Kreeg ik verdomme een taartpunt voor op het lab.quote:
quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kreeg ik verdomme een taartpunt voor op het lab.
Ah goed punt wel ja.quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
Bazenusers hebben de cam aan, dus je kan ook communiceren met gezichtsuitdrukkingen/bewegingen, muziekjes kunnen evt aangezet worden (grappige filmpjes ed ook) en ook weer uitgezet worden wanneer bagger, chatten gaat makkelijker dan elke keer quoten en bericht posten etc.
Is in principe wel handig als het druk isgezellig ook altijd
VM is lekker snel man, anders ben je toe aan een nieuwe PCquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:01 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ah goed punt wel ja.
Maar, ik ben aan het studeren. Op een VM, dus dat gaat geen succes worden.
Ik bedoelde de tijd dat het duurde voor dit topic. En dan maak jij 'm niet aan ookquote:
na-slot-postquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:02 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik bedoelde de tijd dat het duurde voor dit topic. En dan maak jij 'm niet aan ook
Of na-slot-post?
Ja maakt niet uit, mijn laptop liep helemaal vast bij post #292 ofzo, dus ik kon toch geen nieuwe openen voor nuquote:
Niet deze VM, via Citrix verbinding met een goedkope server in Frankrijk.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
VM is lekker snel man, anders ben je toe aan een nieuwe PC
CITRIXquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:02 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Niet deze VM, via Citrix verbinding met een goedkope server in Frankrijk.
Ah ok, daar raak ik altijd van in de war, want ik zat daar nog op pagina 3quote:
VM?quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:01 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ah goed punt wel ja.
Maar, ik ben aan het studeren. Op een VM, dus dat gaat geen succes worden.
Kloptquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
CITRIX
die nieuwere versies gaan nog wel, maar die oude meuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |