Zelfde uiteraardquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:54 schreef Nickskuh het volgende:
Hebben jullie eigenlijk gewoon dezelfde naam gehouden als op de PS3 of een andere gemaakt?
tentamenweekquote:Op woensdag 15 januari 2014 23:37 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Iemand voor coop Resogun morgenavond?
Mediamarkt 37,50 voor een jaar ligt nog in enkele winkels dacht ik. Dat is best wat voordeliger dan maandelijks.quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:33 schreef jackson het volgende:
Als jullie eens even een kaarsje branden in de locale kerk zodat mijn PS4 snel binnen is... Bak ik voor jullie appeltaart zodra ik hem heb. Geduld = op.
Vraagje: Destijds heb ik mijn creditcard gegevens losgekoppeld ivm security issues rondom PSN. Is het inmiddels wel weer veilig bij jullie weten? Wil namelijk het plus abbo gewoon maandelijks af laten schrijven denk ik. Of zijn er andere mogelijkheden buiten het kopen van "cards" voor x periode?
Pff bizar, wanneer heb je hem besteld?quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:35 schreef HansvanOchten het volgende:
Bah mail van bol, niet in de levering, nieuwe levertijd onbekend.
Dank voor de tip.quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:35 schreef rene90 het volgende:
[..]
Mediamarkt 37,50 voor een jaar ligt nog in enkele winkels dacht ik. Dat is best wat voordeliger dan maandelijks.
Via internet kun je ook met Ideal termijnen kopen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:33 schreef jackson het volgende:
Als jullie eens even een kaarsje branden in de locale kerk zodat mijn PS4 snel binnen is... Bak ik voor jullie appeltaart zodra ik hem heb. Geduld = op.
Vraagje: Destijds heb ik mijn creditcard gegevens losgekoppeld ivm security issues rondom PSN. Is het inmiddels wel weer veilig bij jullie weten? Wil namelijk het plus abbo gewoon maandelijks af laten schrijven denk ik. Of zijn er andere mogelijkheden buiten het kopen van "cards" voor x periode?
Nooit doen, je betaalt rustig 2x zoveel als je via de PSN store je plus koopt. Bol kost trouwens al een tijd 40 Euro en je wacht er heel lang op je Plus-card. Ik moest er bijna een maand op wachten, maar hij was er uiteindelijk net voor mijn PS4.quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:33 schreef jackson het volgende:
quote:February 2014
PS4: Outlast
PS3: Bioshock Infinite, Metro Last Light.
Vita: Dynasty Warriors Next, Modnation Racers.
al bevestigd ?quote:
quote:
quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is wel een 'gelekte' lijst. Dus of NA en EU verschillen is niet bekend.
PS4 game is bevestigd.
Waar?quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Hm, ik heb nog steeds 2 reserveringen staan als er nog iemand is die nog niet zo lang geleden ge-preorderd heeft.
Mediamarkt Eindhovennnnnnnnquote:Op donderdag 16 januari 2014 14:50 schreef Santello het volgende:
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar
ikkkkkkkkkkkkkkkkkkk
kopennnnnnnnnnnnnnnnn
kannnnnnnnnnn
playstation 444444444444444444444
Met zulk post gedrag hopelijk niet. Er zitten al teveel kleine kinderen op psn inmiddels.quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:50 schreef Santello het volgende:
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar
ikkkkkkkkkkkkkkkkkkk
kopennnnnnnnnnnnnnnnn
kannnnnnnnnnn
playstation 444444444444444444444
Intertoys in Barendrecht en gamemania in Rotterdam. Beide van eind novemberquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |