Misschien moet jij je oogkleppen eens een keer afdoen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Misschien moet je even het bericht lezen voordat je reageert.
Haar verhaal. Het probleem is echter dat jij haar klakkeloos gelooft, en de rest niet.quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
De 17-jarige wordt meegenomen naar het kantoortje van de HEMA, terwijl haar vriendin probeert uit te leggen dat Yosra suikerziekte heeft. Maar volgens Yosra wordt er niet geluisterd
Staat gewoon in het bericht
Omdat zij allochtoon is zeker?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:16 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Haar verhaal. Het probleem is echter dat jij haar klakkeloos gelooft, en de rest niet.
Waar dat aan ligt is wel duidelijk.
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:14 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Misschien moet jij je oogkleppen eens een keer afdoen.
Ze heeft het nergens gemeld, pas achteraf is ze gaan lopen miepen. Ik had haar er ook uit gegooid. Bloed en urine in een pashokje waar mensen zich omkleden, ben je dan wel goed bij je hoofd?
Tevens:quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:16 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Haar verhaal. Het probleem is echter dat jij haar klakkeloos gelooft, en de rest niet.
Waar dat aan ligt is wel duidelijk.
Dat jullie het onderling blind voor elkaar opnemen is rijkt zich tot ver buiten Fok. Is geen aluminium voor nodig.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Omdat zij allochtoon is zeker?
Arme 3-voud, doe je je aluhoedje wel op?
Nog steeds haar verhaal. Hoe weet je zo zeker dat dat 100% klopt?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
[..]
Tevens:
De dienstdoende agenten weigeren te geloven dat ze diabetespatiënte is. Yosra: 'Toen ik mijn medicijnen liet zien zeiden ze: Dat is vast een truc om eerder weg te mogen uit de cel. Dat doen veel allochtonen.'
Het is dus wel gewoon gezegd. Lul er niet zo slap omheen
Ja het is 1 groot complot. Als het een blanke was, die was opgepakt had ik er niks van gezegdquote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:31 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat jullie het onderling blind voor elkaar opnemen is rijkt zich tot ver buiten Fok. Is geen aluminium voor nodig.
Omdat niemand het verhaal ontkent en de HEMA sorry zegt.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:32 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Nog steeds haar verhaal. Hoe weet je zo zeker dat dat 100% klopt?
Geen complot. Een verknipte broederliefde waar de racisme kaart direct als rode lap voor de ogen hangt.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja het is 1 groot complot.
Dat zegt niks. HEMA zegt sorry voor het beeld wat geschapen is. Niet voor de feiten. Onderzoek is nog bezig.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Omdat niemand het verhaal ontkent en de HEMA sorry zegt.
Hoi Quinsy.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:34 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Geen complot. Een verknipte broederliefde waar de racisme kaart direct als rode lap voor de ogen hangt.
Het zou wat zijn, ben je een junk, koop je wat diabetes medicijnen en hup, instant vrijspraak.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
[..]
Tevens:
De dienstdoende agenten weigeren te geloven dat ze diabetespatiënte is. Yosra: 'Toen ik mijn medicijnen liet zien zeiden ze: Dat is vast een truc om eerder weg te mogen uit de cel. Dat doen veel allochtonen.'
Gelukkig is de gemiddelde junk loaded met moneyzquote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het zou wat zijn, ben je een junk, koop je wat diabetes medicijnen en hup, instant vrijspraak.
Als je een relatief goed geklede meid van onder de 20 aanziet voor junk faal je gewoon als beveiliger.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het zou wat zijn, ben je een junk, koop je wat diabetes medicijnen en hup, instant vrijspraak.
Dus kleding zegt wel degelijk iets over de intentie van een persoon? 'Oh die meneer draagt G-star, dat zal vast geen verkrachter zijn'quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:37 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Als je een relatief goed geklede meid van onder de 20 aanziet voor junk faal je gewoon als beveiliger.
Junks heb je in alle soorten maten. Ik vertrouw voorlopig het oordeel van die beveiliger aangezien die wel wat cursussen achter de rug heeft... waar jij enkel one-liners verkoopt als internetheld.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:37 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Als je een relatief goed geklede meid van onder de 20 aanziet voor junk faal je gewoon als beveiliger.
Lezen is je sterkste kant niet hè?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:38 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dus kleding zegt wel degelijk iets over de intentie van een persoon? 'Oh die meneer draagt G-star, dat zal vast geen verkrachter zijn'
ACHTERAF! knakworst! Ik denk dat beveiligers iedere smoes wel meerdere keren voorbij hebben zien komen. Nu was het toevallig geen smoes, maar wel heel dom. Geef van te voren aan en ze helpen je, geen probleem.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
[..]
Tevens:
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:47 schreef Kanjer het volgende:
[..]
ACHTERAF! knakworst! Ik denk dat beveiligers iedere smoes wel meerdere keren voorbij hebben zien komen. Nu was het toevallig geen smoes, maar wel heel dom. Geef van te voren aan en ze helpen je, geen probleem.
Nu veroorzaakt ze zelf een onduidelijke siuatie en gaat dan lopen miepen
Leg het nog maar een keer uit dan, wat is de relatie tussen de kleding die iemand aan heeft en diens intentie om wel of geen drugs te gebruiken. Ik wacht met spanning af.quote:
Van iemand die eruit ziet als junk is het een stuk waarschijnlijker dat als iemand een naald in z'n lijf steekt het ook daadwerkelijk om een junk gaat. Heel wat onwaarschijnlijker wordt dat verhaal als het om iemand van onder de 20 gaat die er ook allesbehalve uitziet als junk.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:48 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Leg het nog maar een keer uit dan, wat is de relatie tussen de kleding die iemand aan heeft en diens intentie om wel of geen drugs te gebruiken. Ik wacht met spanning af.
Hoe ziet een drugsgebruiker eruit volgens jou?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:53 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Van iemand die eruit ziet als junk is het een stuk waarschijnlijker dat als iemand een naald in z'n lijf steekt het ook daadwerkelijk om een junk gaat.
Als een zakenman die een jaartje op sabbatical gaat.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hoe ziet een drugsgebruiker eruit volgens jou?
Wat doe je hier eigenlijk buiten trollen om?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:57 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Als een zakenman die een jaartje op sabbatical gaat.
Je bent het dus met me eens dat je opmerking over kleding eigenlijk een beetje dom was. Staat genoteerd.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:57 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Als een zakenman die een jaartje op sabbatical gaat.
Je weet toch godverdomme zelf ook wel wanneer je een junk of student voor je hebt? Of ben je dat portie gezond verstand ineens verloren? In dat laatste geval neem ik je graag een dagje mee hoor, gaan we bij de Pauluskerk in Rotterdam hangen om je een eindje op weg te helpen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je bent het dus met me eens dat je opmerking over kleding eigenlijk een beetje dom was. Staat genoteerd.
Jou stalken, jeweetzelluf.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:59 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Wat doe je hier eigenlijk buiten trollen om?
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:00 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Je weet toch godverdomme zelf ook wel wanneer je een junk of student voor je hebt? Of ben je dat portie gezond verstand ineens verloren? In dat laatste geval neem ik je graag een dagje mee hoor, gaan we bij de Pauluskerk in Rotterdam hangen om je een eindje op weg te helpen.
Ja, of je tussen een stel junks of studenten staat, over het algemeen zie je het verschil niet! Zo welvarend zijn we hier nu.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:03 schreef 3-voud het volgende:
[..]![]()
Nou, dan heb je er verstand van inderdaad.
Maar goed, dit slaat als een tang op een varken.
Ik ben geen Superman, dus nee, dat weet ik niet. Zal ik anders even random 10 plaatjes hier posten en dan mag jij raden wie er drugs gebruikt en wie niet, mkay?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:00 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Je weet toch godverdomme zelf ook wel wanneer je een junk of student voor je hebt?
Ja heeft dat met gezond verstand te maken ja?quote:Of ben je dat portie gezond verstand ineens verloren?
Is dat jouw streetwisdom ja? De Pauluskerk in Rotterdam, daar doe jij je ervaring hier mee op ja?quote:In dat laatste geval neem ik je graag een dagje mee hoor, gaan we bij de Pauluskerk in Rotterdam hangen om je een eindje op weg te helpen.
Dat verongelijkt doen pakt niet zo goed uit.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:06 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ja, of je tussen een stel junks of studenten staat, over het algemeen zie je het verschil niet! Zo welvarend zijn we hier nu.
Je begrijpt dat iedereen drugs kan gebruiken maar daarmee nog niet iedereen er uit ziet als junk?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:06 schreef Scorpie het volgende:
Ik ben geen Superman, dus nee, dat weet ik niet. Zal ik anders even random 10 plaatjes hier posten en dan mag jij raden wie er drugs gebruikt en wie niet, mkay?
quote:Ja heeft dat met gezond verstand te maken ja?
Je wil toch weten hoe junks er uit zien?quote:Is dat jouw streetwisdom ja? De Pauluskerk in Rotterdam, daar doe jij je ervaring hier mee op ja?
Want alleen junks komen in de HEMA om drugs te gebruiken?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:27 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Je begrijpt dat iedereen drugs kan gebruiken maar daarmee nog niet iedereen er uit ziet als junk?
Want alleen junks komen in de HEMA om drugs te gebruiken?quote:Je wil toch weten hoe junks er uit zien?
Tegen je bijzondere leesvaardigheid kan ik niet op.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:31 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Want alleen junks komen in de HEMA om drugs te gebruiken?
Want alleen junks komen in de HEMA om drugs te gebruiken?
Je gaat nu weer ontkennen dat jijzelf notabene met het woord junk begon? Hoe soepel is jouw ruggengraat wel niet?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:38 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Tegen je bijzondere leesvaardigheid kan ik niet op.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |