SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1 vs 1?quote:Op donderdag 16 januari 2014 00:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
kom deze
http://diplomacy.skewl.net/board.php?gameID=15
Vind ik niks. Liever met een groep, maar is moeilijk inderdaad.quote:Op donderdag 16 januari 2014 00:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
jep
anders is het veel gedoe, iedereen moet online zijn etc
kun je oefenen + loopt snel afquote:Op donderdag 16 januari 2014 00:25 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Vind ik niks. Liever met een groep, maar is moeilijk inderdaad.
Ik wil niet oefenen, ik wil fun en dat heb je met een groep.quote:Op donderdag 16 januari 2014 00:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
kun je oefenen + loopt snel af
groepje duurt echt eeuwen (of nou ja, even snel een potje spelen lukt niet echt), misschien wel bij 3, maar niet bij 5 zoals laatste keer
ok doe maar zoquote:Op donderdag 16 januari 2014 00:27 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik wil niet oefenen, ik wil fun en dat heb je met een groep.
1 vs 1 dwaal ik te snel af en let ik niet meer op.
Sorry
quote:Op donderdag 16 januari 2014 00:31 schreef xaban06 het volgende:
http://nl.tommy.com/Overhemden/506000,nl_NL,sc.html
is die chinees stoned ofzo, kafaya bak .. kut hoofd
quote:Op donderdag 16 januari 2014 00:34 schreef zarGon het volgende:
http://nl.tommy.com/Abi-H(...)%26i%3D16%26size%3DM
voor de echte abi's
wat laquote:
Je biedt aan te trakteren of je gaat gewoon niet.quote:Op donderdag 16 januari 2014 00:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
wat la
als ik zeg kom ik trakteer, gaat ze denken ik maak move en ik wil wat terug of zo
en anders alleen euroknallers
Vanmiddag of vanavond meeten @ Mac?quote:Op donderdag 16 januari 2014 00:39 schreef zarGon het volgende:
ik heb mcdonald's app met meer dan 10 voordeelbonnen
waar heb je trek in yesil elma gonul alma
quote:Op donderdag 16 januari 2014 00:41 schreef zarGon het volgende:
wejoo 2x big tasty menu voor 10 euro
die bewaar ik voor borte
jij zou een vreemde dame waar je slechts enkele woordjes mee heb gewisseld trakteren?quote:Op donderdag 16 januari 2014 00:41 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je biedt aan te trakteren of je gaat gewoon niet.
nee, ik prop julis goed vol, ze heeft geen reden om boos te wordenquote:Je bent gewoon bang dat Julis boos wordt hè?
oehquote:Op donderdag 16 januari 2014 00:43 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Bij BK twee long chicken menu's voor ¤5 ofzo trouwens.
nee joh, hooguit rolt ze achter je aanquote:Op donderdag 16 januari 2014 00:50 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Straks komt Julis achter me aan![]()
lekker makkelijk weerquote:Nee, jij trakteert
Roep Julis maar ook, voordat ze aan me haren gaat trekken en die gekke broertje achter me aankomt met een bijlquote:Op donderdag 16 januari 2014 00:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
nee joh, hooguit rolt ze achter je aan
[..]
lekker makkelijk weer
ik heb mcdonalds hier in de buurt, 5 min lopen
kom jij hier, trakteer ik
kipnegutsquote:Op donderdag 16 januari 2014 00:53 schreef groenappeltje20 het volgende:
Uhm, 2 hamburgers, 1 sensation, 1 wrap chille saus, kipneguts. Friet, cola , En een sundai ijsje
Haha,quote:Op donderdag 16 januari 2014 00:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
kipnegutswel lekker gevarieerd heur
tamam kom naar volgende meet, dan trakteer ik je
Otur oturdugun yerde wat ga je onbekende meetenquote:Op donderdag 16 januari 2014 00:59 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Haha,P
Uh uh uhIk ben verlegen, en ken niemand.meetee nasil gelliim
korkma ze wonen ver ver ver weg, voordat ze er zijn kun je een heel filiaal van de mcd leegvretenquote:Op donderdag 16 januari 2014 00:55 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Roep Julis maar ook, voordat ze aan me haren gaat trekken en die gekke broertje achter me aankomt met een bijl![]()
wacht evenquote:In de donker helemaal daar na toe komen
tamam kocacimquote:Op donderdag 16 januari 2014 01:00 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Otur oturdugun yerde wat ga je onbekende meeten
jij woonde in de randstad toch?quote:Op donderdag 16 januari 2014 00:59 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Haha,P
Uh uh uhIk ben verlegen, en ken niemand.meetee nasil gelliim
Waar zie je dat het geen probleem is?quote:Op donderdag 16 januari 2014 01:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
korkma ze wonen ver ver ver weg, voordat ze er zijn kun je een heel filiaal van de mcd leegvreten
[..]
wacht even
afspreken met iemand die je niet kent is geen probleem
getrakteerd worden door die persoon ook niet
eventueel verkacht dan wel gefileerd worden ook niet
mobiliseren in het donker wel :/
Bij MT, daar zo. Waar is zij trouwens?quote:Op donderdag 16 januari 2014 01:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
jij woonde in de randstad toch?
wij zijn allemaal verlegen joh.. op de eerste meet duurde het 4 minuten 23 seconden voordat iemand iets meer dan 'hoi' durfde te zeggen
we eten je niet op eh
Mmm, een dikke vette Big mac menu met friet en colaquote:Op donderdag 16 januari 2014 01:04 schreef zarGon het volgende:
door jou heb ik wel trek gekregen in *iets*
in iets lichts.. weet je wel grote big mac menu of zo
tamam iste, takil onun koluna beraber gelinquote:Op donderdag 16 januari 2014 01:05 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Bij MT, daar zo. Waar is zij trouwens?
mijn eerste meet was met julis en pwf samen en ik was alleenquote:Ja, maar jij bent blijkbaar niet alleen naar de meet geweest,
iedereen kende elkaar amper, dat is juist de bedoeling van een meetquote:maar met je vriendinnetje samen. Ik ken jullie amper
hoe eet jij je bigmacquote:Op donderdag 16 januari 2014 01:06 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Mmm, een dikke vette Big mac menu met friet en cola
Eerst t onderste stukje en dan tussendoor patatquote:Op donderdag 16 januari 2014 01:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
hoe eet jij je bigmac
eerst het bovenste stukje en dan het onderste
of als geheel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |