Henken op 8 februari, wie?quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok! Waak over deze slowchat!
Prima, eh, hoe doe je zo iets?quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Kan iemand Toek ff een note geven. Heeft ie ook wat ie wil
Whut?quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:37 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Hee jongens, wat was daar nou net aan de hand?
Gedoe met die TR en zo?quote:
als ze hem dan bij Nip weghalen ben ik akkoord.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:37 schreef Greys het volgende:
Ja, kan iemand in gódsnaam Toek even een note geven?
Hij zit er dringend om verlegen
liever een banquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:37 schreef Greys het volgende:
Ja, kan iemand in gódsnaam Toek even een note geven?
Hij zit er dringend om verlegen
Als mod zie ik nou eenmaal die TR, snappie.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:39 schreef Ingetje79 het volgende:
Nog nooit opgevallen, hier ook nog nooit gezien
ja joh tuurlijk, we hadden nog geen mosterd genoegquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:39 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Gedoe met die TR en zo?
We zijn hier toch allemaalvoor elkaar en anders krijgen jullie
![]()
![]()
![]()
Sinds wanneer moet je op FOK! verplicht altijd kusjekroel en aardig zijn tegen iedereen?quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:39 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Gedoe met die TR en zo?
We zijn hier toch allemaalvoor elkaar en anders krijgen jullie
![]()
![]()
![]()
Inderdaadquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:40 schreef Laysa het volgende:
Ah...ik hoor iemand lichtvoetig aankomen trippelen.
hallo Yvonne
En die wordt niet verwijderd als e.e.a. is afgehandeld?quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:40 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Als mod zie ik nou eenmaal die TR, snappie.
Maar ik bemoei me er verder niet meer mee hoor.
Dat vermoeden had ik al. No worries.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Sinds wanneer moet je op FOK! verplicht altijd kusjekroel en aardig zijn tegen iedereen?
Lees terug en je ziet dat er echt niets aan de hand is!![]()
Het gaat echt nérgens over dit
dat sws....of is 8 feb over 3 weken?quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:40 schreef Oognip het volgende:
[..]
Inderdaad
Ik zie jullie denk ik over twee weken wel weer
Ik bedoelde hem in de context van Nip die zichzelf overal de schuld van gaf. Hoe vatte jij hem op?quote:
nee nuttig welquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:39 schreef Ingetje79 het volgende:
Nog nooit opgevallen, hier ook nog nooit gezien
Toek moet een note krijgenquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:37 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Dat iemand zich moest snijden...dan klopt dat toch?quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:41 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik bedoelde hem in de context van Nip die zichzelf overal de schuld van gaf. Hoe vatte jij hem op?
quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:41 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Dat vermoeden had ik al. No worries.
Nee, als huilie-huilie-snij-snij postquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat iemand zich moest snijden...dan klopt dat toch?
Toek, voor jouquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:39 schreef Toekito het volgende:
[..]
als ze hem dan bij Nip weghalen ben ik akkoord.
Snap serieus niet waar ze die dit x voor kreeg. OF je moet Tombo er ook 1 geven ondanks dr tetten en teamtrui.
Oprotten nou jaquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:42 schreef tombolafan het volgende:
Als we in dit topic alleen lief mogen doen de groeten dan
quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Toek, voor jou
[ afbeelding ]
Ik ga er ook nog wel een voor Tombo zoeken.
Is dan nu iedereen tevreden?
lekker!quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Toek, voor jou
[ afbeelding ]
Ik ga er ook nog wel een voor Tombo zoeken.
Is dan nu iedereen tevreden?
Ga niet wegquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:42 schreef tombolafan het volgende:
Als we in dit topic alleen lief mogen doen de groeten dan
Hoi wie ben jij?quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:41 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Collectieve PMSquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:37 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Greys wat assertief ben jij , het arme Kluskonijn heeft nog niets gezegdquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Sinds wanneer moet je op FOK! verplicht altijd kusjekroel en aardig zijn tegen iedereen?
Lees terug en je ziet dat er echt niets aan de hand is!![]()
Het gaat echt nérgens over dit
Ga je echt snijden?quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:42 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ga niet wegGeniet nog even nu ik er nog ben!
*krasss*quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:42 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Nee, als huilie-huilie-snij-snij post
ja met de tekst grootste debiel in Rotterdam.quote:
KlusKonijn, zo af en toe modje.quote:
Met de tekst 'Ajax'.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:43 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja met de tekst grootste debiel in Rotterdam.
Wat modje?quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:43 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
KlusKonijn, zo af en toe modje.
Niets tegen jou, serieus niet.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:41 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |