SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Kishna (Ajax) is trouwens volgens de Italiaanse media de nieuwe Di Maria![]()
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
quote:
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Hij is de nieuwe Van Persiequote:Op woensdag 15 januari 2014 22:42 schreef dion_v_k het volgende:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
quote:
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Di Maria mocht willen dat 'ie zo goed isquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:42 schreef dion_v_k het volgende:
![]()
![]()
Ik win dus met mijn ratioquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat zei een jeugdtrainer van Ajax toch?quote:quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:43 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Di Maria mocht willen dat 'ie zo goed is
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Ik speel sowieso alleen maar potjes vind handelen namelijk maar saai. Speel liever een divisie voor 10k dan dat ik dat bij elkaar handel heb nu ook al rond de 550k matchcoins.![]()
quote:
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
Een quote ergens vandaan gelijk stellen aan de hele Italiaanse media
De vergelijking komt overigens waarschijnlijk gewoon van Ajax zelf vandaan, in Italië hebben ze ook Google:
https://www.ajax.nl/Ajax-(...)ken-met-Di-Maria.htm![]()
En dat is? Eresilvers in 4-3-3?quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:44 schreef Stofzuigert het volgende:
Ik dit jaar ook maar potjes spelen omdat mn enige handeltruc niet meer werkt:')![]()
Toch altijd weer genieten van City homegames dit seizoen hoor..zelfs als het minder loopt liggen er zo 5 inAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik had het idd in een nieuwsbericht van vandaag gelezen, waar weet ik niet meer. Ik heb in ieder geval niet de Italiaanse ochtendkrant gelezen neequote:Op woensdag 15 januari 2014 22:45 schreef DutchSL het volgende:
Een quote ergens vandaan gelijk stellen aan de hele Italiaanse media
De vergelijking komt overigens waarschijnlijk gewoon van Ajax zelf vandaan, in Italië hebben ze ook Google:
https://www.ajax.nl/Ajax-(...)ken-met-Di-Maria.htm
Niet iedere dag met een cappuchino'tje La Gazetta lezen onder een oude olijfboomquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:47 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik had het idd in een nieuwsbericht van vandaag gelezen, waar weet ik niet meer. Ik heb in ieder geval niet de Italiaanse ochtendkrant gelezen nee
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nope, vorig jaar fitness kaartjes tussen 500-1500 bin(59th minute) en dan voor 2000+ verkopen. Dit jaar nog nauwelijks iets geprobeerd... Kijk je zo'n filmpje op YouTube om erachter te komen dat iedereen dat vervolgens doetquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En dat is? Eresilvers in 4-3-3?
Tips:p?![]()
Ik word echt helemaal gestoord van dit spel.
Niks gaat goed en elke mongool abused die pleuris steekbal bij de aftrap.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Er is volgens mij ook een glitch dat als je leaved nadat je hebt gescoord je de wedstrijd wintquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Niks gaat goed en elke mongool abused die pleuris steekbal bij de aftrap..
Vandaag al een aantal keren meegemaakt dat ze direct quiten nadat ze op voorsprong komen.![]()
quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niet iedere dag met een cappuchino'tje La Gazetta lezen onder een oude olijfboom![]()
Ik vind die inworpen echt te gaar voor woorden; met je winger de bal teruggooien op je back die aan komt lopen en gooit 'ie 'm over de back heen waardoor de tegenpartij zo op je keeper aflooptquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Niks gaat goed en elke mongool abused die pleuris steekbal bij de aftrap.![]()
Dat laatste is echt irritant ja. Nu doen echt 9 vd 10 mensen het en ze weten echt precies op welk moment ze het moeten doen, hoe hard etc. Die doen dat gewoon 50 keer per dagquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Niks gaat goed en elke mongool abused die pleuris steekbal bij de aftrap.
Kan bijna alles wel voorkomen door gewoon terug te lopen met de spits (en met YY de keeper terug te sturen naar zijn goal..die komt meteen uitvliegen anders), maar door die buggy kutradar die de helft vd tijd verdwijnt bij de aftrap weet je soms echt niet waar je bent met je speler en dan kan het alsnog fout gaan.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dit is inderdaad misschien nog wel de grootste ergernis van allemaal.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:52 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik vind die inworpen echt te gaar voor woorden; met je winger de bal teruggooien op je back die aan komt lopen en gooit 'ie 'm er overheen waardoor de tegenpartij zo op je keeper afloopt![]()
Die was er vorig jaar ook een hele tijd..net toen er een cup met 10k reward was..quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:50 schreef Confetti het volgende:
[..]
Er is volgens mij ook een glitch dat als je leaved nadat je hebt gescoord je de wedstrijd wint.
Vandaag al een aantal keren meegemaakt dat ze direct quiten nadat ze op voorsprong komen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Normaal zou ik zeggen bronze packs openen maar dat werkt dit jaar ook niet meer goed. Zeker niet tijdens het TOTY.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:49 schreef Stofzuigert het volgende:
[..]
Nope, vorig jaar fitness kaartjes tussen 500-1500 bin(59th minute) en dan voor 2000+ verkopen. Dit jaar nog nauwelijks iets geprobeerd... Kijk je zo'n filmpje op YouTube om erachter te komen dat iedereen dat vervolgens doet
Tips:p?![]()
Nog 1x proberen en als dit weer zo gaar is zet ik gelijk mijn PS3 op marktplaats en wacht ik wel tot de PS4 leverbaar is.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nadat dit 1x fout is gegaan wacht je toch voortaan gewoon met gooien tot ze allemaal staan? Je kan toch niks zinvols doen door snel te gooien..quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:52 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik vind die inworpen echt te gaar voor woorden; met je winger de bal teruggooien op je back die aan komt lopen en gooit 'ie 'm over de back heen waardoor de tegenpartij zo op je keeper afloopt
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Probeer in spelers te handelen. Silvers werken erg goed. Je moet alleen wel even zelf de markt leren ontdekkenquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:49 schreef Stofzuigert het volgende:
[..]
Nope, vorig jaar fitness kaartjes tussen 500-1500 bin(59th minute) en dan voor 2000+ verkopen. Dit jaar nog nauwelijks iets geprobeerd... Kijk je zo'n filmpje op YouTube om erachter te komen dat iedereen dat vervolgens doet
Tips:p?. Als je wat meer coins hebt, kun je discard IF's kopen (die op dat moment in packs zitten), want die gaan later wel weer wat stijgen en kun je ze voor 15k ofzo verkopen.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:53 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Nog 1x proberen en als dit weer zo gaar is zet ik gelijk mijn PS3 op marktplaats en wacht ik wel tot de PS4 leverbaar is.![]()
![]()
Kreeg er net gewoon 2 om mijn oren omdat mijn keeper als een mongool stond te dansen in de 16.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat laatste is echt irritant ja. Nu doen echt 9 vd 10 mensen het en ze weten echt precies op welk moment ze het moeten doen, hoe hard etc. Die doen dat gewoon 50 keer per dag
Kan bijna alles wel voorkomen door gewoon terug te lopen met de spits (en met YY de keeper terug te sturen naar zijn goal..die komt meteen uitvliegen anders), maar door die buggy kutradar die de helft vd tijd verdwijnt bij de aftrap weet je soms echt niet waar je bent met je speler en dan kan het alsnog fout gaan.
Was het zo erg ja? Succes ouwequote:Op woensdag 15 januari 2014 22:38 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ja tuurlijk![]()
Ik kreeg op 31 December m'n aanslag inkomstenbelasting binnen van 2012. Tering![]()
Ik betaal eerdaags himmul nerges mir veur![]()
Ik speel het liefst snel, ook heb ik er een hekel aan om de bal terug te spelen op m'n verdediging. Ik speel echt altijd vooruit, ook wanneer het eigenlijk niet kanquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nadat dit 1x fout is gegaan wacht je toch voortaan gewoon met gooien tot ze allemaal staan? Je kan toch niks zinvols doen door snel te gooien..
Ja, je moet hem sowieso terugsturen het doel in met die double tap Y (driehoekje op ps3 denk ik?)quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Kreeg er net gewoon 2 om mijn oren omdat mijn keeper als een mongool stond te dansen in de 16.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Klopt 2x driehoekje.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, je moet hem sowieso terugsturen het doel in met die double tap Y (driehoekje op ps3 denk ik?)
Zal het eens proberen.
Heb inmiddels het mooie bedrag van 60k bij elkaar en vind die bronze packs maar kut.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Normaal zou ik zeggen bronze packs openen maar dat werkt dit jaar ook niet meer goed. Zeker niet tijdens het TOTY.
Consumables zijn meestal wel nice in deze week, maar tentamens enzo![]()
Gewoon wachten tot 15. Dit spel is niet eens de moeite waard om veel tijd in te steken.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:56 schreef Stofzuigert het volgende:
[..]
Heb inmiddels het mooie bedrag van 60k bij elkaar en vind die bronze packs maar kut.
Consumables zijn meestal wel nice in deze week, maar tentamens enzo![]()
quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:56 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Gewoon wachten tot 15. Dit spel is niet eens de moeite waard om veel tijd in te steken.
Koop een zooi Ieren en wacht 1,5 maand. Je 60k zal wellicht 250k waard zijn tegen die tijd. ``quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:56 schreef Stofzuigert het volgende:
[..]
Heb inmiddels het mooie bedrag van 60k bij elkaar en vind die bronze packs maar kut.
Consumables zijn meestal wel nice in deze week, maar tentamens enzoPSN: DePresident_![]()
Ja in 2012 heb ik erg goed gedraaid met oldtimers, toen zijn ze met die regeling gaan kloten en kon ik zowat al mijn auto's (ruim 35 stuks op dat moment) voor het zelfde geld of met verlies verkopen in 2013..quote:
Dus nu zien ze nog alleen de winst van 2012 en niet het verlies van 2013, dan ben je dus genaait
Mijn broertje had net Neymar in een pakketje bij de eerste pack die hij opende. Eerder had hij een keer IF Lahm op CDM in een 7,5k pack.![]()
Herkenbaarquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:55 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik speel het liefst snel, ook heb ik er een hekel aan om de bal terug te spelen op m'n verdediging. Ik speel echt altijd vooruit, ook wanneer het eigenlijk niet kan
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Precies. Gewoon lekker geduld hebben en je bent rijk.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:57 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Koop een zooi Ieren en wacht 1,5 maand. Je 60k zal wellicht 250k waard zijn tegen die tijd. ``
Dat heet beginnersgeluk.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:58 schreef TBakkert het volgende:
Mijn broertje had net Neymar in een pakketje bij de eerste pack die hij opende. Eerder had hij een keer IF Lahm op CDM in een 7,5k pack.![]()
![]()
Spel is wel leuk, fut minder.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:56 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Gewoon wachten tot 15. Dit spel is niet eens de moeite waard om veel tijd in te steken.
Ik snap dat ze het voor noobs interessant willen maken, maar het is veel te veel arcade. Ik vind de spelmodus briljant en het is chemistry gedeelte ook aardig, maar ze moeten de boosts daarvan weghalen en maar grotere straf uitdelen aan te weinig chemistry ofzo![]()
Dat beginnersgeluk heb ik nooit meegemaakt.quote:
kortom:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |