 2014 @ 14:41:05 #187
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_135718507
quote:
7s.gif Op maandag 20 januari 2014 14:38 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Zo komt ie totaal niet op me over :')
Nee op mij ook niet. Eerder te onzeker, bang haar kwijt te raken
  Moderator maandag 20 januari 2014 @ 14:42:17 #188
16180 crew  CoolGuy
pi_135718553
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 14:41 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Nee op mij ook niet. Eerder te onzeker, bang haar kwijt te raken
Dat zei ik eerder in dit topic ook al. Ik denk dat TS niet zo makkelijk pussy kan regelen, want als ie dat wel kon, dan had ie dat wel gedaan (want dan had ie opties gehad) en dan had ie daarvoor gekozen ipv zo'n frigide trut als die ie nu heeft.
  maandag 20 januari 2014 @ 14:43:12 #189
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_135718590
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 14:42 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dat zei ik eerder in dit topic ook al. Ik denk dat TS niet zo makkelijk pussy kan regelen, want als ie dat wel kon, dan had ie dat wel gedaan (want dan had ie opties gehad) en dan had ie daarvoor gekozen ipv zo'n frigide trut als die ie nu heeft.
Onzeker zijn hoeft niet per definitie te betekenen dat hij weinig pussy kan regelen he..
pi_135718598
quote:
6s.gif Op maandag 20 januari 2014 14:36 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik had het wel geweten als ik jou was.
What dou you mean? Gingen we niet naar the beach :@
pi_135718615
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 14:43 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Onzeker zijn hoeft niet per definitie te betekenen dat hij weinig pussy kan regelen he..
Die 2 staan heel vaak wel in verband met elkaar.
  maandag 20 januari 2014 @ 14:44:19 #192
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_135718642
quote:
7s.gif Op maandag 20 januari 2014 14:43 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Die 2 staan heel vaak wel in verband met elkaar.
Oneens! :(
pi_135718681
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 14:42 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Hij kan volgens mij wel pussy regelen hoor, ik denk dat zijn 'vriendin' gewoon weet hoe ze het spel moet spelen ;) TS zal wel ooit wakker worden. :+
pi_135718700
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 14:44 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Ja, want alle vrouwen vallen op onzekere, naar aandacht en aanhankelijkheid hunkerende verlegen mannetjes in plaats van stoere kerels die niet verlegen zijn om een praatje te maken en gewoon vast in hun schoenen staan.
pi_135718749
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 14:44 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Echt?
Rustig aan.
  Moderator maandag 20 januari 2014 @ 14:46:50 #196
16180 crew  CoolGuy
pi_135718755
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 14:43 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Nee hij zou misschien wel pussy KUNNEN regelen, maar als je onzeker bent dan onderken je dat niet, en dus regel je per definitie niet zo veel.

Daarbij, als je gewoon opties hebt, dan maak je daar wel gebruik van ipv al wekenlang moeilijk doen met een of andere meid.

Onzekerheid en geen pussy kunnen regelen gaan hand in hand.
  maandag 20 januari 2014 @ 14:47:13 #197
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_135718770
quote:
6s.gif Op maandag 20 januari 2014 14:45 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ja, want alle vrouwen vallen op onzekere, naar aandacht en aanhankelijkheid hunkerende verlegen mannetjes in plaats van stoere kerels die niet verlegen zijn om een praatje te maken en gewoon vast in hun schoenen staan.
Hm, good point.. Maar toch blijf ik er bij dat het een niet automatisch het ander betekent :6
pi_135718794
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 14:47 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Hm, good point.. Maar toch blijf ik er bij dat het een niet automatisch het ander betekent :6
Weet ik. Ik laat het je nog wel een keer zien IRL.
  maandag 20 januari 2014 @ 14:47:56 #199
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_135718807
quote:
10s.gif Op maandag 20 januari 2014 14:46 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Echt?
Uhuh. Maar goed, je hebt onzeker en onzeker he.. Een onzeker iemand hoeft niet persee een weekdier te zijn.
  maandag 20 januari 2014 @ 14:48:31 #200
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_135718837
quote:
6s.gif Op maandag 20 januari 2014 14:47 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Weet ik. Ik laat het je nog wel een keer zien IRL.
Hahahaha :D
  Moderator maandag 20 januari 2014 @ 14:48:49 #201
16180 crew  CoolGuy
pi_135718846
quote:
7s.gif Op maandag 20 januari 2014 14:45 schreef complicate het volgende:

[..]

Hij kan volgens mij wel pussy regelen hoor, ik denk dat zijn 'vriendin' gewoon weet hoe ze het spel moet spelen ;) TS zal wel ooit wakker worden. :+
En op dat spel zit je helemaal niet te wachten als je daarnaast ook nog opties hebt bij vrouwen die wel (enigzins) normaal kunnen doen en niet dit bullshit spelletje spelen. Dan denk je ja bekijk jij het even lekker.
  maandag 20 januari 2014 @ 14:49:12 #202
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_135718861
Maar goed, ik bekijk het van het vrouwelijk oogpunt, ms scheelt dat :')
pi_135718864
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 14:48 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Hahahaha :D
See what I did there?
  maandag 20 januari 2014 @ 14:49:51 #204
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_135718892
quote:
7s.gif Op maandag 20 januari 2014 14:49 schreef Scorpie het volgende:

[..]

See what I did there?
Oeh did I just got played there?
pi_135718895
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 14:49 schreef missbehavin het volgende:
Maar goed, ik bekijk het van het vrouwelijk oogpunt, ms scheelt dat :')
Ik denk dat een man die zit te stuntelen voor je neus best kans heeft.

Alleen die stuntelaar heeft de ballen op jou af te stappen en de 99/100 andere onzekere mannen doen het gewoon niet.
Rustig aan.
pi_135718902
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 14:47 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Uhuh. Maar goed, je hebt onzeker en onzeker he.. Een onzeker iemand hoeft niet persee een weekdier te zijn.
Sommige onzekere mannen scoren beter dan zelfzekere mannen, heeft soms te maken met hun seksuele prestaties in bed :P Stille waters hebben diepe gronden :+
pi_135718942
quote:
11s.gif Op maandag 20 januari 2014 14:49 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Oeh did I just got played there?
Nee hoor, maar je reageert natuurlijk wel een stuk leuker op mijn opmerking dan als ik het onzekere haasje had gespeeld.
  maandag 20 januari 2014 @ 14:51:26 #208
393288 Pausmobiel
pi_135718958
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 14:48 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

En op dat spel zit je helemaal niet te wachten als je daarnaast ook nog opties hebt bij vrouwen die wel (enigzins) normaal kunnen doen en niet dit bullshit spelletje spelen. Dan denk je ja bekijk jij het even lekker.
Om de een of andere reden is hij nu gewoon helemaal gefixeerd op deze vrouw en staat hij niet eens open voor die andere opties en wil hij dat volgens mij ook niet.
Niet iedere man wil alleen maar veel vrouwen regelen ;). Hoop ik dan :)
  maandag 20 januari 2014 @ 14:51:31 #209
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_135718965
quote:
7s.gif Op maandag 20 januari 2014 14:50 schreef complicate het volgende:
heeft soms te maken met hun seksuele prestaties in bed :P Stille waters hebben diepe gronden :+
Als ik een onzeker persoon tegenkom bedenk ik me nooit "goh misschien is hij een god in bent" eerder "hmm zou hij uberhaupt wel ervaring hebben" :')
pi_135719011
quote:
7s.gif Op maandag 20 januari 2014 14:51 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Als ik een onzeker persoon tegenkom bedenk ik me nooit "goh misschien is hij een god in bent" eerder "hmm zou hij uberhaupt wel ervaring hebben" :')
Natuurlijk niet, maar het is niet omdat je onzeker bent dat je voor de 100% geen andere charmes hebt hé. :D
  maandag 20 januari 2014 @ 14:52:51 #211
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_135719017
quote:

[..]

:D
pi_135719031
quote:

[..]

Fake it till you make it.
Rustig aan.
  maandag 20 januari 2014 @ 14:53:42 #213
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_135719059
quote:
6s.gif Op maandag 20 januari 2014 14:51 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Nee hoor, maar je reageert natuurlijk wel een stuk leuker op mijn opmerking dan als ik het onzekere haasje had gespeeld.
True.. Ik word nerveus van dat soort mannen..
  maandag 20 januari 2014 @ 14:54:04 #214
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_135719075
quote:
6s.gif Op maandag 20 januari 2014 14:52 schreef complicate het volgende:

Natuurlijk niet, maar het is niet dat je onzeker bent dat je voor de 100% geen andere charmes hebt hé. :D
Klopt, ook niet dat ze niets kunnen regelen. Ligt er maar net aan hoe dat onzeker zijn eruit komt of waar het hem in zit.
Maar het is hoe dan ook in de meeste gevallen geen pluspunt, eerder een afknapper (van diverse grootte)
  Moderator maandag 20 januari 2014 @ 14:54:27 #215
16180 crew  CoolGuy
pi_135719088
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 14:51 schreef Pausmobiel het volgende:

[..]

Om de een of andere reden is hij nu gewoon helemaal gefixeerd op deze vrouw en staat hij niet eens open voor die andere opties en wil hij dat volgens mij ook niet.
Niet iedere man wil alleen maar veel vrouwen regelen ;). Hoop ik dan :)
Daar TS in de OP aangeeft vooral de benefits niet te willen laten lopen neem ik aan dat dat is waar 't hier om draait. Want dat labeltje Relatie weegt voor hem duidelijk niet zwaarder dan de seks, anders was dit topic al wel geeindigd met iets van dat t afgelopen was.

Ik zeg niet dat elke man VEEL vrouwen wil regelen. Hoe dan ook het woord 'regelen' is al fout natuurlijk. Maar als je kunt kiezen tussen een vrouw die ontzettend moeilijk doet of een vrouw die helemaal niet moeilijk doet (en ik bedoel dan niet moeilijk in bed ofzo he) dan ga je, als je een beetje een ruggengraat hebt, niet moeilijk lopen doen.
  maandag 20 januari 2014 @ 14:55:27 #216
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_135719129
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 14:54 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Daar TS in de OP aangeeft vooral de benefits niet te willen laten lopen neem ik aan dat dat is waar 't hier om draait. Want dat labeltje Relatie weegt voor hem duidelijk niet zwaarder dan de seks, anders was dit topic al wel geeindigd met iets van dat t afgelopen was.

Ik zeg niet dat elke man VEEL vrouwen wil regelen. Hoe dan ook het woord 'regelen' is al fout natuurlijk. Maar als je kunt kiezen tussen een vrouw die ontzettend moeilijk doet of een vrouw die helemaal niet moeilijk doet (en ik bedoel dan niet moeilijk in bed ofzo he) dan ga je, als je een beetje een ruggengraat hebt, niet moeilijk lopen doen.
Tenzij je zo weg bent van die vrouw blijkbaar..
  Moderator maandag 20 januari 2014 @ 14:55:38 #217
16180 crew  CoolGuy
pi_135719137
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 14:53 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Waarom zou je nerveus worden van onzekere mannen? Ik zou juist zeggen dat dat helemaal niet hoeft.
pi_135719153
quote:
7s.gif Op maandag 20 januari 2014 14:54 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Klopt, ook niet dat ze niets kunnen regelen. Ligt er maar net aan hoe dat onzeker zijn eruit komt of waar het hem in zit.
Maar het is hoe dan ook in de meeste gevallen geen pluspunt, eerder een afknapper (van diverse grootte)
Klopt, maar als het voor haar een afknapper was, dan hadden ze zeker geen seks meer hé :)
  Moderator maandag 20 januari 2014 @ 14:56:30 #219
16180 crew  CoolGuy
pi_135719177
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 14:55 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Tenzij je zo weg bent van die vrouw blijkbaar..
Dan zou je het niet gooien op de benefits lijkt mij, maar op andere kwaliteiten van haar.
pi_135719189
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 14:55 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Waarom zou je nerveus worden van onzekere mannen? Ik zou juist zeggen dat dat helemaal niet hoeft.
Ongemakkelijke sfeer, het loopt niet lekker en vrouwen nemen niet zo graag leiding...
Rustig aan.
  maandag 20 januari 2014 @ 14:56:48 #221
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_135719194
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 14:55 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Weet niet, ze werken me op mijn zenuwen.. I like my men with cojones
  Moderator maandag 20 januari 2014 @ 14:58:39 #222
16180 crew  CoolGuy
pi_135719272
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 14:56 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Weet niet, ze werken me op mijn zenuwen.. I like my men with cojones
Ik wist wel dat je me leuk vind :7
pi_135719331
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 14:53 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Bij mij niet hoor schatje :*
  maandag 20 januari 2014 @ 14:59:45 #224
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_135719336
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 14:58 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ik wist wel dat je me leuk vind :7
Ik zou je nog leuker vinden als je grammatica correct was ;)

Sorry, dat was gemeen :@
  maandag 20 januari 2014 @ 15:00:14 #225
393288 Pausmobiel
pi_135719364
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 14:54 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Regelen klinkt wel als iets wat 18 jarige jongens zouden zeggen ~O> .

TS vindt dit moeilijke gedoe ondertussen erg interessant en als het hem echt te gortig wordt, komen de tranen of de "kijk mij eens even zo veel nare ervaringen hebben en daarom is het compleet ok om je zo te behandelen".

Ik denk niet dat TS normaal gesproken een onzeker persoon is.
  maandag 20 januari 2014 @ 15:01:36 #226
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_135719435
Vraag me af of TS denkt dat ie een stap verder is gekomen :')
  Moderator maandag 20 januari 2014 @ 15:01:38 #227
16180 crew  CoolGuy
pi_135719438
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 14:59 schreef missbehavin het volgende:

[..]

No worries,die grammatica is straks wel het laatste waar je aan denkt ;)
  maandag 20 januari 2014 @ 15:02:07 #228
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_135719460
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 15:00 schreef Pausmobiel het volgende:

[..]

TS vindt dit moeilijke gedoe ondertussen erg interessant en als het hem echt te gortig wordt, komen de tranen of de "kijk mij eens even zo veel nare ervaringen hebben en daarom is het compleet ok om je zo te behandelen".

daar heb je ook een punt, je kunt ook onzeker gemaakt worden door iemand
  maandag 20 januari 2014 @ 15:03:08 #229
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_135719505
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 15:01 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

No worries,die grammatica is straks wel het laatste waar je aan denkt ;)
Oh jij naïef ding :*
pi_135719512
quote:
7s.gif Op maandag 20 januari 2014 15:01 schreef Cue_ het volgende:
Vraag me af of TS denkt dat ie een stap verder is gekomen :')
Maar Lieve Cue, TS vindt het fijn zo, hij houdt ons en zichzelf aan het lijntje ;( :)
  Moderator maandag 20 januari 2014 @ 15:03:27 #231
16180 crew  CoolGuy
pi_135719519
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 15:00 schreef Pausmobiel het volgende:

[..]

Ja, of nog erger "even een hossel zetten" :')

Ik beweer niet dat TS normaal gesproken een onzeker persoon is.
pi_135719528
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 14:59 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Ben je een grammar nazi ja?
pi_135719540
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 15:02 schreef missbehavin het volgende:

[..]

daar heb je ook een punt, je kunt ook onzeker gemaakt worden door iemand
Je mist een punt.
  Moderator maandag 20 januari 2014 @ 15:04:28 #234
16180 crew  CoolGuy
pi_135719545
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 15:03 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Oh jij naïef ding :*
Blijf dat vooral denken :*
  maandag 20 januari 2014 @ 15:06:38 #235
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_135719632
quote:
8s.gif Op maandag 20 januari 2014 15:03 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ben je een grammar nazi ja?
Ja.
  maandag 20 januari 2014 @ 15:07:15 #236
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_135719658
quote:
7s.gif Op maandag 20 januari 2014 15:04 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Je mist een punt.
:+
  maandag 20 januari 2014 @ 15:07:59 #237
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_135719684
Maar jammer dat TS niet reageert, ben wel benieuwd hoe hij dit goed gaat praten.
  maandag 20 januari 2014 @ 15:08:14 #238
393288 Pausmobiel
pi_135719699
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 15:06 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Ja.
En daar is niks mis mee :* .
pi_135719715
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 15:06 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Ja.
Daar raak ik best opgewonden van. Verbeter mijn spelling alsjeblieft :9~
  maandag 20 januari 2014 @ 15:09:48 #240
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_135719751
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 15:08 schreef Pausmobiel het volgende:

[..]

En daar is niks mis mee :* .
Ik ben niet heel erg hoor, maar dingen als -dt, 'me relatie' e.d. trek ik slecht..
  Moderator maandag 20 januari 2014 @ 15:12:45 #241
16180 crew  CoolGuy
pi_135719864
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 15:09 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Ik ben niet heel erg hoor, maar dingen als -dt, 'me relatie' e.d. trek ik slecht..
En dan staat boven aan het gebruik van 'die' waar men eigenlijk 'hij' wil zeggen. Weet je wel, zo van "en dan vraag ik me af waarom die dat op die manier deed".
pi_135720035
quote:
17s.gif Op maandag 20 januari 2014 15:08 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Daar raak ik best opgewonden van.
Wat ben je dan makkelijk :P
pi_135720041
quote:
3s.gif Op maandag 20 januari 2014 15:16 schreef complicate het volgende:

[..]

Wat ben je dan makkelijk :P
Ik ben een man he :@
pi_135720050
quote:
7s.gif Op maandag 20 januari 2014 15:16 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik ben een man he :@
Gelukkig :* , mannen :9
  maandag 20 januari 2014 @ 15:17:16 #245
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_135720052
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 15:12 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

En dan staat boven aan het gebruik van 'die' waar men eigenlijk 'hij' wil zeggen. Weet je wel, zo van "en dan vraag ik me af waarom die dat op die manier deed".
Waar ik me dan wel schuldig maak aan 'ie' :@
Maar laten we ontopic blijven :+
pi_136655374
Goed...

Een update voor de mensen die geïnteresseerd zijn...

Ik ben er uiteindelijk mee gekapt omdat we toch geen ene steek verder kwamen... Het was en is nog steeds dat ze zegt dat ze gek op me is, verliefd op me is maar dat ze een relatie gewoon niet trekt.
Meerdere keren heb ik haar voor de keus gesteld en dan moest ze nadenken, nadenken, wikken en wegen en uiteindelijk kwam daar nooit een antwoord op.
Enkel tranen en dan bleef alles gewoon zoals het was.

Ik was er op een gegeven moment zat van dat ik besloten heb om alle contact gewoon af te kappen en nu zie je dus dat er paniek is.
Ik ben zo gek op je, je betekend zoveel voor me, ik wil je niet kwijt, het spijt me zo blablabla...

Ik geloof er gewoon niet meer in want dit alles is eigenlijk precies wat ze wilde. Haar leven en wanneer het haar uit kwam mij er af en toe eens bij, maar enkel wanneer het haar uitkwam en daar pas ik dus voor.

En ja, ik ben stapelgek op d'r, ja alles was super aan d'r en ja ik zou zo weer wat met 'r beginnen maar het is graag of niet, en blijkbaar voor haar dus misschien en dan neem ik het besluit maar tot niet.

Jammer maar helaas maar het bevalt me prima zo ondanks dat ze uiteraard nog in m'n hoofd zit. Maar dat lost zichzelf ook wel op ;)
pi_136655642
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 10:21 schreef Sportura het volgende:
Goed...

Ik ben er uiteindelijk mee gekapt omdat we toch geen ene steek verder kwamen... Het was en is nog steeds dat ze zegt dat ze gek op me is, verliefd op me is maar dat ze een relatie gewoon niet trekt.
Meerdere keren heb ik haar voor de keus gesteld en dan moest ze nadenken, nadenken, wikken en wegen en uiteindelijk kwam daar nooit een antwoord op.

Ik was er op een gegeven moment zat van dat ik besloten heb om alle contact gewoon af te kappen en nu zie je dus dat er paniek is.
Ik ben zo gek op je, je betekend zoveel voor me, ik wil je niet kwijt, het spijt me zo blablabla...

Ik geloof er gewoon niet meer in want dit alles is eigenlijk precies wat ze wilde. Haar leven en wanneer het haar uit kwam mij er af en toe eens bij, maar enkel wanneer het haar uitkwam en daar pas ik dus voor.

En ja, ik ben stapelgek op d'r, ja alles was super aan d'r en ja ik zou zo weer wat met 'r beginnen maar het is graag of niet, en blijkbaar voor haar dus misschien en dan neem ik het besluit maar tot niet.

Jammer maar helaas maar het bevalt me prima zo ondanks dat ze uiteraard nog in m'n hoofd zit. Maar dat lost zichzelf ook wel op ;)
Verstandig besluit ^O^
  donderdag 13 februari 2014 @ 10:31:28 #248
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_136655645
quote:
Goed...

Goed zo jongen! Even kut natuurlijk, maar je wilt toch liever iemand die zonder na te hoeven denken voluit 'JA!' zegt neem ik aan
pi_136656221
quote:
Goed...

^O^
  donderdag 13 februari 2014 @ 11:12:50 #250
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_136656820
quote:
Goed...

Prima actie ^O^. Je kunt niet altijd het schoothondje blijven.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_136659445
Instant update...

We hebben al een tijdje geen contact meer en belt net een van m'n beste vrienden dat ze zojuist contact met hem op heeft genomen om erover te kunnen praten...
Ze vraagt zich af of ze nu zo'n raar denkbeeld heeft en of ze er niet voor zou moeten gaan en wil dat graag bespreken met een "onafhankelijk" persoon...
Daarnaast wel netjes dat ie even belt om te vragen of ik er problemen mee zou hebben als ze er met hem over praat...

Waarop ik en zowel die vriend zeggen van: in hoeverre is hij "onafhankelijk"... Hij kent mijn kant en is dus mijns inziens al gekleurd. Hij staat er net zo in als ik, hij is gewoon benieuwd wat ze te melden heeft en waarom hem uitkiest en niet een van haar eigen vriendinnen...

Even inb4: ze wil je vriend nakken... Die staat op het punt te trouwen dus mag er vanuit gaan dat dát niet de reden is...
pi_136660004
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 10:31 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Goed zo jongen! Even geen kut natuurlijk, maar je wilt toch liever iemand die zonder na te hoeven denken voluit 'JA!' zegt neem ik aan
^O^
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  donderdag 13 februari 2014 @ 12:52:11 #253
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_136660430
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 12:42 schreef Tally het volgende:

[..]

^O^
:D I stand corrected Tal
pi_136664949
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 12:42 schreef Tally het volgende:

[..]

^O^
:D _O-
pi_136806288
Update...

Weekje nauwelijks contact en tot nu toe bevalt het me prima... Zaterdag ben ik haar nog even tegen gekomen in de kroeg en wel heel veel oogcontact maar zij was met vriendinnen en ik had er geen zin aan heen te lopen dus lekker relaxed avondje gehad...
Zondagochtend een appje dat ze het toch wel vreemd vond zo deze nieuwe situatie, maar nadat ik een aantal maal had gevraagd wat er nu precies vreemd was zei ze van: Laat maar, je snapt me toch niet...
Toen liet ik het en toen was het ook weer niet goed...

Pfff. Vrouwen ! ;)

Dus we zullen zien wat er gebeurt, ik weet in ieder geval wel dat ze er meer mee bezig is dan ik...
  maandag 17 februari 2014 @ 12:13:53 #256
157922 fathank
pi_136806416
In plaats van spelletjes te spelen en jezelf verschuilen achter telefoonschermpjes kunnen jullie ook gewoon eens in het echt 1-op-1 afspreken om de boel als volwassenen uit te praten. Het is maar een idee.
pi_136806526
Of gewoon laten voor wat het is en niet meer aan denken. En zeggen dat ze moet oprotten als ze iets zegt. Das best duidelijk.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_136810111
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 12:09 schreef Sportura het volgende:
Update...

Weekje nauwelijks contact en tot nu toe bevalt het me prima... Zaterdag ben ik haar nog even tegen gekomen in de kroeg en wel heel veel oogcontact maar zij was met vriendinnen en ik had er geen zin aan heen te lopen dus lekker relaxed avondje gehad...
Zondagochtend een appje dat ze het toch wel vreemd vond zo deze nieuwe situatie, maar nadat ik een aantal maal had gevraagd wat er nu precies vreemd was zei ze van: Laat maar, je snapt me toch niet...
Toen liet ik het en toen was het ook weer niet goed...

Pfff. Vrouwen ! ;)

Dus we zullen zien wat er gebeurt, ik weet in ieder geval wel dat ze er meer mee bezig is dan ik...
Ik vraag me af of dit werkelijk zo is als ik je post zo lees. Het lijkt (let op, lijkt) alsof je gewoon een soort van hard to get aan het spelen bent met als doel haar te veroveren.

Praat het gewoon met elkaar uit in real life. Dat scheelt een hoop gedoe voor iedereen.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 17 februari 2014 @ 14:16:35 #259
163650 Greys
pi_136810758
Heeft ze nou nog met je vriend gepraat, uiteindelijk?

(Overigens denk ik dat jij er meer mee bezig bent dan zij, sorry :@ )
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_136812294
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 14:02 schreef Phyxcius het volgende:

[..]

Ik vraag me af of dit werkelijk zo is als ik je post zo lees. Het lijkt (let op, lijkt) alsof je gewoon een soort van hard to get aan het spelen bent met als doel haar te veroveren.

Praat het gewoon met elkaar uit in real life. Dat scheelt een hoop gedoe voor iedereen.
Dat zeker niet ! Ik ben juist heel duidelijk geweest en de sprong in het diepe wel durf, echter zij twijfelt en doet... Dan is het dus graag of niet...
Dus wat is er dan nog Hard to get te spelen dan? Is aardig je kaarten op tafel leggen en als dat niet beantwoord wordt houdt het op toch?
pi_136812421
quote:
14s.gif Op maandag 17 februari 2014 12:13 schreef fathank het volgende:
In plaats van spelletjes te spelen en jezelf verschuilen achter telefoonschermpjes kunnen jullie ook gewoon eens in het echt 1-op-1 afspreken om de boel als volwassenen uit te praten. Het is maar een idee.
Eens, en exact mijn idee... Ze rolde normaal ook 3 a 4x in de week over de vloer en nu ineens heeft ze het druk en blijft ze veilig achter haar schermpje plakken.
Waarop ik dus al een aantal keren heb aangegeven dat ik geen dingen wil bespreken via de app en ben dus ook vaak wel kort als het op "ons" aankomt.
App is een leuk iets maar te veel de mogelijkheid dat we elkaar niet snappen, misverstanden ontstaan omdat je denkt dat iets een lading heeft die het niet heeft omdat nuance en klemtoon ontbreekt...

Maare, just my 2 cents...
pi_136812750
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 14:16 schreef Greys het volgende:
Heeft ze nou nog met je vriend gepraat, uiteindelijk?

(Overigens denk ik dat jij er meer mee bezig bent dan zij, sorry :@ )
Ja, zij met een vriend van mij en ik heel lang met een vriendin van haar en die vriend van me belde me 's avonds nog op en het grappige was eigenlijk dat die 2 verhalen, dus wat ze tegen die vriend van me had gezegd en wat ze tegen die vriendin had gezegd echt 180 graden op elkaar stonden...

En dat bevestigde eigenlijk 1 ding, dat ik op dit moment dus de enige juiste beslissing heb gemaakt.

Tegen die vriend van me, was het van: "Ik wil dit niet, en dat wist ie, en dat zal ook nooit gebeuren. Ik ben wel verliefd maar zie 'm toch meer als een vriend..."
Duidelijk lijkt me, niks meer aan toevoegen, alleen jammer dat dat pas uitkomt als ík er mee kap...

Toen diezelfde dag die vriendin: "Ja ze is echt stapelgek op je maar ze durft niet, té bang om gekwetst te worden, maar ze twijfelt gewoon of ze de gok moet nemen, dus geef haar de tijd... Jullie komen hier sterker uit..."
Waarop ik eerlijk en oprecht de vraag stelde, wachten waarop? En ook zij kon mijn besluit er gewoon mee te kappen wel begrijpen...

Dus 2 mensen, in beide gevallen de beste vrienden van de ander en 2 zichzelf volledig tegen sprekende verhalen...

En ik heb juist afgesproken met mezelf me hier niet meer druk om te maken, dit heb ik 3 maanden gedaan en dat wil ik dus niet meer, anders was ik nooit tot het besluit tot kappen gekomen...

En om op je vraag terug te komen, als ik hoor dat ze al 2 weken bijna niet slaapt van het piekeren en doen dan weet ik wel zeker dat zij er meer mee bezig is dan ik...
pi_136814260
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 14:51 schreef Sportura het volgende:

[..]

Dat zeker niet ! Ik ben juist heel duidelijk geweest en de sprong in het diepe wel durf, echter zij twijfelt en doet... Dan is het dus graag of niet...
Dus wat is er dan nog Hard to get te spelen dan? Is aardig je kaarten op tafel leggen en als dat niet beantwoord wordt houdt het op toch?
In dat geval houdt het aardig op ja.

quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 15:01 schreef Sportura het volgende:

[..]

Ja, zij met een vriend van mij en ik heel lang met een vriendin van haar en die vriend van me belde me 's avonds nog op en het grappige was eigenlijk dat die 2 verhalen, dus wat ze tegen die vriend van me had gezegd en wat ze tegen die vriendin had gezegd echt 180 graden op elkaar stonden...

En dat bevestigde eigenlijk 1 ding, dat ik op dit moment dus de enige juiste beslissing heb gemaakt.

Tegen die vriend van me, was het van: "Ik wil dit niet, en dat wist ie, en dat zal ook nooit gebeuren. Ik ben wel verliefd maar zie 'm toch meer als een vriend..."
Duidelijk lijkt me, niks meer aan toevoegen, alleen jammer dat dat pas uitkomt als ík er mee kap...

Toen diezelfde dag die vriendin: "Ja ze is echt stapelgek op je maar ze durft niet, té bang om gekwetst te worden, maar ze twijfelt gewoon of ze de gok moet nemen, dus geef haar de tijd... Jullie komen hier sterker uit..."
Waarop ik eerlijk en oprecht de vraag stelde, wachten waarop? En ook zij kon mijn besluit er gewoon mee te kappen wel begrijpen...

Dus 2 mensen, in beide gevallen de beste vrienden van de ander en 2 zichzelf volledig tegen sprekende verhalen...

En ik heb juist afgesproken met mezelf me hier niet meer druk om te maken, dit heb ik 3 maanden gedaan en dat wil ik dus niet meer, anders was ik nooit tot het besluit tot kappen gekomen...

En om op je vraag terug te komen, als ik hoor dat ze al 2 weken bijna niet slaapt van het piekeren en doen dan weet ik wel zeker dat zij er meer mee bezig is dan ik...
Maar waarom ga je er dan toch nog uitgebreid met een vriendin van haar over praten ?
Het lijkt alsof je toch telkens aan het peilen bent hoe zij ermee bezig is.
Dat laat toch wel zien dat je er zelf ook nog mee bezig bent.

Als ik er echt mee zou kappen zouden alle nummers etc geblokkeerd en verwijderd worden.
pi_136815028
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 15:36 schreef Phyxcius het volgende:

Maar waarom ga je er dan toch nog uitgebreid met een vriendin van haar over praten ?
Het lijkt alsof je toch telkens aan het peilen bent hoe zij ermee bezig is.
Dat laat toch wel zien dat je er zelf ook nog mee bezig bent.

Als ik er echt mee zou kappen zouden alle nummers etc geblokkeerd en verwijderd worden.
Omdat ik me voor mezelf afvroeg of ik wel de juiste beslissing had genomen en die vriendin me belde...
Ook toen aangegeven dat ik het niet via app of telefoon wilde bespreken en dus ben ik er dezelfde dag als dat zij bij die vriend van me zat even heen gegaan...

Óf ze er mee bezig is vind ik niet eens zo heel belangrijk... Ik vraag me af waaróm ze zo bezig is ermee... Kijk je hebt er af en toen eens aan denken en zoals in dit geval al weken er om wakker liggen.
En waarom dan niet gewoon je big-girl-pants aantrekken en langskomen en daarover praten want nu lijkt het alsof ze te trots is om te erkennen dat ze misschien dingen verkeerd heeft gezien.

Dat kan, maar is nu dus volledig irrelevant, ik heb er een punt achter gezet en zolang ze het zelf niet weet blijft het voor mij hetzelfde besluit, dat ik dus het juiste heb gedaan.
Want ik heb liever dat ze twijfelt zonder mij ermee lastig te vallen dan dat ik er last van heb want iets veranderen kan ik toch niet.
pi_136817295
Goede beslissing er een streep onder te zetten TS.

En nu gewoon ook ophouden je er aan vast te gaan houden, de hele tijd achterom over je schouder te gaan kijken en je bezig te houden wat zij allemaal wel of niet zou denken of wat ze volgens jou moet doen...

vind afleiding en bedenk je bv eens wat je nu dan wel zoekt in een relatie en wat je verder zou willen in je leven, kijk vooruit en niet achteruit.
pi_136820942
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 15:57 schreef Sportura het volgende:

[..]

Omdat ik me voor mezelf afvroeg of ik wel de juiste beslissing had genomen en die vriendin me belde...
Ook toen aangegeven dat ik het niet via app of telefoon wilde bespreken en dus ben ik er dezelfde dag als dat zij bij die vriend van me zat even heen gegaan...

Óf ze er mee bezig is vind ik niet eens zo heel belangrijk... Ik vraag me af waaróm ze zo bezig is ermee... Kijk je hebt er af en toen eens aan denken en zoals in dit geval al weken er om wakker liggen.
En waarom dan niet gewoon je big-girl-pants aantrekken en langskomen en daarover praten want nu lijkt het alsof ze te trots is om te erkennen dat ze misschien dingen verkeerd heeft gezien.

Dat kan, maar is nu dus volledig irrelevant, ik heb er een punt achter gezet en zolang ze het zelf niet weet blijft het voor mij hetzelfde besluit, dat ik dus het juiste heb gedaan.
Want ik heb liever dat ze twijfelt zonder mij ermee lastig te vallen dan dat ik er last van heb want iets veranderen kan ik toch niet.
En dit stukje is dus precies hetgeen waar ik op doel. Het lijkt er op te duiden dat je haar weer met open armen ontvangt zodra ze zich realiseert dat ze inderdaad voor je had moeten gaan. Als je er klaar mee bent hoef je haar helemaal niet meer. Ook niet als ze zich bedenkt.

Verder kan ik me je situatie heel goed voorstellen. Ik ben zelf ook wel eens een 'sukkel voor de liefde'
Ik neem je dus ook verder niets kwalijk.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 17 februari 2014 @ 19:38:25 #267
163650 Greys
pi_136822711
Ze vond al je aandacht heerlijk, dát mist ze heus wel en daar zal ze af en toe nog best mee bezig zijn.
En dat ze er al weken nachtenlang over piekert zou ik niet direct geloven hoor :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 17 februari 2014 @ 20:01:02 #268
157922 fathank
pi_136823703
Wat een borderliner.

Never stick your dick in crazy
pi_136851227
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 18:49 schreef Phyxcius het volgende:

[..]

En dit stukje is dus precies hetgeen waar ik op doel. Het lijkt er op te duiden dat je haar weer met open armen ontvangt zodra ze zich realiseert dat ze inderdaad voor je had moeten gaan. Als je er klaar mee bent hoef je haar helemaal niet meer. Ook niet als ze zich bedenkt.

Verder kan ik me je situatie heel goed voorstellen. Ik ben zelf ook wel eens een 'sukkel voor de liefde'
Ik neem je dus ook verder niets kwalijk.
Ik denk dat je daar een heel goed punt hebt, maar ik ga verder, maar dat wil niet zeggen dat ik écht een zwak voor d'r blijf houden en ik dus niet weet hoe ik zal reageren als ze wel zou zeggen van: ik heb een foute beslissing gemaakt.
Neemt niet weg dat ik m'n horizon niet verbreed en lekker met andere dames wat afspreek ofzo... Ik wil en kan niet gaan zitten wachten mocht dat het idee zijn...
pi_136851329
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 19:38 schreef Greys het volgende:
Ze vond al je aandacht heerlijk, dát mist ze heus wel en daar zal ze af en toe nog best mee bezig zijn.
En dat ze er al weken nachtenlang over piekert zou ik niet direct geloven hoor :@
En toch waren dat de exacte woorden van die vriendin... En ik heb geen enkele aanleiding te twijfelen aan die woorden.
Dus dat is denk ik het enige wat ik me afvraag, waarom er zo mee bezig zijn, waarom dingen ineens vreemd vinden als we elkaar zien, want er was toch niks? Dan is er nu nog steeds niks toch?
Ach tuurlijk denk ik er wel over na, maar juist omdat het mijn beslissing is geweest denk ik er in bed wel aan maar niet zo dat ik er nachten achtereen van wakker lig.

En misschien baalt ze wel van het verlies aan aandacht maar dat is dan toch echt d'r eigen schuld...
pi_136851734
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 15:19 schreef Sportura het volgende:

[..]

Ik denk dat je daar een heel goed punt hebt, maar ik ga verder, maar dat wil niet zeggen dat ik écht een zwak voor d'r blijf houden en ik dus niet weet hoe ik zal reageren als ze wel zou zeggen van: ik heb een foute beslissing gemaakt.
Neemt niet weg dat ik m'n horizon niet verbreed en lekker met andere dames wat afspreek ofzo... Ik wil en kan niet gaan zitten wachten mocht dat het idee zijn...
Dan zijn we het daar in ieder geval over eens. EN nu nieuwe meiden versieren :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')