Henken op 8 februari, wie?quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok! Waak over deze slowchat!
Prima, eh, hoe doe je zo iets?quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Kan iemand Toek ff een note geven. Heeft ie ook wat ie wil
Whut?quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:37 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Hee jongens, wat was daar nou net aan de hand?
Gedoe met die TR en zo?quote:
als ze hem dan bij Nip weghalen ben ik akkoord.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:37 schreef Greys het volgende:
Ja, kan iemand in gódsnaam Toek even een note geven?
Hij zit er dringend om verlegen
liever een banquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:37 schreef Greys het volgende:
Ja, kan iemand in gódsnaam Toek even een note geven?
Hij zit er dringend om verlegen
Als mod zie ik nou eenmaal die TR, snappie.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:39 schreef Ingetje79 het volgende:
Nog nooit opgevallen, hier ook nog nooit gezien
ja joh tuurlijk, we hadden nog geen mosterd genoegquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:39 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Gedoe met die TR en zo?
We zijn hier toch allemaalvoor elkaar en anders krijgen jullie
![]()
![]()
![]()
Sinds wanneer moet je op FOK! verplicht altijd kusjekroel en aardig zijn tegen iedereen?quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:39 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Gedoe met die TR en zo?
We zijn hier toch allemaalvoor elkaar en anders krijgen jullie
![]()
![]()
![]()
Inderdaadquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:40 schreef Laysa het volgende:
Ah...ik hoor iemand lichtvoetig aankomen trippelen.
hallo Yvonne
En die wordt niet verwijderd als e.e.a. is afgehandeld?quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:40 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Als mod zie ik nou eenmaal die TR, snappie.
Maar ik bemoei me er verder niet meer mee hoor.
Dat vermoeden had ik al. No worries.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Sinds wanneer moet je op FOK! verplicht altijd kusjekroel en aardig zijn tegen iedereen?
Lees terug en je ziet dat er echt niets aan de hand is!![]()
Het gaat echt nérgens over dit
dat sws....of is 8 feb over 3 weken?quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:40 schreef Oognip het volgende:
[..]
Inderdaad
Ik zie jullie denk ik over twee weken wel weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |