Hoe doe je dat dan met je formulieren? Bij het onderwerp "schade" gewoon een kruis door de hele auto?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 08:04 schreef zazzel het volgende:
De enige keer dat ik in Waalwijk ben geweest, zat ik met 15 andere EW'ers in het bekende buurtbusje. Netjes voor de deur afgezet door die oude knar.
In het busje bleek dat we allemaal de zelfde Transit kwamen halen.
Bij aankomst bleek dat er zo'n 40 precies dezelfde transit's stond van een schoonmaak producten bedrijf. Moesten uiteindelijk naar een verlate industrie terrein in Nieuwegein. Waar ze in een loods werden opgeslagen voor export.
Mijne was zo verrot dat m'n iPhone oplader kortsluiting maakte *poef*.. En dan de schuifdeur vast geductaped zat.
Die kerel bij v M, 'moah het ergste wat kan gebeuren dat hij eraf waait', 'ben je daar maar alvast vanaf'
Waren busjes van de grote uit Almere, die werden alleen verzameld bij v M. Dus gelukkig geen schade formulier hoeven invullen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 08:42 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan met je formulieren? Bij het onderwerp "schade" gewoon een kruis door de hele auto?
Of hoef je dan geen schade te melden?
Als het echt zo erg was zou ik gewoon bellen dat ik er niet in ga rijden. Maar zo ver lat het niet komen. Auto's zijn wel regelmatig verrot maar nooit zo erg dat het onveilig is.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 08:54 schreef Sarasi het volgende:
Stel je voor dat je een auto haalt die van ellende aan elkaar hangt, en je vertrouwt het niet. Bell je dan gewoon met EW/AR of krijgt je dan toch te horen dat je je niet moet aanstellen?
Edit: ik bedoel dus dat je er om veiligheidsredenen niet in wilt rijden.
Als het echt onveilig is. Zou ik EW bellen, en geen meter verder rijden. Als het echt een barrel met wat kwaaltjes is, zou ik het wel melden, maar wel mee door rijden.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 08:54 schreef Sarasi het volgende:
Stel je voor dat je een auto haalt die van ellende aan elkaar hangt, en je vertrouwt het niet. Bell je dan gewoon met EW/AR of krijgt je dan toch te horen dat je je niet moet aanstellen?
Edit: ik bedoel dus dat je er om veiligheidsredenen niet in wilt rijden.
EW/AR kan toch niet van afstand weten hoe die auto rijdt. Zal vast wel eens voorkomen dat iemand z'n afleveradres niet haalt.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:10 schreef Sarasi het volgende:
Ik neem inderdaad ook aan dat dat eigenlijk niet gebeurt.
Van een afstandje ziet het er niet eens zo verschrikkelijk uitquote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:27 schreef zazzel het volgende:
Ik reed vrij vooraan, dus zat nog zo'n 10 man achter me. Krengen waren nog begrenst op 100 ook
[ http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/27/dq2d.jpg (copy/paste deze link) ]
ja i know, geen idee waarom hij het nu niet doet..quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:28 schreef Babananana het volgende:
[..]
Van een afstandje ziet het er niet eens zo verschrikkelijk uit
Editie: je moet dat [URL [/URL] weghalen en de link tussen [img zetten
Gewoon bellen joh, net doen of je gek ben.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:05 schreef trolley het volgende:
Iemand die nog kan werken vandaag.
EW schreeuwt weer eens om hulp op FB voor spoedritten. Rotterdam, Amsterdam, Utrecht, Breda, Maastircht/Eindhoven, Haarlem en Den Haag.
Volgens mij als ik in Utrecht/Amsterdam/Rotterdam had gewoond, had m'n salaris voor EW wel twee keer zo hoog kunnen liggen ..
Ik heb ook nog nietquote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:22 schreef Dimitri_ het volgende:
Heb ik het salaris eens een keer nodig, duurt het zo lang eer het op mijn rekening gestort wordt.![]()
Jullie al geld binnen?
Hier ook nog niks ontvangen helaas.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:32 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Ik heb ook nog niet![]()
Maar ze hoeven nog geen IBAN in te vullen toch? Dus kom op met het geld!
IBAN is iets internationaals heh, heeft weinig met de Nederlandse overheid te maken. Puur bedacht om het internationale betalingsverkeer te stroomlijnen en iniedergeval voor heel Europa dit hetzelfde te houden zodat je niet per land een ander syteem hebt. Heeft niet zoveel met veiligheid te maken, IBAN maakt het geld wel wat makkelijker te volgen als het geld eventueel naar buitenlandse accounts gesluist zou worden.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:37 schreef trolley het volgende:
[..]
Hier ook nog niks ontvangen helaas.
Is dat IBAN niet automatisch ingevuld door het systeem? Ten minste, als ik via de app (Rabobank) geld overmaak naar een rekening waar ik recent al eens eerder geld naar heb overgemaakt, staat het IBAN nummer er gewoon bij. Zonder dat ik dat ooit zelf in heb moeten vullen o.i.d. ?
Maar sowieso IBAN________!
Hoe naïef kun je zijn, om te denken dat je door het invoeren van een IBAN systeem de bankzaken veiliger kunt laten verlopen. Misschien voor een maand, daarna hebben de criminelen al lang en breed weer een nieuwe manier gevonden om te frauderen e.d.
Gevolg: binnen 5 jaar hebben ze weer een ander systeem bedacht
Overheid en ICT ..
Dat ging met BIC ook prima. IBAN is, voor binnenlandse betalingen, compleet overbodig.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:54 schreef Fiorano het volgende:
[..]
IBAN is iets internationaals heh, heeft weinig met de Nederlandse overheid te maken. Puur bedacht om het internationale betalingsverkeer te stroomlijnen en iniedergeval voor heel Europa dit hetzelfde te houden zodat je niet per land een ander syteem hebt. Heeft niet zoveel met veiligheid te maken, IBAN maakt het geld wel wat makkelijker te volgen als het geld eventueel naar buitenlandse accounts gesluist zou worden
Maar bijvoorbeeld je huur af laten schrijven van je huis in spanje, of je loon laten storten op een NL reknr als je in het buitenland werkt was vaak een heel gedonder. Nu een stuk makkelijker. 2 systemen naast elkaar laten werken werkt meestal niet echt goed...quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:55 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dat ging met BIC ook prima. IBAN is, voor binnenlandse betalingen, compleet overbodig.
Dit gaat vanaf 1 maart(?) niet meer automatisch. En net wat je zegt, criminelen omzeilen dit systeem met gemak. Veiliger zal het niet worden, het duurt alleen iets langer.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:37 schreef trolley het volgende:
[..]
Hier ook nog niks ontvangen helaas.
Is dat IBAN niet automatisch ingevuld door het systeem? Ten minste, als ik via de app (Rabobank) geld overmaak naar een rekening waar ik recent al eens eerder geld naar heb overgemaakt, staat het IBAN nummer er gewoon bij. Zonder dat ik dat ooit zelf in heb moeten vullen o.i.d. ?
Maar sowieso IBAN________!
Hoe naïef kun je zijn, om te denken dat je door het invoeren van een IBAN systeem de bankzaken veiliger kunt laten verlopen. Misschien voor een maand, daarna hebben de criminelen al lang en breed weer een nieuwe manier gevonden om te frauderen e.d.
Gevolg: binnen 5 jaar hebben ze weer een ander systeem bedacht
Overheid en ICT ..
Vind IBAN an sich niet zo'n probleem. Wel dat banken rekeningnummers niet meer automatisch om mogen zetten naar IBAN nummers. Ik snap wel waarom, stel dat in het niet utopische geval 2 mensen hetzelfde rekeningnummer in Europa hebben, naar wie moet je dan geld overmaken met één systeem? Waarschijnlijk dat rek. nummer in Nederland, maar hoe weet je dat zeker? Alleen als de klant zelf het IBAN nummer invoert.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:57 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Maar bijvoorbeeld je huur af laten schrijven van je huis in spanje, of je loon laten storten op een NL reknr als je in het buitenland werkt was vaak een heel gedonder. Nu een stuk makkelijker. 2 systemen naast elkaar laten werken werkt meestal niet echt goed...
Haha, welke bak? Lijkt me ook wel vetquote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:16 schreef Babananana het volgende:
Zozo, 50minuten later de auto in ontvangst genomen. Daarna mag ik bij AR zelf in Amsterdam een wagen ophalen![]()
Ze boden bij voorbaat al koffie aan
Geen spaargeld?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:23 schreef Rubenr3 het volgende:
Salaris duurt nu wel erg lang, kan het opzich wel gebruiken nu..
Een Prius 1.8 Comfort uit 2010quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:16 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Haha, welke bak? Lijkt me ook wel vet
Waar moet ie heen?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:35 schreef Babananana het volgende:
[..]
Een Prius 1.8 Comfort uit 2010![]()
Om nog even terug te komen op de benzinemotoren van Opel: met turbo is het nog steeds helemaal niks. De 1.4 Turbo in een Astra gehad net, maar die moet je nog steeds flink doorhalen bij het invoegen...
Spaargeld, wat is dat? En een eigen auto/motor gaat als uitwonende ook niet lukken.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:26 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Geen spaargeld?
Ik leg iedere maand zelfs nog apart om zaken zoals een kapotte auto, computer ofzo op te vangen..
Spaargeld heb ik om te sparen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:26 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Geen spaargeld?
Ik leg iedere maand zelfs nog apart om zaken zoals een kapotte auto, computer ofzo op te vangen..
Dat kan prima samen hoorquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:38 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Spaargeld, wat is dat? En een eigen auto/motor gaat als uitwonende ook niet lukken.
Precies.quote:
Heel soms bij heel dure maanden maak ik aan het eind van de maand wel eens 100 euro over naar m'n betaalrekening. Ik stort dat dan uiteraard wel zsm terug.quote:
Mij lukt het niet. Ik heb een redelijk goed inkomen naast mn studie. (Easyway doordeweeks en in het weekend een vaste bijbaan op de zaterdag) maar ik kan het mij echt niet permiteren om maandelijks 100 euro extra uit te geven aan een auto en daarnaast nog een redelijk fatsoenlijk leven als uitwonende student tequote:
Nee Oosterhout, hoezo, heb jij hem naar Amsterdam gebracht?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:38 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Waar moet ie heen?
Markendaalseweg te Breda?
Dat is het adres van het kantoor van EW wat hij noemt.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:55 schreef Babananana het volgende:
[..]
Nee Oosterhout, hoezo, heb jij hem naar Amsterdam gebracht?
Haha, ik ben maar 2 keer voor Autoreset in Amsterdam geweest. Gloednieuwe Insignia ophalen bij die vestiging van K (die samenwerkt met Breukelen) in de haven, en nadat ik die Audi A6 in Groningen bij de LM had afgegooid mocht ik met een Alfa Mito door naar Amsterdam Amstel.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:55 schreef Babananana het volgende:
[..]
Nee Oosterhout, hoezo, heb jij hem naar Amsterdam gebracht?
Ah, dat had ik moeten weten als inwoner van Breda die zowat dagelijks langs het EW kantoor rijdt met de busquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:56 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat is het adres van het kantoor van EW wat hij noemt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |