Die op de Contactweg zeker? Inderdaad wel een chickiequote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:02 schreef Solidberg het volgende:
Die schadenazis in Amsterdam dan, niet die met die paaltjes, maar die ene met dat chickie
Nee het is een Hatchback uit 2010. Van de Toyota/Lexus LM uit Vianen. Daar zit ook altijd echt een eerste klas sufkut achter de baliequote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:49 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Is die Auris zo'n station? Mooie auto vind ik dat wel. Normale Auris vind ik dan weer ouwe lullen bak :p
Die ben ik een keer tegen gekomen op Facebook vriend-suggestiequote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:09 schreef trolley het volgende:
[..]
Die op de Contactweg zeker? Inderdaad wel een chickie
Haha, bruuutt!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:15 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Die ben ik een keer tegen gekomen op Facebook vriend-suggestie
Heh?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:02 schreef Solidberg het volgende:
Die schadenazis in Amsterdam dan, niet die met die paaltjes, maar die ene met dat chickie
Ben der naam kwijt. En de naam van dat bedrijfquote:
Deze idd, is zeker zo'n S&M meesteresquote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:09 schreef trolley het volgende:
[..]
Die op de Contactweg zeker? Inderdaad wel een chickie
Komen jullie wel eens bij die trieste zooi op Schiphol (die XXL low budget verhuurmaatschappij)?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:17 schreef QuiCk01 het volgende:
Is dat die van de verhuur in Amsterdam?
Haha, dat is best wel awkward inderdaad.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:17 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ben der naam kwijt. En de naam van dat bedrijf
Bizarre ook. Gast van zo'n leasebedrijf in Groningen had mij toegevoegd op Facebook. Toen ik dat accepteerde kwam zij tevoorschijn
Je boekt vooruitgang. Een maand of twee geleden had hier gestaan: 'ik was tegen de poort aangereden'.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:20 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik stond daar met de auto voor de poort,
Hahahahaquote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:26 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Je boekt vooruitgang. Een maand of twee geleden had hier gestaan: 'ik was tegen de poort aangereden'.
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:26 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Je boekt vooruitgang. Een maand of twee geleden had hier gestaan: 'ik was tegen de poort aangereden'.
Goedzo, je hapt ook niet altijd meer!quote:
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:32 schreef trolley het volgende:
[..]
Goedzo, je hapt ook niet altijd meer!
quote:
Anders vraag ze per email of ze je 1 kunnen opsturenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:36 schreef zazzel het volgende:
Ik heb stille hoop dat ze maandag bij de grote in Amersfoort staan... Mijn map is wel aan vervanging toe. Heb hem net maar weer eens vakkundig aan elkaar de tapet. Die nieuwe was een stuk beter toch?
Het schijnt van wel ja. Ik hoop al een tijdje op een rit naar Breda, even langs het HQ om een mapje te scoren. Maar goed, vanuit het noorden is die kans niet heel groot.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:36 schreef zazzel het volgende:
Ik heb stille hoop dat ze maandag bij de grote in Amersfoort staan... Mijn map is wel aan vervanging toe. Heb hem net maar weer eens vakkundig aan elkaar de tapet. Die nieuwe was een stuk beter toch?
Heb ik ook al eens geprobeerd, helaas was dat niet mogelijk zeiden ze. Maar ik was van harte welkom om er eentje op het HQ te halen, als ik weer eens in de buurt moest zijn voor EW. Tot nu toe niet gelukt dus.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:36 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Anders vraag ze per email of ze je 1 kunnen opsturen
Als ze dat voor 500 hikers gaan doen, weet je wat dat kost?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:38 schreef trolley het volgende:
[..]
Heb ik ook al eens geprobeerd, helaas was dat niet mogelijk zeiden ze. Maar ik was van harte welkom om er eentje op het HQ te halen, als ik weer eens in de buurt moest zijn voor EW. Tot nu toe niet gelukt dus.
Service verlenen behoort niks te kostenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:39 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Als ze dat voor 500 hikers gaan doen, weet je wat dat kost?
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:39 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Als ze dat voor 500 hikers gaan doen, weet je wat dat kost?
En ik geloof niet dat ze 500 mailtjes van hikers hebben gehad.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:40 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Service verlenen behoort niks te kosten
Zeg dat tegen PostNL, DHL enzo.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:40 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Service verlenen behoort niks te kosten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |