Hoe doe je dat dan met je formulieren? Bij het onderwerp "schade" gewoon een kruis door de hele auto?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 08:04 schreef zazzel het volgende:
De enige keer dat ik in Waalwijk ben geweest, zat ik met 15 andere EW'ers in het bekende buurtbusje. Netjes voor de deur afgezet door die oude knar.
In het busje bleek dat we allemaal de zelfde Transit kwamen halen.
Bij aankomst bleek dat er zo'n 40 precies dezelfde transit's stond van een schoonmaak producten bedrijf. Moesten uiteindelijk naar een verlate industrie terrein in Nieuwegein. Waar ze in een loods werden opgeslagen voor export.
Mijne was zo verrot dat m'n iPhone oplader kortsluiting maakte *poef*.. En dan de schuifdeur vast geductaped zat.
Die kerel bij v M, 'moah het ergste wat kan gebeuren dat hij eraf waait', 'ben je daar maar alvast vanaf'
Waren busjes van de grote uit Almere, die werden alleen verzameld bij v M. Dus gelukkig geen schade formulier hoeven invullen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 08:42 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan met je formulieren? Bij het onderwerp "schade" gewoon een kruis door de hele auto?
Of hoef je dan geen schade te melden?
Als het echt zo erg was zou ik gewoon bellen dat ik er niet in ga rijden. Maar zo ver lat het niet komen. Auto's zijn wel regelmatig verrot maar nooit zo erg dat het onveilig is.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 08:54 schreef Sarasi het volgende:
Stel je voor dat je een auto haalt die van ellende aan elkaar hangt, en je vertrouwt het niet. Bell je dan gewoon met EW/AR of krijgt je dan toch te horen dat je je niet moet aanstellen?
Edit: ik bedoel dus dat je er om veiligheidsredenen niet in wilt rijden.
Als het echt onveilig is. Zou ik EW bellen, en geen meter verder rijden. Als het echt een barrel met wat kwaaltjes is, zou ik het wel melden, maar wel mee door rijden.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 08:54 schreef Sarasi het volgende:
Stel je voor dat je een auto haalt die van ellende aan elkaar hangt, en je vertrouwt het niet. Bell je dan gewoon met EW/AR of krijgt je dan toch te horen dat je je niet moet aanstellen?
Edit: ik bedoel dus dat je er om veiligheidsredenen niet in wilt rijden.
EW/AR kan toch niet van afstand weten hoe die auto rijdt. Zal vast wel eens voorkomen dat iemand z'n afleveradres niet haalt.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:10 schreef Sarasi het volgende:
Ik neem inderdaad ook aan dat dat eigenlijk niet gebeurt.
Van een afstandje ziet het er niet eens zo verschrikkelijk uitquote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:27 schreef zazzel het volgende:
Ik reed vrij vooraan, dus zat nog zo'n 10 man achter me. Krengen waren nog begrenst op 100 ook
[ http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/27/dq2d.jpg (copy/paste deze link) ]
ja i know, geen idee waarom hij het nu niet doet..quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:28 schreef Babananana het volgende:
[..]
Van een afstandje ziet het er niet eens zo verschrikkelijk uit
Editie: je moet dat [URL [/URL] weghalen en de link tussen [img zetten
Gewoon bellen joh, net doen of je gek ben.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:05 schreef trolley het volgende:
Iemand die nog kan werken vandaag.
EW schreeuwt weer eens om hulp op FB voor spoedritten. Rotterdam, Amsterdam, Utrecht, Breda, Maastircht/Eindhoven, Haarlem en Den Haag.
Volgens mij als ik in Utrecht/Amsterdam/Rotterdam had gewoond, had m'n salaris voor EW wel twee keer zo hoog kunnen liggen ..
Ik heb ook nog nietquote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:22 schreef Dimitri_ het volgende:
Heb ik het salaris eens een keer nodig, duurt het zo lang eer het op mijn rekening gestort wordt.![]()
Jullie al geld binnen?
Hier ook nog niks ontvangen helaas.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:32 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Ik heb ook nog niet![]()
Maar ze hoeven nog geen IBAN in te vullen toch? Dus kom op met het geld!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |