quote:
Ik denk dat ze zich daar niet zo druk over makenquote:Op donderdag 16 januari 2014 01:33 schreef MangoLotion het volgende:
Eerlijk gezegd denk ik dat ze niet gaan neuken want ze zijn allemaal niet zo fris daarbeneden
Neuken?quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:00 schreef HaywoodJablome het volgende:
KIJK MAM, IK ZEG NEUKEN OP HET INTERNET!
Ja schat, zeg het eens.quote:
ik wil jou wel eens neuken. Volgens mij ben je een heerlijke MILFquote:Op donderdag 16 januari 2014 10:00 schreef HaywoodJablome het volgende:
KIJK MAM, IK ZEG NEUKEN OP HET INTERNET!
Ik heb geen kinderen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:15 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
ik wil jou wel eens neuken. Volgens mij ben je een heerlijke MILF
Is 89 je geboortejaar?quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:19 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Zou je er niet minder om doen. dus.
Neukenż
Spannend!! zit op het puntje van m'n stoel, vond het al jammer dat de communicatie hier opeens stilgezet werd.quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:37 schreef Fokker89 het volgende:
Haywoodjablome en ik zijn ondertussen druk aan het DM`en, echter komen we er over de prijs nog niet uit..
word vervolgt........
Je bent jonger dan mijn kleine zusje, dus er wordt helaas niet geneukt. Sorry.quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:37 schreef Fokker89 het volgende:
Haywoodjablome en ik zijn ondertussen druk aan het DM`en, echter komen we er over de prijs nog niet uit..
word vervolgt........
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |