abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 januari 2014 @ 08:32:10 #151
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_135592087
Is er al wat verandert aan die dienst regeling. Ik moest toen echt een achterlijke trip maken met die busjes. Breda-Raamsdonksveer, RDV-Almkerk(?), Almkerk - Waalwijk.
Overstappen bij die buurtbusjes gaat geheid mis.
pi_135592100
Lullige van buurtbusjes is dat ze vaak schijnbaar compleet willekeurige tijden rijden :{

Kunt inderdaad gewoon recht voor bij VM parkeren. Daar zette ik mijn motor ook altijd neer, in mijn herinnering was het te smal voor een auto, maar dat past hendig :9
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_135592187
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 08:04 schreef zazzel het volgende:
De enige keer dat ik in Waalwijk ben geweest, zat ik met 15 andere EW'ers in het bekende buurtbusje. Netjes voor de deur afgezet door die oude knar.
In het busje bleek dat we allemaal de zelfde Transit kwamen halen.
Bij aankomst bleek dat er zo'n 40 precies dezelfde transit's stond van een schoonmaak producten bedrijf. Moesten uiteindelijk naar een verlate industrie terrein in Nieuwegein. Waar ze in een loods werden opgeslagen voor export.
Mijne was zo verrot dat m'n iPhone oplader kortsluiting maakte *poef*.. En dan de schuifdeur vast geductaped zat.
Die kerel bij v M, 'moah het ergste wat kan gebeuren dat hij eraf waait', 'ben je daar maar alvast vanaf'
Hoe doe je dat dan met je formulieren? Bij het onderwerp "schade" gewoon een kruis door de hele auto? :')
Of hoef je dan geen schade te melden?
  vrijdag 17 januari 2014 @ 08:47:20 #154
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_135592259
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 08:42 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Hoe doe je dat dan met je formulieren? Bij het onderwerp "schade" gewoon een kruis door de hele auto? :')
Of hoef je dan geen schade te melden?
Waren busjes van de grote uit Almere, die werden alleen verzameld bij v M. Dus gelukkig geen schade formulier hoeven invullen.
Had wel even een foto van de deur gemaakt voordat ik weg ging. Voordat ik daar weer gezeik mee kreeg.
Doe ik overigens meestal als er echt een grote deuk in een auto zit.

Heb ergens nog wel een foto van die colonne busjes. Zag we wel lache uit op de a27. Zal hem even bewerken ivm de bedrijfsnaam.

[ Bericht 6% gewijzigd door zazzel op 17-01-2014 08:52:29 ]
pi_135592334
Stel je voor dat je een auto haalt die van ellende aan elkaar hangt, en je vertrouwt het niet. Bell je dan gewoon met EW/AR of krijgt je dan toch te horen dat je je niet moet aanstellen?

Edit: ik bedoel dus dat je er om veiligheidsredenen niet in wilt rijden.
Your opinion of me is none of my business.
pi_135592433
Zou een A5 meekrijgen, maar de klant had die net ingeruild voor een nieuwe A7.
A7 nog niet leverbaar dus een A4 1.8 TFSI met handbak. Grmbl.
Nee.
pi_135592475
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 08:54 schreef Sarasi het volgende:
Stel je voor dat je een auto haalt die van ellende aan elkaar hangt, en je vertrouwt het niet. Bell je dan gewoon met EW/AR of krijgt je dan toch te horen dat je je niet moet aanstellen?

Als het echt zo erg was zou ik gewoon bellen dat ik er niet in ga rijden. Maar zo ver lat het niet komen. Auto's zijn wel regelmatig verrot maar nooit zo erg dat het onveilig is.
  vrijdag 17 januari 2014 @ 09:03:29 #158
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_135592490
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 08:54 schreef Sarasi het volgende:

Als het echt onveilig is. Zou ik EW bellen, en geen meter verder rijden. Als het echt een barrel met wat kwaaltjes is, zou ik het wel melden, maar wel mee door rijden.
pi_135592625
Ik neem inderdaad ook aan dat dat eigenlijk niet gebeurt. ;)
Your opinion of me is none of my business.
  vrijdag 17 januari 2014 @ 09:19:44 #160
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_135592811
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 09:10 schreef Sarasi het volgende:
Ik neem inderdaad ook aan dat dat eigenlijk niet gebeurt. ;)
EW/AR kan toch niet van afstand weten hoe die auto rijdt. Zal vast wel eens voorkomen dat iemand z'n afleveradres niet haalt.
pi_135592903
:'( Ze hebben de auto niet. Wachten op een belletje terug, hoop dat het goedkomt...
Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef wise het volgende:
dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijktĦĦĦĦĦ
  vrijdag 17 januari 2014 @ 09:27:02 #162
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_135592933
Ik reed vrij vooraan, dus zat nog zo'n 10 man achter me. Krengen waren nog begrenst op 100 ook :')

[ Bericht 11% gewijzigd door zazzel op 17-01-2014 09:35:58 ]
pi_135592970
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 09:27 schreef zazzel het volgende:
Ik reed vrij vooraan, dus zat nog zo'n 10 man achter me. Krengen waren nog begrenst op 100 ook :')

[ http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/27/dq2d.jpg (copy/paste deze link) ]
Van een afstandje ziet het er niet eens zo verschrikkelijk uit :P
Editie: je moet dat [URL [/URL] weghalen en de link tussen [img zetten
dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijktĦĦĦĦĦ
  vrijdag 17 januari 2014 @ 09:31:29 #164
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_135593019
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 09:28 schreef Babananana het volgende:

[..]

Van een afstandje ziet het er niet eens zo verschrikkelijk uit :P
Editie: je moet dat [URL [/URL] weghalen en de link tussen [img zetten
ja i know, geen idee waarom hij het nu niet doet..

Maar van dichtbij wilde je die bakken niet zien hoor ;) Kan de foto van de deur niet meer vinden. Dat photostream van m'n iPhone werkt voor geen meter.
pi_135593089
En Imagehack werkt niet op fok ;)
Probeer imgur oid
pi_135593129

Alstublieft ;)
  vrijdag 17 januari 2014 @ 09:42:20 #167
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_135593337
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 09:36 schreef DrSnuggle het volgende:
[ afbeelding ]

Alstublieft ;)
Haha thanks, geen idee waarom het nu ineens faalt. Normaal werkt het prima.
pi_135593572
Ik weet het ook miet, maar voor mij was het ook even proberen. Ik heb het via imgur.com gedaan, en dan kan je een linkje met img tags kopieren. Ze hebben ook een app. ;)
pi_135594005
Iemand die nog kan werken vandaag.

EW schreeuwt weer eens om hulp op FB voor spoedritten. Rotterdam, Amsterdam, Utrecht, Breda, Maastircht/Eindhoven, Haarlem en Den Haag.

Volgens mij als ik in Utrecht/Amsterdam/Rotterdam had gewoond, had m'n salaris voor EW wel twee keer zo hoog kunnen liggen .. :'(
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
  vrijdag 17 januari 2014 @ 10:12:08 #170
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_135594155
Maandag weer beschikbaar... Kom maar door met die ritten :)
pi_135594281
Zozo, 50minuten later de auto in ontvangst genomen. Daarna mag ik bij AR zelf in Amsterdam een wagen ophalen :o

Ze boden bij voorbaat al koffie aan :P
  vrijdag 17 januari 2014 @ 10:17:17 #172
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_135594321
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 10:05 schreef trolley het volgende:
Iemand die nog kan werken vandaag.

EW schreeuwt weer eens om hulp op FB voor spoedritten. Rotterdam, Amsterdam, Utrecht, Breda, Maastircht/Eindhoven, Haarlem en Den Haag.

Volgens mij als ik in Utrecht/Amsterdam/Rotterdam had gewoond, had m'n salaris voor EW wel twee keer zo hoog kunnen liggen .. :'(
Gewoon bellen joh, net doen of je gek ben.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_135594484
Heb ik het salaris eens een keer nodig, duurt het zo lang eer het op mijn rekening gestort wordt. :')

Jullie al geld binnen?
Nee.
pi_135594757
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 10:22 schreef Dimitri_ het volgende:
Heb ik het salaris eens een keer nodig, duurt het zo lang eer het op mijn rekening gestort wordt. :')

Jullie al geld binnen?
Ik heb ook nog niet :'(
Maar ze hoeven nog geen IBAN in te vullen toch? Dus kom op met het geld!
pi_135594905
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 10:32 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Ik heb ook nog niet :'(
Maar ze hoeven nog geen IBAN in te vullen toch? Dus kom op met het geld!
Hier ook nog niks ontvangen helaas.

Is dat IBAN niet automatisch ingevuld door het systeem? Ten minste, als ik via de app (Rabobank) geld overmaak naar een rekening waar ik recent al eens eerder geld naar heb overgemaakt, staat het IBAN nummer er gewoon bij. Zonder dat ik dat ooit zelf in heb moeten vullen o.i.d. ?

Maar sowieso IBAN :')________!
Hoe naïef kun je zijn, om te denken dat je door het invoeren van een IBAN systeem de bankzaken veiliger kunt laten verlopen. Misschien voor een maand, daarna hebben de criminelen al lang en breed weer een nieuwe manier gevonden om te frauderen e.d.

Gevolg: binnen 5 jaar hebben ze weer een ander systeem bedacht :'(

Overheid en ICT .. :N
pi_135595288
Ein Volk, Ein Reich, Ein Rechnungnummer!

EU :{w
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  vrijdag 17 januari 2014 @ 10:54:25 #177
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_135595459
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 10:37 schreef trolley het volgende:

[..]

Is dat IBAN niet automatisch ingevuld door het systeem? Ten minste, als ik via de app (Rabobank) geld overmaak naar een rekening waar ik recent al eens eerder geld naar heb overgemaakt, staat het IBAN nummer er gewoon bij. Zonder dat ik dat ooit zelf in heb moeten vullen o.i.d. ?

Hoe naïef kun je zijn, om te denken dat je door het invoeren van een IBAN systeem de bankzaken veiliger kunt laten verlopen. Misschien voor een maand, daarna hebben de criminelen al lang en breed weer een nieuwe manier gevonden om te frauderen e.d.

IBAN is iets internationaals heh, heeft weinig met de Nederlandse overheid te maken. Puur bedacht om het internationale betalingsverkeer te stroomlijnen en iniedergeval voor heel Europa dit hetzelfde te houden zodat je niet per land een ander syteem hebt. Heeft niet zoveel met veiligheid te maken, IBAN maakt het geld wel wat makkelijker te volgen als het geld eventueel naar buitenlandse accounts gesluist zou worden.
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_135595503
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 10:54 schreef Fiorano het volgende:

[..]

IBAN is iets internationaals heh, heeft weinig met de Nederlandse overheid te maken. Puur bedacht om het internationale betalingsverkeer te stroomlijnen en iniedergeval voor heel Europa dit hetzelfde te houden zodat je niet per land een ander syteem hebt. Heeft niet zoveel met veiligheid te maken, IBAN maakt het geld wel wat makkelijker te volgen als het geld eventueel naar buitenlandse accounts gesluist zou worden
Dat ging met BIC ook prima. IBAN is, voor binnenlandse betalingen, compleet overbodig.

Voor zover nog over binnenlands kunnen spreken natuurlijk. Nederland is tegenwoordig eerder een provincie van het Viertes Reich in plaats van een soeverein land :N
  vrijdag 17 januari 2014 @ 10:57:06 #179
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_135595531
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 10:55 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Dat ging met BIC ook prima. IBAN is, voor binnenlandse betalingen, compleet overbodig.
Maar bijvoorbeeld je huur af laten schrijven van je huis in spanje, of je loon laten storten op een NL reknr als je in het buitenland werkt was vaak een heel gedonder. Nu een stuk makkelijker. 2 systemen naast elkaar laten werken werkt meestal niet echt goed...
pi_135595968
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 10:37 schreef trolley het volgende:

[..]

Dit gaat vanaf 1 maart(?) niet meer automatisch. En net wat je zegt, criminelen omzeilen dit systeem met gemak. Veiliger zal het niet worden, het duurt alleen iets langer.
pi_135595994
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 10:57 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Maar bijvoorbeeld je huur af laten schrijven van je huis in spanje, of je loon laten storten op een NL reknr als je in het buitenland werkt was vaak een heel gedonder. Nu een stuk makkelijker. 2 systemen naast elkaar laten werken werkt meestal niet echt goed...
Vind IBAN an sich niet zo'n probleem. Wel dat banken rekeningnummers niet meer automatisch om mogen zetten naar IBAN nummers. Ik snap wel waarom, stel dat in het niet utopische geval 2 mensen hetzelfde rekeningnummer in Europa hebben, naar wie moet je dan geld overmaken met één systeem? Waarschijnlijk dat rek. nummer in Nederland, maar hoe weet je dat zeker? Alleen als de klant zelf het IBAN nummer invoert.

Of denk ik nu helemaal verkeerd? :P
pi_135596034
Werkt nog steeds voor geen meter aangezien IBANs verschillende lengtes hebben. Zo kon ik mijn Duitse rekening hier niet goed gebruiken omdat IBAN te lang is.
Dus een kutsysteem dat nutteloos is
Nee, toch niet
pi_135596035
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 10:16 schreef Babananana het volgende:
Zozo, 50minuten later de auto in ontvangst genomen. Daarna mag ik bij AR zelf in Amsterdam een wagen ophalen :o

Ze boden bij voorbaat al koffie aan :P
Haha, welke bak? Lijkt me ook wel vet _O_
  vrijdag 17 januari 2014 @ 11:20:35 #184
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_135596146
Overigens krijg ik het liefste m'n loon in een loonzakje aangeboden en betaal ik alles contant.

Maar zonder gekkigheid: Ik van dat IBAN ook een gezeik hoor, dingen gingen prima zoals ze gingen en worden nu nodeloos moeilijk gemaakt worden.

Wilde alleen even duidelijk maken dat "de overheid" er weinig mee te maken heeft, want EU, en dat het ook niets met criminelen te maken heeft. Enige wat een een crimineel doet stoppen zijn mensen die gewoon goed opletten. Dus staat er een slotje onderin je balk en klik je niet op rare links enzo.
pi_135596252
Salaris duurt nu wel erg lang, kan het opzich wel gebruiken nu..
pi_135596324
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 11:23 schreef Rubenr3 het volgende:
Salaris duurt nu wel erg lang, kan het opzich wel gebruiken nu..
Geen spaargeld? :P

Ik leg iedere maand zelfs nog apart om zaken zoals een kapotte auto, computer ofzo op te vangen..
pi_135596587
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 11:16 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Haha, welke bak? Lijkt me ook wel vet _O_
Een Prius 1.8 Comfort uit 2010 -O-

Om nog even terug te komen op de benzinemotoren van Opel: met turbo is het nog steeds helemaal niks. De 1.4 Turbo in een Astra gehad net, maar die moet je nog steeds flink doorhalen bij het invoegen...
pi_135596670
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 11:35 schreef Babananana het volgende:

[..]

Een Prius 1.8 Comfort uit 2010 -O-

Om nog even terug te komen op de benzinemotoren van Opel: met turbo is het nog steeds helemaal niks. De 1.4 Turbo in een Astra gehad net, maar die moet je nog steeds flink doorhalen bij het invoegen...
Waar moet ie heen? :P

Markendaalseweg te Breda? _O-
pi_135596691
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 11:26 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik leg iedere maand zelfs nog apart om zaken zoals een kapotte auto, computer ofzo op te vangen..
Spaargeld, wat is dat? En een eigen auto/motor gaat als uitwonende ook niet lukken.
pi_135596719
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 11:26 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Spaargeld heb ik om te sparen.
  vrijdag 17 januari 2014 @ 11:41:48 #191
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_135596787
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 11:38 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Spaargeld, wat is dat? En een eigen auto/motor gaat als uitwonende ook niet lukken.
Dat kan prima samen hoor :)
pi_135596854
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 11:41 schreef zazzel het volgende:

[..]

Precies.

quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 11:39 schreef Rubenr3 het volgende:

[..]

Spaargeld heb ik om te sparen.
Heel soms bij heel dure maanden maak ik aan het eind van de maand wel eens 100 euro over naar m'n betaalrekening. Ik stort dat dan uiteraard wel zsm terug. :)
pi_135597187
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 11:41 schreef zazzel het volgende:

[..]

Mij lukt het niet. Ik heb een redelijk goed inkomen naast mn studie. (Easyway doordeweeks en in het weekend een vaste bijbaan op de zaterdag) maar ik kan het mij echt niet permiteren om maandelijks 100 euro extra uit te geven aan een auto en daarnaast nog een redelijk fatsoenlijk leven als uitwonende student te
hebben.
pi_135597237
HET IS BINNEN!!!!!1111!!!!!11 _O_ _O_ *O* *O* _O_ _O_
pi_135597242
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 11:38 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Waar moet ie heen? :P

Markendaalseweg te Breda? _O-
Nee Oosterhout, hoezo, heb jij hem naar Amsterdam gebracht? :P

Die locatie in Oosterhout is er zo een met een worst-case scenario qua OV. Dat industrieterrein zit dichter bij een bushalte in Made |:(
pi_135597289
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 11:55 schreef Babananana het volgende:

[..]

Dat is het adres van het kantoor van EW wat hij noemt.
pi_135597300
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 11:55 schreef Babananana het volgende:

[..]

Haha, ik ben maar 2 keer voor Autoreset in Amsterdam geweest. Gloednieuwe Insignia ophalen bij die vestiging van K (die samenwerkt met Breukelen) in de haven, en nadat ik die Audi A6 in Groningen bij de LM had afgegooid mocht ik met een Alfa Mito door naar Amsterdam Amstel.

Verder kom ik echt nooit in die hoek. Ja Diemen en shit daar.
pi_135597302
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 11:55 schreef Irritatie100 het volgende:
pi_135597379
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 11:56 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Dat is het adres van het kantoor van EW wat hij noemt.
Ah, dat had ik moeten weten als inwoner van Breda die zowat dagelijks langs het EW kantoor rijdt met de bus :')
pi_135597391
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 11:55 schreef Irritatie100 het volgende:
*O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')