Ik zou de boel dicht kitten.quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Weet ik. Hoop dat mijn eierstokken gewoon nooit gaan rammelen.
Waarom?quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat helpt niet, levert alleen maar extra frustratie op.
Als ze vast zitten niet. Met bizonkit.quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Eierstokken kunnen nog steeds rammelen.
Allemaal, maar was gisteren ziek en nu nog steeds slapjes. Ga vanmiddag even proberen een inhaalslag te maken.quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als ze vast zitten niet. Met bizonkit.
Wat doe jij nu Chai? skola? werka? of mest uitruima?
Wowquote:Op donderdag 16 januari 2014 11:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Allemaal, maar was gisteren ziek en nu nog steeds slapjes. Ga vanmiddag even proberen een inhaalslag te maken.
Dat is echt kut altijd.quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:01 schreef 2NutZ het volgende:
Loop ook al weken tegen halve verkoudenheid aangaat weer weg en komt weer terug maar zet niet echt door.
Watje.quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat is echt kut altijd.dan liever even een paar dagen goed ziek.
Ik heb hetzelfde met aids.
Dat, idd. Kut BAKcillenquote:Op donderdag 16 januari 2014 11:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat is echt kut altijd.dan liever even een paar dagen goed ziek.
Ik heb hetzelfde met aids.
Z'n pa neukt sekspoppen iig.quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, maar serieus, cute.Hoe oud is hij, wat doet-ie, wat is z'n afkomst, wat doen z'n ouders?
quote:
Heb jij het meer op viespeuken die daar gewoon heel open over zijn?quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan is het zelf vast ook wel een stiekeme viespeuk.
Ja.quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Heb jij het meer op viespeuken die daar gewoon heel open over zijn?
Iig een weirdo. Wie vertelt zoiets aan een chick die hij date.quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan is het zelf vast ook wel een stiekeme viespeuk.
Ik bespeur jaloezie tevens vingerenquote:Op donderdag 16 januari 2014 11:25 schreef krioro het volgende:
[..]
Iig een weirdo. Wie vertelt zoiets aan een chick die hij date.En ntm altijd maar afgeven op FOK!kers.
Hoop wel dat ze heeft gezegd dat het tmi was. Heel irritant als mensen je dat soort dingen vertellen over mensen die je nog nooit hebt ontmoet, maar sowieso ooit gaat ontmoeten.quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:25 schreef krioro het volgende:
[..]
Iig een weirdo. Wie vertelt zoiets aan een chick die hij date.En ntm altijd maar afgeven op FOK!kers.
Ik durf te wedden dat hij echt wel op FOK! zit.quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:25 schreef krioro het volgende:
[..]
Idd stikjaloers.quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:26 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik bespeur jaloezie tevens vingeren
Dat zou echt prachtig zijn.quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat hij echt wel op FOK! zit.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:28 schreef krioro het volgende:
[..]
Idd stikjaloers.
[..]
Dat zou echt prachtig zijn.
ill tell you as soon as I get back from the gymquote:Op donderdag 16 januari 2014 11:29 schreef krioro het volgende:
Ik snap deze vingerposts niet, someone enlighten me.
Panzer going hard op die cardio.quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:30 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ill tell you as soon as I get back from the gym
[ afbeelding ]
Wel serieus een beetje hequote:
Daar zat ik ook aan te denken.quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:31 schreef Salatrel het volgende:
goeie motoriekdaar kunnen sommige mensen nog wat van leren
Ja.quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wel serieus een beetje hegezien je repliek.
Snap ik wel een beetjequote:
Ik houd hoop voor de toekomst.quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Snap ik wel een beetjedie droom van het handpupetten gaat niet door dan denk ik :s
Leuke zeehond.quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
scheur hem gewoon open.
Ik zag jou altijd als de zilverrug gorilla van dit topic. Zware teleurstelling hier.
[ afbeelding ]
Ook zilverrug gorillas hebben emoties en gevoelensquote:Op donderdag 16 januari 2014 11:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
scheur hem gewoon open.
Ik zag jou altijd als de zilverrug gorilla van dit topic. Zware teleurstelling hier.
[ afbeelding ]
Ik eet dat soort volk als lunch.quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:41 schreef krioro het volgende:
[..]
Leuke zeehond.
En ik ga niet in de buurt komen van zo'n psychoknul, ben je mal.Voor je het weet ben je aan het kruis genageld met een sekspop in je aars.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ook zilverrug gorillas hebben emoties en gevoelens
Hahahaquote:Op donderdag 16 januari 2014 11:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik eet dat soort volk als lunch.
[..]
[ afbeelding ]
Veer wel.quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:47 schreef 2NutZ het volgende:
Kijk jij dit ook, Krio?
[ afbeelding ]
Warsaw Shore
quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik eet dat soort volk als lunch.
[..]
[ afbeelding ]
Had er wel iets over gezien maar nog geen epi of zo nee. =$quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:47 schreef 2NutZ het volgende:
Kijk jij dit ook, Krio?
[ afbeelding ]
Warsaw Shore
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |