Je kan toch wel op facebook op je mobiel?quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja wat is dat gvd, zit mobiel.
Zeg eens tegen die zeikerige Nootjes dat hij die berg zand uit z'n vagina moet vissen en z'n bakkes moet houden met z'n gemekker. Oke dank je wel hihi kusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op FOK!
quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:34 schreef Zosk het volgende:
Jullie snappen natuurlijk wel waarom ik haat over het hoofd zag.np buddy, ik haat haar ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wowwwww, inb4 beef.quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:38 schreef VeerEli het volgende:
Ja nootjes nou houd je die bijdehante bakkes van je wel dicht he, zeikerige pisstraal
quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:31 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zeg eens tegen die zeikerige Nootjes dat hij die berg zand uit z'n vagina moet vissen en z'n bakkes moet houden met z'n gemekker. Oke dank je wel hihi kus
quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:38 schreef VeerEli het volgende:
Ja nootjes nou houd je die bijdehante bakkes van je wel dicht he, zeikerige pisstraal
HAHAHAHA.quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:38 schreef VeerEli het volgende:
"Bijna aanreed", details plz.quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:32 schreef Zosk het volgende:
Maar goed, ik dacht dus 'wow zij lijkt wel heel erg veel op ntm' toen ik haar bijna aanreed.En voor de zekerheid maar nagevraagd zodra ik veilig achter mijn pc zat.
Wijn tafel MET lamp. Nee maar heb ook niks besteld.quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:26 schreef Salatrel het volgende:
hey bobby is je nieuwe lamp al binnen?
quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:38 schreef VeerEli het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |