Henken op 8 februari, wie?quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok! Waak over deze slowchat!
Prima, eh, hoe doe je zo iets?quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Kan iemand Toek ff een note geven. Heeft ie ook wat ie wil
Whut?quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:37 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Hee jongens, wat was daar nou net aan de hand?
Gedoe met die TR en zo?quote:
als ze hem dan bij Nip weghalen ben ik akkoord.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:37 schreef Greys het volgende:
Ja, kan iemand in gódsnaam Toek even een note geven?
Hij zit er dringend om verlegen
liever een banquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:37 schreef Greys het volgende:
Ja, kan iemand in gódsnaam Toek even een note geven?
Hij zit er dringend om verlegen
Als mod zie ik nou eenmaal die TR, snappie.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:39 schreef Ingetje79 het volgende:
Nog nooit opgevallen, hier ook nog nooit gezien
ja joh tuurlijk, we hadden nog geen mosterd genoegquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:39 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Gedoe met die TR en zo?
We zijn hier toch allemaalvoor elkaar en anders krijgen jullie
![]()
![]()
![]()
Sinds wanneer moet je op FOK! verplicht altijd kusjekroel en aardig zijn tegen iedereen?quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:39 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Gedoe met die TR en zo?
We zijn hier toch allemaalvoor elkaar en anders krijgen jullie
![]()
![]()
![]()
Inderdaadquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:40 schreef Laysa het volgende:
Ah...ik hoor iemand lichtvoetig aankomen trippelen.
hallo Yvonne
En die wordt niet verwijderd als e.e.a. is afgehandeld?quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:40 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Als mod zie ik nou eenmaal die TR, snappie.
Maar ik bemoei me er verder niet meer mee hoor.
Dat vermoeden had ik al. No worries.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Sinds wanneer moet je op FOK! verplicht altijd kusjekroel en aardig zijn tegen iedereen?
Lees terug en je ziet dat er echt niets aan de hand is!![]()
Het gaat echt nérgens over dit
dat sws....of is 8 feb over 3 weken?quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:40 schreef Oognip het volgende:
[..]
Inderdaad
Ik zie jullie denk ik over twee weken wel weer
Ik bedoelde hem in de context van Nip die zichzelf overal de schuld van gaf. Hoe vatte jij hem op?quote:
nee nuttig welquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:39 schreef Ingetje79 het volgende:
Nog nooit opgevallen, hier ook nog nooit gezien
Toek moet een note krijgenquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:37 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Dat iemand zich moest snijden...dan klopt dat toch?quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:41 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik bedoelde hem in de context van Nip die zichzelf overal de schuld van gaf. Hoe vatte jij hem op?
quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:41 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Dat vermoeden had ik al. No worries.
Nee, als huilie-huilie-snij-snij postquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat iemand zich moest snijden...dan klopt dat toch?
Toek, voor jouquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:39 schreef Toekito het volgende:
[..]
als ze hem dan bij Nip weghalen ben ik akkoord.
Snap serieus niet waar ze die dit x voor kreeg. OF je moet Tombo er ook 1 geven ondanks dr tetten en teamtrui.
Oprotten nou jaquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:42 schreef tombolafan het volgende:
Als we in dit topic alleen lief mogen doen de groeten dan
quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Toek, voor jou
[ afbeelding ]
Ik ga er ook nog wel een voor Tombo zoeken.
Is dan nu iedereen tevreden?
lekker!quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Toek, voor jou
[ afbeelding ]
Ik ga er ook nog wel een voor Tombo zoeken.
Is dan nu iedereen tevreden?
Ga niet wegquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:42 schreef tombolafan het volgende:
Als we in dit topic alleen lief mogen doen de groeten dan
Hoi wie ben jij?quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:41 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Collectieve PMSquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:37 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Greys wat assertief ben jij , het arme Kluskonijn heeft nog niets gezegdquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Sinds wanneer moet je op FOK! verplicht altijd kusjekroel en aardig zijn tegen iedereen?
Lees terug en je ziet dat er echt niets aan de hand is!![]()
Het gaat echt nérgens over dit
Ga je echt snijden?quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:42 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ga niet wegGeniet nog even nu ik er nog ben!
*krasss*quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:42 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Nee, als huilie-huilie-snij-snij post
ja met de tekst grootste debiel in Rotterdam.quote:
KlusKonijn, zo af en toe modje.quote:
Met de tekst 'Ajax'.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:43 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja met de tekst grootste debiel in Rotterdam.
Wat modje?quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:43 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
KlusKonijn, zo af en toe modje.
Niets tegen jou, serieus niet.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:41 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Dat zijn we hier wel gewendquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:43 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
KlusKonijn, zo af en toe modje.
Meh, verre van eerste lijns hè. En dan kost het me een dagquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:43 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dan heb jij over 5 dagen weer een uitje zeker
Doen we het op zaterdagquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:44 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Meh, verre van eerste lijns hè. En dan kost het me een dag
Ik zal 'm eventjes wegpoetsen, okee?quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:44 schreef Greys het volgende:
Waarom de kennelijk aanwezige TR nog niet weg was snap ik echt niet
Klaarrrrrrrrrr
quote:
Mag je wel naar het mooie twentequote:Op woensdag 15 januari 2014 21:44 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Meh, verre van eerste lijns hè. En dan kost het me een dag
Jawel, ze vroeg wat er nou toch allemaal aan de hand was, tochquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:43 schreef indaha het volgende:
Greys wat assertief ben jij , het arme Kluskonijn heeft nog niets gezegd
Hoe was je soufllequote:Op woensdag 15 januari 2014 21:43 schreef miss_dynastie het volgende:
En niemand heeft gevraagd naar mijn souffle. In het kader van kusjekroel. En ik ben er nog wel zo trots op
WELLES!quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:43 schreef miss_dynastie het volgende:
En niemand heeft gevraagd naar mijn souffle. In het kader van kusjekroel. En ik ben er nog wel zo trots op
ja maar vroeger had je die leuke mod die altijd lief wasquote:
quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:44 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Ik zal 'm eventjes wegpoetsen, okee?
HOUD JE MUIL OVER DIE NOTES!quote:
Ik gok alleen wel dat we zelf zullen moeten betalenquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:45 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dan kost het me een zaterdag![]()
Alleen als er een Shabu buffet bij is
Ik ken alleen aubergines, in Sex voor de Buchquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:46 schreef tombolafan het volgende:
Courgetttteeee
En wie dat niet kent post te kort mee
Ik vind jou best discriminerendquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:46 schreef tombolafan het volgende:
Courgetttteeee
En wie dat niet kent post te kort mee
Hoezo dan? Niks mis met het konijn, toch?quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:47 schreef Greys het volgende:
Nu ga ik vast wéér geen vrienden maken, maar je bent niet alleen een leuke en goede mod als je de halve dag in de SC meepost.
Ik vind KlusKonijn een prima opvolger
Ik vind haar helemaal niet leukquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik vind jou best discriminerend
Dat beeld wilde ik nooit meer voor me zien, bedankt.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:47 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik ken alleen aubergines, in Sex voor de Buch
Hier zeg je eerst sorry en dat zou je niet meer doen.....quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:47 schreef Greys het volgende:
Nu ga ik vast wéér geen vrienden maken, maar je bent niet alleen een leuke en goede mod als je de halve dag in de SC meepost.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:45 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dan kost het me een zaterdag![]()
Alleen als er een Shabu buffet bij is
Nee, helemaal niet.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:48 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hoezo dan? Niks mis met het konijn, toch?
Effe lekker plompezakkenquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat beeld wilde ik nooit meer voor me zien, bedankt.
*oewoewoewoeeeeeeee*
Ho, Ho, Met mij was er wel ff een klik. Niet alles over één kam scheren hequote:Op woensdag 15 januari 2014 21:48 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik vind haar helemaal niet leukZe vind ons niet de moeite waard
Scherp Laysquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hier zeg je eerst sorry en dat zou je niet meer doen.....
Dan scharen jullie maar lekker de 8equote:Op woensdag 15 januari 2014 21:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ho, Ho, Met mij was er wel ff een klik. Niet alles over één kam scheren he
zei je wat greys?quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:46 schreef Greys het volgende:
[..]
HOUD JE MUIL OVER DIE NOTES!
Zo, in plat Rotterdams.
Kwam ie nu dan wel over?
Een konijn past prima in F&Fquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:48 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hoezo dan? Niks mis met het konijn, toch?
Damn, ik was het kwijt!quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:48 schreef Greys het volgende:
[..]
*oewoewoewoeeeeeeee*
Go Yashaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Als ik je nog één keer het woord note zie posten tyf ik je door een bushokje [ link | afbeelding ]
Ohja da's waar.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hier zeg je eerst sorry en dat zou je niet meer doen.....
Oh, nee toch? Waarheid mag gezegd en zo.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet.
Maar dan ben je vast weer de modslijmerd
KlusKonijn FTWquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:47 schreef Greys het volgende:
quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
EchtIB en zijn obsessie met scharen. Misschien moet ik maar eens een keer twee lesbische hoertjes inhuren ofzo, zodat hij het eens irl kan zien
ben ik soms ookquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik vind jou best discriminerend
Misschien moet je dat maar eens doen jaquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
EchtIB en zijn obsessie met scharen. Misschien moet ik maar eens een keer twee lesbische hoertjes inhuren ofzo, zodat hij het eens irl kan zien
Maar Senesta post toch ook niet altijd mee, en is volgens mij verder toch ook een prima mod?quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohja da's waar.
JE HOEFT NIET ALS MOD CONSTANT IN DE SC MEE TE POSTEN OM EEN GOEDE MOD TE ZIJN.
Punt.
Dawast.
Einde mededeling.
(Het zou wél leuk zijn, af en toe, dat wel)
ik vond jou in het echt gewoon te doen hoorquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ben ik soms ookmaar ik werk eraan
Scharen?quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik vond jou in het echt gewoon te doen hoor
Waarom zoek je zelf geen lekker meisje voor erbij?quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
ben te zwaar om mee te gooien voor je hoorquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Als ik je nog één keer het woord note zie posten tyf ik je door een bushokje [ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:48 schreef Greys het volgende:
[..]
*oewoewoewoeeeeeeee*
quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Omdat ik gewoon echt NIET NIET NIET kan snappen waarom scharen lekker zou zijn.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:52 schreef Oognip het volgende:
[..]
Waarom zoek je zelf geen lekker meisje voor erbij?
Da's toch ook precies wat ik zeg?quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Maar Senesta post toch ook niet altijd mee, en is volgens mij verder toch ook een prima mod?
ssssst mn imago!quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik vond jou in het echt gewoon te doen hoor
toch toch toch?quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's toch ook precies wat ik zeg?
Toch?
Goeien tips in deze topicquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:52 schreef Oognip het volgende:
[..]
Waarom zoek je zelf geen lekker meisje voor erbij?
Ja, maar het leek een beetje een diss naar Senesta, en toen weer niet. Mijn stomme interpretatiequote:Op woensdag 15 januari 2014 21:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's toch ook precies wat ik zeg?
Toch?
Too late.quote:
Bushokje?quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja, ik weet ook niet wat ik er mee moet
Daarom hebben Nip en jij elkaar uiteindelijk wel een beetje gevonden.quote:
Waarom zou je dat niet kunnen snappen? Ik snap dat jij het niet wat vindt, maar het idee is toch dat 'iets' je clitoris stimuleert. Je snapt toch wel dat dat lekker kan zijn?quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Omdat ik gewoon echt NIET NIET NIET kan snappen waarom scharen lekker zou zijn.
Oh nee, want ik heb net heel eerlijk gezegd tegen Senes dat ik het in deze niet helemaal met haar eens was, dus ik zou geen verkapte dissen ofzo doenquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja, maar het leek een beetje een diss naar Senesta, en toen weer niet. Mijn stomme interpretatie
ik neem het verdomme voor nip op.....hoezo niet lief.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:54 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Dat verdien je nog helemaal niet!
Dat was ons stopwoord he?quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:54 schreef tombolafan het volgende:
Echt bijna niemand kent t courgette verhaal
Ben ik hier al zó lang?
ja maar jij bent cutequote:
Zit je nou wéér tegen mij te verdommeren?quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:54 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik neem het verdomme voor nip op.....hoezo niet lief.
volgens mij schaart er ook vrijwel geen vrouw.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Omdat ik gewoon echt NIET NIET NIET kan snappen waarom scharen lekker zou zijn.
Toek, heel lief van je, maar stop daar mee. Ik heb net een hoop shit over me heen gehad en I'm still standingquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:54 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik neem het verdomme voor nip op.....hoezo niet lief.
ja! van 2 vd personages iigquote:
IB! Er meldt zich al een meisjequote:Op woensdag 15 januari 2014 21:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
volgens mij schaart er ook vrijwel geen vrouw.
Ik heb het idee dat je clitoris dan amper gestimuleerd wordt als we zo letterlijk gaan zijnquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:54 schreef Oognip het volgende:
[..]
Waarom zou je dat niet kunnen snappen? Ik snap dat jij het niet wat vindt, maar het idee is toch dat 'iets' je clitoris stimuleert. Je snapt toch wel dat dat lekker kan zijn?
Snapsnap.
Ook als ik zeg dat ik niets weet van de courgette.quote:
Dat bedoel ik dus!quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
volgens mij schaart er ook vrijwel geen vrouw.
waarom?quote:
Er is werkelijk maar één manier om daar achter te komenquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat je clitoris dan amper gestimuleerd wordt als we zo letterlijk gaan zijnEn dat je alleen maar iemands voeten in je gezicht hebt ofzo
ik zou dan liever handwerk e.d. doen dan tegen iemand zijn been aan te gaan liggen rijden
Want echt clit to clit gaat volgens mij nooit lukken. iig niet met mijn postuur
Ik denk dat IB er helemaal geen problemen mee heeft als je een beetje handwerk bij een vrouw gaat verrichtenquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat je clitoris dan amper gestimuleerd wordt als we zo letterlijk gaan zijnEn dat je alleen maar iemands voeten in je gezicht hebt ofzo
ik zou dan liever handwerk e.d. doen dan tegen iemand zijn been aan te gaan liggen rijden
Ja maar toch eerst hier in de SC, voordat we jullie ook in WoestBeestachtig Verlangen gingen gebruiken? Those were the days!quote:
Jij hebt Fascination al gedaan ja? Dan is de uitdaging weg hoorquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:58 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik heb haar voor je getest en ze is goed bevonden
HAHAHAHAHA!quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
ik denk meer dat t op elkaars benen is iddquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
ik ga ook niet door, is opgelost toch? Heb mijn mening gegeven en thats it.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:56 schreef Oognip het volgende:
[..]
Toek, heel lief van je, maar stop daar mee. Ik heb net een hoop shit over me heen gehad en I'm still standingNiet nodig dus.
wow.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:58 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik heb haar voor je getest en ze is goed bevonden
ja maar tegelijk op elkaars dijbeen dan he, denk ikquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:58 schreef Greys het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA!
Jij zegt het, ik dacht het. Ik zie niet hoe dat anatomisch gezien zou moeten lukken en tegen iemand dijbeen aan rijden kan ook wel zonder dat schaargebeuren
Hm ja, want als je als vrouw recht op elkaar ligt dan ligt je gevoelige punt in het luchtledige.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja maar tegelijk op elkaars dijbeen dan he, denk ik
quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
waarom?
Ik vind je vaak te aandachttrekkerig en nutteloos posten, als het kan dan negeer ik t maar ik ga niet verplicht lief doen
Stop het kapotanalyseren van scharen POTDOMMEquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:58 schreef Greys het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA!
Jij zegt het, ik dacht het. Ik zie niet hoe dat anatomisch gezien zou moeten lukken en tegen iemand dijbeen aan rijden kan ook wel zonder dat schaargebeuren
nee andersom hertquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar toch eerst hier in de SC, voordat we jullie ook in WoestBeestachtig Verlangen gingen gebruiken? Those were the days!
Ja tochquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:58 schreef Greys het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA!
quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:00 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik zie nu allerlei yogaoefeningen voor me om elkaars clit maar te bereiken
Waarom zo moeilijk? Je kunt gewoon liggen en rammen toch?quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:00 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik zie nu allerlei yogaoefeningen voor me om elkaars clit maar te bereiken
Ehm, om de een of andere reden vind ik het zo heel klinisch en vulgair klinken.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:58 schreef Greys het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA!
Nee joh, je zult nog wel zelf wat moeten doen om haar te veroverenquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:58 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Jij hebt Fascination al gedaan ja? Dan is de uitdaging weg hoor
Als het klinisch was waren er beenklemmen. Dan is het wel lastig scharen, gok ikquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:01 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ehm, om de een of andere reden vind ik het zo heel klinisch en vulgair klinken.
Kan aan mij liggen hoor.
t is meer zittend of half staand denk ikquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Hm ja, want als je als vrouw recht op elkaar ligt dan ligt je gevoelige punt in het luchtledige.
Toch?
*ziet het even voor zich*
Weetje hoe lastig chloroform te krijgen is deze dagenquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:01 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nee joh, je zult nog wel zelf wat moeten doen om haar te veroveren
Nou dat proberen we juist duidelijk te maken aan IB, dat het heul zo rooskleurig niet is!quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:01 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ehm, om de een of andere reden vind ik het zo heel klinisch en vulgair klinken.
Kan aan mij liggen hoor.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:00 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Stop het kapotanalyseren van scharen POTDOMME
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
zelfs dan!quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ook als ik zeg dat ik niets weet van de courgette.
Ze houdt gewoon van biscuitjes hoorquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:01 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Weetje hoe lastig chloroform te krijgen is deze dagen
Je hebt er weer niets van begrepen. Yashaaaaaaaaaaaaaaaa legt eens eens uit! Jij zit er naast!quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:01 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Waarom zo moeilijk? Je kunt gewoon liggen en rammen toch?
Its aaaaaaaaall in the game babyquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:02 schreef MissBliss het volgende:
Van rellen naar scharen![]()
[insert boy that escalated quickly-plaatje]
Ik lees hier momenteel meer dan dat ik post. Maar ben er wel gewoonquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nee, want ik heb net heel eerlijk gezegd tegen Senes dat ik het in deze niet helemaal met haar eens was, dus ik zou geen verkapte dissen ofzo doen
Dat 'een mod hoeft niet perse in een SC mee te posten om...' sloeg op alle mods.![]()
Dus ook op haar.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:02 schreef Toekito het volgende:
IB een scharende vrouw:Ik kwam een beetje in mijn broekjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, ok.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou dat proberen we juist duidelijk te maken aan IB, dat het heul zo rooskleurig niet is!
quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:02 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik kwam een beetje in mijn broekje
quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:02 schreef Toekito het volgende:
IB een scharende vrouw:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Houdt jij van scharen?quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:02 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik lees hier momenteel meer dan dat ik post. Maar ben er wel gewoon
welke man zit er wel gelijk goedquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:02 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Je hebt er weer niets van begrepen. Yashaaaaaaaaaaaaaaaa legt eens eens uit! Jij zit er naast!
Op dat moment was ik wel mijn beeld erbij aan het vertellen zonder dat ik deze post gelezen hadquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:02 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Je hebt er weer niets van begrepen. Yashaaaaaaaaaaaaaaaa legt eens eens uit! Jij zit er naast!
De vraag is: zit ik dan goed?quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Hahaha lol, volgens mij bedoelde ze dat ik letterlijk naast IB zit
Zelfs al lees je er niet veel, ik vind het persoonlijk 'belangrijker' dat mods de gewone echte nuttige topics in de gaten houden hoorquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:02 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik lees hier momenteel meer dan dat ik post. Maar ben er wel gewoon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zolang je er naast zit wel. Er in zou op dit moment een beetje awkward zijnquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:05 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
De vraag is: zit ik dan goed?
omg t is echt een kloonquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:02 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik kwam een beetje in mijn broekje
quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:06 schreef IrishBastard het volgende:
Deze kan nog netSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op 't rándje Edgar, op 't randje!IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Als jij dan nog post doet IB toch best wel wat fout hequote:Op woensdag 15 januari 2014 22:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Zolang je er naast zit wel. Er in zou op dit moment een beetje awkward zijn
Deze kan nog netGeil!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zou echt zo LL kunnen zijn he?quote:
subtiele topicchange.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Zelfs al lees je er niet veel, ik vind het persoonlijk 'belangrijker' dat mods de gewone echte nuttige topics in de gaten houden hoorIk zou me als mod iig niet verplicht voelen in een SC mee te moeten posten ofzo om mee te tellen.
Alle katten beter?
quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:07 schreef Oognip het volgende:
[..]
Als jij dan nog post doet IB toch best wel wat fout he
Doet me denken aan Breaking Bad aflevering 1, dat die vrouw Walther zit te bevredigen terwijl ze zit te internettenquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:07 schreef Oognip het volgende:
[..]
Als jij dan nog post doet IB toch best wel wat fout he
Is dat positief of negatief?quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Het zou echt zo LL kunnen zijn he?
Maar ik heb hem live gezien zaterdag, dan is ie wel flink veranderd!
Als je er bent moet je ook komen, natuurlijk. Lijkt me evident. Ik begrijp dat er wel wat standjes geprobeerd moeten wordenquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:08 schreef tombolafan het volgende:
Hahaha ik kom misschien de 8e wel
Mits dat op prijs gesteld wordt natuurlijk
Alleen als je me gedag zegtquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:08 schreef tombolafan het volgende:
Maak ff eerst een lijstje met wie je niet wilt praten.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:08 schreef tombolafan het volgende:
Gezelligquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:08 schreef tombolafan het volgende:
je vraagt dr nu weer IB te beledigen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:09 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Maak ff eerst een lijstje met wie je niet wilt praten.
Deze kan nog netEh, ik zie iets van rubber, mensen die vingers in gaten steken en metalen voorwerpen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben weer terug bij klinisch en vulgair.
Feel free to insult me.
hahahaha owwwwquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Het zou echt zo LL kunnen zijn he?
Maar ik heb hem live gezien zaterdag, dan is ie wel flink veranderd!
Deze beter?quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Eh, ik zie iets van rubber, mensen die vingers in gaten steken en metalen voorwerpen.
Ik ben weer terug bij klinisch en vulgair.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik hoor net dat ik niet komquote:
doe maar ovbquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:09 schreef Oognip het volgende:
[..]
GezelligZullen we kijken of we dan een betere foto kunnen maken?
Zal ik je meteen in de OP gooien, nu dat nog kan?
quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:11 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik haal Toek uit de OP en zet Tombo er in. Goed?
quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:11 schreef Oognip het volgende:
[..]
Gewoon allebei laten komen, kan Greys er weer een mooie foto van maken.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:11 schreef Oognip het volgende:
[..]
prima idee.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:11 schreef Oognip het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:10 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Deze beter?You're scissoring me with your eyes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Dat kan nog een leuke meet wordenquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Gewoon allebei laten komen, kan Greys er weer een mooie foto van maken.
ben je niet helemaal goed of wat?quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Gewoon allebei laten komen, kan Greys er weer een mooie foto van maken.
Nee nee, ik wil nog steeds alle ins and outs (meer outs dan ins, denk ik?quote:
quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:10 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Deze beter?Laat ik het er bij houden dat ik Mr. Garrison nooit een overtuigende lesbienne heb gevonden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feel free to insult me.
Geen van beiden, IB ziet er gewoon heel anders uit dan LL.quote:
quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Laat ik het er bij houden dat ik Mr. Garrison nooit een overtuigende lesbienne heb gevonden.
Pick me! Pick me!quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:14 schreef Oognip het volgende:
Kan ik nog meer mensen uit de OP slopen? Van de 'stamgasten'?
What, zou zomaar een prachtige foto kunnen worden.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:13 schreef Toekito het volgende:
[..]
ben je niet helemaal goed of wat?
Oh oke. Ik had gehoopt op een relletje.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen van beiden, IB ziet er gewoon heel anders uit dan LL.
Niet leuker of minder leuk, gewoon anders.
Hoewel het wel een beetje hetzelfde 'type' is
Ik had gehoopt op complimentenquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:15 schreef Oognip het volgende:
[..]
Oh oke. Ik had gehoopt op een relletje.
Kut is dat dan hequote:Op woensdag 15 januari 2014 22:16 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik had gehoopt op complimenten
In jou?quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:16 schreef Oognip het volgende:
[..]
Wil je er in komen?doe ik wel ff voor je.
sta ik in de OP? nee toch?quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
What, zou zomaar een prachtige foto kunnen worden.
Dan heb je blijkbaar niet goed 'geschaard'quote:
Meid, je weet niet wat je meemaakt!quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:17 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja, kom jij maar in mij. Dat lijk me nou eens een fantastische ervaring.
Ow. Anti-climax!quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:17 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Tegen, dát is het hele idee van scharen
Jij denk ik ook nietquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:17 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Meid, je weet niet wat je meemaakt!
Dat zou gek zijn, als jij niet komt omdat Toek niet wil dat je komtquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:18 schreef tombolafan het volgende:
Toek als je niet tegen een geintje kan en niet komt als ik kom dan blijf ik wel weg hoor
Ik ga te bed iig
Is D. zo slecht danquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:18 schreef Oognip het volgende:
[..]
Jij denk ik ook niet
Het wordt wel weer een keer tijd overigens
Op mijn internet wel.quote:
quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:19 schreef Greys het volgende:
Tombo, als jij niet komt ga ik heel de dag sorry roepen
quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:19 schreef Greys het volgende:
En de zorg nemen voor mensen die geen aansluiting vinden. Dat hoort er dan ook bij.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:19 schreef Greys het volgende:
Ongefundeerde opmerkingquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:20 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ongeveer net zo als jij, denk ik. Misschien iets beter.
je kent me echt niet blijkbaar. Ik ben er gewoon of Nip of wie ook me nou wel of niet in die OP zet. En jij bepaalt zelf of je komt of niet. En als je komt hoef je niet met me te praten ook dat is je eigen keus. Ik had wellicht een PI moeten gebruiken.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:18 schreef tombolafan het volgende:
Toek als je niet tegen een geintje kan en niet komt als ik kom dan blijf ik wel weg hoor
Ik ga te bed iig
Whehehequote:Op woensdag 15 januari 2014 22:21 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik heb nooit slechte seksIk kom altijd
Onder het randjequote:
quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:22 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Jawel hoor, meerdere keren zelfs
OMG, dat was een grap?quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:21 schreef Toekito het volgende:
[..]
je kent me echt niet blijkbaar. Ik ben er gewoon of Nip of wie ook me nou wel of niet in die OP zet. En jij bepaalt zelf of je komt of niet. En als je komt hoef je niet met me te praten ook dat is je eigen keus. Ik had wellicht een PI moeten gebruiken.
En tegen Roger was een grap, die kent me iets beter dus neem aan dat die het snapt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
Feel free to insult me.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:17 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja, kom jij maar in mij. Dat lijk me nou eens een fantastische ervaring.
En zo lekker zacht en pluizigquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:23 schreef Oognip het volgende:
[..]
Was ie maar zo mooi en groot, he Toek
Waarom zou het erg zijn als ik dat post en niet als jij dat post?quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:23 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Het erge is dat hij nu niet meer als grap opgevat kan worden
daar weet je niks van.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:23 schreef Oognip het volgende:
[..]
Was ie maar zo mooi en groot, he Toek
Zacht en pluizig, zo heb ik ze 't liefst!quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:23 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
En zo lekker zacht en pluizig
Serieus, is dit weer een van die dingen die ik niet heb gezien omdat ik heel traag zit te reageren?quote:
Waarom edit je het danquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:24 schreef Oognip het volgende:
[..]
Waarom zou het erg zijn als ik dat post en niet als jij dat post?
quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Zacht en pluizig, zo heb ik ze 't liefst!
quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Nip komt meerdere keren maar dat mocht niemand zien!quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Serieus, is dit weer een van die dingen die ik niet heb gezien omdat ik heel traag zit te reageren?
quote:
Zal ik zorgen dat Yashi die onesie heeft voor de 8e?quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus er zat ook nog een filmpje bij?quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Nip komt meerdere keren maar dat mocht niemand zien!
Omdat ik dan ook meerdere keren moet komen?quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:25 schreef Oognip het volgende:
[..]
Omdat je anders prestatiedrang krijgt
Wist niet dat Oognip met Muck praat. Maar dan liegt Muck.quote:
Meerdere filmpjes. Ze zei niet dat het op één moment was hèquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dus er zat ook nog een filmpje bij?
Gvd zegquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Nip komt meerdere keren maar dat mocht niemand zien!
Ook en Yashaaaaa.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:26 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Omdat ik dan ook meerdere keren moet komen?
Dan krijg je zacht dik en pluizigquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:25 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Zal ik zorgen dat Yashi die onesie heeft voor de 8e?
Vergeleken bij Muck is alles klein, heb ik begrepenquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:26 schreef Toekito het volgende:
[..]
Wist niet dat Oognip met Muck praat. Maar dan liegt Muck.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:25 schreef Oognip het volgende:
[..]
Omdat je anders prestatiedrang krijgt
Verleidelijk, verleidelijk!quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:25 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Zal ik zorgen dat Yashi die onesie heeft voor de 8e?
Ik moet helemaal niks, breng die jongen nou niet op ideeën.quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:26 schreef Oognip het volgende:
[..]
Gvd zeg![]()
Dat ging over meets. Ik kom meerdere keren naar meets
[..]
Ook en Yashaaaaa.
Ik verwacht van Yashi nu inderdaad dat ze meerdere keren komt. JETZT!!1!EINS!1quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:26 schreef Oognip het volgende:
[..]
Gvd zeg![]()
Dat ging over meets. Ik kom meerdere keren naar meets
[..]
Ook en Yashaaaaa.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |