twitter:QueenWillRock twitterde op vrijdag 26-09-2014 om 18:43:52Announcement coming! If you are signed up to the newsletter on http://t.co/GpiTOTcFKB, check your inbox from 10am (GMT) on Monday morning... reageer retweet
Gaat een duur geintje wordenquote:Op zaterdag 27 september 2014 06:05 schreef chansadres het volgende:
En dan begint de kaartverkoop aanstaande vrijdag. Ik hoop op Ziggo Dome of Ahoy. Zolang het maar geen voetbalstadion is! Ik gok op kaarten van 75 tot 85 euro.
Tja, dit keer mij niet... Geen geldquote:Op maandag 29 september 2014 08:32 schreef PimD het volgende:
Ik ben benieuwd... Zal me wel weer klauwen vol geld gaan kosten die toer
Over een uur zullen we het (mogelijk) wetenquote:Op maandag 29 september 2014 10:01 schreef chansadres het volgende:
Nederland of België wordt het hier maar ligt er net aan hoeveel het kost.
Kaarten tussen de 55 en 75 euro. Valt nog mee opzich.quote:Op maandag 29 september 2014 11:03 schreef RvLaak het volgende:
Queen toert door Europa met Adam Lambert
30 jan in Ziggo dome dus
Valt mee??? Vorige keer was het een stuk goedkoperquote:Op maandag 29 september 2014 11:11 schreef Operc het volgende:
[..]
Kaarten tussen de 55 en 75 euro. Valt nog mee opzich.
Het is veel geld voor een concert, maar bij dit soort bands had ik niet anders verwacht eigenlijk. (Springsteen, McCartney en dergelijke zijn ook wel dit soort prijzen.)quote:Op maandag 29 september 2014 11:12 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Valt mee??? Vorige keer was het een stuk goedkoper... Na ja... Komt wel goed, hoop ik...
Klopt, maar Queen trekt echt niet meer zoveel mensen als die 2. Tijdens de eerste toer met Paul wel, maar dat was een uitzondering. Arnhem was met de 2e toer nauwelijks uitverkocht.quote:Op maandag 29 september 2014 11:13 schreef Operc het volgende:
[..]
Het is veel geld voor een concert, maar bij dit soort bands had ik niet anders verwacht eigenlijk. (Springsteen, McCartney en dergelijke zijn ook wel dit soort prijzen.)
Vorige keer was het goedkoper omdat de belasting op evenementen in de tussentijd is verhoogd met 17 procentquote:Op maandag 29 september 2014 11:12 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Valt mee??? Vorige keer was het een stuk goedkoper... Na ja... Komt wel goed, hoop ik...
Misschien is dat laatste ook wel de reden dat ze nu in de Ziggo staan. Als ze 16.000 man zo gek krijgen dit bedrag te betalen (met misschien in het achterhoofd dat dit wel eens de laatste keer zou kunnen zijn en meer van dat soort fratsen) zijn ze al uitverkocht. Dat zou Queen nog wel moeten lukken denk ik.quote:Op maandag 29 september 2014 11:14 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Klopt, maar Queen trekt echt niet meer zoveel mensen als die 2. Tijdens de eerste toer met Paul wel, maar dat was een uitzondering. Arnhem was met de 2e toer nauwelijks uitverkocht.
Volgens mij was juist de eerste toer alleen Ahoy... Maar mijn geheugen kan me in de steek laten.quote:Op maandag 29 september 2014 11:16 schreef Hankster het volgende:
Tijdens de CR tour speelden ze enkel in Ahoy.
Ik vind het een vreselijke kerel die Lambert, maar toch gewoon kaarten kopen he
Gezien Brian's gezondheid en de leeftijd van beide heren kon het idd nog wel eens de laatste keer zijn... Heel lang zal het zeker niet meer duren.quote:Op maandag 29 september 2014 11:16 schreef Operc het volgende:
[..]
Misschien is dat laatste ook wel de reden dat ze nu in de Ziggo staan. Als ze 16.000 man zo gek krijgen dit bedrag te betalen (met misschien in het achterhoofd dat dit wel eens de laatste keer zou kunnen zijn en meer van dat soort fratsen) zijn ze al uitverkocht. Dat zou Queen nog wel moeten lukken denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |