abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135536986
Ik ga bij ons in de bijkeuken een uitstortgootsteen met daarboven een thermostatische badkamerkraan monteren. Nu heb ik de mogelijkheid om de benodigde leidingen in de aanliggende ruimte, aan de andere kant van een kalkzandsteenmuur. Bestaat er een muurplaat/montageplaat die je aan de andere kant van de wand kunt plaatsen? Ik boor voor de kraan 2 gaten in de muur en steek de leidingen dan door de muur. Ik wil liever geen leidingwerk in zicht aan de kant van de kraan, en ik haat kappen in een afgewerkte wand.

Andere optie zou zijn om een soort van opbouwbak te monteren en daarop de kraan, zodat ik leidingwerk in de opbouwbak kan maken. Bestaat hier ook een panklare oplossing voor?
pi_135538029
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
pi_135539433
quote:
Ik neem aan dat ik dan de flens tegen de wand monteer en het pijpje door het gat in de wand steek? En kan ik deze verlengen met een kraanverlengstuk o.i.d? Wand is 100mm dik.
pi_135539805
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 21:34 schreef emil23 het volgende:

[..]

Ik neem aan dat ik dan de flens tegen de wand monteer en het pijpje door het gat in de wand steek? En kan ik deze verlengen met een kraanverlengstuk o.i.d? Wand is 100mm dik.
De aansluiting zit aan de achterzijde, verlengen is ook geen probleem.
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
pi_135540187
Ik heb boven muurplaten liggen van zo'n 70 lang, dus dan ben je al een heel eind als je zoiets scoort.

Vanaf de achterkant een beetje inkappen, dan achter aansluiten en je bent het mannetje.
Laat die handjes wapperen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')