6 uur uitbetaald, mooi toch?quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:23 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Wil ik ook maar deze rit ken ik, vaker gereden. Met erg beetje pech ben ik er 6 uur me bezig een ik heb nog meer te doen vandaag.
Mooiste zou zijn als ie een ritje Den Bosch - Breukelen heeft. Mooi naar L, geen gesodemieter en binnen een uurtje weer thuis.
quote:
quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:23 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Wil ik ook maar deze rit ken ik, vaker gereden. Met een beetje pech ben ik er 6 uur mee bezig en ik heb nog meer te doen vandaag.
Die treinen staat wss naast elkaar?quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:01 schreef Amoeba het volgende:
Mijn god, aankomst op Sittard: 12.18 op 2a
Vertrek vd Sprinter naar Heerlen: 12.19 op 3a
Dat wordt rennennnnn
1 en 2 op hetzelfde perron of 2 en 3?quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:03 schreef dery1990 het volgende:
[..]
Die treinen staat wss naast elkaar?
In principe gaan alle A vestigingen om 17:30 dicht. Maar dan moet je ook echt geen minuut later komenquote:Op donderdag 16 januari 2014 10:58 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ja maar als ik tussendoor nog naar Reuver wil moet al ongeveer 30km omrijden, plus pauze, dus als ik daar om 12.35 aankom..
Weet iemand of A. te Almere echt maar tot 16.00 open is? Of zijn die tijden iets ruimer?
Zitten aan hetzelfde perron iddquote:Op donderdag 16 januari 2014 12:04 schreef Amoeba het volgende:
[..]
1 en 2 op hetzelfde perron of 2 en 3?
Geen idee man, ik kom daar nooit.
Sterkte.quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:19 schreef Sarasi het volgende:
Oorontsteking.Nog nooit gehad, crisis wat is dat naar. Als dit blijft, wil ik morgen wel werken want studeren wordt 'm niet zo.
Ik rolde inderdaad direct vanuit de IC die Sprinter in.quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:19 schreef dery1990 het volgende:
[..]
Zitten aan hetzelfde perron idd
Sterkte, dat zuigt hard jaquote:Op donderdag 16 januari 2014 12:19 schreef Sarasi het volgende:
Oorontsteking.Nog nooit gehad, crisis wat is dat naar. Als dit blijft, wil ik morgen wel werken want studeren wordt 'm niet zo.
Om te voorkomen dat mensen zoals jij op de laatste nipper plannen te komen, in de file terecht komen en vervolgens hun auto niet meer kwijt kunnen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:15 schreef Amoeba het volgende:
Waarom staat er dan tussen 9 en 16? Zou die wagen dezelfde dag nog weg moeten?
Gast, lever die auto gewoon voor 16 af. Je wordt niet betaald om je ex te ballenquote:Op donderdag 16 januari 2014 12:15 schreef Amoeba het volgende:
Waarom staat er dan tussen 9 en 16? Zou die wagen dezelfde dag nog weg moeten?
Dat laatste was ik niet van plan.quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:41 schreef Viezze het volgende:
[..]
Gast, lever die auto gewoon voor 16 af. Je wordt niet betaald om je ex te ballen
Hmm, vraag me toch af wat er gebeurd als je bij je urenregistratie dat invult bij opmerkingen als het systeem vind dat je er te lang over gereden hebt..quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:41 schreef Viezze het volgende:
[..]
Gast, lever die auto gewoon voor 16 af. Je wordt niet betaald om je ex te ballen
Ah dat is fucked, ik zou lekker in m'n nest gaan liggenquote:Op donderdag 16 januari 2014 12:19 schreef Sarasi het volgende:
quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:52 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Hmm, vraag me toch af wat er gebeurd als je bij je urenregistratie dat invult bij opmerkingen als het systeem vind dat je er te lang over gereden hebt..
"De reistijd is betrekkelijk lang voor de gereden afstand. Kunt u dit nader toelichten?"
- Ex geneukt.
Gouden zetquote:Op donderdag 16 januari 2014 12:52 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Hmm, vraag me toch af wat er gebeurd als je bij je urenregistratie dat invult bij opmerkingen als het systeem vind dat je er te lang over gereden hebt..
"De reistijd is betrekkelijk lang voor de gereden afstand. Kunt u dit nader toelichten?"
- Ex geneukt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |