Ik kan om half vier bij de huisarts terecht, gelukkig. Dinsdag is mijn eerste tentamen, dus ik moet zondag toch echt wel weer kunnen studeren.quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:55 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Ah dat is fucked, ik zou lekker in m'n nest gaan liggen.
Dat is nog redelijk vlotjes, mijn huisarts wil nog wel eens zeggen van "Hoe erg bent u er aan toe? Red u morgen nog?" Terwijl er echt wel iets moet zijn wil ik de huisarts bellen...quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:20 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ik kan om half vier bij de huisarts terecht, gelukkig. Dinsdag is mijn eerste tentamen, dus ik moet zondag toch echt wel weer kunnen studeren.![]()
Voorlopig maar even rustig aan inderdaad. Helemaal rood en dik dat oor. Huilen.Morgen een feest natuurlijk, mooie timing zo.
Ja ik belde, dat ik dinsdag tentamens heb en dat ik die ECHT NIET wil verneuqen en dat ik al drie dagen met oorpijn rond liep.quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:40 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Dat is nog redelijk vlotjes, mijn huisarts wil nog wel eens zeggen van "Hoe erg bent u er aan toe? Red u morgen nog?" Terwijl er echt wel iets moet zijn wil ik de huisarts bellen...
Ahjoh, voor je feestje gewoon even goed indrinken en dan vol gas.
Nasty.quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:41 schreef Sarasi het volgende:
Intussen weet ik hoe ik mijn huisarts op een bepaald punt moet krijgen.
quote:
Man Man wil je je gemiddelde posts per dag opkrikken ofzo? Doet het even lekker in 1 post. Buitendat vind ik dit heel ver gezocht, zeer matige "grap" van je.quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:55 schreef Amoeba het volgende:
Je laat de dokter zeker even met zijn periscoop in dat oor kijken?
Komt altijd de 16e, maar sinds de invoering van dat geweldige IBAN systeem duurt het verwerken wat langer dus krijg je het later op de dag pas binnenquote:
Zouden ze alles automatisch hebben laten veranderen? Heb nooit mijn IBAN hoeven doorgeven.quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:30 schreef Rubenr3 het volgende:
[..]
Komt altijd de 16e, maar sinds de invoering van dat geweldige IBAN systeem duurt het verwerken wat langer dus krijg je het later op de dag pas binnen
IBAN is toch niet iets wat willekeurig gegenereerd is? Volgens mij weet je ook iemand's IBAN als je diegene zijn rekeningnummer weet.quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:41 schreef Viezze het volgende:
[..]
Zouden ze alles automatisch hebben laten veranderen? Heb nooit mijn IBAN hoeven doorgeven.
quote:De IBAN code bestaat uit de volgende reeks letters & cijfers;
- Landcode (2 letters)
- 2 controle cijfers
- Rekeningnummer of rekening identificatie
Ja klopt, als je bij Rabobank een rekeningnummer invoert wijzigt deze direct in de IBAN. Maar volgens mij mogen ze dat vanaf 1 maart niet meer doenquote:Op donderdag 16 januari 2014 15:42 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
IBAN is toch niet iets wat willekeurig gegenereerd is? Volgens mij weet je ook iemand's IBAN als je diegene zijn rekeningnummer weet.
Dat dus!quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:59 schreef Fiorano het volgende:
[..]
[..]
Man Man wil je je gemiddelde posts per dag opkrikken ofzo? Doet het even lekker in 1 post. Buitendat vind ik dit heel ver gezocht, zeer matige "grap" van je.
Als dat het geval is zal er vast wel een of ander tooltje komen (of een app, of website) die dat alsnog even voor je doet. Het is blijkbaar een simpel algoritme, dat omzetten.quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:45 schreef Viezze het volgende:
[..]
Ja klopt, als je bij Rabobank een rekeningnummer invoert wijzigt deze direct in de IBAN. Maar volgens mij mogen ze dat vanaf 1 maart niet meer doen
Harkema... Daar woonde een tweeling waar ik veel mee omging. Verder stelt het weinig voor...quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:41 schreef bitowner het volgende:
Om half 4 al gebeld, enkel ritje tot nu toe nog maar:(
Rotterdam - Harkema( Frriesland)
Ik mag toch hopen dat er geen bedrijf is die zo'n Excel/CSV bestand opstuurt om te laten converteren. Dat is vragen om privacy problemen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:58 schreef Babananana het volgende:
[..]
Als dat het geval is zal er vast wel een of ander tooltje komen (of een app, of website) die dat alsnog even voor je doet. Het is blijkbaar een simpel algoritme, dat omzetten.
Edit: het is er al https://www.iban-converteren.nl/
Oud hoeft niet per se slecht te betekenen bij van die bedrijfsbusjes.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:32 schreef Ordinateur het volgende:
Over oude auto's gesproken.. Morgen dus een caddy van het energiebedrijf uit 2005, dat zal wel niet veel soeps meer zijn. En in Waalwijk moet ik de buurtbus hebben, maar dan de andere kant op naar Almkerk om daar over te stappen op de buurtbus naar good old Raamsdonksveer.
Hoeft niet nee, maar het is wel een slecht voorteken. Jouw verhaal lijkt me eerder uitzondering dan regel.quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:14 schreef Pizzabodem het volgende:
[..]
Oud hoeft niet per se slecht te betekenen bij van die bedrijfsbusjes.
Ik had eens een groen-witte Renault Traffic van die grote groene telecom/internet provider. Uit 2004, 345.000 km op de teller. Zelden zo'n nette oude bedrijfswagen gezien. Had 9 jaar dezelfde bestuurder gehad, werd elke week gewassen en gestofzuigd vertelde die man.
Nog een weekje flink werken voor de studie, en dan 2 weken vrij. Hopelijk lekker wat uurtjes maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |